quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit wel.
https://www.google.com/se(...)UPUKLtKO-T0QXc_YCABg
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
de helft daar is dat wat ik post.. de andere helft is normaal ja.
Vintagequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik de mode van nu voor het grootste deel geen reet aan eigenlijk.
Het wordt tijd voor nieuwe trends.
generatiekloofje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik de mode van nu voor het grootste deel geen reet aan eigenlijk.
Het wordt tijd voor nieuwe trends.
En in Amerika ziet het er al niet uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Coco98 het volgende:
Mode in nederland![]()
Hetzelfde als in Amerika maar dan altijd 2 jaar later pas.
Waar zijn zequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Tegan het volgende:
Het is zo stil in huis want mijn nijnen zijn er niet.
Dat is nogal een breed begrip.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Coco98 het volgende:
Mode in nederland![]()
Nee, een tuttigheidskloof.quote:
Onder de noemer vintage gaat er dan wel een hoop voor een hoge prijs weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Oude meuk waar we een nulletje achter de prijs kunnen zetten.'
Ik hou ook wel van dat vintage-ish 50's gebeuren ja, maar dat koop ik dan gewoon nieuw.quote:
Kijk zelf rond, al die hypes, uggs, crocs etc die dingen waaien paar jaar later over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want er is geen internet meer tegenwoordig waardoor een derdewereldland als NL natuurlijk achterloopt.
Het is massaproductie. Als het uit Europa zelf komt dan is het nog kopieergedrag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kijk zelf rond, al die hypes, uggs, crocs etc die dingen waaien paar jaar later over.
En mijn punt was dat het kopieergedrag is, en niet eigen stijl.
Dus? Als je het mooi vindt, dan draag je het. Of het nu een hype is of niet. 'He bah, dit is zoooo 2011 uit de VS!'quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kijk zelf rond, al die hypes, uggs, crocs etc die dingen waaien paar jaar later over.
Dat is dus de vraag of je het daadwerkelijk mooi vindtquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus? Als je het mooi vindt, dan draag je het. Of het nu een hype is of niet. 'He bah, dit is zoooo 2011 uit de VS!'
Ik snap nog steeds het probleem niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag of je het daadwerkelijk mooi vindtEn niet het niet buiten de mode willen vallen.
Mode in amerika is anders niet uitermate vooruitstrevend. Eerder andere landen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Coco98 het volgende:
Mode in nederland![]()
Ik zal het wat extremer neerzetten voor verduidelijking;quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het probleem niet.
Ja daaromquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mode in amerika is anders niet uitermate vooruitstrevend. Eerder andere landen.
Alles is kopieergedrag op modegebied.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben geen 14 meer, dus ik draag wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zal het wat extremer neerzetten voor verduidelijking;
Bepaalde kleren dragen als status, er bij willen horen, identificeren met bepaalde mensen.
of
Bepaalde kleren dragen puur omdat je het zelf mooi vind en schijt hebt aan wat anderen ervan vinden.
(maar die overlappen elkaar ook wel, het kan ook allebei wat)
Maar ze lopen wel altijd voor hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach, in Amerika ontdekken ze nu dance-muziek, ruim 20 jaar later.
Is dat niet al 100 gecrossovered?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach, in Amerika ontdekken ze nu dance-muziek, ruim 20 jaar later.
Dan ga je de zon in. Wat een non-probleem, open er een topic over in R&Pquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef MissMSX het volgende:
Het is overigens best fris in de schaduw hier
Niet in de zin van dat ze de eurodance zoals wij dat in de 90's kenden, nu pas toepassen.quote:
Dat gaat niet op het moment. Andere prio's enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je de zon in. Wat een non-probleem, open er een topic over in R&P
Too easyquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat ze de eurodance zoals wij dat in de 90's kenden, nu pas toepassen.
En gelijk ten overvloede, want alle nummers lijken op elkaar.
Maar hier wordt nu ook veel Amerikaanse 80's-achtige muziek gedraaid. Of is dat anders omdat we dat in de 80's ook al deden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat ze de eurodance zoals wij dat in de 90's kenden, nu pas toepassen.
En gelijk ten overvloede, want alle nummers lijken op elkaar.
It's getting old HW. Like yourself.quote:
Techno is zelfs als ik me niet vergis voor een deel in Amerika ontstaan, ik heb het meer over dat dance daar nu pas door mainstream-artiesten ineens massaal omarmd wordt. Zo groot als dat hier was en is is het daar nooit geweest volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hier wordt nu ook veel Amerikaanse 80's-achtige muziek gedraaid. Of is dat anders omdat we dat in de 80's ook al deden?
En in de States had je in de 90's toch ook al raves enzo? Of bedoel je dat het nu meer mainstream is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |