Kun jij een mooie Honda S2000 regelen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ayumu2.0 : iedereen heeft geheimpjesJe bent niet de enige
Anders stimuleer je het ff.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij een mooie Honda S2000 regelen dan?
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ligt er aan wat je er voor over hebt mijn vriend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al heb ik dat al een lange tijd niet meer gedaan ben overgestapt toen naar iets anders. Dat tegenwoordig bij 2 op de 10 autodiefstallen de eigenaar er weet van heeftquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 juli 2012 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja volg je wel.
En idd dan is de eigenaar de dief maar die laat jou wel het vuile werk opknappen.
Rot op, er komt hier alleen maar Honda in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al heb ik dat al een lange tijd niet meer gedaan ben overgestapt toen naar iets anders. Dat tegenwoordig bij 2 op de 10 autodiefstallen de eigenaar er weet van heeft
[..]
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijden
Ik heb niks met cabrio's en al helemaal niks met Honda nou een Honda dan weer wel...quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Rot op, er komt hier alleen maar Honda in.
En de gemiddelde kapster heeft dat ding in de eerste bocht eruit liggen.
240 trappelende japanse paardjes met VTEC
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef kree het volgende:
ghehe zit ik hier tussen een bende criminelen?
zat vandaag nog te vertellen. Wil nooit meer werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijn
Dat blijft wel mijn favoriete modelquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks met cabrio's en al helemaal niks met Honda nou een Honda dan weer wel...
[ afbeelding ]
Nostalgie!
Daarom dus nergens hoeft Kree zich zorgen over te maken nou...quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijn
toyota station van "93quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor auto Kree?
Of heb je nog bepaalde spullen nodig?
auto moet praktisch zijn voor mij.quote:
Het enige wat op AAAL die tips en suggesties van anderen aan jou komt is: nee, ik wil niet, nee, ik kan niet, nee, ik doe niet, nee, ik ga niet, want... bla bla bla kutexcuus of niet terzake doend flutquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.
Alleen maar om een meid te versieren.
Ik zoek namelijk niet naar avondje seks maar echt gewoon iemand waarmee ik echt samen wil blijven.
Kan ik wel krampachtig anders doen, maar dat gaat natuurlijk nooit werken op langere termijn.
maak je niet zo druk joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige wat op AAAL die tips en suggesties van anderen aan jou komt is: nee, ik wil niet, nee, ik kan niet, nee, ik doe niet, nee, ik ga niet, want... bla bla bla kutexcuus of niet terzake doend flut
"argument".
Ik vind het prima dat je in hetzelfde moddergat blijft zitten. Maar bespaar ons dan al het gezeik over "die wijven".
OF je doet er iets aan
OF je houdt er je bek over
Simple as hell.
Ik mag dan een flikker zijn ik lust ook bier!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:57 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij een kroeg hebt, zat bier lijkt me
Dat is waar, maar dan nog is het onbeleefd om niet voor ons wat te pakkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:57 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij een kroeg hebt, zat bier lijkt me
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit hoop ik ook zo'n baas te worden dat ze een spel naar me vernoemen
Ik zou op je stemmenquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ik het tot minister president kunnen schoppen met die slogan denk je?
Dat is ook meteen mijn hele programma hequote:
Die drinken toch geen bier !quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn hele programma he
BIER VOOR IEDEREEN.
ELKE NEDERLANDER, MOSLIM, CHRISTEN WAT DAN OOK IS WELKOM
Of je verzint zelf een spelquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit hoop ik ook zo'n baas te worden dat ze een spel naar me vernoemen
Wij combineren drank er wel bij ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker bezig chicky!!!!
is dit ook een drankspelletje ?
Mja, beter gewoon Hertog Jan broeder!quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ben een Bavaria liefhebber ik word zeker ook het land uitgetrapt?
Ja, Bavaria mag de naam bier niet dragen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ben een Bavaria liefhebber ik word zeker ook het land uitgetrapt?
Hertog Jan Brouwerij al eens bezochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, beter gewoon Hertog Jan broeder!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, Bavaria mag de naam bier niet dragen.
Dit!quote:
Enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 05:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
EnEen falend plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Typisch een uitspraak van een vrouw!quote:
Hoe hou je het vol...quote:
Waarom is de wereld dan zo gemeen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag mn eigen een delirium zuipen!
Gewoon omdat het kan en omdat de hele wereld gemeen is!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:
Morning![]()
Huppel gaat aan de zuip ja? Watskeburt?
Als je er maar voor betaald krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
8:45 zit je dan een beetje een datingsite af te struinen![]()
Mijn leven
Ik ben blij om dat voor jou te kunnen betalen, mijn beste.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Afgekeurd dus raad eens wie dat mag gaan betalen
En daar dank ik u dan ook hartelijk voor het zal goed besteed wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blij om dat voor jou te kunnen betalen, mijn beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En daar dank ik u dan ook hartelijk voor het zal goed besteed worden
Aangezien ik daar ook aan meebetaal, wel delen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En daar dank ik u dan ook hartelijk voor het zal goed besteed worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom afgekeurd btw?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Krakkemikkig lijfquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..][ afbeelding ]
Waarom afgekeurd btw?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Krakkemikkig lijfEn geen werkgever die mij wil hebben duwen ze onder het kopje teveel risico vanwege mogelijke uitval. Erguh frustrerend
[..]![]()
Ik heb het maar gewoon opgeven zelfs de Mac Donalds wilde mij niet hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]Typisch nederlands. Niet willen betalen, maar wel een 100% zekerheid willen.
Golddigger!quote:Hello! I'm looking for a millionaire who will take care of me and to whom I'll give all my love. Beautiful boys write me too;) Read the full profile! I'm from Russia. BOYS FROM HANNOVER I'll VISIT U THIS FALL, write me if you wanna meet;)
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wat je soms tegenkomt op datingsites
[..]
Golddigger!
ze is wel eerlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wat je soms tegenkomt op datingsites
[..]
Golddigger!
quote:
Hij Rival hij is eerlijk!quote:
Te lange tekstquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef Barbusse het volgende:
I wanna date this chick, she seems awesome....![]()
[ afbeelding ]
Luie hondquote:
quote:
Zie hier de magie van Photoshop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
Damn.Maar 2 die links ook doable zijn.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze dicht op een billboard moeten gooien. Worden vrouwen weer wat zekerder van zichzelfquote:
Arme jij... Nu maar hopen dat jij geen Sjors op kantoor hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed hoor, word alleen een hele lange dag vandaagzeker tot 8uur werken.
Mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dicht op een billboard moeten gooien. Worden vrouwen weer wat zekerder van zichzelf
Die kende ik wel, maar ik dacht dat ze van zichzelf tenminste niet lelijk zouden zijn, allemaal wel tenminste raakbaar.quote:
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kende ik wel, maar ik dacht dat ze van zichzelf tenminste niet lelijk zouden zijn, allemaal wel tenminste raakbaar.
Kijk eens naar nummer 6 en zeg dat nog eens met een uitgestreken gezicht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoor
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoor
als je ook bv nummer 5 ziet, misschien niet haar meest charmante foto... maar die ogen zegquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:35 schreef Barbusse het volgende:
Nummer 7 en nummer een na laatste vind ik anders erg charmant
I´d hit thatquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
als je ook bv nummer 5 ziet, misschien niet haar meest charmante foto... maar die ogen zeg
Niet? Buitenseks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef rival het volgende:
ik zou ze niet bij voorbaat allemaal de deur uit schoppen in ieder geval
Ik zou ze niet van mijn picknickdekentje afmeppenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Godverdomme ik kom niet meer bij.
![]()
Daar had ze een staalkabel voor nodig of wat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Godverdomme ik kom niet meer bij.
![]()
als de OP echt serieus is, dan is dit wel heel fout ja....quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
Sorry maar ik vind dat wel trieste humor
Serieus, op /b/.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
als de OP echt serieus is, dan is dit wel heel fout ja....
dat..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
vandaar de alsquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, op /b/.
I don't think so Tim.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, heb je4chan pas recent ontdekt?
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
Dat idd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
Minuutje stilte voor het krukje waar ze op stond.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
Is het topic nu doodgegaan op wel of niet trieste humor?
Er is 1 minuut niet gepost.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
Is het topic nu doodgegaan op wel of niet trieste humor?
Oiquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Minuutje stilte voor het krukje waar ze op stond.
Oh, ik wist niet dat mijn post 25 min kwam na de laatste, ik dacht dat je bedoelde dat mijn post het topic killde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
woensdag 25 juli 2012 @ 10:05:14
woensdag 25 juli 2012 @ 10:30:13
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat mijn post 25 min kwam na de laatste, ik dacht dat je bedoelde dat mijn post het topic killde.
Jij hebt dus ook echt geen galgenhumorquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook echt geen galgenhumor![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Stingquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef STING het volgende:
Zo, ga je even op vakantie, is het SC landschap radicaal gewijzigd
Ja! Ze pakte hun kans toen je even niet keekquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef STING het volgende:
Maar ik ben er nog gewoon hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef STING het volgende:
Jep, was heerlijk! Behoorlijk actief, mooie landschappen, gezellige groep.quote:
Nicequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, was heerlijk! Behoorlijk actief, mooie landschappen, gezellige groep.
Wel heel veel vliegjes en muggen in Zweden en dus helemaal lek gestoken, maar in Noorwegen viel het gelukkig heel erg mee.
Voor jou, enen blitsen cadeautjen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanaf vandaag behoor ik ook tot de oudjes
Honda S2000 zou ik mijn bmw's voor inruilenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote]
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijden
Nope. Ben een paar dagen weg geweest met mn meisje, maar verder niks gepland. Ook niet echt nodig lijkt me, buiten werk om is het hier altijd vakantiequote:
welkom en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanaf vandaag behoor ik ook tot de oudjes
Oh sod offquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Ben een paar dagen weg geweest met mn meisje, maar verder niks gepland. Ook niet echt nodig lijkt me, buiten werk om is het hier altijd vakantie
Graag, maar het is nog geen 5 uurquote:
quote:
quote:
Mafketel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Honda S2000 zou ik mijn bmw's voor inruilen
Tot morgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mafketel.
En hierbij mijn laatste post op FOK! Het was me een genoegen
Nee echt niet ik stop met FOK!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Onder een andere username, dat dan weer wel...
Ayumu3.0?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Onder een andere username, dat dan weer wel...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij even naar de koelkast dragen? Alvast bedankt
Dat zou welkom zijn nu.quote:
is sex.com weer te koop ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik wil een domeinnaam kopen en moet nu wachten op een reactie. Daarna kan ik pas verder.Ongeduldig, ik ben het.
Af-was-machine!quote:
Alle vormen van seks zijn toch te koop!?quote:
Jah, maar ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Af-was-machine!
[..]
Alle vormen van seks zijn toch te koop!?
Ik was er ook al jaren klaar mee, dus raad eens wat er in mijn keuken zit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Evie het volgende:
Jah, maar ik niet
Ben er klaar mee gelukkig
Afwasmachine?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik was er ook al jaren klaar mee, dus raad eens wat er in mijn keuken zit!
BBQ kan elke dag met dit weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Afwasmachine?
Hmz heb gister al gebbqt.. net de grootste schade al afgewassen
ben je niet te koopquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah, maar ik niet
Ben er klaar mee gelukkig
Feesten en partijen?quote:
Ik zie je vanavond, betaling in naturaquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik dan moet doen
En wat je wilt betalen natuurlijk!
Uit een taart springen met kwastjes aan je tepels natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik dan moet doen
En wat je wilt betalen natuurlijk!
Die ronddraaien als het waait?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit een taart springen met kwastjes aan je tepels natuurlijk.
Trillen met die tieten!quote:
Ik zoek nog wel een keer topless bedieningquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je die nog niet in je swingerkroeg?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een keer topless bediening
Ik heb het zelf geprobeerd, maar dat was op 1 of andere manier geen succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je die nog niet in je swingerkroeg?
ik kan wel een extra zakcentje gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een keer topless bediening
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf geprobeerd, maar dat was op 1 of andere manier geen succes
Je mag je fooien houdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel een extra zakcentje gebruiken
Damnit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef Evie het volgende:
Afwasmachine?
Hmz heb gister al gebbqt.. net de grootste schade al afgewassen
Whahahaquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie je vanavond, betaling in natura
heb geen pasty's moet je die wel ff kopen natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef je een euroquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
[..]
heb geen pasty's moet je die wel ff kopen natuurlijk
En een prijs noemen![]()
????quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Damnit!Jij gaat door voor de Weber!
Ben jij ook al zo zwaar?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef rival het volgende:
Roy, heb je wel een tafel die 180 kilo dragen kan?
Doe ik het niet voorquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef rival het volgende:
Roy, heb je wel een tafel die 180 kilo dragen kan?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat beeld krijg ik niet meer van mijn netvlies
Graag ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van dat ik Evie's billen geweldig vind?
zondequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan de billen van Evie denk dan vergeet ik een foto te maken
Ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
Weer geen leuke huisjes...
Wil verhuizen verdorie!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan de billen van Evie denk dan vergeet ik een foto te maken
Waar wil je heen verhuizen dan?quote:
Uit het ouderlijk huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]ik ook
[..]
Waar wil je heen verhuizen dan?
Heb nog wel een kamer voor je hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
Weer geen leuke huisjes...
Wil verhuizen verdorie!
Lijkt me niet zo handig gezien het reizen en studiequote:
Ik heb een hele grote tuin voor jequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig gezien het reizen en studie
En wil mn eigen tuin..En meer dan 1 kamer
Waar zoek je dan precies?quote:
Succesquote:
Komt de 11e wel goed..quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog mag je hier wel de tuin komen opknappen in de tuin komen zitten hoor
Zeker!quote:
thnx!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tuin nog niet gezien he
Whaha denk het nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je gillend weg rent
quote:
Royco´s achtertuin:quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je even een foto sturen. moment
doe ook even een plattegrondje, maak ik wel een plannetjequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je even een foto sturen. moment
dat opknappen heeft echt geen zin, als je ff 3 weken met vakantie bent kom je weer terug in een junglequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tuin nog niet gezien he
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
kanaleneiland wordt gerenoveerd zag ik op het nieuws laatst.
Valt wel mee als je het goed doet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat opknappen heeft echt geen zin, als je ff 3 weken met vakantie bent kom je weer terug in een jungle
show it!quote:
Evie komt hem dan toch ook netjes bijhoudenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat opknappen heeft echt geen zin, als je ff 3 weken met vakantie bent kom je weer terug in een jungle
nou ik had alleen alles gesnoeid, en dat schiet zo de grond weer uitquote:
zal wel "te ver" van utrecht zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie komt hem dan toch ook netjes bijhouden
Even geduld ja, ik moest even een foto maken vanaf het "dakterras"quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt wel mee als je het goed doet!
[..]
show it!
hm is wel kanaleneiland....quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik had alleen alles gesnoeid, en dat schiet zo de grond weer uit
volgende keer een stuk zeil en laag zand erover en dan tegels....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
kanaleneiland wordt gerenoveerd zag ik op het nieuws laatst.
Ja he.quote:
Onkruid wieden? Ik zou er een B52 geladen met Agent Orange overheen laten vliegenquote:
Ik zie idd wel een bos, maar die tuin, waar is die?quote:
Whihihihihihi.. nee gewoon stukje bij beetje met wortel en al (is belangrijk) eruit trekken!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onkruid wieden? Ik zou er een B52 geladen met Agent Orange overheen laten vliegen
In de rechter benedenhoek natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie idd wel een bos, maar die tuin, waar is die?
Morgen les.. dus ander keertjequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je komt niet helpen met onkruid wieden?
Het was een grapje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de rechter benedenhoek natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |