quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef kree het volgende:
meiden zijn raar gewoon daar komt het op neer.
quote:
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand aan je arm hebt kijkt iedereen als je alleen over de straat wandelt kijkt niemand het blijft iet raars hebben
Lolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijken
Da's in ieder geval nog iets jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef kree het volgende:
ik ben wel blij trouwens met ervaring met "anja"
tis wat heeft me heeel heeel heeel erg veel pijn gedaan.
Maar oke, voel me niet meer helemaal nieuw op de "markt" nu.
Mis haar nog steeds, maar ok dat moet ik achter me laten.
En ik weet iig dat ik het dus wel kan en ook een relatie hebben.
Het was kort maar krachtig zeg maar.
De meisjes lachen altijd zo lief naar mij... Maar als er een homo aankomt die kijkt juist weer de andere kant op. Fucking akward!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geen verschil qua vrouwen die naar me kijken, die kijken sowieso wel. Alleen als mn vriendin ernaast loopt gaan alle mannen ook kijken
kijken is iets anders als ook er wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke ik overdrijf een beetje maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er weinig vrouwen naar me kijken
Jij ziet er nu ook niet echt gay uit ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De meisjes lachen altijd zo lief naar mij... Maar als er een homo aankomt die kijkt juist weer de andere kant op. Fucking akward!
Praat voor jezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
kijken is iets anders als ook er wat mee kunnen.
Haha dat heb ik geleerd onderhand
Dat is ook het hele probleem en gedraag me ook niet als een flikkertquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij ziet er nu ook niet echt gay uit ofzo
[..]
Praat voor jezelf![]()
Ben je naar ze toe gegaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef kree het volgende:
Nou had het laatst zie die meiden gewoon kijken.
Van oeh leuke jongen.
En dan............................................. niks
Dan moet je erop af!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef kree het volgende:
Nou had het laatst zie die meiden gewoon kijken.
Van oeh leuke jongen.
En dan............................................. niks
ja praatje maar dan kom je weer op dat 90% bezet is 5% niet je type en 5% is het zelfde als mij en gebeurt er dus nog niks.quote:
En dat jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mogen die meiden anders ook wel eens doen....
Eens, maar je moet geen dingen willen zonder dat je er zelf actie op onderneemt. Als je een afwachtende houding aanneemt kan het gewoon langer duren voordat er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dm me alsjeblieft een foto, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ga dit maar eens morgen aantrekken eens zien of het dan wel opvalt![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn kuthoeren en zullen alleen op je afstappen als ze door hebben dat je swag hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kledenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me alsjeblieft een foto, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn
Voor mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kleden
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eens, maar je moet geen dingen willen zonder dat je er zelf actie op onderneemt. Als je een afwachtende houding aanneemt kan het gewoon langer duren voordat er iets gebeurt.
jij bent mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je egoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar die ene paar keer dat ze mij aanspreken zijn het echt van die types waar ik niks van moet hebben (dik, dikke laag make-up, net zo'n hoerenmadam enz)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je ego
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelmaar ik moet wel zeggen dat ik het aantrekkelijk vind als een man zelfvertrouwen uitstraalt en laat zien dat hij me leuk vindt.
Maar dat is bij iedere vrouw anders natuurlijk. Als ik iemand echt leuk vind laat ik hem echt niet zomaar gaan omdat hij geen initiatief neemt
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meerquote:
Nou ja, dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meer
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan makenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Firefly alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
ach op ieder potje past een dekseltjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, 10 jaar aan jezelf werken en ik ga alleen maar harder op m'n bek telkens
Heb al met 300 mannen een praatje gemaakt denk ik en als die hun klep opentrokken oh haaaiiii was ik weer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
Maar straal je dat ook uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Ahuh die heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
Maar liever 1 vogel in de hand dan 100 in de luchtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zwemmen meer vissen in de zee
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar straal je dat ook uit?
Verder wel fijn voor je ofc
Hehe nog zo ene jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
haha erg wel heej.quote:
Kan alleen maar reageren met:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoortquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.
Als ik dat al niet uitstraal komt dat weer doordat ik me geconftronteerd voel met dat ene kleine dingetje![]()
En ik zie dan weer vaak zat mensen met een kutleven die dan wel weer een relatie hebben. Het zou dus makkelijk moeten kunnen. Of die relatie 100% is is een tweede....
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.
wel waar, maar mijn visgronden beginnen beetje uitgeput te rakenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoort
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik moet maar eens op zoek naar homo vriendjes misschien ben ik nog wel te redden wie weet...
Je bent niet uit het niets een goede visserquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Kom natuurlijk uit Katwijk dus het moet wel ergens in mn bloed zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet uit het niets een goede visser
Tja het is niet dat ze me een uitgebreide evaluatie geven nee... te aanwezig zal ik overigens niet snel zijn. Moet er zelfs op letten dat ik aanwezig genoeg ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.
Zo denk ik er ook wel een beetje over. Ik kan (en doe) me wel aanpassen, maar met mate want ik ga niet m'n eigen aard verloochenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.
Alleen maar om een meid te versieren.
Ik zoek namelijk niet naar avondje seks maar echt gewoon iemand waarmee ik echt samen wil blijven.
Kan ik wel krampachtig anders doen, maar dat gaat natuurlijk nooit werken op langere termijn.
Ja daarom dacht zet het er ff bijquote:
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkigquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.
Maar is dus niet zo?
haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkig
Ik dus niet en val buiten de boot en ergens ben ik er wel blij om!
we zullen het nooit begrijpen denk fax.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Ik associeer mij met niemand, ik sta overal bovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Tja 100% ben ik niet, maar dat zijn maar weinig mensen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen het nooit begrijpen denk fax.
Denk dat we beide niet echt raar zijn (of noem lelijk ofzo), maar een leuke meid vinden blijkt nog wel een probleem.
Maar hoop nog wel, in mijn geval in ieder geval.
Oh het si zeker losser en alles kan daarin maar zo ben ik dus niet. Is ook niet gek. Terwijl de homo's in de kroeg staan kraak ik hun auto's openquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.
Maar als je zo wel eens op tv ziet van de "homo scene" blabla dan lijkt het losser en makkelijker als meiden en jongens lijkt wel.
Nouja weer wat geleerd
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
Het beeld dat de TV schetst van de homo scene lijkt me niet bepaald realistisch... ze zenden vooral beelden uit die de al bestaande algemene opvatting bevestigen en versterken.
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminstequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.
Ligt eraan wat je wilt wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminste
allesquote:
Iets met auto'squote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen op het moment? Dat valt nog mee
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.
Nee niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij een mooie Honda S2000 regelen? Alvast bedankt
hoe oud?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.
ben niet knap ben ook niet lelijk, kan er mee door.
maar nu voel ik me gewoon lelijk, beetje zoals vrouwen dat altijd zeggen.
als ze bv een puistje hebben of geen make-up.
voel me lelijk
Wel grappig om te lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.
[..]
Nee niet meerMaar vragen mag altijd.
haha volgens mij heb ik ieder geheimpje van mij hier onderhand verteld denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ayumu2.0 : iedereen heeft geheimpjesJe bent niet de enige
Ja vertel maar monopolyquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Het is altijd verleidelijk daar had ik iets en was ik iets nu ben ik nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen.
Maarja je hebt je leven gebeterd inmiddels zo te lezen
Kan niet hoor andere mensen moeten ook werken voor die spullen namelijk.
Ach foutje kan altijd natuurlijk.
Heb je nog wel eens de verleiding om weer terug te vallen in dat oude wereldje?
Dat weet ik inmiddels ook wel. Ben nu op een punt dat ik er niet meer voor schaam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
ik ben 30 en manquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoe oud?
Stukkie jonger als mij schat ik zo.
En join the club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |