Welk onweer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:37 schreef MissHobje het volgende:
Echt genieten dit weer heerlijk ben benieuwd vrijdag lekker onweer in de tent!
Het onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ziet er goed uit voor Limburg. ECMWF en GFS laten beide zien dat een leuk onweerscomplex over mijn regio trekkenquote:
Zo'n kristallen bol wil ik ook....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Narasan het volgende:
[..]
Het onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ziet er goed uit voor Limburg. ECMWF en GFS laten beide zien dat een leuk onweerscomplex over mijn regio trekken. Chase is al geregeld!
Mijn glazen bol is gesneuveld tijdens een blikseminslag.quote:
Je kunt het ook eens proberen met koffiedik kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is gesneuveld tijdens een blikseminslag.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt het ook eens proberen met koffiedik kijken
Maar ik hoop dat vrijdag/zaterdag iets spetaculeers voorbij komt.
quote:ik heb net lekker lopen zeiken in koffiedik kan zo kijken
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig is de hitte morgen weer voorbij
Volgens de Telegraaf morgen 32 gradenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig is de hitte morgen weer voorbij
Zaterdag danquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf morgen 32 graden
Ja 45 minuten later hier nu ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij schijnt hier volop hoor, bevind me weer in Twenterand
Dat wordt dan een mooie test voor het dak van onze aanbouw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Drassss het volgende:
Zoals ik het nu kan zien trekt het echte "noodweer" over Luxemburg/Duitsland en krijgen Nederland & Belgie hooguit wat regenbuien (met onweer). Qua neerslag zal het hooguit plaatselijk misschien een millimeter of 10/20 kunnen zijn, maar dat is dan ook alles.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf morgen 32 graden
Huuuh, Fok!ers in Twenterand?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij schijnt hier volop hoor, bevind me weer in Twenterand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |