wie is datquote:
Mewwwwquote:
Die voorgaande viel me ook al zo tegen.quote:
Ze hebben de verkeerde titel gekozen voor die game; het zou beter "Transformers: War f... ZOMG GRIMLOCK!" moeten heten.quote:
Nicequote:
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Heb zelf gewoon een snes emulator met alle games zo'n beetje op m'n media center staan waar ik nog regelmatig op speel.
Heb overigens ook m'n originele snes nog staan , en gek genoeg is dat voorste gedeelte ook helemaal verkleurd net als bij jou lol.
Mijn SNES is kapotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.
Jij produceerde de mest?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja idioot hè. Alleen dat stukje bij de controllers en dat stukje er boven, terwijl hij niet echt vol in de zon heeft gestaan. Sinds de PS1 ook gewoon weer netjes in de doos. Heb zelfs het bonnetje er nog bij. Mario Allstars pakket met Starwing (game van het jaar!), voor Fl.275,-. Helemaal zelf verdient met kakwerk in een kwekerij.
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.quote:
Lol, Baggy Trousers op repeat!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.
Zeik niet, ik moest 5 weken lang de godganse dag naar Sinterklaasmuziek luisterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
WHehe, scherp. Nee, stekjes in potjes doen, de heule dag. Tot 10:00 naar Arbeidsvitaminen luisteren en dan deed de vaste kracht een bandje van Madness in de radio. Één bandje, van madness, de rest van de dag. Op autoreverse, de hele dag! Tot de dag van vandaag krijg ik spontaan diarree van Madness.. Maar wel een SNES verdient.
Dekwerk op de pakjesboot?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeik niet, ik moest 5 weken lang de godganse dag naar Sinterklaasmuziek luisteren
Ja idd , die van mij heeft ook nooit of zo goed als nooit in de zon gestaan...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Basically.quote:
Schandknaap dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Basically.
Maar ik had wel gratis games
Veel op de knietjes gezeten dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Basically.
Maar ik had wel gratis games
Pijppietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |