abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:20:16 #1
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114660383


''The sequel to the landmark MMO FPS has been revealed and is bigger and better than ever. PlanetSide 2 is a massively multiplayer online first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. Battles wage with literally thousands of players aligning with one of three unique factions in intense land, air and vehicle gameplay where the fight for territory is more than a victory, it's survival.''

Naam: Planetside 2
Relasedate: 2012
Platform: PC
Genre: MMOFPS
Aantal spelers: 1998 (666vs666vs666) op één enkele map.
Betaalmodel: F2P (niet pay to win!) met een optionele subscription.
Officiële site: http://www.planetside2.com
E3 trailer:





quote:
FAQ:

What is PlanetSide® 2?

PlanetSide 2 is a Massively Multiplayer first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. Battles take place not between dozens of troops, but thousands; with air and ground vehicles slugging it out alongside squads of troops. Whether in open fields, tightly-packed urban centers or enormous structures, winning requires strategic teamwork and a quick trigger finger.

Is PlanetSide 2 an MMO?

Yes. PlanetSide 2 is an MMO FPS set in an online persistent world where the war wages non-stop and the balance of power shifts with every base and territory captured and lost. Players will be able to unlock diverse combat roles by advancing through the deep skill trees, including several classic roles from PlanetSide. As players unlock new roles, they can switch between them at will.

What are the three factions you can choose from in PlanetSide 2?

Terran Republic - An authoritarian government that leverages military might to maintain strict control over the colonial citizens. The Terran Republic is obsessed with the preservation of law and order and are thus seen by some to be an oppressive and dictatorial force, but many view the TR as the only hope for lasting security on Auraxis.

New Conglomerate - Rebels, freedom fighters or terrorists? The New Conglomerate operates as a loosely organized band of dissidents, vehemently opposed to the stranglehold that the Terran Republic has on Auraxis. Led by an unusual quorum of outcasts, industry titans, pirates and former military leaders, the New Conglomerate is unwavering and prepared to achieve their goals by any means necessary.

Vanu Sovereignty - Vanu has taught that only through technology can humanity evolve it's next state of existence. The Vanu Sovereignty is extremely advanced, employing powerful alien technology on the battlefield. Their singular purpose is to uncover the secrets hidden away in ancient artifacts scattered over the surface of Auraxis and they will annihilate anyone who interferes.

Will there be vehicle-based combat in PlanetSide 2?

Absolutely - There are many different types of air and land based vehicles that all work together carefully.

What is the business model for Planetside 2?

We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

When will PlanetSide 2 go live?

We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

Will there be a Beta?

Yes. We will ensure that PlanetSide players will be among the first in. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know. Also, if you played awhile ago it would be a good idea to make sure that your Station Account has your most recent email address. Go to http://www.soe.com and click My Account.
Als je graag de beta wilt spelen raad ik je aan om je e-mail op te geven op: http://www.planetside2.com. De technical test is nu aan de gang, en de closed beta wordt volgende week al verwacht ( week van 30 juli)



[ Bericht 41% gewijzigd door leeell op 25-07-2012 23:13:58 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114660436
Hehe, hopelijk maandag closed beta :)
pi_114662211
jeuj nieuw topique

Heb hier nog een OP die ik ergens anders gebruikt, is wat duidelijker en recenter. Als je wilt kan je deze erin plakken :)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
[img]http://oi52.tinypic.com/k96l2e.jpg[/img]

[i]''The sequel to the landmark MMO FPS has been revealed and is bigger and better than ever. PlanetSide 2 is a massively multiplayer online first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. [b]Battles wage with literally thousands of players aligning with one of three unique factions in intense land, air and vehicle gameplay where the fight for territory is more than a victory, it's survival.''[/b][/i]

Naam: Planetside 2
Relasedate: 2012
Platform: PC
Genre: MMOFPS
Aantal spelers: 1998 (666vs666vs666) op één enkele map.
Betaalmodel: F2P (niet pay to win!) met een optionele subscription.
Officiële site: http://www.planetside2.com
E3 trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=r_htNqTRnv0

[img]http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/122/1225118/ps21_1339958660.jpg[/img]
[img]http://www.lazytechguys.com/wp-content/uploads/2012/07/PlanetSide-2-E3_Screen_BioLab.jpg[/img]
[img]http://webguyunlimited.com/pixelperfectgaming/wp-content/gallery/planetside_2_alpha_screenshots/planetside_2_alpha_screenshot_014.jpg[/img]

[quote]FAQ:

[i]What is PlanetSide® 2?[/i]

    PlanetSide 2 is a Massively Multiplayer first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. [b]Battles take place not between dozens of troops, but thousands; with air and ground vehicles slugging it out alongside squads of troops.[/b] Whether in open fields, tightly-packed urban centers or enormous structures, winning requires strategic teamwork and a quick trigger finger.

[i]Is PlanetSide 2 an MMO?[/i]

    Yes. PlanetSide 2 is an MMO FPS set in an online persistent world where the war wages non-stop and the balance of power shifts with every base and territory captured and lost. P[b]layers will be able to unlock diverse combat roles by advancing through the deep skill trees, including several classic roles from PlanetSide. As players unlock new roles, they can switch between them at will.[/b]

[i]What are the three factions you can choose from in PlanetSide 2?[/i]

   [b] Terran Republic[/b] - An authoritarian government that leverages military might to maintain strict control over the colonial citizens. The Terran Republic is obsessed with the preservation of law and order and are thus seen by some to be an oppressive and dictatorial force, but many view the TR as the only hope for lasting security on Auraxis.

    [b]New Conglomerate [/b]- Rebels, freedom fighters or terrorists? The New Conglomerate operates as a loosely organized band of dissidents, vehemently opposed to the stranglehold that the Terran Republic has on Auraxis. Led by an unusual quorum of outcasts, industry titans, pirates and former military leaders, the New Conglomerate is unwavering and prepared to achieve their goals by any means necessary.

   [b] Vanu Sovereignty [/b]- Vanu has taught that only through technology can humanity evolve it's next state of existence. The Vanu Sovereignty is extremely advanced, employing powerful alien technology on the battlefield. Their singular purpose is to uncover the secrets hidden away in ancient artifacts scattered over the surface of Auraxis and they will annihilate anyone who interferes.

[i]Will there be vehicle-based combat in PlanetSide 2?[/i]

    Absolutely - [b]There are many different types of air and land based vehicles[/b] that all work together carefully.

[i]What is the business model for Planetside 2?[/i]

    We will have [b]more information on this in the months ahead[/b]. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

[i]When will PlanetSide 2 go live?[/i]

    We will have [b]more information on this in the months ahead[/b]. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

[i]Will there be a Beta?[/i]

    Yes. [b]We will ensure that PlanetSide players will be among the first in. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.[/b] Also, if you played awhile ago it would be a good idea to make sure that your Station Account has your most recent email address. Go to http://www.soe.com and click My Account.[/quote]

Als je graag de beta wilt spelen raad ik je aan om je e-mail op te geven op: http://www.planetside2.com. De technical test is nu aan de gang, en de closed beta wordt volgende week al verwacht ( week van 30 juli)

[img]http://www.planetside-universe.com/images/psu/ps2-round.png[/img]

En de servers zijn net open gegaan *)

Vannacht komt ook de volledige CGI trailer uit!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:05:50 #4
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114662561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef got.rice het volgende:

[..]

Mag ik je specs weten als ik vragen mag? :)
2600k
8gb
hd7950
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:10:40 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662810
gegroet

Ik ga dikke PC kopen voor PS2 :9~
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114663521
Ik heb

2600k
8 gb ram
XFX Radeon 6870

Zou dit goed genoeg zijn voor PS2 op medium?
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:24:57 #7
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114663596
ja
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:11:47 #8
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114668864
Mooi man, vroeger veel PS1 gespeeld :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:44:53 #10
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679553
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114679656
Erg toffe trailer, maar eerlijk gezegd had ik er wel wat meer van verwacht, had echt gigantiche veldslagen verwacht. Ook een beetje jammer dat de NC in het middel punt staat, en dat de twee andere facties een beetje op de achtergrond staan. Liever NC dan de andere twee natuurlijk *) , maar dan nog...
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:47 #12
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114679674
Ik ga misschien nog een nieuw videokaartje kopen binnenkort, maar ik moet ook is kijken naar mijn i7 920 of ik moet hem overclocken, maar daar ben ik geen held in / snap het niet :P
pi_114681819
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef Pixell het volgende:
Ik ga misschien nog een nieuw videokaartje kopen binnenkort, maar ik moet ook is kijken naar mijn i7 920 of ik moet hem overclocken, maar daar ben ik geen held in / snap het niet :P
Heb zelf ook een 920, maar dat blijft een beest van een processor hoor. Zeker als je een spel als dit wil spelen zal het daar niet aan gaan liggen, want volgens mij zijn de specs niet enorm hoog. Ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken met lag.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_114685393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef bjorntju het volgende:
Erg toffe trailer, maar eerlijk gezegd had ik er wel wat meer van verwacht, had echt gigantiche veldslagen verwacht. Ook een beetje jammer dat de NC in het middel punt staat, en dat de twee andere facties een beetje op de achtergrond staan. Liever NC dan de andere twee natuurlijk *) , maar dan nog...
Anderzijds weergeeft het wel goed de focus van iedere empire maar het voelt wel een beetje aan als NC propaganda met een leuke VS twist op het eind :P


quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef Silv het volgende:

[..]

Heb zelf ook een 920, maar dat blijft een beest van een processor hoor. Zeker als je een spel als dit wil spelen zal het daar niet aan gaan liggen, want volgens mij zijn de specs niet enorm hoog. Ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken met lag.
Gezien de servers voor de Europese PS2 server in Amsterdam ligt hebben we wat lag betreft weinig te vrezen :)
.mwep
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:21:24 #15
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114686453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:42 schreef got.rice het volgende:

[..]

Anderzijds weergeeft het wel goed de focus van iedere empire maar het voelt wel een beetje aan als NC propaganda met een leuke VS twist op het eind :P

[..]

Gezien de servers voor de Europese PS2 server in Amsterdam ligt hebben we wat lag betreft weinig te vrezen :)
Dat zou wel mooi zijn :P, dan zit het met de ping wel snor :)
pi_114690493
Planetside 2 site is undergoing maintenance > beta?

[ Bericht 15% gewijzigd door Donjes op 26-07-2012 19:38:33 ]
pi_114691678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Donjes het volgende:
Planetside 2 site is undergoing maintenance > beta?
Beta begint volgende week maandag of dinsdag mits er geen problemen ontstaan. Eerst worden mensen die een actieve PS1 subscription hebben lopen uitgenodigd. Daarna de mensen die ooit PS1 hebben gespeeld, maar geen actieve subscription hebben, daarna de piority keys (dat zijn dus de keys die op twitter en facebook werden uitgedeeld, en de PC gamer keys.) En als laatste de mensen die zich via de site hebben geregistreerd zonder een key te hebben ingevoerd of een PS1 vet te zijn.

Het is trouwens ook niet mogelijk om nu PlanetSide 1 te kopen en er een abonnement op te nemen voor eerder toegang tot de beta.
pi_114724097
Hopelijk kunnen we de beta al in het weekend downloaden.
pi_114729690
Je kan op dit moment alleen maar de client downloaden als je bent uitgenodigd. Je moet inloggen voordat je de client kan downloaden via de launcher. Ik denk dat je de beta pas kan downloaden als je een invite krijgt.
pi_114734970
Kan echt niet wachten tot maandag/dinsdag... Ik hoop maar dat ik als een van de eerste in de beta kom.
pi_114746137
Een alternatief (beter ;) ) cinematic trailer:

.mwep
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:27:13 #22
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114748218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:58 schreef got.rice het volgende:
Een alternatief (beter ;) ) cinematic trailer:

Zoals het hoort.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:51:55 #23
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114764661
:')
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:26:59 #24
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114772784
Nog weinig spannends in dit topic, ik neem aan dat dit maandag wel veranderd :P
pi_114775402
Misschien even door de screenshot library dwalen van de website als opwarmertje? :) http://www.planetside2.com/screenshots
.mwep
  zondag 29 juli 2012 @ 00:26:02 #26
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114786645
Zo, ik heb me ook voor de beta ingeschreven en aangezien ik jaren PS (sinds release) heb gespeeld ben ik gegarandeerd van een plek, de vraag is alleen nog wanneer :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114815934
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, ik heb me ook voor de beta ingeschreven en aangezien ik jaren PS (sinds release) heb gespeeld ben ik gegarandeerd van een plek, de vraag is alleen nog wanneer :D
Morgen of dinsdag krijgen we het eindelijk te horen :)
.mwep
pi_114816673
Met een iPad een beta key invoeren gaat niet snel genoeg :(. En een haiku werkte ook niet!
pi_114819568
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, ik heb me ook voor de beta ingeschreven en aangezien ik jaren PS (sinds release) heb gespeeld ben ik gegarandeerd van een plek, de vraag is alleen nog wanneer :D
PS vets die een actieve subscriptie hebben worden als eerste uitgenodigd, daarna PS vets die ooit een subscriptie hebben gehad, daarna de piority keys (de keys die op twitter, facebook en bepaalde evenementen zijn uitgedeeld en daarna de mensen die zich hebben ingeschreven op de officiële site ,maar geen key of vet zijn. Mensen in de tech test zitten standaard in de eerste wave van de beta.
pi_114820743
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

PS vets die een actieve subscriptie hebben worden als eerste uitgenodigd, daarna PS vets die ooit een subscriptie hebben gehad, daarna de piority keys (de keys die op twitter, facebook en bepaalde evenementen zijn uitgedeeld en daarna de mensen die zich hebben ingeschreven op de officiële site ,maar geen key of vet zijn. Mensen in de tech test zitten standaard in de eerste wave van de beta.
Dan ben ik ergens in september aan de beurt ben ik bang :o
pi_114821071
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Freudie het volgende:

[..]

Dan ben ik ergens in september aan de beurt ben ik bang :o
Iemand vroeg op twitter hoelang het zal duren voordat piority keys worden toegelaten. Als antwoord kreeg hij ''a few weeks at most''. Als je geen key hebt denk ik idd ergens in september, of wachten op de open beta.
pi_114821140
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Iemand vroeg op twitter hoelang het zal duren voordat piority keys worden toegelaten. Als antwoord kreeg hij ''a few weeks at most''. Als je geen key hebt denk ik idd ergens in september, of wachten op de open beta.
Ach ja, het is niet anders... via twitter de key krijgen lukt me ook al niet (voel me een stalker zo ;-) ) en voor de keys die gepost worden ben ik te langzaam blijkbaar...ach ja :-)
pi_114821848
En dan ben je opeens op tijd...ik heb een beta key via twitter..nice!
pi_114825644
Zou wel erg lelijk zijn als de mensen met piority keys pas in september de beta kunnen spelen
pi_114829994
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Freudie het volgende:
En dan ben je opeens op tijd...ik heb een beta key via twitter..nice!
Nice :)
  maandag 30 juli 2012 @ 03:10:35 #36
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114834317
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

PS vets die een actieve subscriptie hebben worden als eerste uitgenodigd, daarna PS vets die ooit een subscriptie hebben gehad, daarna de piority keys (de keys die op twitter, facebook en bepaalde evenementen zijn uitgedeeld en daarna de mensen die zich hebben ingeschreven op de officiële site ,maar geen key of vet zijn. Mensen in de tech test zitten standaard in de eerste wave van de beta.
Dank voor de uitleg, dan zit ik dus in de 2e groep :Y
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114853758
Nog steeds geen beta :(
pi_114859659
Dan moet het morgen sowieso beginnen! Daarnaast is het in de USA nog ochtend/middag, dus misschien krijgen wij het vanavond nog te horen.
.mwep
  maandag 30 juli 2012 @ 19:10:27 #39
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114859716
ugh, straks weer om 3 uur 's nachts en dan kom je er morgen van zn lang zal zn leven er niet in omdat het vol zit ;(
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:00:47 #40
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114865909
Beta likely going to start Friday or Monday.

Had planned for today or tomorrow but we have some stuff we need to make sure is awesome.

The team is working like crazy but we need to polish some stuff and test it before we let in a massive # of people.

[ Bericht 41% gewijzigd door Salt_Seafood op 30-07-2012 21:05:52 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114865994
http://twitter.com/j_smedley/status/230014114590760963

We komen er sowieso morgen niet in, ze hebben het weer verplaats..
  maandag 30 juli 2012 @ 21:03:50 #42
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114866144
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Donjes het volgende:
http://twitter.com/j_smedley/status/230014114590760963

We komen er sowieso morgen niet in, ze hebben het weer verplaats..
OUD.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 30 juli 2012 @ 21:22:12 #43
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114867454
hmm
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114869498
Tsja, ik zelf vind het een verstandige keuze gekeken op mijn ervaring met de tech test, maar ik blijf het stom vinden dat hij het zo van de daken riep dat het vandaag of morgen zal beginnen. Ookal vertelde hij ''barring any unforeseen circumstances. Maar aan zijn twitter te zien was hij er aardig zeker van. Ik had al zo'n gevoel toen hij dat vertelde van:' Dan zie je dat als het maandag is, hij het weer uitstelt''. Het was slimmer geweest dat hij pas een datum had aankondigd, als hij er echt 100% zeker van was.

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 30-07-2012 22:04:26 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 22:13:51 #45
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114870880
slecht wel, zo vaak en zo kort op uitstellen, tuurlijk moet je niks incompleets lanceren , maar eerst zo definitief en nu opeens volgende week
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114871453
Ja dat vind ik ook, nu heeft hij wel gezegd ''barring any unforseen circumstances''. Maar aan zijn tweets te zien leek hij er gewoon heel erg zeker van te zijn. Ik blijf het stom vinden hoe hij het over heeft gebracht. Zoals ik al zei, ik ben wel blij dat ze de tech test wat langer door laten gaan want qua performance is het nog niet echt ideaal. En ik denk dat het slimmer is om de tech test wat langer door te laten gaan, dan dat er 1000'en mensen worden uitgenodigd terwijl de game slecht draait. NDA of niet, mensen zullen toch footage en hun ervaringen posten. En dat geeft geen goede indruk van de game aan mensen die (niet) in de beta zitten. Het blijft een beta en fouten zullen er in zitten natuurlijk, en dat begrijpen de meeste menen (hopelijk :P ) wel, maar het is verstandig dat de beta zo ''smooth'' mogelijk draait.

En misschien is het wat makkelijk gezegd voor mij omdat ik de game al kan spelen, maar geloof mij maar dat het wat verstandiger is om de tech test wat langer door te laten gaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:23:56 #47
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114871564
precies

je moet ook aan je community denken

zullen vast genoeg mensen zijn die een week vrij nemen voor de beta, of afspraken verzetten
dat zijn wel de die-hards die je nu beetje naait, tuurlijk is niks zeker, maar als de president van sony zo overkomt... :P
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:30:47 #48
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114872052
Ik betrap me er zelf ook op dat ik liever Bf3 opstart omdat ik daar gewoon kan spelen zonder dat er bepaalde betaprobleempjes bij zitten.

Maar planetside heeft weer dingen die BF3 niet heeft. O+
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 30 juli 2012 @ 22:34:03 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114872294
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik betrap me er zelf ook op dat ik liever Bf3 opstart omdat ik daar gewoon kan spelen zonder dat er bepaalde betaprobleempjes bij zitten.

Maar planetside heeft weer dingen die BF3 niet heeft. O+
Wanneer Planetside officieel uit is PS2 > BF3
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114872331
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
precies

je moet ook aan je community denken

zullen vast genoeg mensen zijn die een week vrij nemen voor de beta, of afspraken verzetten
dat zijn wel de die-hards die je nu beetje naait, tuurlijk is niks zeker, maar als de president van sony zo overkomt... :P
Ja daarom, ik had al zo'n gevoel toen hij het postte in hoofdletters en al, van doe het nou niet, je hyped mensen alleen maar en dan zul je zien dat je het niet haalt, en dan is iedereen weer teleurgesteld. Hij zal het wel met goede bedoeling gezegd hebben, maar dan nog...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')