quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:55 schreef Klonk het volgende:
bijna 10 graden verschil tussen Limburg en de kust
ideaal weer om op de bank naar de OS te kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
10 graden koeler dan vandaag en 50% kans op neerslag volgens het KNMI
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef Narasan het volgende:
Inmiddels tropisch warm in Oirsbeek! (zuid-Limburg). Mijn weerstation geeft een actuele temperatuur van 30,3 graden aan. Daarmee mogen we concluderen dat we officieel de 2e tropische dag in Oirsbeek te pakken hebben! I'm loving it.
Normaal kwam dat altijd op donderdag, maar nu wellicht op een vrijdagavond.quote:
Is inderdaad opvallend ja. Hmm, het kan nog altijd... Misschien ergens in augustus? Wie weet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!
Wel al vijf dagen tussen 28 en 29 graden, toch opvallend.
Zou me nog niets verbazen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Narasan het volgende:
[..]
Is inderdaad opvallend ja. Hmm, het kan nog altijd... Misschien ergens in augustus? Wie weet...
Het was inderdaad erg lekker vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef alors het volgende:
Het is hier in het noorden al aardig aan het afkoelen, ik vond het eigenlijk de hele dag niet zo warm, gisteren was het hier warmer voor mijn gevoel, drukkender, vandaag was het voor mijn gevoel 's ochtends nog het warmst, daarna kwam er wat wind bij.
de zomer is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Bilt gaat echter een jaar zonder tropische dagen beleven, voor het eerst sinds 1993!
Wel al vijf dagen tussen 28 en 29 graden, toch opvallend.
Welk onweer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:37 schreef MissHobje het volgende:
Echt genieten dit weer heerlijk ben benieuwd vrijdag lekker onweer in de tent!
Het onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ziet er goed uit voor Limburg. ECMWF en GFS laten beide zien dat een leuk onweerscomplex over mijn regio trekkenquote:
Zo'n kristallen bol wil ik ook....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Narasan het volgende:
[..]
Het onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ziet er goed uit voor Limburg. ECMWF en GFS laten beide zien dat een leuk onweerscomplex over mijn regio trekken. Chase is al geregeld!
Mijn glazen bol is gesneuveld tijdens een blikseminslag.quote:
Je kunt het ook eens proberen met koffiedik kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is gesneuveld tijdens een blikseminslag.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt het ook eens proberen met koffiedik kijken
Maar ik hoop dat vrijdag/zaterdag iets spetaculeers voorbij komt.
quote:ik heb net lekker lopen zeiken in koffiedik kan zo kijken
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig is de hitte morgen weer voorbij
Volgens de Telegraaf morgen 32 gradenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:42 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig is de hitte morgen weer voorbij
Zaterdag danquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf morgen 32 graden
Ja 45 minuten later hier nu ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij schijnt hier volop hoor, bevind me weer in Twenterand
Dat wordt dan een mooie test voor het dak van onze aanbouw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Drassss het volgende:
Zoals ik het nu kan zien trekt het echte "noodweer" over Luxemburg/Duitsland en krijgen Nederland & Belgie hooguit wat regenbuien (met onweer). Qua neerslag zal het hooguit plaatselijk misschien een millimeter of 10/20 kunnen zijn, maar dat is dan ook alles.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf morgen 32 graden
Huuuh, Fok!ers in Twenterand?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij schijnt hier volop hoor, bevind me weer in Twenterand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |