Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, zo hossel je natuurlijk nooit kree.
Je post worden steeds onsamenhangender. Gewoon doen man. Eerste vrouw ga je mee uit vragen jong.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.
Behalve langs gaan natuurlijk maar dat is raar.
Beetje hossel musical meisje projectje enzo maar daar zie ik ook nog niet echt wat van komen.
Lekker ding toen met die band maar met vriendje (zucht)
Nouja kom genoeg meiden tegen dus er zal toch vast wel een keer iemand zijn die vrij is en leuk. (snarf)
Misschien wat directer zijn ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja geen mogelijkheid voor mij om er achter te komen wie het is sowieso.
Behalve langs gaan natuurlijk maar dat is raar.
Beetje hossel musical meisje projectje enzo maar daar zie ik ook nog niet echt wat van komen.
Lekker ding toen met die band maar met vriendje (zucht)
Nouja kom genoeg meiden tegen dus er zal toch vast wel een keer iemand zijn die vrij is en leuk. (snarf)
Ik weet het echt niet wat het bij mij is.quote:
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet wat het bij mij is.
Zuuucht meiden vinden me leuk, maar veel verder als dat komt het niet echt.
mss moet ik meer flirterig zijn ofzo.
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boeg![]()
Verandering is goed
Laat over 10 jaar maar weten hoe het gegaan is... mij is het nog niet geluktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als je approach nu niet werkt, gooi het op een andere boeg![]()
Verandering is goed
Niet achterom kijken, dat maakt alles fuckquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.
Ik heb zo'n spijt dat ik niet harder achter de meiden aan ging toen ik jonger was.
Was er gewoon niet zo mee bezig.
En nu is het toch ff lastiger.
Gevoel dat je de boot gemist hebt, en nu erg hard moet zwemmen om nog aan boord te komen....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel waar, maar probeer het wel meer de laatste tijd.
Ik heb zo'n spijt dat ik niet harder achter de meiden aan ging toen ik jonger was.
Was er gewoon niet zo mee bezig.
En nu is het toch ff lastiger.
Yep en meiden van "onze" leeftijd zijn sowieso kritischer want (of nouja de meeste) hebben veel meer ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gevoel dat je de boot gemist hebt, en nu erg hard moet zwemmen om nog aan boord te komen....
Herkenbaar....
Ik niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Yep en meiden van "onze" leeftijd zijn sowieso kritischer want (of nouja de meeste) hebben veel meer ervaring.
Ik heb 3 maanden
Ik bied bij deze mijn excuses aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet eens
En ja die zijn kritischer idd want ze hebben al o zo veel slechte vriendjes gehad.... wat het weer lastiger maakt voor ons ...
Denk toch niet bij mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Misschien merken meisjes dat jullie er zo mee bezig zijn en het zo graag willen en vinden ze dat niet aantrekkelijkJe weet; vrouwen die weten dat ze gewild zijn, willen niet meer
Stomme sekse.
Ik ben er niet mee bezig en ze willen me niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Misschien merken meisjes dat jullie er zo mee bezig zijn en het zo graag willen en vinden ze dat niet aantrekkelijkJe weet; vrouwen die weten dat ze gewild zijn, willen niet meer
Stomme sekse.
Mwa de laatste paar keren liet ik dat echt niet merken hoor, een 'lieve jongen' ben ik allang niet meer....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef MohMi het volgende:
Stomme sekse.
moet je niet zo vaak rukken johquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij scheid ik gewoon 1 of andere stof niet uit
Testosteronquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij scheid ik gewoon 1 of andere stof niet uit
Ja man je hebt de verkeerde baan denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bezig en ze willen me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |