quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:55 schreef Klonk het volgende:
bijna 10 graden verschil tussen Limburg en de kust
ideaal weer om op de bank naar de OS te kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
10 graden koeler dan vandaag en 50% kans op neerslag volgens het KNMI
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef Narasan het volgende:
Inmiddels tropisch warm in Oirsbeek! (zuid-Limburg). Mijn weerstation geeft een actuele temperatuur van 30,3 graden aan. Daarmee mogen we concluderen dat we officieel de 2e tropische dag in Oirsbeek te pakken hebben! I'm loving it.
Normaal kwam dat altijd op donderdag, maar nu wellicht op een vrijdagavond.quote:
Is inderdaad opvallend ja. Hmm, het kan nog altijd... Misschien ergens in augustus? Wie weet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!
Wel al vijf dagen tussen 28 en 29 graden, toch opvallend.
Zou me nog niets verbazen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Narasan het volgende:
[..]
Is inderdaad opvallend ja. Hmm, het kan nog altijd... Misschien ergens in augustus? Wie weet...
Het was inderdaad erg lekker vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef alors het volgende:
Het is hier in het noorden al aardig aan het afkoelen, ik vond het eigenlijk de hele dag niet zo warm, gisteren was het hier warmer voor mijn gevoel, drukkender, vandaag was het voor mijn gevoel 's ochtends nog het warmst, daarna kwam er wat wind bij.
de zomer is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!
Wel al vijf dagen tussen 28 en 29 graden, toch opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |