Alleen in de trein, maar toen was ik sweaty en saggo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe is dit mogelijk. Hebben vrouwen je al mogen aanschouwen vandaag?
Ik wil ook een bokszak, tot die tijd moet ik het maar met die van jou doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen in de trein, maar toen was ik sweaty en saggo.
Even op mn bokszak staan raggennu trilhanden.
Jij komt buitenquote:
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai lieve Monoheb je een beetje van het weer genoten vandaag?
BoxerMonoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijk
Vrouwen aan het soppen op het pleintje, je moest eens wetenquote:
dan hou je je boxer toch niet aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ff op balkon gezeten met mijn zonnebril. Lekker in mijn boxer, moet wel goed bruin worden natuurlijk
Dus als het Evie alleen in een boxer was geweest, wat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, foto's is toch anders. en ik kick niet op mannen, dat scheelt.
Nicequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als het Evie alleen in een boxer was geweest, wat dan?
Hij ging zonder shirt naar de winkel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.
Geen probleem toch, dan doe je zo'n schort aan met niets er onder, man, natte vrouwen aan elke vinger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen bbq en overmogen bbq. Nu nog 1 voor vrijdag regelen, straks moet ik nog koken ook
nee, tijn zegt toch 'alleen een boxer'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij ging zonder shirt naar de winkel?
Is het een kamper?
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik snap die opmerking niet zo in de rest van het gesprek.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.![]()
Details jongen heyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dan niks, heb nooit goede picas gezien en ik vermoed dat vrouwen niet topless naar de winkel gaan.
Smoothquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
ik bedoel, als we het daar toch over hebben.
Alleen Intronic mag mij in alleen een boxer zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. neemt niet weg dat ik uft wel met alleen een boxer aan zou willen zien.![]()
Asociaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen Intronic mag mij in alleen een boxer zien.
nooit van gehoord, ik zit niet zo dicht op het vuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mij wel iigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
Intronic laat alle vrouwen wel uit hun broek glijden of niet?
zelfs zonder hihihiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
het gros van vrouwelijk fok mag hun broekje aanhouden wmb.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
Intronic laat alle vrouwen wel uit hun broek glijden of niet?
mwah, uft mag er van mij wel uit hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
het gros van vrouwelijk fok mag hun broekje aanhouden wmb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah, uft mag er van mij wel uit hoor
Ik heb erger gedaan.
hehe. UFT is je ondergrens?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.
kieskeurigheid ftw.
heb ik van jou geleerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Hihi intronic doet aan seks hihihii piemel in gleufje hihihi
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, dan wijs ik ze af. nu ik erover nadenk heb ik er meer afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben.
kieskeurigheid ftw.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
kieskeurigheid ftw.
jij kiest gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.En niet altijd uit kieskeurigheid.
Maar wel jouw ondergrens?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
en uft is lekker ipv erg mur.
nouja, op haar picas dan.
nouja, als ik iemand niet aantrekkelijk neuk ik er niet mee. en ik vind niet zoveel vrouwen aantrekkelijk.quote:
Ok, hehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, als ik iemand niet aantrekkelijk neuk ik er niet mee. en ik vind niet zoveel vrouwen aantrekkelijk.
ik mocht jou niet hosselen van iemand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Angst?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is niet een bepaald type uiterlijk, kan het niet goed omschrijven. slank is wel een vereiste trouwens. verder ligt het eraan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, hehe.
Kan anders prima onder UFT zijn, en toch ruimschoots lekker genoeg zijn hoor.
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.quote:
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
is niet een bepaald type uiterlijk, kan het niet goed omschrijven. slank is wel een vereiste trouwens. verder ligt het eraan.
denk het wel. maar de naam niet noemen hier heh. whatsapp die maar als je hem weet flipsje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben stiekem benieuwd of ik weet wie je bedoelt met die iemand.
[..]
Ook misschien wel.
Hoi, Intronic hier op Kaneel zijn account.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.
[..]
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, Intronic hier op Kaneel zijn account.
Ik ben je foto´s kwijtgeraakt. Kun je ze me nog eens sturen?
gr gr
Evie valt dus af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.
ideale type, zoek maar eens op fernanda de freitas.
ik doe niet aan interpunctiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Lief wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niet dun, maar gewoon mooi lijntje met vrouwelijke vormen.
ideale type, zoek maar eens op fernanda de freitas.
Ik had ze met je gedeeld.quote:
quote:
Altomeisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen.
En dan heb ik meestal een beetje de alternatieve types.
Ik doe niet aan dat soort foto'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.
[..]
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het wel. maar de naam niet noemen hier heh. whatsapp die maar als je hem weet flipsje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Evie valt dus af?ik ken haar niet dus geen idee. als de 180 kilo klopt; in a heartbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
nee ik maak ze dan ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Nee, slechts hardcore? Mag ook wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Van boven zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
dawg; deze?
[ afbeelding ]
Veels te dun.
Dat mag ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
Ik zou haar geven.quote:
Haar niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef El_Matador het volgende:
Ook eigenlijk te dun, maar wel bloedmooi, de Mexicaanse Ximena Navarrete:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het negatief is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
liever lief dan een kutwijf. been there done that.
en ze is mooooooooi vind ik. wauw.![]()
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.quote:
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het negatief is?
Overigens zegt mijn ervaring dat een kutwijf beter werkt bij mij, die kunnen mij langer verdragen
Preaching to the choir.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.
ja deze pics vind ik ook wat minder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja deze pics vind ik ook wat minder.
ken haar van de film tropa de eilte. heerlijk naturel is ze in die film. om verliefd op te worden.
QFTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is misschien meer een vooroordeel van mij, maar sommige dames hebben zo'n look met stijl haar, make-up etc dat ik al snel denk dat ze moord en brand zouden schreeuwen als er een kras op hun nagel komt en ze het rennen verleerd zijn omdat ze steevast op hakken willen lopen. Vind dat gewoon geen aantrekkelijk beeld.
Als ze echt zo zijn, ben ik zo snel weg dat Usain Bolt jaloers op me is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Девушкиquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.
Jammer genoeg een heel groot percentage.... bij kerels ook overigens...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja van die echte popjes die alleen met uiterlijk vertoon bezig zijn, een van de grootste afknappers.
ja. volgens mij kijken ze teveel tv.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer genoeg een heel groot percentage.... bij kerels ook overigens...
Ik ben heel gevoeligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, straks bezorg je hem een harde pener met je Russisch.
Ik heb nog wel eens moeite met de klemtoon.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
kunnen jullie russische bikkels ook hardop het correct uitspreken of doet google translate dat voor jullie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens moeite met de klemtoon.
Erg relaxed. Vertel, wat houdt jou zoal bezig?quote:
Het warme weertje wat wel ieeeetsje minder magquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erg relaxed. Vertel, wat houdt jou zoal bezig?
Ja, goed weer daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Monedita het volgende:
[..]
Het warme weertje wat wel ieeeetsje minder mag
Heb je haar nummer?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef kree het volgende:
Ik ga dood hier op mn zolderkamertje.
Wat een hitte zeg.
Ook leuk van de week kans op ander zomerhuisje, net een meisje voor me.
Net te laat, nouja ik blijf verder zoeken.
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??quote:
Ik luister nooit echt naar reggeatonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed weer daar?
Jij als latina moet het toch wel aan kunnen...
Heerlijk reggaeton met 30 graadjes.
pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Goed idee, dat ga ik ook maar even doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Je danst toch wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt naar reggeaton
Maar nee, doe mij maar een zacht briesje met dit weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??
![]()
Soms hoor, over het algemeen luister ik naar hele andere muziek ( zie fobo ) en soms een beetje bachata er tussendoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je danst toch wel?
Salsa, merengue, bachata?
Goeie comebackquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
Like you would dare...quote:
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
als ie zijn werk maar doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopje
Sja, zo hossel je natuurlijk nooit kree.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nope helaas, geen idee wie het is ook hoor.
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |