Vandaag bekend geworden dat het op de maandagavond komt. Ben erg benieuwd wat dit gaat worden.quote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Martin Morero en Tante Cor
SBS 6 komt dit najaar met een wel heel verrassende titel: Villa Morero. Het wordt een soort kook-talkshow waarin de karakters Martin Morero (Peter Paul Muller) en Tante Cor (Beppie Melissen) bekende Nederlanders ontvangen voor een hapje, een drankje en een gesprek, meldt SBS Shownieuws. Talpa Fictie produceert het deels gescripte Villa Morero.
Dat uitgerekend SBS 6 aan de haal gaat met de talkshow is opmerkelijk te noemen. Ongetwijfeld had RTL graag een vervolg gegeven aan de succesvolle dramaserie Gooische Vrouwen met deze spin-off.
Villa Morero is niet eerst aan RTL aangeboden, meldt de zender aan deze blog. Het toeval wil dat RTL 4 juist onlangs groen licht heeft gegeven aan Gordons Gastfornuis, wat eveneens een culinaire talkshow met een tv-personality wordt. Toch lijken Gordons Gastfornuis en Villa Morero genoeg onderscheidende elementen te hebben om naast elkaar te bestaan. Al is het maar door de verschillende vormen van humor van enerzijds Gordon en anderzijds de Morerootjes.
SBS-topvrouw Georgette Schlick zei onlangs nog vooral authentieke programma’s te willen maken, en geen successen van de concurrent kopiëren. “Met programma’s van andere zenders bouw je namelijk totaal geen eigen identiteit op. En dat is wat we nu echt willen, een eigen identiteit opbouwen.” Villa Morero zal zich toch echt eerst van een RTL-gevoel moeten ontworstelen, zo lijkt mij…
quote:Het kan vreemd lopen in omroepland. Martin Morero en zijn tante Cor, de twee komische karakters uit RTL 4’s Gooische Vrouwen, krijgen een eigen programma bij SBS 6.
In Villa Morero, dat vanaf 27 augustus wordt uitgezonden, ontvangen zij elke week twee bekende Nederlanders die een nachtje bij hen komen logeren. Er wordt gegeten, gedronken en er worden spelletjes gespeeld. De Jordaanse gastvrijheid op z’n Gooisch staat hoog in het vaandel in dit nieuwe programma. Door de warme ontvangst zijn de BN’ers openhartig en vertrouwen Morero en zijn tante van alles toe.
Gasten
De gasten die het presentatieduo ontvangt zijn Beau van Erven Dorens en Bridget, Erben Wennemars en Kim Feenstra, Lange Frans en Ireen Wust, Hans Klok en Saskia Noort, Nick Schilder en Olcay Gulsen, Simon Keizer en Sandra Schuurhof, Jeroen van der Boom en Kelly Pfaff en Rene Froger en Agnes Jongerius.
Vooruitlopend op het nieuwe programma durven wij hier al voorzichtig te stellen dat SBS 6 een kijkcijferhit in huis kan hebben. De typetjes Morero en tante Cor kunnen zich uitspraken en vragen veroorloven die zelfs een doorgewinterde presentator niet zou durven stellen. Het zou zo maar tot hysterische tv-taferelen kunnen leiden.
Koude sproeier
Van tante Cor zijn we wel het een en ander gewend. In de speelfilm Gooische Vrouwen krijgt Cheryl (Linda de Mol) een boobiebon, oftewel een borstvergroting cadeau van echtgenoot Martin. Om maar even een hilarische quote aan te halen. Tante Cor: „Zoooo, dat is niet misselijk zeg. Nou heb ik dat zelf natuurlijk helemaal niet nodig. Die van mij zijn nog pront en fier. Het geheim is dat ik er elke ochtend de koude sproeier op zet.” De gasten zijn in elk geval gewaarschuwd. Wij verheugen ons vooral op de aflevering met Rene Froger in de villa, voor de ontmoeting tussen de zanger en zijn alter ego Martin Morero.
bronquote:Martin Morero krijgt eigen talkshow
AMSTERDAM - Martin Morero, volkszanger uit de serie Gooische Vrouwen, krijgt vanaf eind augustus een talkshow bij SBS 6. In Villa Morero ontvangt hij verschillende BN'ers voor een overnachting.
Peter Paul Muller en Linda de Mol verzorgen als hun personages Martin en Cheryl Morero een optreden.
Onder meer Nick & Simon, Olcay Gülsen en Sandra Schuurhof komen een nachtje in de villa logeren.
Het personage Morero, vertolkt door Peter Paul Muller, krijgt in zijn talkshow hulp van Beppie Melissen. Zij speelde in Gooische Vrouwen de tante van Morero.
De volkszanger en tante Cor ontvangen acht weken lang steeds een ander duo. Schilder gaat logeren met Olcay Gülsen, Keizer krijgt gezelschap van Sandra Schuurhof.
Gooische Vrouwen werd met veel succes vijf seizoenen lang op televisie uitgezonden. De serie, die door Linda de Mol bedacht werd, trok wekelijks ongeveer 1,5 miljoen kijkers.
Meen je dat? Ik ken hem niet.quote:
Doet-ie goed!quote:Uitkoop : ¤ 5950,00
Tijdsduur : 1 x 30 minuten
Eeh, nee:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Whut zou Dries zoveel krijgen voor een optreden?
Nou ja! Arme Driesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, nee:
Dries Roelvink
Gage: ¤ 1.775,00
En natuurlijk levenslang pechhulp mét woonplaatsservice.quote:
En BZN'ers dus.quote:In Villa Morero ontvangt hij verschillende BN'ers voor een overnachting.
de acteur Peter Paul speelt de zanger Martin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem ook niet, maar ik keek Gooische Vrouwen nooit. Is hij echt zanger of speelde hij dat alleen maar?
OK Peter Paul zegt me ook nietsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
de acteur Peter Paul speelt de zanger Martin.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
OK Peter Paul zegt me ook nietsKlinkt als een artiestennaam of familie van Robert Paul.
Owquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook alleen z'n voornamen
Ik vind dat soort imitaties vreselijk, wat dat betreft lijkt hij wel op Robert Paul die deed ook imitaties en ook hem kon ik niet uitstaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet hij een parodie op Rene Froger voorstellen..
Oh, dan zul je ook dol zijn op Carlo & Irene.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat soort imitaties vreselijk, wat dat betreft lijkt hij wel op Robert Paul die deed ook imitaties en ook hem kon ik niet uitstaan.
Ik ook.quote:
Mag ik evenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, dan zul je ook dol zijn op Carlo & Irene.
Ik ben fan van zijn personage in Gooische Vrouwen.quote:
Ah, wist ik niet, dat dat een Kamerling is! Wel een leuke variant in de genenpoel dan, als ik interviews lees waarin hij over zijn vrouw praat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:38 schreef Vivi het volgende:
Ik ben met jou Dude! Peter Paul is trouwens irl getrouwd met de zus van Antonie Kamerling. Niet Liesbeth, maar een andere.
Ik vind Liesbeth al bloedirritant sinds ze in GTST zat..die vrouw van Peter Paul kan ik nergens vinden op Internet!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet, dat dat een Kamerling is! Wel een leuke variant in de genenpoel dan, als ik interviews lees waarin hij over zijn vrouw praat.
Die Liesbeth lijkt me maar een labiel geval eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef Cynix ® het volgende:
Het kan nog gekker hoor: SBS: Sterren Springen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Aflevering 1: http://www.sbs6.nl/kijkee(...)ring-1-villa-morero/
Gezien. Geweldigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
http://www.sbs6.nl/kijkee(...)ring-1-villa-morero/
Eerste aflevering is al te zien.
Olcay leeft op Redbull en sigaretten.quote:
Jupz!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik vind Peter Paul Muller wel een grappige vent met z'n amsterdams accent .
Zou hij in die Villa nou echt wonen ???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |