Bij de tour hoort geen slap geouwehoerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
Waarom niet eerder gekeken danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
ja gewoon nog een half uur doorgeluld, verder die samenvattingen erin gemonteerd. Niet zo ingewikkeld allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af hoe ze dit dan allemaal hebben gemonteerd als het niet live is
Hebben ze gister een dubbele aflevering opgenomen?, het kan niet 2x op een dag van schermering naar avond gaan
Denk dat ze het zelf nog niet weten, is helemaal niks over gezegd, geen tot volgend jaar, geen vaarwel, niks.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
Bedoel mooie beelden etcquote:
dat is vorig jaar al opgenomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
Waarom niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
tijdsverschilquote:
Is nog niets over bekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
quote:
Die met Bram De Groot...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef pennyfarthing het volgende:
Dat was het voor 2012. Leuke uitzendingen geweest, behalve deze dan.Tot 2013
Deze pakken we mooi mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Laatste keer Mart in de herhaling, dit keer om 00:10 al. Verschillende tijden hele tijd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |