Of ze selecteren de verkeerde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef erikkll het volgende:
Wat een domme mensen. Dit programma kan hier niet werken omdat onze bn'ers veel dommer zijn dan de bv'ers!
Gejat van de Vlamingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef Markeerstift het volgende:
Paar jaar geleden was dit toch ook op Talpa? Vond dat wel een leuk programma![]()
Vooralsnog gaat deze versie nog niet heel soepel
Het schijnt ook nog op RTL4 geweest te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef Markeerstift het volgende:
Paar jaar geleden was dit toch ook op Talpa? Vond dat wel een leuk programma![]()
Vooralsnog gaat deze versie nog niet heel soepel
Dit was poging 3 meen ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde meer dat dit niet de eerste keer in NL is..
Dat is reeds bekendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde meer dat dit niet de eerste keer in NL is..
'Af', prachtige woordkeuze wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Jacobine is straks af als ze niet oppast.
Ik zou hem doenquote:
Yepquote:
quote:
Misschien hadden ze het haar nog een keer moeten uitleggen....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
Jacobine is heel slim, maar ze kan gewoon dit spel niet.
Is niet haar habitat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
Jacobine is heel slim, maar ze kan gewoon dit spel niet.
Bij het CDA-congres was ze wel weergaloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niet haar habitat.
Bij DWHN kwam ze ook niet echt uit de verf.
gister al erogene plekkenquote:
Trekt kijkers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
gister al erogene plekkengaat lekker
zal toch roos85 weer voor de tv moeten duwen, leerzaam programma ditquote:
43 en 13zijn priemgetallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Altijd oneven sowieso. En niet eindigend op 3 6 9 verder weet ik het niet
Oh daar ga ik al de fout inquote:
Behalve 2 danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Altijd oneven sowieso. En niet eindigend op 3 6 9 verder weet ik het niet
Die van dsb?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:56 schreef Faux. het volgende:
Zonde hoor, als je een theologe bent en deze laat varen
Nee over de geboden, maar ik zit mobiel dus je moet bij mijn reacties altijd een paar minuten terugdenkenquote:
OKquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee over de geboden, maar ik zit mobiel dus je moet bij mijn reacties altijd een paar minuten terugdenken
Ik heb dat boek helemaal niet gelezen en de film ook niet gezien, niet mijn genre.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zeg jij dat alleen maar vanwege dat boek van hem.
Eens. Marketingschrijver die zichzelf heel grappig vindt.quote:
Ik wist dat nog niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
En we weten allemaal al dat Anne-Marie gaat winnen.
Of moest dit in een spoiler?
oneensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat irriteer ik me vandaag aan t programma. De ene keer vragen ze heel vergezochte dingen (Sarkoy: hongaar en advocaat), terwijl ze goede antwoorden weer heel flauw fout rekenen (splitsing Anglicaanse kerk, Duitse vertaling - Duitsland). En van Rossem is veel te serieus, zeker als je de Belgische versie gewoon bent.
Lijkt me juist positief.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:06 schreef Faux. het volgende:
Ik voel me zo ontzettend dom als ik dit programma kijk
Philip Frederiks was nou beter dan gisteren en hij stelde ook vragen aan Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is degene die de goede antwoorden zichtbaar maakt en daarbij de tijd optelt ontzettend traag? En Freriks kan nog steeds niet overtuigen, moet te erg zijn best doen olijk te zijn.
Kluun is veel te zelfingenomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht. Kluun is een held.
Ja. Zo'n leuk concept en het lukt in Nederland maar niet om er iets van te maken. En ook Maarten van Rossem vind ik hier totaal niet op zijn plaats, eigenlijk vind ik hem nog de minste van de drie die tot nu toe die rol gehad hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef tong80 het volgende:
Valt het jullie ook tegen ? Ik had er veel meer van verwacht. Freriks is niet geschikt. Lijkt wel een schoolmeester. Ik mis het losse en de humor van de Belg.
Ik heb alle Belgische afleveringen gezien en dan is het echt van het begin van het eind lachen en leuk en ook net wat diepgaander.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, het komt wat saai over. Omdat ik de Belgische versie en de eerdere Nederlandse versie niet heb gezien, weet ik ook niet of het eigenlijk grappiger zou moeten zijn.
Van de Belgische versie heb ik een paar hele korte stukjes gezien, dat zag er grappig uit, maar zou ook kunnen dat die stukjes er daarom uitgepikt waren.
Jammer dat dit dan niet net zo leuk is. Belgen zijn sowieso goed in komische programma's, ik weet de namen niet precies, maar je zag er weleens stukjes van in DWDD.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb alle Belgische afleveringen gezien en dan is het echt van het begin van het eind lachen en leuk en ook net wat diepgaander.
Je bedoelt wsl. Basta? :-)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat dit dan niet net zo leuk is. Belgen zijn sowieso goed in komische programma's, ik weet de namen niet precies, maar je zag er weleens stukjes van in DWDD.
Kan wel ja, bij DWDD zag je vaak van die grappige stukjes uit een of ander Belgisch programma. Met dat Mobistar fragment bijvoorbneeld.quote:
Maarten van Rossem kijkt maar grijnsig..Die Jan uit Belgie vond ik goed destijds bij RTL4 en Cees Geel ook wel bij Talpa.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Kansenjongere het volgende:
Ja. Zo'n leuk concept en het lukt in Nederland maar niet om er iets van te maken. En ook Maarten van Rossem vind ik hier totaal niet op zijn plaats, eigenlijk vind ik hem nog de minste van de drie die tot nu toe die rol gehad hebben in Nederland.
Ja klopt! Valt me ook op dat woorden die in de finale worden geraden worden pas heel laat "bevestigd" worden. Vind het programma verder best leuk al mis ik ook de geweldige grappen uit de Vlaamse versie. Dit is toch wat serieuzer allemaal.quote:
Het enige leuke idd. Denk niet dat ik morgen weer kijk. Grote tegenvaller. Waarom presenteert Joost Prinsen het niet ? Freriks was een leuke nieuwslezer maar hij mist alles van een hoede kwismaster.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Maarten van Rossem vind ik het juist prima doen
En er zit geen tempo inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt! Valt me ook op dat woorden die in de finale worden geraden worden pas heel laat "bevestigd" worden. Vind het programma verder best leuk al mis ik ook de geweldige grappen uit de Vlaamse versie. Dit is toch wat serieuzer allemaal.
Pas maar opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
zal toch roos85 weer voor de tv moeten duwen, leerzaam programma dit
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, die zijn hilarisch!Hier nog meer:
Ik vind het best meevallen, eigenlijk. Mensen die een exacte remake verwachten moeten gewoon niet kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef tong80 het volgende:
Valt het jullie ook tegen ? Ik had er veel meer van verwacht. Freriks is niet geschikt. Lijkt wel een schoolmeester. Ik mis het losse en de humor van de Belg.
Ik vind het ook meevallen iig beter dan maandag!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef Reya het volgende:
Ik vind het best meevallen, eigenlijk. Mensen die een exacte remake verwachten moeten gewoon niet kijken.
Bijvoorbeeld. Dooie boel nu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die had bij de jury moeten zitten.
Welke brief?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan iemand die brief nog naar boven toveren?
Hij dacht dat een laptop een kledingsstuk wasquote:
Hebben we in Nederland geen soort van Eddie Wally?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:41 schreef Markeerstift het volgende:
Die filmpjes zoals nu, daarbij is het verhaaltje toch eigenlijk 'anders' dan het onderwerp van de vraag? Zodat dat nog een verrassing was..?
Voetbal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Vergeten, zat voetballen te kijken. Maarten Spanjer
Dames OS op Eurosport. Brazilie-Kameroen.quote:
Ok, Damesvoetbalquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dames OS op Eurosport. Brazilie-Kameroen.
quote:
Jupquote:
Hij wist ook al geen politieke partijenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Faux. het volgende:
Staat er al hoax en zegt 'ie alsnog "nep" en "niet echt"
Vraag me af of zij dat ook krijgen te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Godver je ziet toch dat dat nooit op dat regeltje past
Geloof 't wel, zoiets zei Freriks gisterquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of zij dat ook krijgen te zien.
De lui in Hilversum hebben allemaal een iPhone he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef zyntex het volgende:
jammer dat er geen webversie is van de app heb geen ios:(
Gewoon een verspreking van Philip. Dat zijn we wel gewend toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ja dus als dit al niet klopt zo iets simpel wat dan met die andere vragen
Hij was wel de enige met enig talent voor het concept; Jung zit er alleen omdat ze veel geluk had in de vorige twee uitzendingen, en Spanjer weet ook niet echt te overtuigen. Hopelijk komen er nog enkele sterkhouders voorbij die dag in, dag uit weten te overtuigen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gelukkigik vind het wel een leuke quiz.
Of twee voor twaalf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik nog ga kijken, het is vleesch nog visch: het is geen grappige kwis maar echt serieus is het ook weer niet. Dan zie ik nog liever per seconde wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |