Nee, dat spreekt tegen wat jij zei. Veel modes zijn er in europa eerder dan in amerika. Niet dat je er dan per se aan mee moet doen of zo, maar zeggen dat Nederlandse mode 2 jaar achterloopt op de gemiddelde amerikaanse mode, daar klopt niks van.quote:
Nederland wel, het schoothondje van amerika, en ik heb het dan over de gangbare mode, wat de gemiddelde vrouw hier draagt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat spreekt tegen wat jij zei. Veel modes zijn er in europa eerder dan in amerika. Niet dat je er dan per se aan mee moet doen of zo, maar zeggen dat Nederlandse mode 2 jaar achterloopt op de gemiddelde amerikaanse mode, daar klopt niks van.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederland wel, het schoothondje van amerika
Misschien op andere gebieden, maar niet qua mode. Wij hebben veel meer invloeden uit bijvoorbeeld de UK of Italie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederland wel, het schoothondje van amerika
Tuurlijk, ik stel niet teleur!quote:
De gemiddelde vrouw in de USA kleedt zich veel sportiever en ook structureel anders dan de Nederlandse hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederland wel, het schoothondje van amerika, en ik heb het dan over de gangbare mode, wat de gemiddelde vrouw hier draagt.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef MissMSX het volgende:
@ kluts: Dat dacht ik ook jaMaar ik begrijp nu het punt. Dat klopt denk ik wel ja. En vervolgens gaan wij dat hier weer overnemen
Om maar te zwijgen over het feit dat de gemiddelde amerikaanse vrouw het zich niet kan veroorloven om er volgens de laatste mode bij te lopen, gezien een gigantische omvang.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw in de USA kleedt zich veel sportiever en ook structureel anders dan de Nederlandse hoor
Dat zie je over 2 jaar hier dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw in de USA kleedt zich veel sportiever en ook structureel anders dan de Nederlandse hoor
Nederlandse vrouwen worden ook steeds dikker, maar loopt 2 jaar achter op amerikaquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het feit dat de gemiddelde amerikaanse vrouw het zich niet kan veroorloven om er volgens de laatste mode bij te lopen, gezien een gigantische omvang.
We lopen allemaal achter Frankrijk aan. Ik was eeuwen geleden eens in Parijs en daar zag je overal puntschoenen. De eerste die ik hier in Nederland zag was twee jaar later.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederland wel, het schoothondje van amerika, en ik heb het dan over de gangbare mode, wat de gemiddelde vrouw hier draagt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen worden ook steeds dikker, maar loopt 2 jaar achter op amerika
Weet je wat, ik geef je gelijk als je dan iig ophoudt met dat gezemel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen worden ook steeds dikker, maar loopt 2 jaar achter op amerika
Ik ben gewoon al sinds mijn pubertijd volkomen stijlloosquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We lopen allemaal achter Frankrijk aan. Ik was eeuwen geleden eens in Parijs en daar zag je overal puntschoenen. De eerste die ik hier in Nederland zag was twee jaar later.
Girl, you know it's truequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat, ik geef je gelijk als je dan iig ophoudt met dat gezemel.
Ik ga wel onder een steen leven als het zover komt dan.quote:
Ook dat is een stijlquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al sinds mijn pubertijd volkomen stijlloos.
Gewoon de radio en tv uitlaten is voldoendequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga wel onder een steen leven als het zover komt dan.
Wansmaak is ook smaakquote:
Dus Nederlandse vrouwen kopen schoenen op de Franse ebay?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We lopen allemaal achter Frankrijk aan. Ik was eeuwen geleden eens in Parijs en daar zag je overal puntschoenen. De eerste die ik hier in Nederland zag was twee jaar later.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat ze de eurodance zoals wij dat in de 90's kenden, nu pas toepassen.
En gelijk ten overvloede, want alle nummers lijken op elkaar.
En net nu je dat zegt draaien ze toch ook gewoon The Offspring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de radio en tv uitlaten is voldoende
Ik hoef het gelukkig niet te horenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En net nu je dat zegt draaien ze toch ook gewoon The Offspring.
Als je ook die modeshows ziet..... NIEMAND die ooit in dat soort rare pakjes gaat lopen.... waarom dan wel op de catwalk? waarom verzin je zoiets? waarom maak je zoiets?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Achterlopen op wat doorgesnoven nichten in een compleet van de wereld zijnde avond hebben verzonnen, ik kan er mee leven.
Aan mijn lijf geen man-bag, hoe hip het ook is.
Het heeft niks met die top modehuizen te maken, want niemand draagt die zooi zoals je op rival's fotos ziet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
Wel typisch dat de grote modehuizen ovetwegend Europees zijn, dan. Gezien we kennelijk twee jaar achter lopen op Amerika.
Het is gewoon een beetje extreem overdreven voor de show. Maar de stijlen gaan wel degelijk de winkels in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ook die modeshows ziet..... NIEMAND die ooit in dat soort rare pakjes gaat lopen.... waarom dan wel op de catwalk? waarom verzin je zoiets? waarom maak je zoiets?
en nog erger.. waarom gaan mensen erheen?
voorbeeldje
[ afbeelding ]
waarom niet gewoon showen wat de winkel in gaat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje extreem overdreven voor de show. Maar de stijlen gaan wel degelijk de winkels in...
Ah, je laat alweer goed merken dat je er geen bal van snapt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het heeft niks met die top modehuizen te maken, want niemand draagt die zooi zoals je op rival's fotos ziet.
Dat is een apart wereldje, staat los van de echte wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
waarom niet gewoon showen wat de winkel in gaat?
Je hebt de haute couture lijn en de pret-a-porter lijn. Die laatste gaat de winkel in. Stukken van de eerste ook, maar dan minder extreem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat het vaak iets heel nieuws is. En dat valt niet genoeg op als je het subtiel gaat verwerken. Plus, voor de show enzo. Die ontwerpers weten ook wel dat die kleding zo niet gedragen wordt. Maar je wil gewoon je idee overbrengen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wat tof!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Zo, Chernobyl-excursie is geregeld, ben erg benieuwd.
Als jij naar de gemiddelde vrouw kijkt in een nederlandse stad zie jij niet de mode kleren van die europese modehuizen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je laat alweer goed merken dat je er geen bal van snapt.
We zijn mannen, hè.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je laat alweer goed merken dat je er geen bal van snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |