SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Spank een gif van 2.7MB in de OP
nice!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Spank een gif van 2.7MB in de OP
Deze..quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:03 schreef GameBabe het volgende:
Good morning!
Veel te mooi weer om te werken vandaag!
quote:
Ignore!quote:
Hehe , het is supper lekker weer dus dat moet goed gaan komen neem ik aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet, ik ga het nu proberen sinds een hele lange tijd!!
Gekookte Broccoli?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:29 schreef Frankii het volgende:
Met dit weer als student full-time werken terwijl je aan alle kanten wordt gevraagd om mee naar het strand of het park te gaan.
Maar wel elke dag lunchen met GB
Leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
D-d-d-d-d-drop the spam:
http://games.fok.nl/special/554258/1/1/50/indie-update-1.html
Pwroooo Pew wub wub wub wub wubw ubw ubw ubwub w
quote:Foosball 2012 is available for both PlayStation 3 and PS Vita today. Purchasing one version scores you the other for free! Enjoy multiplayer foosball matches with up to four players, dominate the online leaderboards, or become a global champion in single-player World Tour mode.
DEZE IS MIJN DROMEN DIE BEWAARHEID WORDEN!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Poit het volgende:
LOL
WTF is deze!
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lol, vanavond wel even de demo checkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DEZE IS MIJN DROMEN DIE BEWAARHEID WORDEN!!!
Nog niet voor einz euro jong!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Morgen- het volgende:
Heeft iemand de Saturn krant gezien? Fifa 13 voor 22,-
Ik had vandaag geen vrij om ik heb vrijdag vrij dus ging ik vandaag wel werken.quote:
Laat je guns wel thuis oke pleaze thanxquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Vanavond naar Batman! Heel de avond lang schreeuwen zo laag mogelijk praten!
en daarom is u gayquote:
quote:
Morgen voor mij. Nog nooit zo ongeduldig geweest om een film te zien. Mijn verwachtingen zijn hoog door al het geblaat om me heen, misschien te hoogquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Vanavond naar Batman! Heel de avond lang schreeuwen zo laag mogelijk praten!
Neinquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ga die road to gatebil items checken gek dat is wreed!
Dude, serieus, let niet op SD (want die gaat vast verkondigen dat mijn mening fout is), maar hij is niet zo goed als The Dark Knight. Ik voelde hem niet zo, vond hem natuurlijk wel supertof om te kijken maar het is geen klassieker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Morgen voor mij. Nog nooit zo ongeduldig geweest om een film te zien. Mijn verwachtingen zijn hoog door al het geblaat om me heen, misschien te hoog
Wessiej, zegt waar het op staat!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:43 schreef Wessiej het volgende:
DKR = tof, maar Avengers en TDK zijn 100 keer beter! DAT WAS DAT.
fout. testikels en penis inleveren bij de deur en nooit meer terugkomen svp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, serieus, let niet op SD (want die gaat vast verkondigen dat mijn mening fout is), maar hij is niet zo goed als The Dark Knight. Ik voelde hem niet zo, vond hem natuurlijk wel supertof om te kijken maar het is geen klassieker.
correctquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef SuperFruitig het volgende:
HOLY FUCK TDKR WAS TE EPISCH VOOR WOORDEN![]()
![]()
True that.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
wat ik voornamelijk merk is dat mensen die de beste film sinds Charlie Chaplins "The Dictator" verwachten, TDKR een vreselijke teleurstelling vinden.
Maar als je objectief gaat kijken naar BB, TDK en TDKR, dan kun je gewoon niet ontkennen dat TDKR veel beter in elkaar zit dan zijn voorgangers.
Nope.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:02 schreef Kn0x het volgende:
Maar The Dark Knight >>>>>>>>>>>² The Dark Knight Rises.
100 keer beter ja,quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:02 schreef Kn0x het volgende:
Maar The Dark Knight >>>>>>>>>>>² The Dark Knight Rises.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100 keer beter ja,
Avengers ook >>>>> dkr
Volledig mee eens, erg toffe film maar niet de beste van de driequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, serieus, let niet op SD (want die gaat vast verkondigen dat mijn mening fout is), maar hij is niet zo goed als The Dark Knight. Ik voelde hem niet zo, vond hem natuurlijk wel supertof om te kijken maar het is geen klassieker.
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer >>>>>>>> Green Lantern >>>>>>>>> TDKRquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog even en dan is het Green Lantern >>>>>>>> TDKR
Aquaman >>>>>>>Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer >>>>>>>> Green Lantern >>>>>>>>> TDKRquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer >>>>>>>> Green Lantern >>>>>>>>> TDKR
Haha.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer >>>>>>>> Green Lantern >>>>>>>>> TDKR
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buh wil barman zien, hoop dit weekend!
Dat is pas relaxt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Moeders![]()
Ik vraag wat we vanavond gaan eten, zegt mijn moeder "ik ga echt niet koken hoor we gaan wel uit eten ofzo"
luiheid zit in de familie hier![]()
Soesjie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Moeders![]()
Ik vraag wat we vanavond gaan eten, zegt mijn moeder "ik ga echt niet koken hoor we gaan wel uit eten ofzo"
quote:
quote:
Ik mis dat wel eens, gewoon vragen aan ons mam wat we gaan eten. En dan een bak voedsel naar binnen kunnen werken waarna je je naar de bank begeeft en je overgeeft aan je after dinnerdip om vervolgens enkele uren later wakker te worden en dan gaat gamen tot mama zegt dat je naar bed moet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Moeders![]()
Ja heerlijk hequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik mis dat wel eens, gewoon vragen aan ons mam wat we gaan eten. En dan een bak voedsel naar binnen kunnen werken waarna je je naar de bank begeeft en je overgeeft aan je after dinnerdip om vervolgens enkele uren later wakker te worden en dan gaat gamen tot mama zegt dat je naar bed moet.
Goede ouwe tijd
JIJ ZOU DIE MEET REGELEN IN DE TUIN VAN JE OUDERS!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef Solique het volgende:
Ik maak er gewoon nog steeds misbruik gebruik van.
Vanavond bij mijn ouders eten die op vakantie zijn. BBQen
lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik hou heel veel van mijn mamma hoor. Maar voor het eten hoef ik daar niet heen. Mams kan namelijk niet koken.
Ja, ze kan eten opwarmen en ja, ze heeft me 24 jaar lang van eten voorzien zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen. Maar ik ben toch wel erg blij dat ik nu elke avond lekker eet
Ik vraag me echt nog steeds af van wie mijn broertjes hun kookkensten hebben. Beiden de hotelschool gedaan en beiden erg vaardig in de keuke (en dan met name de patiserie). Strange...
oh, jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ ZOU DIE MEET REGELEN IN DE TUIN VAN JE OUDERS!
nope.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, ja![]()
Zal anders eens kijken of volgende week zaterdag een optie is.
Als er dan mensen kunnen?
Ik heb eigenlijk wel een beetje hetzelfde hoor.. Al kan m'n moeder wel een paar dingen lekker maken, het meeste is het allemaal net niet. Maar, als ik kom eten dan eten we altijd iets waarvan ze weet dat ik het lekker vind. En dat is heerlijk, maar om nu te zeggen dat ik het mis als ik thuis lekker wat eet.. Neuh, niet bepaald.quote:
Mijn ouders komen nooit veel verder dan standaard AVG'tjes met soms een uitstapje naar pasta of bami ofzo. Maar wel gezond voedsel altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een beetje hetzelfde hoor.. Al kan m'n moeder wel een paar dingen lekker maken, het meeste is het allemaal net niet. Maar, als ik kom eten dan eten we altijd iets waarvan ze weet dat ik het lekker vind. En dat is heerlijk, maar om nu te zeggen dat ik het mis als ik thuis lekker wat eet.. Neuh, niet bepaald.
Hier ook, maar toch is t lekker om weer es thuis te zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen nooit veel verder dan standaard AVG'tjes met soms een uitstapje naar pasta of bami ofzo. Maar wel gezond voedsel altijd.
quote:
Ja, maar ook AVG mislukt finaal. Mijn moeder haar gehaktballenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen nooit veel verder dan standaard AVG'tjes met soms een uitstapje naar pasta of bami ofzo. Maar wel gezond voedsel altijd.
ja rightquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, maar ook AVG mislukt finaal. Mijn moeder haar gehaktballenHeb er gewoon een trauma door ontwikkeld.
Daar kan SD nog wel over meepraten. Hij mocht van mij namelijk de eerste jaren geen gehaktballen maken omdat ik echt serieus dacht dat ik gehak niet lekker vond. En toen heeft SD mij uiteindelijk toch weten te genezen met zijn overheerlijke balletjes
Euh, gehaktballen heb ik het over he
quote:
Lol, waarom zie ik nu SD, SB en SC al een soort matroesjka pop voor mequote:
Dat kan helemaal niet. SD is dan wel langer, maar ik ben dikker. Dus dat gaat niet passen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, waarom zie ik nu SD, SB en SC al een soort matroesjka pop voor me
yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yes
en één van ons is naakt
één hint wie:Best knap aangezien we beiden op ons werk zitten. En ik nog steeds niet bij jouw werkgever mag solliciteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist fijn! Dat maak ik thuis echt nooit, is teveel afwas en moeite. Ik eet dus bij m'n ouders juist vaak stamppotten en gewoon gekookte aardappels.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waarom niet eikel kljo!quote:
Nee dan kan ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, ja![]()
Zal anders eens kijken of volgende week zaterdag een optie is.
Als er dan mensen kunnen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Piepklein blaasje op mijn oogliD. Het jeukt echt supererg. Ik google...
I HAVE CANCER
Ik claim zijn BF3 dogtagsquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mag ik je xbox als je dood gaat?
Ik claim lot alvast voor de therapeutische massage van SB!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mag ik je xbox als je dood gaat?
Ik hoop dat ze perongeluk je been amputerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef badboynova het volgende:
en 8 aug wordt ik weer aan mijn knie geopereerd (gescheurd meniscus en weer knieband los).
We kunnen beter GAM SC veranderen in the league of extraordinary kneusjes en dan is AQ onze leider![]()
Ik zal het door geven mijn leiderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze perongeluk je been amputeren
Idd lol..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb last van mijn jichtgaat lekker hier in de SC
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd lol..
Iedereen heeft hier wel wat volgens mij
met een 90 graden knik erin tochquote:
Mocht iemand die comics hebben heb ik daar ook interessen inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips voor een comic-reader voor de iPad? En waar haal ik die comics vandaan?
Ik wil Batman eens bijlezen (vanaf het begin)
Batman
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, 1 bedrijf heeft afgehaakt omdat ze een junior met meer ervaring zoeken.
Ze zoeken zeker een junior met 10 jaar ervaring of zo.
quote:
dat ligt aan je definitie van junior..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een junior met ervaring != junior
Natuurlijk hangt het van je definitie van junior af, maar vragen naar een junior met meer ervaring is onzin, junior is per definitie met geen/weinig ervaring, anders ging het wel om een medior of senior!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan je definitie van junior..
als jij 2 termen hanteert (senior/junior) kan je iemand met 1 jaar ervaring als junior zien...
Tot 2 jaar ervaring zou nog kunnen maar er na zou het meer medior (of bij sommigen senior) gaan heten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een junior met ervaring != junior
Ik gebruik Comic Viewer op Android, geen idee of die ook op iOS beschikbaar is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips voor een comic-reader voor de iPad? En waar haal ik die comics vandaan?
Ik wil Batman eens bijlezen (vanaf het begin)
Batman
Uhhh ik weet dat op demonoid dagelijks verse comics staan in .cbr formaat... daar haal ik ook mijn wekelijkse portie comics vandaan...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik gebruik Comic Viewer op Android, geen idee of die ook op iOS beschikbaar is.
En als iemand wat Batmans-comics heeft die de moeite waard zijn, ik houd me aanbevolen
beetje doorrijdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef Solique het volgende:
Mag ik mensen slaan![]()
Maak je een afspraak voor een solli op een vestiging vlakbij A'dam, krijg je een bevestiging voor een andere vestiging alsof ik de andere kant van Nederland ga halen in 30 minuten.![]()
Wat is het voor een dag
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.quote:
verkoop die Lada dan ook, en koop een JSFquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.
Kom ik net wat geld te kort voorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
verkoop die Lada dan ook, en koop een JSF
Jouw auto haalt geen 141.622272 km/u?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.
Waar moet je nu dan heen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Kom ik net wat geld te kort voor
Maar heb wel een update:
Mail terug gehad dat er dan miscommunicatie is geweest en dat ik maar mag aangeven wanneer ik die andere vestiging zou kunnen halen omdat ze geen gesprekken voeren in de vestiging vlakbij A'dam.
Waarom noem je die vestiging dan ook.
Rijswijk, kost ongeveer een uur dus qua tijd valt mee.quote:
148km/u volgens boekje, maar bij 144 komt er weinig beweging meer in de pijlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jouw auto haalt geen 141.622272 km/u?
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Rijswijk, kost ongeveer een uur dus qua tijd valt mee.
Maar kan niet zomaar 1,5 uur eerder weg van werk zonder het te bespreken door de vele vakanties.
[..]
148km/u volgens boekje, maar bij 144 komt er weinig beweging meer in de pijl
Het gaat mij meer om het punt van een afspraak maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.
Als je een RVS auto hebt, tenminste
heb je wel 1.21 Jiggawatts (of zijn het Gigawatts?) nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.
Als je een RVS auto hebt, tenminste
Jigglewattsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
heb je wel 1.21 Jiggawatts (of zijn het Gigawatts?) nodig
quote:
Zal eens nadenken, zit nu in Hongarije maar herinner me er anders dinsdag nog eens aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef koei het volgende:
Ross, ik ga volgende week met familie richting Oosterhout. Op zaterdagavond gaan we dan met de broers en zussen wat doen, waarschijnlijk in Breda of Tilburg. Heb jij nog tips voor iets leuks wat niet het standaard bowlen/poolen/lasergamen/karten is? Budget is max 30 euro p.p. voor een groep van tien personen ongeveer.
EPIC SHAR!quote:
Dat is echt zo'n slechte show, dat two broke girls. In het vliegtuig tussen Rarotonga en LA (quote:
ZEG ME WAT??!!! Het is echt té slecht!quote:
Ik vind Bored to Death wel echt tof?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Rossdale het volgende:
You sir have no sense of good bad taste! I am disappoint!
Ik had alleen de eerste aflevering na flink wat gezeik afgezetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:33 schreef Rossdale het volgende:
Bored to death vind ik dan weer kutnee het is serieus wel leuk, maar de eerste paar afleveringen zijn minder. Dat is wel zo
GAST!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:12 schreef Rossdale het volgende:
Zoeey dechanel? Ook die serie is best aardig
Trouwens vandaag nog wat reviewcodes binnengekregen voor CutScenequote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:58 schreef Rossdale het volgende:
Dude! Schmitt is awesomeJess zelf is gewoon irritant ja
Choreografie ook!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
Zanger Rinus de lucht in
Tekst is goed!
Inderdaad, kosten noch moeite zijn gespaard!quote:
Doordachte naamgebruik ook welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Inderdaad, kosten noch moeite zijn gespaard!
Sexy danseressen: CHECK!
Luchtballonnen: CHECK!
Liefdesmomentje: CHECK!
Kneus die na een kus zijn mond afveegt: CHECK!
Tante Netje - Rijmelarij van lik mijn vestjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:50 schreef Reintji het volgende:
Het blijft natuurlijk rijmelarij van lik mijn vestje
Met Aquila naar Tanzania!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik probeer iets te rijmelarijen met Spanky er in maat dat is niet echt te doen!
quote:
Haha tof manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Trouwens vandaag nog wat reviewcodes binnengekregen voor CutScenedie ene actie van mij toen een jaar geleden werpt nog steeds z'n vruchten af
Met Spanky naar Syrië in een tankie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Zanger Spanky - Hoe ik biertjes pop en achievements unlock?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met Spanky naar Syrië in een tankie!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zanger Spanky - Hoe ik biertjes pop en achievements unlock?
Knap!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met Spanky naar Syrië in een tankie!
Maak je maar geen zorgen dat zal wel weer bijtrekkenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar, wat heb je met SC'tje gedaan? Ze lijkt te lijden aan chronische en escalerende gingeritis!
quote:
quote:
Die zit letterlijk om een lantaarnpaal gevouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/84744/heftige-beelden-ongeluk-zuidoost
best knap nog
Hoe die er uit hangt ookquote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die zit letterlijk om een lantaarnpaal gevouwen
ik ook nietquote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom jij niet in deze meedoet.
HAquote:
*insert plaatje van iemand die dood is gegaan doordat hij een kokosnoot op zn harses kreeg*quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HA![]()
BEN JE NIET GOED IN JE KOKOSNOOT!
INSERT plaatje van iemand die Banjoo Kazooi speelt voor een 4X review of wat toen ook de bedoeling was!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
*insert plaatje van iemand die dood is gegaan doordat hij een kokosnoot op zn harses kreeg*
Die opname was erger dan de Vietnamoorlogquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
INSERT plaatje van iemand die Banjoo Kazooi speelt voor een 4X review of wat toen ook de bedoeling was!
HOE KWAM je er dan ook BIJ ?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die opname was erger dan de Vietnamoorlog
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HOE KWAM je er dan ook BIJ ?
Dat zou toch de 1e uit een lange productielijn moeten worden? Die jij in opdracht van Emar Productions zou maken?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die opname was erger dan de Vietnamoorlog
leuk dingen opnemen van een beeldbuis opnemen met een cameraquote:
Inderdaad, ultiem bazenspelquote:Op maandag 30 juli 2012 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Timesplitters![]()
Veeeeeeeeeeeel co-op gespeeld op de ps2 en zelfs die levels maken en dan maar knallen
Ik ken met name deel 1 goedquote:
2 is mijn favoriete voor de single player, en 3 is mijn favoriet voor de multiplayerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ken met name deel 1 goed
Egypt en ook die chineze shit.
als ie goed is en net zo is als de oude TS games, is dat zeker een reden om een moderne console te halen jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
EN die geruchten over 4?
Deze is een game die jou kon overhalen of een moderne console te halen toch?
Maar is het waar dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als ie goed is en net zo is als de oude TS games, is dat zeker een reden om een moderne console te halen ja!
Monkeyquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Je had toch ook een aapje ofzo :S
Of ben ik in de war met die lamapen van ape escape
ze hebben het er steeds over, mjaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is het waar dan?
Of nog steeds alleen een gerucht
Dat is voor later vandaag!quote:
Ja, ik begin om 13:37 met scherenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, ik begin om 13:37 met scheren
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, ik begin om 13:37 met scheren
Baas x2quote:
wie is datquote:
Mewwwwquote:
Die voorgaande viel me ook al zo tegen.quote:
Ze hebben de verkeerde titel gekozen voor die game; het zou beter "Transformers: War f... ZOMG GRIMLOCK!" moeten heten.quote:
Nicequote:
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Heb zelf gewoon een snes emulator met alle games zo'n beetje op m'n media center staan waar ik nog regelmatig op speel.
Heb overigens ook m'n originele snes nog staan , en gek genoeg is dat voorste gedeelte ook helemaal verkleurd net als bij jou lol.
Mijn SNES is kapotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.
Jij produceerde de mest?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.quote:
Lol, Baggy Trousers op repeat!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.
Zeik niet, ik moest 5 weken lang de godganse dag naar Sinterklaasmuziek luisterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.
Dekwerk op de pakjesboot?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeik niet, ik moest 5 weken lang de godganse dag naar Sinterklaasmuziek luisteren
Ja idd , die van mij heeft ook nooit of zo goed als nooit in de zon gestaan...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Basically.quote:
Schandknaap dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Basically.
Maar ik had wel gratis games
Veel op de knietjes gezeten dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Basically.
Maar ik had wel gratis games
Pijppietquote:
quote:
Geen flauw idee wat Rock of Ages is..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef Solique het volgende:
[..]En Rock of Ages
Vanaf 7 Augustus: The Walking Dead 1 en 2
Aight, gratz ouwe!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
3 uur in de trein gezeten + TIEFUSWARM + afgeladen volle trein met ouderen en kinderen.
vs
potentieel mooi project binnengesleept
TOPDAG
Rock of Ages is wel lachen maar niet echt uren speeltijd waardig vond ik zelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef Poit het volgende:
Geen flauw idee wat Rock of Ages is..
Ben benieuwd of Tony Hawk in de reguliere PSN update zit..
Is Walking Dead wat?
De game van de film?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Rock of Ages is wel lachen maar niet echt uren speeltijd waardig vond ik zelf.
Je bestuurd zelf een rotsblok waarmee je het gebouw van de tegenstander moet slopen, hij probeert hetzelfde bij jou en beiden kunnen dan obstakels bouwen ter verdediging.
Walking Dead hoor ik over dat het zelfs voor niet serie volgers een leuke game is. Vooral verhaal gedreven. Zelf alleen demo gedaan tijden geleden van deel 1.
Koop zelf geen PSN games meer, wacht wel op een plus actie
Maar even checken tegen die tijd..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bestuurd zelf een rotsblok waarmee je het gebouw van de tegenstander moet slopen, hij probeert hetzelfde bij jou en beiden kunnen dan obstakels bouwen ter verdediging.
Walking Dead hoor ik over dat het zelfs voor niet serie volgers een leuke game is. Vooral verhaal gedreven. Zelf alleen demo gedaan tijden geleden van deel 1.
Neequote:
Mijn voornaamste reden om weinig meer te kopen, zoveel dat er op Plus uit komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar even checken tegen die tijd..
Ik krijg met PSN+ zoveel games dat ik helemaal niet meer weet wat ik moet gaan doenKeuzestress
![]()
Was destijds heel benieuwd naar DS2 maar nooit willen kopen.. Nu graties is heel fijn
Lol, same here..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om weinig meer te kopen, zoveel dat er op Plus uit komt.
Kan ook vaak niet beslissen wat nu te doen
lol, komt bekend voor. Laatste maanden totaal geen zin om te gamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, same here..
Game op het moment sowieso niet heel veel meer.. Na een lange dag werken zet ik liever lekker passief een serie..
Lazy Poit is lazy
Walking Dead is dan ook gebaseerd op de strips en niet op de serie. Volgens mij staat het zelfs helemaal los van elkaar, afgezien van wat overlap in personages (zonder belangrijke gevolgen).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
PSN+ is inderdaad een enorm goede investering. Zeker met de veranderingen die op de E3 zijn aangekondigd (meer full retail games, geen oude meuk + mini's meer). Verder vind ik het ook heerlijk dat alles automatisch geüpdatet wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef koei het volgende:
[..]
Walking Dead is dan ook gebaseerd op de strips en niet op de serie. Volgens mij staat het zelfs helemaal los van elkaar, afgezien van wat overlap in personages (zonder belangrijke gevolgen).
Ik vind dat nieuwe PS+ wel erg fijn! Ben druk bezig met inFamous 2 en heb voor daarna ook nog Darksiders en Abe klaar staan! En mocht ik me dan nog vervelen dan zijn er nog genoeg games die gratis te downloaden zijn! Ik denk alleen wel dat Sony hiermee hun eigen verkopen flink ziet dalen. Een jaar later krijg je het toch 'gratis' op PS+
Ja, dat ook inderdaad. Nooit meer een game hoeven te updatenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
PSN+ is inderdaad een enorm goede investering. Zeker met de veranderingen die op de E3 zijn aangekondigd (meer full retail games, geen oude meuk + mini's meer). Verder vind ik het ook heerlijk dat alles automatisch geüpdatet wordt.
Grootste probleem wat ik met die cloud saving heb is de beperkte opslagruimte. Je krijgt 100 mb volgens mij? Dat lijkt genoeg, totdat je SSX z'n ghostdata gaat uploadenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad. Nooit meer een game hoeven te updaten
Alleen dat cloud-gebeuren werkt niet zo handig. Ik kan nog steeds niet bij mijn savegames als ik bij mn vriend op zijn PS3 speel (waar mijn account ook op staat). En ik moet elke keer bij het opstarten van een game op de andere PS3 steeds weer aangeven dat die console de hoofd-console is, anders wil hij sowieso geen savegames uploaden (wat nu volgens mij ook nog niet goed gaat). Ik snap er iig vrij weinig van, ik speel maar gewoon andere games bij hem dan die ik thuis speel, dat gaat wel goed...
Ook nog!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat ik Awesomenauts gewoon ook nog voor de pc ga kopen
Jazeker.. Heb em ook al voor PSNquote:
PLAATS JE PRE-ORDER SNELLLLL!!!!!quote:01-08-12
Meer info DGVF INSULATION (trailer, prijs, inhoud etc.)
Het bewerken van DGVF INSULATION gaat sneller dan ik dacht. De release datum van de film komt dan ook eerder dan verwacht.
Hieronder de data:
17 augustus 2012: DVD versie incl. bonus content
31 augustus 2012: Youtube versie excl. bonus content
De inhoud van de DVD versie:
Disc 1: Hoofdfilm
Disc 2: Achter de schermen, bloopers, voorbereiding van de film, de acteurs na de opnames.
De prijs van de DVD versie is ¤4,95. Dit is incl. zendingskosten. De prijs van de DGVF VITA DVD versie is gedaald naar ¤4,50
Bekijk HIER de trailer van DGVF INSULATION
DGVF INSULATION is vanaf nu te pre-orderen in de store
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:14 schreef Poit het volgende:
Wat een waardevolle toevoeging aan deze SC, AQ
quote:
Dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |