quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wat je soms tegenkomt op datingsites
[..]
Golddigger!
ze is wel eerlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wat je soms tegenkomt op datingsites
[..]
Golddigger!
quote:
Hij Rival hij is eerlijk!quote:
Te lange tekstquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef Barbusse het volgende:
I wanna date this chick, she seems awesome....![]()
[ afbeelding ]
Luie hondquote:
quote:
Zie hier de magie van Photoshop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
Damn.Maar 2 die links ook doable zijn.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze dicht op een billboard moeten gooien. Worden vrouwen weer wat zekerder van zichzelfquote:
Arme jij... Nu maar hopen dat jij geen Sjors op kantoor hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed hoor, word alleen een hele lange dag vandaagzeker tot 8uur werken.
Mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dicht op een billboard moeten gooien. Worden vrouwen weer wat zekerder van zichzelf
Die kende ik wel, maar ik dacht dat ze van zichzelf tenminste niet lelijk zouden zijn, allemaal wel tenminste raakbaar.quote:
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kende ik wel, maar ik dacht dat ze van zichzelf tenminste niet lelijk zouden zijn, allemaal wel tenminste raakbaar.
Kijk eens naar nummer 6 en zeg dat nog eens met een uitgestreken gezicht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoor
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat als ze de stad ingaan en dus gewoon hun eigen makeupje en hun haar beetje hebben gedaan dat je dat wel vindt hoor
als je ook bv nummer 5 ziet, misschien niet haar meest charmante foto... maar die ogen zegquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:35 schreef Barbusse het volgende:
Nummer 7 en nummer een na laatste vind ik anders erg charmant
I´d hit thatquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
als je ook bv nummer 5 ziet, misschien niet haar meest charmante foto... maar die ogen zeg
Niet? Buitenseks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef rival het volgende:
ik zou ze niet bij voorbaat allemaal de deur uit schoppen in ieder geval
Ik zou ze niet van mijn picknickdekentje afmeppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |