oh dacht dat je zei dat ik je antagonist was, op RYMquote:
Nee, geen 5. 4 of 4 1/2 uit het hoofd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef Norrage het volgende:
[..]R.E.M. moet wel omhoog trouwens, weet niet hoe hoog jij die hebt (als het 5 is dan gaat het niet lukken
)
http://rateyourmusic.com/~Gillinghamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is je RYM account?? Ik heb jou niet toch?
Sowieso, kan iedereen even hun RYM posten?
ik had hem 2.5, dat was wel heel laagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, geen 5. 4 of 4 1/2 uit het hoofd.
Ook dat is maar arbitrair... Portishead - Portishead geef jij 3½ en ik 4½. Dat vind ik een enorm verschil, maar ligt er maar aan hoe je gemiddelde ligt en wat een rating betekent. 3½ zit bij mij al op de grens van 'wil ik wel' of 'hoef ik niet'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ik heb geen Last FM, maar via Rate Your Music kun je ook dingen vergelijken.
Wel zijn we het bij het beoordelen met best veel albums behoorlijk eens. Liefst 60 albums vallen binnen 1 ster, 20 albums hebben we hetzelfde beoordeeld.
Je staat wel al op de fok-lijstquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:03 schreef Felagund het volgende:
Ik moet mijn RYM maar eens updaten, of beter gezegd eens gaan bijhouden:
http://rateyourmusic.com/~Chris_W
Wij hebben ook wel geniale compatabilityquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/~Gillingham
http://rateyourmusic.com/list/arjan/fok/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Norrage het volgende:
Sowieso, kan iedereen even hun RYM posten?
En maar 17 disagree (meer dan één ster).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel geniale compatability
Norrage and Gillingham agree Within 1 star (133)
Norrage and Gillingham agree Within 0.5 star (92)
Norrage and Gillingham agree Exact (42)
Beoordeeld is dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat jullie uberhaupt meer dan 100 dezelfde albums hebben
Ja, maar ik heb nog maar een paar honderd albums beoordeeld, en van mijn collectie klopt ook niet veel meer.quote:
en dus... mijn Antagonist.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef Norrage het volgende:
Bij wallofdolls moet het gewoon zo complex mogelijk zijn
Dat is niet helemaal waar, want ik heb hem nog nooit in IDM topics gezien, en daar zitten wel wat muzikanten tussen die de meest rare complexe berekeningen op muziek los latenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef Norrage het volgende:
Bij wallofdolls moet het gewoon zo complex mogelijk zijn
Heeft ook maar één Autechre album beoordeeld en dan ook nog eens het vroegere werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want ik heb hem nog nooit in IDM topics gezien, en daar zitten wel wat muzikanten tussen die de meest rare complexe berekeningen op muziek los laten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Ik denk iedereen in het garagepunk/rock topic, de meeste nummers die daar gepost worden vind ik geen moer aan
Volgens mij een van de laagste scores die gehad heb ooit.quote:Your musical compatibility with Karina5000 is Very Low
Music you have in common includes Queen, Prince and Bob Marley & The Wailers.
Ze heeft dan ook maar 50 playsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij een van de laagste scores die gehad heb ooit.
Dat heb je via Lastfm gedaan? Dat heb ik al heel lang niet meer bijgewerkt, dus het zal niet helemaal kloppenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij een van de laagste scores die gehad heb ooit.
Ooit een keer mee begonnen maar verder niet zoveel meer mee gedaan, vandaarquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Ik denk iedereen in het garagepunk/rock topic, de meeste nummers die daar gepost worden vind ik geen moer aan
quote:Your musical compatibility with Karina5000 is Very Low
Music you have in common includes Pet Shop Boys, UB40, Queen and Duran Duran.
Uh ja dat doe ik ook, afgeven op die bandjes daarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef Norrage het volgende:
Trouwens, en ik denk dat ik medestanders heb, mijn antagonisten zijn de mensen die in het DWDD topic postenAl dat geklaag op ALLE muziek bij DWDD is gewoon hilarisch.
Gewoon een keer een plugin op je mp3 programma instaleren dan wordt het automagisch bij gehouden (of speel je niet zoveel muziek op de computer?)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je via Lastfm gedaan? Dat heb ik al heel lang niet meer bijgewerkt, dus het zal niet helemaal kloppen
[..]
3 woorden: red red winequote:
Ik vind driekwart wat daar langskomt wel leuk, of tenminste de moeite waard. Jij bent bij deze wel mijn antagonistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat doe ik ook, afgeven op die bandjes daarEcht zelden dat ik iets leuks voorbij zie komen.
Ik luister meestal naar de radio op mijn pc, dat zal wel niet werken gok ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon een keer een plugin op je mp3 programma instaleren dan wordt het automagisch bij gehouden (of speel je niet zoveel muziek op de computer?)
Ik heb sowieso een beetje rare smaak, waarschijnlijk zijn er niet veel in dit subforum die van disco houden, soul misschien wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind driekwart wat daar langskomt wel leuk, of tenminste de moeite waard. Jij bent bij deze wel mijn antagonist
Dat kan wel maar daar moet je een truukje voor toepassen.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister meestal naar de radio op mijn pc, dat zal wel niet werken gok ik
Via VLCplayer radio luisteren zeker? Misschien wel leuk om een keer uit te vogelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kan wel maar daar moet je een truukje voor toepassen.....
Geen idee welke muziek bij DWDD komt. Vind je die muziek nu juist wel of niet leuk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef Norrage het volgende:
Trouwens, en ik denk dat ik medestanders heb, mijn antagonisten zijn de mensen die in het DWDD topic postenAl dat geklaag op ALLE muziek bij DWDD is gewoon hilarisch.
Misschien ook wel maar er is ook een truukje om het samen met een ander programma in winamp te doen. Die neemt dan de stream op en knipt het in nummers en haalt de titel en artiest uit de stream (die ze vaak wel meesturen) en zet ze dan op die manier in winamp. (is eigenlijk een kwestie van 1 keer installeren en het werkt maar het is wel wat veel gedoe alleen voor last.fm)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Via VLCplayer radio luisteren zeker? Misschien wel leuk om een keer uit te vogelen.
Hipsterbandjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen idee welke muziek bij DWDD komt. Vind je die muziek nu juist wel of niet leuk?
Wat komt daar zoal?
Mmm ja het zou gewoon iets moeten zijn wat inderdaad automatisch gaat. Maar radio luisteren is natuurlijk niet hetzelfde als zelf iets opzetten, je luistert naar de nummers die toevallig worden afgespeeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar er is ook een truukje om het samen met een ander programma in winamp te doen. Die neemt dan de stream op en knipt het in nummers en haalt de titel en artiest uit de stream (die ze vaak wel meesturen) en zet ze dan op die manier in winamp. (is eigenlijk een kwestie van 1 keer installeren en het werkt maar het is wel wat veel gedoe alleen voor last.fm)
Zo ongeveer de nederlandse bandjes die je ook in het clubcircuit ziet.quote:
Dat zegt me niet zo veel. De omschrijving hipster kan zowel positief als negatief zijn, afhankelijk van wie het zegt.quote:
Ah, van die 'bandjes-bandjes'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo ongeveer de nederlandse bandjes die je ook in het clubcircuit ziet.
ja met hun "liedjes-liedjes"quote:
Behalve dat het talentloze luie flikkers zijn met een verrotte instelling die alleen met slechte aftreksels van andermans werk kunnen scoren?quote:
In één minuut kan ik zeggen of een bandje helemaal niks is. Maar niet of een band aardig, goed of erg goed is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:36 schreef Felagund het volgende:
En ook redelijk wat singer-songwritermuziek. Probleem is een beetje dat het lang niet altijd goed overkomt, zeker niet in de ene minuut die het bandje krijgt.
Van alles. Van Eefje de Visser en Roosbeef tot Triggerfinger en Peter Pan Speedrock en van Ali B en Giovanca tot Aux Raux en Daily Bread en alles wat daar tussenin zit zeker ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Gillingham het volgende:
Geen idee welke muziek bij DWDD komt. Vind je die muziek nu juist wel of niet leuk?
Wat komt daar zoal?
Ik weet niet eens wat dat is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben recent vrij weg van "half way station" ben benieuwd wat mijn antagonist norrage er van vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |