Maar ik ben er nog gewoon hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef STING het volgende:
Zo, ga je even op vakantie, is het SC landschap radicaal gewijzigd
Jep, was heerlijk! Behoorlijk actief, mooie landschappen, gezellige groep.quote:
Nicequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, was heerlijk! Behoorlijk actief, mooie landschappen, gezellige groep.
Wel heel veel vliegjes en muggen in Zweden en dus helemaal lek gestoken, maar in Noorwegen viel het gelukkig heel erg mee.
Voor jou, enen blitsen cadeautjen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanaf vandaag behoor ik ook tot de oudjes
Honda S2000 zou ik mijn bmw's voor inruilenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote]
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijden
Nope. Ben een paar dagen weg geweest met mn meisje, maar verder niks gepland. Ook niet echt nodig lijkt me, buiten werk om is het hier altijd vakantiequote:
welkom en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanaf vandaag behoor ik ook tot de oudjes
Oh sod offquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Ben een paar dagen weg geweest met mn meisje, maar verder niks gepland. Ook niet echt nodig lijkt me, buiten werk om is het hier altijd vakantie
Graag, maar het is nog geen 5 uurquote:
quote:
quote:
Mafketel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Honda S2000 zou ik mijn bmw's voor inruilen
Tot morgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mafketel.
En hierbij mijn laatste post op FOK! Het was me een genoegen
Forum Opties | |
---|---|