SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & OkselchickMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik mag vanmezelf geen teamkleding tot ik slank genoeg ben om er fatsoenlijk in te passen, maar als ik het nu zou kopen, ging ik denk ik voor dit nootjespak. Denk niet dat er veel anderen in rondrijden!
Om te verbranden? Dat shirt?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Deetch het volgende:
[..]Lijkt wel wat op dat spruitjepak van angenent
[ afbeelding ]
Ik heb zelf lang gezocht naar dit shirt maar deze zijn nergens meer te krijgen
[ afbeelding ]
In combinatie met die MCipollini fiets is wel helemaal soignéquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, uit smaak oogpunt zou ik nog niet dood gevonden willen worden in dat neon-gele Farnese Vini[/url] shirt. Verkeerstechnisch zou ik het best willen hebben. Als ze je dan nog niet opmerken, helpt niets.
[ afbeelding ]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb niet die stuursensor-voetplaat erbij, dat vind ik zo suf: in je huiskamer meesturen. gelukkig kun je die functie ook uitzetten.
Hopmans in Bergen op Zoom heeft zeker wel maat XS.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben aan het balen. Ik wil graag van die teamkleding kopen van Trek Leopard of iets dergelijks maar het lijkt erop alsof ze nergens mijn maat hebbenHet is allemaal te groot.
Misschien niet helemaal hetzelfde shirt, maar zoek maar eens op eBay op "cycling jersey". Dan kom je nogal wat gekken dingen tegen die door een maffe Amerikaan of een Hong Kong Chinees worden aangeboden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Deetch het volgende:
[..]Lijkt wel wat op dat spruitjepak van angenent
[ afbeelding ]
Ik heb zelf lang gezocht naar dit shirt maar deze zijn nergens meer te krijgen
[ afbeelding ]
naar verhaal, zit ik toch liever op een tacx of een spinning fiets.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.
Anekdote:
Vent op de club had ook ooit eens een hometrainer aangeschaft, zo een met 3 rollen. Veel trainen in de bijkeuken maar dat was ongezellig dus zegt vrouwtje ik kom er bij zitten maar was weer te koud dus CV omhoog. Krijgt die gast een klapband en dondert zo tegen de verwarming aan. Ze hebben het lycra van z'n been en schouder af moeten pellen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.
Anekdote:
Vent op de club had ook ooit eens een hometrainer aangeschaft, zo een met 3 rollen. Veel trainen in de bijkeuken maar dat was ongezellig dus zegt vrouwtje ik kom er bij zitten maar was weer te koud dus CV omhoog. Krijgt die gast een klapband en dondert zo tegen de verwarming aan. Ze hebben het lycra van z'n been en schouder af moeten pellen.
lol dan moet ik daar weer naar toe, wilde eigenlijk online.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hopmans in Bergen op Zoom heeft zeker wel maat XS.
Mooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:05 schreef Patroon het volgende:
Morgen en overmorgen lekker 2 duurtrainingen van 4uur per stuk. Vanaf donderdag begin ik met mijn nieuwe bijbaan. Bijrijder voor de bezorging voor een groot warenhuis haha. Prachtig baantje, de provincie wat door en na de zomer 2 dagen per week, ideaal naast studie.
Wat doe jij zelf altijd aan dan? Vind deze van Radioshack zelf wel erg mooi:quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom wil je teamkleding? Vind het er altijd zo nep uitzien.
Daar heb ik ook last van op koudere dagen (temp <17 graden), al merk ik wel het verschil na een kwartier ongeveer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |