Alleen in de trein, maar toen was ik sweaty en saggo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe is dit mogelijk. Hebben vrouwen je al mogen aanschouwen vandaag?
Ik wil ook een bokszak, tot die tijd moet ik het maar met die van jou doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen in de trein, maar toen was ik sweaty en saggo.
Even op mn bokszak staan raggennu trilhanden.
Jij komt buitenquote:
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai lieve Monoheb je een beetje van het weer genoten vandaag?
BoxerMonoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijk
Vrouwen aan het soppen op het pleintje, je moest eens wetenquote:
dan hou je je boxer toch niet aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijk
Dus als het Evie alleen in een boxer was geweest, wat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, foto's is toch anders. en ik kick niet op mannen, dat scheelt.
Nicequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als het Evie alleen in een boxer was geweest, wat dan?
Hij ging zonder shirt naar de winkel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.
Geen probleem toch, dan doe je zo'n schort aan met niets er onder, man, natte vrouwen aan elke vinger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen bbq en overmogen bbq. Nu nog 1 voor vrijdag regelen, straks moet ik nog koken ook
nee, tijn zegt toch 'alleen een boxer'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij ging zonder shirt naar de winkel?
Is het een kamper?
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik snap die opmerking niet zo in de rest van het gesprek.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.![]()
Details jongen heyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.
Smoothquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
ik bedoel, als we het daar toch over hebben.
Alleen Intronic mag mij in alleen een boxer zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.![]()
Asociaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen Intronic mag mij in alleen een boxer zien.
nooit van gehoord, ik zit niet zo dicht op het vuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mij wel iigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
Intronic laat alle vrouwen wel uit hun broek glijden of niet?
zelfs zonder hihihiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
het gros van vrouwelijk fok mag hun broekje aanhouden wmb.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
Intronic laat alle vrouwen wel uit hun broek glijden of niet?
mwah, uft mag er van mij wel uit hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
het gros van vrouwelijk fok mag hun broekje aanhouden wmb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah, uft mag er van mij wel uit hoor
Ik heb erger gedaan.
hehe. UFT is je ondergrens?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.
kieskeurigheid ftw.
heb ik van jou geleerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Hihi intronic doet aan seks hihihii piemel in gleufje hihihi
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.
kieskeurigheid ftw.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
kieskeurigheid ftw.
jij kiest gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.En niet altijd uit kieskeurigheid.
Maar wel jouw ondergrens?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
en uft is lekker ipv erg mur.
nouja, op haar picas dan.
nouja, als ik iemand niet aantrekkelijk neuk ik er niet mee. en ik vind niet zoveel vrouwen aantrekkelijk.quote:
Ok, hehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, als ik iemand niet aantrekkelijk neuk ik er niet mee. en ik vind niet zoveel vrouwen aantrekkelijk.
ik mocht jou niet hosselen van iemand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Angst?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is niet een bepaald type uiterlijk, kan het niet goed omschrijven. slank is wel een vereiste trouwens. verder ligt het eraan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, hehe.
Kan anders prima onder UFT zijn, en toch ruimschoots lekker genoeg zijn hoor.
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.quote:
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
is niet een bepaald type uiterlijk, kan het niet goed omschrijven. slank is wel een vereiste trouwens. verder ligt het eraan.
denk het wel. maar de naam niet noemen hier heh. whatsapp die maar als je hem weet flipsje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben stiekem benieuwd of ik weet wie je bedoelt met die iemand.
[..]
Ook misschien wel.
Hoi, Intronic hier op Kaneel zijn account.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.
[..]
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, Intronic hier op Kaneel zijn account.
Ik ben je foto´s kwijtgeraakt. Kun je ze me nog eens sturen?
gr gr
Evie valt dus af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.
ideale type, zoek maar eens op fernanda de freitas.
ik doe niet aan interpunctiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Lief wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.
ideale type, zoek maar eens op fernanda de freitas.
Ik had ze met je gedeeld.quote:
quote:
Altomeisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen.
En dan heb ik meestal een beetje de alternatieve types.
Ik doe niet aan dat soort foto'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.
[..]
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het wel. maar de naam niet noemen hier heh. whatsapp die maar als je hem weet flipsje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Evie valt dus af?ik ken haar niet dus geen idee. als de 180 kilo klopt; in a heartbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
nee ik maak ze dan ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Nee, slechts hardcore? Mag ook wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Van boven zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
dawg; deze?
[ afbeelding ]
Veels te dun.
Dat mag ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
Ik zou haar geven.quote:
Haar niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef El_Matador het volgende:
Ook eigenlijk te dun, maar wel bloedmooi, de Mexicaanse Ximena Navarrete:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het negatief is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
liever lief dan een kutwijf. been there done that.
en ze is mooooooooi vind ik. wauw.![]()
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.quote:
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het negatief is?
Overigens zegt mijn ervaring dat een kutwijf beter werkt bij mij, die kunnen mij langer verdragen
Preaching to the choir.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.
ja deze pics vind ik ook wat minder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja deze pics vind ik ook wat minder.
ken haar van de film tropa de eilte. heerlijk naturel is ze in die film. om verliefd op te worden.
QFTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.
Als ze echt zo zijn, ben ik zo snel weg dat Usain Bolt jaloers op me is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Девушкиquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.
Jammer genoeg een heel groot percentage.... bij kerels ook overigens...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.
ja. volgens mij kijken ze teveel tv.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer genoeg een heel groot percentage.... bij kerels ook overigens...
Ik ben heel gevoeligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, straks bezorg je hem een harde pener met je Russisch.
Ik heb nog wel eens moeite met de klemtoon.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
kunnen jullie russische bikkels ook hardop het correct uitspreken of doet google translate dat voor jullie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens moeite met de klemtoon.
Erg relaxed. Vertel, wat houdt jou zoal bezig?quote:
Het warme weertje wat wel ieeeetsje minder magquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erg relaxed. Vertel, wat houdt jou zoal bezig?
Ja, goed weer daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Monedita het volgende:
[..]
Het warme weertje wat wel ieeeetsje minder mag
Heb je haar nummer?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef kree het volgende:
Ik ga dood hier op mn zolderkamertje.
Wat een hitte zeg.
Ook leuk van de week kans op ander zomerhuisje, net een meisje voor me.
Net te laat, nouja ik blijf verder zoeken.
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??quote:
Ik luister nooit echt naar reggeatonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed weer daar?
Jij als latina moet het toch wel aan kunnen...
Heerlijk reggaeton met 30 graadjes.
pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Goed idee, dat ga ik ook maar even doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Je danst toch wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt naar reggeaton
Maar nee, doe mij maar een zacht briesje met dit weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??
![]()
Soms hoor, over het algemeen luister ik naar hele andere muziek ( zie fobo ) en soms een beetje bachata er tussendoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je danst toch wel?
Salsa, merengue, bachata?
Goeie comebackquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
Like you would dare...quote:
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
als ie zijn werk maar doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopje
Sja, zo hossel je natuurlijk nooit kree.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nope helaas, geen idee wie het is ook hoor.
Bijnaquote:
Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, zo hossel je natuurlijk nooit kree.
Je post worden steeds onsamenhangender. Gewoon doen man. Eerste vrouw ga je mee uit vragen jong.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.
Behalve langs gaan natuurlijk maar dat is raar.
Beetje hossel musical meisje projectje enzo maar daar zie ik ook nog niet echt wat van komen.
Lekker ding toen met die band maar met vriendje (zucht)
Nouja kom genoeg meiden tegen dus er zal toch vast wel een keer iemand zijn die vrij is en leuk. (snarf)
Misschien wat directer zijn ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.
Behalve langs gaan natuurlijk maar dat is raar.
Beetje hossel musical meisje projectje enzo maar daar zie ik ook nog niet echt wat van komen.
Lekker ding toen met die band maar met vriendje (zucht)
Nouja kom genoeg meiden tegen dus er zal toch vast wel een keer iemand zijn die vrij is en leuk. (snarf)
Ik weet het echt niet wat het bij mij is.quote:
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet wat het bij mij is.
Zuuucht meiden vinden me leuk, maar veel verder als dat komt het niet echt.
mss moet ik meer flirterig zijn ofzo.
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boeg![]()
Verandering is goed
Laat over 10 jaar maar weten hoe het gegaan is... mij is het nog niet geluktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boeg![]()
Verandering is goed
Niet achterom kijken, dat maakt alles fuckquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.
Ik heb zo'n spijt dat ik niet harder achter de meiden aan ging toen ik jonger was.
Was er gewoon niet zo mee bezig.
En nu is het toch ff lastiger.
Gevoel dat je de boot gemist hebt, en nu erg hard moet zwemmen om nog aan boord te komen....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.
Ik heb zo'n spijt dat ik niet harder achter de meiden aan ging toen ik jonger was.
Was er gewoon niet zo mee bezig.
En nu is het toch ff lastiger.
Yep en meiden van "onze" leeftijd zijn sowieso kritischer want (of nouja de meeste) hebben veel meer ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gevoel dat je de boot gemist hebt, en nu erg hard moet zwemmen om nog aan boord te komen....
Herkenbaar....
Ik niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Yep en meiden van "onze" leeftijd zijn sowieso kritischer want (of nouja de meeste) hebben veel meer ervaring.
Ik heb 3 maanden
Ik bied bij deze mijn excuses aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet eens
En ja die zijn kritischer idd want ze hebben al o zo veel slechte vriendjes gehad.... wat het weer lastiger maakt voor ons ...
Denk toch niet bij mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Misschien merken meisjes dat jullie er zo mee bezig zijn en het zo graag willen en vinden ze dat niet aantrekkelijkJe weet; vrouwen die weten dat ze gewild zijn, willen niet meer
Stomme sekse.
Ik ben er niet mee bezig en ze willen me niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Misschien merken meisjes dat jullie er zo mee bezig zijn en het zo graag willen en vinden ze dat niet aantrekkelijkJe weet; vrouwen die weten dat ze gewild zijn, willen niet meer
Stomme sekse.
Mwa de laatste paar keren liet ik dat echt niet merken hoor, een 'lieve jongen' ben ik allang niet meer....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Stomme sekse.
moet je niet zo vaak rukken johquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij scheid ik gewoon 1 of andere stof niet uit
Testosteronquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij scheid ik gewoon 1 of andere stof niet uit
Ja man je hebt de verkeerde baan denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bezig en ze willen me niet.
M'n kale harses doet me toch een aardige hoeveelheid testosteron vermoedenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
moet je niet zo vaak rukken joh
hahaha oeps kon het niet laten.
Hup met die testosteron
ach welnee ik snap je wel, want kan me echt kansloos voelen af en toe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Faxie het volgende:
Mwa ik ben wel kansloos hoor
Kan niet anders meer...
Je valt op karakter en niet op geslacht?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
* Ayumu2.0 is een beetje in de war op het moment.
Ik ben voorbij dat puntquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
ach welnee ik snap je wel, want kan me echt kansloos voelen af en toe.
En voel me ook echt alleen.
Maarja kom ik wel weer meiden tegen waarmee ik leuk kan praten.
Dus ok, heb zoiets van ik moet toch wel eens een keertje geluk hebben.
Geen goede gedachte hoor.quote:
Weet niet. Eerlijk ik heb dat meisje opgezocht met een bos bloemen maar toen kwam haar de pa de gang op en was het einde verhaal sta je met je bosje bloemenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je valt op karakter en niet op geslacht?
Ze was 12?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Eerlijk ik heb dat meisje opgezocht met een bos bloemen maar toen kwam haar de pa de gang op en was het einde verhaal sta je met je bosje bloemen
Dat komt niet eens ter sprake.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja man je hebt de verkeerde baan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja en hoe komt het dat je zoiets gaat uitstralen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Geen goede gedachte hoor.
Nou weet ik geen reet van meiden.
Maar als je het idee uitstraalt van het lukt nooit, dan kan dat niet goed zijn lijkt me.
En dat voelen ze wel die meiden haha
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk toch niet bij mij.
Of ze moeten het voelen ofzo, tis niet zo als ik een leuke meid tegen kom dat ik wanhopig ga doen.
Maar dat is punt 2.
Kom eerst maar eens een vrije meid tegen en die leuk is op deze leeftijd.
mss juist wat ze willen zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en hoe komt het dat je zoiets gaat uitstralen?Juist ja.
Ik straal nu uit 'het hoeft niet meer, val maar dood kutwijven'
Tja, ik moet zeggen dat ik om me heen ook merk dat er verbazend veel mensen al één of twee fases verder zijn dan ik (ik ben 28), dus snap wel wat je bedoelt. En het is ook niet iets dat je in het eerste gesprek er meteen ingooit dus dan blijf je gissen. Ik weet niet, ik ben niet op zoek en kom wel leuke mensen tegenquote:
Uitstraling komt met successen uit het verleden. DAT SPIRALquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Geen goede gedachte hoor.
Nou weet ik geen reet van meiden.
Maar als je het idee uitstraalt van het lukt nooit, dan kan dat niet goed zijn lijkt me.
En dat voelen ze wel die meiden haha
welke fase zit je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tja, ik moet zeggen dat ik om me heen ook merk dat er verbazend veel mensen al één of twee fases verder zijn dan ik (ik ben 28), dus snap wel wat je bedoelt. En het is ook niet iets dat je in het eerste gesprek er meteen ingooit dus dan blijf je gissen. Ik weet niet, ik ben niet op zoek en kom wel leuke mensen tegenMotherfucking Murphy en zijn achterlijke wet
En dat inderdaad/helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uitstraling komt met successen uit het verleden. DAT SPIRAL
Grappig ja... toen ik laatst in een attractiepark was met een meid had ik meer aandacht van andere vrouwen dan vandaag met de familie in een attractiepark... d'r zit wel iets in blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
mss juist wat ze willen zien.
Wel grappig, heb ook wel eens gedaan of ik keuze ten overvloede had.
(want een bezette man is gewild)
Geen succes
Ik heb 2 jaar samengewoond en zit nu in de fase dat ik het heerrrlijk vind om vrijgezel te zijn en met iedere beslissing alleen maar rekening hoef te houden met mezelf en waar ik blij van word (tot op zekere hoogte uiteraard). I like it herequote:
Als je iemand aan je arm hebt kijkt iedereen als je alleen over de straat wandelt kijkt niemand het blijft iet raars hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig ja... toen ik laatst in een attractiepark was met een meid had ik meer aandacht van andere vrouwen dan vandaag met de familie in een attractiepark... d'r zit wel iets in blijkbaar.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef kree het volgende:
meiden zijn raar gewoon daar komt het op neer.
quote:
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand aan je arm hebt kijkt iedereen als je alleen over de straat wandelt kijkt niemand het blijft iet raars hebben
Lolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijken
Da's in ieder geval nog iets jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef kree het volgende:
ik ben wel blij trouwens met ervaring met "anja"
tis wat heeft me heeel heeel heeel erg veel pijn gedaan.
Maar oke, voel me niet meer helemaal nieuw op de "markt" nu.
Mis haar nog steeds, maar ok dat moet ik achter me laten.
En ik weet iig dat ik het dus wel kan en ook een relatie hebben.
Het was kort maar krachtig zeg maar.
De meisjes lachen altijd zo lief naar mij... Maar als er een homo aankomt die kijkt juist weer de andere kant op. Fucking akward!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijken
kijken is iets anders als ook er wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke ik overdrijf een beetje maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er weinig vrouwen naar me kijken
Jij ziet er nu ook niet echt gay uit ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De meisjes lachen altijd zo lief naar mij... Maar als er een homo aankomt die kijkt juist weer de andere kant op. Fucking akward!
Praat voor jezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
kijken is iets anders als ook er wat mee kunnen.
Haha dat heb ik geleerd onderhand
Dat is ook het hele probleem en gedraag me ook niet als een flikkertquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij ziet er nu ook niet echt gay uit ofzo
[..]
Praat voor jezelf![]()
Ben je naar ze toe gegaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef kree het volgende:
Nou had het laatst zie die meiden gewoon kijken.
Van oeh leuke jongen.
En dan............................................. niks
Dan moet je erop af!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef kree het volgende:
Nou had het laatst zie die meiden gewoon kijken.
Van oeh leuke jongen.
En dan............................................. niks
ja praatje maar dan kom je weer op dat 90% bezet is 5% niet je type en 5% is het zelfde als mij en gebeurt er dus nog niks.quote:
En dat jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mogen die meiden anders ook wel eens doen....
Eens, maar je moet geen dingen willen zonder dat je er zelf actie op onderneemt. Als je een afwachtende houding aanneemt kan het gewoon langer duren voordat er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dm me alsjeblieft een foto, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ga dit maar eens morgen aantrekken eens zien of het dan wel opvalt![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn kuthoeren en zullen alleen op je afstappen als ze door hebben dat je swag hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kledenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me alsjeblieft een foto, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn
Voor mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kleden
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eens, maar je moet geen dingen willen zonder dat je er zelf actie op onderneemt. Als je een afwachtende houding aanneemt kan het gewoon langer duren voordat er iets gebeurt.
jij bent mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je egoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar die ene paar keer dat ze mij aanspreken zijn het echt van die types waar ik niks van moet hebben (dik, dikke laag make-up, net zo'n hoerenmadam enz)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je ego
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelmaar ik moet wel zeggen dat ik het aantrekkelijk vind als een man zelfvertrouwen uitstraalt en laat zien dat hij me leuk vindt.
Maar dat is bij iedere vrouw anders natuurlijk. Als ik iemand echt leuk vind laat ik hem echt niet zomaar gaan omdat hij geen initiatief neemt
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meerquote:
Nou ja, dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meer
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan makenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Firefly alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
ach op ieder potje past een dekseltjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, 10 jaar aan jezelf werken en ik ga alleen maar harder op m'n bek telkens
Heb al met 300 mannen een praatje gemaakt denk ik en als die hun klep opentrokken oh haaaiiii was ik weer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
Maar straal je dat ook uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Ahuh die heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
Maar liever 1 vogel in de hand dan 100 in de luchtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zwemmen meer vissen in de zee
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar straal je dat ook uit?
Verder wel fijn voor je ofc
Hehe nog zo ene jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
haha erg wel heej.quote:
Kan alleen maar reageren met:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoortquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.
Als ik dat al niet uitstraal komt dat weer doordat ik me geconftronteerd voel met dat ene kleine dingetje![]()
En ik zie dan weer vaak zat mensen met een kutleven die dan wel weer een relatie hebben. Het zou dus makkelijk moeten kunnen. Of die relatie 100% is is een tweede....
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.
wel waar, maar mijn visgronden beginnen beetje uitgeput te rakenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoort
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik moet maar eens op zoek naar homo vriendjes misschien ben ik nog wel te redden wie weet...
Je bent niet uit het niets een goede visserquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Kom natuurlijk uit Katwijk dus het moet wel ergens in mn bloed zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet uit het niets een goede visser
Tja het is niet dat ze me een uitgebreide evaluatie geven nee... te aanwezig zal ik overigens niet snel zijn. Moet er zelfs op letten dat ik aanwezig genoeg ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.
Zo denk ik er ook wel een beetje over. Ik kan (en doe) me wel aanpassen, maar met mate want ik ga niet m'n eigen aard verloochenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.
Alleen maar om een meid te versieren.
Ik zoek namelijk niet naar avondje seks maar echt gewoon iemand waarmee ik echt samen wil blijven.
Kan ik wel krampachtig anders doen, maar dat gaat natuurlijk nooit werken op langere termijn.
Ja daarom dacht zet het er ff bijquote:
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkigquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.
Maar is dus niet zo?
haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkig
Ik dus niet en val buiten de boot en ergens ben ik er wel blij om!
we zullen het nooit begrijpen denk fax.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Ik associeer mij met niemand, ik sta overal bovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Tja 100% ben ik niet, maar dat zijn maar weinig mensen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen het nooit begrijpen denk fax.
Denk dat we beide niet echt raar zijn (of noem lelijk ofzo), maar een leuke meid vinden blijkt nog wel een probleem.
Maar hoop nog wel, in mijn geval in ieder geval.
Oh het si zeker losser en alles kan daarin maar zo ben ik dus niet. Is ook niet gek. Terwijl de homo's in de kroeg staan kraak ik hun auto's openquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.
Maar als je zo wel eens op tv ziet van de "homo scene" blabla dan lijkt het losser en makkelijker als meiden en jongens lijkt wel.
Nouja weer wat geleerd
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
Het beeld dat de TV schetst van de homo scene lijkt me niet bepaald realistisch... ze zenden vooral beelden uit die de al bestaande algemene opvatting bevestigen en versterken.
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminstequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.
Ligt eraan wat je wilt wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminste
allesquote:
Iets met auto'squote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen op het moment? Dat valt nog mee
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.
Nee niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij een mooie Honda S2000 regelen? Alvast bedankt
hoe oud?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.
ben niet knap ben ook niet lelijk, kan er mee door.
maar nu voel ik me gewoon lelijk, beetje zoals vrouwen dat altijd zeggen.
als ze bv een puistje hebben of geen make-up.
voel me lelijk
Wel grappig om te lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.
[..]
Nee niet meerMaar vragen mag altijd.
haha volgens mij heb ik ieder geheimpje van mij hier onderhand verteld denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ayumu2.0 : iedereen heeft geheimpjesJe bent niet de enige
Ja vertel maar monopolyquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Het is altijd verleidelijk daar had ik iets en was ik iets nu ben ik nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen.
Maarja je hebt je leven gebeterd inmiddels zo te lezen
Kan niet hoor andere mensen moeten ook werken voor die spullen namelijk.
Ach foutje kan altijd natuurlijk.
Heb je nog wel eens de verleiding om weer terug te vallen in dat oude wereldje?
Dat weet ik inmiddels ook wel. Ben nu op een punt dat ik er niet meer voor schaam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
ik ben 30 en manquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoe oud?
Stukkie jonger als mij schat ik zo.
En join the club
Ja volg je wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is altijd verleidelijk daar had ik iets en was ik iets nu ben ik nietsDus dat is zeker lastig. Maar vergeet niet dat een nieuwe Beamer of Merc vrijwel altijd allrisk is je hebt ook opdrachten van juist de auto eigenaar om de auto te lozen voor verzekeringsgeld.. Wie is er dan de dief?
[..]
Dat weet ik inmiddels ook wel. Ben nu op een punt dat ik er niet meer voor schaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |