Als ik daar langszap laat ik het altijd staan, alleen het geluid van die trein, gekletter bij de wissels.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de Duitse TV hebben ze iedere nacht zoiets, maar dan uit een rijdende trein.
zeikertquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ik dacht dat ik me kapot zou ergeren aan zijn accent, maar dat valt alles mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ja maar Belgisch is van een buitencategorie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Het maakt mij niet uit of iemand een accent heeft, als het maar verstaanbaar is.
We hebben een fan.quote:
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oudquote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zongen ze over 32 jaar. Dat ze oud werden. Ik vond destijds 32 ook oud.
Was ik nog maar 32quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
Je moet overdag minder in de zon komen. Word je lusteloos en slaperig van.quote:
Jan mag ook wel een beetje van zichzelf laten zien. Henny probeert hem wel uit z'n tent te lokken maar het lukt niet echt. Blijft zo een interview ipv een gesprek.quote:
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.
Ik weet hoe oud hij isquote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.
Ziet er nog goed uit zeg.quote:
Ik ga voor de Herman Brood versie met Hennyquote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zongen ze over 32 jaar. Dat ze oud werden. Ik vond destijds 32 ook oud.
Vandaar mijn verbazing, ik had hooguit 60 gedacht, maar dan meer vanwege hoe oud ik was toen zij bekend waren. Anders had ik hem nog jonger geschat.quote:
Daarom riep ie net Hij Doet Het.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet hoe oud hij isHoog bejaard inmiddels
Zoals wie?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie persoonlijk liever wetenschappers of mensen met een interessante visie dan persoonlijke verhalen.
Ik ken niks van muziekquote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie persoonlijk liever wetenschappers of mensen met een interessante visie dan persoonlijke verhalen.
De allereerste zomergasten hadden een thema... vond ik interessanter. Ipv een biografie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling van Zomergasten dat ze zichzelf een beetje blootgeven enzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Noem eens een paar van die Zomergasten van 25 jaar geleden.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De allereerste zomergasten hadden een thema... vond ik interessanter. Ipv een biografie.
rond de 30quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Evertjan het volgende:
waren de mannen van Doe Maar al niet 40+ toen ze horden tienermeisjes achter hun aan hadden
Dat begon in 1982 toen waren ze net in de 30.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Evertjan het volgende:
waren de mannen van Doe Maar al niet 40+ toen ze horden tienermeisjes achter hun aan hadden
Adelheid Roosen, niet jouw favoriet geloof ik...alleen hadden ze in mijn herinnering allebei een andere interpretatie van het thema wat wel grappige misverstanden opleverde.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een paar van die Zomergasten van 25 jaar geleden.
Maarten van Rossem zou geweldig zijn. Ik vond bijvoorbeeld de aflevering met die socioloog Willem Schinkel erg goed.quote:
Shit echt ?quote:
Geweldig, als-ie 'm aangekeken had was Chuck ter plekke dood neergevallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Die blik van Keith als Chuck hem terecht wijst![]()
Prachtig.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Die blik van Keith als Chuck hem terecht wijst![]()
Die vraag komt bij mij nu ook wel boven borrelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben wel fan van de belg eigenlijk, tot nu toe. Paar kleinigheden maar verder ok.
Mis een beetje de bedoeling van de fragmenten van de gast. Welk punt wil hij maken, wat wil hij de kijker meegeven? Het is vooral zijn leven met muziekbeelden.
Werden ooit alle tanden bij uit z'n mond geslagen moest ie opnieuw leren spelenquote:
Echt een ouwe junkenkopquote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Als ik hem zo bekijk, stem ik op springen ipv vallen
Zei die naast mij op de bank ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werden ooit alle tanden bij uit z'n mond geslagen moest ie opnieuw leren spelen
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Nederwietmijn favo liedje van toen ik 4 was
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Over dat spul wat mijn vader wel eens rooktequote:
Hij was 59 toen ie stierf. Toen ze hem vonden dachten ze eerst dat het een bejaarde van 80 wasquote:
Ik zit te twijfelen, maar het zou kunnen. De linkerkant van zijn gezicht viel me op, nogal glad.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef AnneX het volgende:
Nu we toch over zn ogen hebben: volgens mij is Henny gelift .
Wat denken jullie?
/En netjes hoor!
En ? Heeft het nog gevolgen gehad voor later ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat dachten ze van Charlie Parker, maar die was pas 34.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was 59 toen ie stierf. Toen ze hem vonden dachten ze eerst dat het een bejaarde van 80 was
Mocht ik ooit nog een kweek willen opzetten weet ik iig hoe ik moet oogstenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Heeft het nog gevolgen gehad voor later ?
Coolquote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Over dat spul wat mijn vader wel eens rookte![]()
Kon het helemaal mee zingenen had de plaat Skunk aan mijn moeder voor haar verjaardag gegeven omdat ik het zo mooi vond
Hé George. Nog bedankt voor het interview van Simek met Piet Vroon op YouTube.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:45 schreef GeorgKacher het volgende:
Tong je was hem voor:) Chet baker een van de grootste musici ooit, een dikke like!
Hennie is dan ook een makkelijke gast voor hem, die praat welquote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef agentstarling het volgende:
Jan doet het over het algemeen prima. Moet zeggen dat er niet echt een rode draad in zit ofzo. Toen Jan probeerde er één te vatten werd hem meteen gevraagd of hij soms psychologie had gestudeerd
Ja, net als Ad Visser.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef AnneX het volgende:
Nu we toch over zn ogen hebben: volgens mij is Henny gelift .
Wat denken jullie?
/En netjes hoor!
Is dat wat we zien? Wij dachten ook al aan een ooglidcorrectie of zoquote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
Ik heb wel eerst een half uur moeten wennen aan Henny zijn bovengebit.
Valse tandjes volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat wat we zien? Wij dachten ook al aan een ooglidcorrectie of zo
Hij is uit de scheve-tanden-generatie, iets wat jongeren bijna niet meer hebben dankzij alle beugels en zo. Dus die kans is groot jaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar de dichte mond zeker altijd vroeger, hij had vast hele lelijke tanden.
Voor wie viel jij ? Hennie Vrienten of Ernst Jantszquote:Op zondag 22 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar de dichte mond zeker altijd vroeger, hij had vast hele lelijke tanden.
Hij is wel heel erg van de zintuigen, geuren, kijken met je oren, horen met je ogen etc.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:56 schreef tong80 het volgende:
Wat Vrienten zegt. Herinneringen hangen vaak samen met geuren.
Kan tegenwoordig idd niet meer door de beugelquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij is uit de scheve-tanden-generatie, iets wat jongeren bijna niet meer hebben dankzij alle beugels en zo. Dus die kans is groot ja![]()
Ernst Jantsz, maar eigenlijk was ik vroeger helemaal niet zo een fan, dat kwam pas later, toen ze al niet meer zo bekend waren.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor wie viel jij ? Hennie Vrienten of Ernst Jantsz
Op zich fijn, maar alle bekkies zijn nu het zelfde. Weinig karakteristieke bekken over, ergens wel jammerquote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig idd niet meer door de beugel
Ik had vroeger ook een beugel, ben wel iets jonger dan Hennyquote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zich fijn, maar alle bekkies zijn nu het zelfde. Weinig karakteristieke bekken over, ergens wel jammer
Precies. De sfeer is prettig, het kijkt wel makkelijk weg. Anekdotes zijn mooi verteld en de fragmenten goed ingeleid. Ok, misschien kan er meer diepgang in, net als een wat rodere draad, maar dat hoeft van mij in elk geval totaal niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:54 schreef Tijn het volgende:
Wat een goede uitzending tot nu toeZó hoort Zomergasten te zijn
Dat valt idd meequote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Niet echt scheve tandjes toch?
[ afbeelding ]
Ja, Anky van Grunsven is zo'n beetje de laatste.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zich fijn, maar alle bekkies zijn nu het zelfde. Weinig karakteristieke bekken over, ergens wel jammer
Het gaat nu eenmaal bij 90% van de mensen om het perfecte uiterlijk te (willen) hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zal het wel drugs zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Niet echt scheve tandjes toch?
[ afbeelding ]
Mijn moeder ook (die is 4 jaar jonger dan Hennie) maar nog steeds best een beetje scheef hier en daar..quote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een beugel, ben wel iets jonger dan HennyAl was dat wel een heel andere beugel dan die ze tegenwoordig hebben.
Sommige mensen hebben ook gewoon van zichzelf een recht gebit.... ja, het bestaat.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn moeder ook (die is 4 jaar jonger dan Hennie) maar nog steeds best een beetje scheef hier en daar..
Paar weken terug nog zien spelen met zijn andere bandje. Erg leuk om te zien dat al die doemaar jongens echte muzikanten zijn.quote:
Is dat geweest dat fragment ik was boven was ophangenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard, maar dat zijn er niet zo veel volgens mij. Zeker nu niet, een orthodontist vindt altijd wel íets te corrigerenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook gewoon van zichzelf een recht gebit.... ja, het bestaat.
Hij kijkt ietwat verschrikt, er is inderdaad iets met zijn ogen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Als de foto het niet doet hierboven :
http://www.rkk.nl/actuali(...)76480_FJaar2008.html
Valt wel mee toch? Hij zit vooral zwaar in de makeup volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft toch iets laten doen als je deze foto van 2008 ziet..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt of dat kind het uit het hoofd doet
De gast is de rode draadquote:
Het is echt een verademing na de tenenkrommende ellende van de afgelopen jarenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Precies. De sfeer is prettig, het kijkt wel makkelijk weg. Anekdotes zijn mooi verteld en de fragmenten goed ingeleid. Ok, misschien kan er meer diepgang in, net als een wat rodere draad, maar dat hoeft van mij in elk geval totaal niet.
Dat is alleen hierquote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Oh, ik was even bang dat het gebit de rode draad was.
Hij heet al Hennie, nou de achternaam nog.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
Ooglidcorrectie, gebitje en hij probeert op Hennie Huisman te gaan lijken. Maar verder is het puur natuur.
Dat heet een flosdraadquote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Goed hè?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Zintuiglijke waarneming, nu begint hij over etenquote:
Hennie Huisvriendquote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heet al Hennie, nou de achternaam nog.
Ja, jammer dat het Fokvolk nu hele andere onderwerpen bespreekt.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is echt een verademing na de tenenkrommende ellende van de afgelopen jaren
Tja, zo gaat dat hier. Associatie, het is net Zomergasten.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het Fokvolk nu hele andere onderwerpen bespreekt.
Ik wacht nog op het fragment met Frank Masmeijer.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Soms haakt hij wel in op dat wat er gezegd is of wordt, maar nooit geforceerd. Niet met het idee dat hij er op in moet gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat ik fijn vind is dat Jan geen rare of gladde bruggetjes probeert te maken.
Gewoon over naar het volgende.
Hehe, Frank "het gebit" M.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het fragment met Frank Masmeijer.
Wie weet verbaast hij ons nog.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een leuke gast voor het volgende seizoen
Ik kom ook bijna dagelijks daar voorbij, ben 'm ook nooit tegengekomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
Rembrandthuis, vroeger bij om de hoek van mn werk ... Hennie nooit rond zien lopen daar
Nou, dan zal hij wel liegen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom ook bijna dagelijks daar voorbij, ben 'm ook nooit tegengekomen.
Fantastische regisseur/chroniqueur.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef golfer het volgende:
Haanstra. Briljant filmer.
En alles analoog en met de hand, zonder trucages in 1957.
Dan waren we vast burenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom ook bijna dagelijks daar voorbij, ben 'm ook nooit tegengekomen.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zondag 22 juli 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
Over z'n hoeveelste vrouw heeft ie het steeds maar?
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, je kunt ook overdrijven met nostalgische gevoelens
Mensen dit is de oldbee Fokker Vork. DE ontwerper van mijn Avaterquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Precies. De sfeer is prettig, het kijkt wel makkelijk weg. Anekdotes zijn mooi verteld en de fragmenten goed ingeleid. Ok, misschien kan er meer diepgang in, net als een wat rodere draad, maar dat hoeft van mij in elk geval totaal niet.
zelden zo offtopic.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen dit is de oldbee Fokker Vork. DE ontwerper van mijn Avater
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen dit is de oldbee Fokker Vork. DE ontwerper van mijn Avater
Dat je je dat nog herinnertquote:
Gezien de intensieve postactiviteit van tong en het succes van Fok is het inmiddels wel een van de meest bekeken internetkunstwerken.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk. Al zullen heel wat mensen hem vervloeken om dat gele ding dat ze dag in dag uit moeten zien
Dat zeker, had je dat ooit gedacht, dat je ZO beroemd zou wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Gezien de intensieve postactiviteit van tong en het succes van Fok is het inmiddels wel een van de meest bekeken internetkunstwerken.
Flossen bedoel je ?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef TAV74 het volgende:
Aan Hennie zelf te horen is hij niet verbouwd
Oh Bluezzie was me voorquote:
Je kijkt naar een andere uitzending dan ik geloof ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Hennie laat zich hier wel kennen,
Vind zichzelf heel goed (ok, dat moet als musiker)
Geen plastische chirurgie (ik hoor Connie Breukhoven)
Haat the Stones, loves the Beatles, so Hip
Prachtig inderdaad, heb hem op DVD, ik ben er de laatste jaren een paar keer weer aan begonnen maar ik vind hem toch te traag om even lekker te kijken tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Deze moet ik toch ook nog eens een keertje terugkijken, geweldige film, mooie muziek.
mwah dat niet, maar het werd me even teveelquote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kijkt naar een andere uitzending dan ik geloof ik.
Wanneer kan ik vangen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Gezien de intensieve postactiviteit van tong en het succes van Fok is het inmiddels wel een van de meest bekeken internetkunstwerken.
Ik heb Secret of the Sahara op DVD, ook met muziek van Morricone. Ooit op tv gezien, ik vond het geweldig, maar inderdaad, toen ik het later weer keek was het wel wat aan de trage kant.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, heb hem op DVD, ik ben er de laatste jaren een paar keer weer aan begonnen maar ik vind hem toch te traag om even lekker te kijken tegenwoordig.
Die stond bij ons ook in de platenkast vroegerquote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
Heb de film geloof ik wel 4x achter elkaar in de bioscoop gezien en heb nog steeds de LP met de filmmuziek hier thuis.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat trage en die close-ups is juist de kracht van de film.
Is ook zo, en ik vind het ook prachtig om zo weer te zien. Maar ik trek de hele film niet zo goed meer.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad. Beetje met de mode meegaan en een net beginnend bandje goed vinden opv een band van zijn generatie. De snob.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Haat the Stones, loves the Beatles, so Hip
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat maakt het heel mooi.
Maar ik hou het geloof ik toch niet de hele film lang vol
Gohquote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo, en ik vind het ook prachtig om zo weer te zien. Maar ik trek de hele film niet zo goed meer.
Nee, wanneer kan ìk vangen.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, wanneer kan ìk vangen.
En optopic: ik kan hier niet helemaal naar kijken. Het is prachtig, maar mij toch echt te traag. Ik ben kapotgemaakt door de snelheid van tegenwoordig
Ontroerd ?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
mwah dat niet, maar het werd me even teveel
Dat lijkt me ook een gemis.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer voor jullie, dat je dat niet meer kunt!
Maar we zijn het niet meer gewend. Wim Wenders is z'n beetje de laatste die de tijd neemt.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben al in therapiequote:Op zondag 22 juli 2012 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer voor jullie, dat je dat niet meer kunt!
mwoah, dit is wel iets afwisselender. En nog zit ik tegelijkertijd te internetten, zegt ook wel ietsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Ach, als je Zomergasten 3 uur kunt kijken, dan moet je zo een film toch ook kunnen kijken lijkt me?
Dat zeg ik. Maar ze zijn er wel mee doorgeslagen. Je kunt niet meer genieten van een concert op tv. Om de 3 seconden een nieuw shotquote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef Vork het volgende:
[..]
En optopic: ik kan hier niet helemaal naar kijken. Het is prachtig, maar mij toch echt te traag. Ik ben kapotgemaakt door de snelheid van tegenwoordig
Ze zijn er nog wel. Een film als There will be blood is ook niet bepaald razend snel.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar we zijn het niet meer gewend. Wim Wenders is z'n beetje de laatste die de tijd neemt.
Wat ik soms doe, is een film in 2 delen kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mwoah, dit is wel iets afwisselender. En nog zit ik tegelijkertijd te internetten, zegt ook wel iets
Dit klinkt al wat sneller, is dit wat voor je?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Je moet ook geen albums van Heino draaien als je alleen thuis bent.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
de baka albino pigmee in me kwam even boven
Oh nee, dat kan ik niet.. als ik er eenmaal in zit wil ik het af zien!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik soms doe, is een film in 2 delen kijken
Ken je The Killing? Deense serie. Is ook een Amerikaanse versie van (die overigens ook best te pruimen is), aanrader.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik niet.. als ik er eenmaal in zit wil ik het af zien!![]()
Ben wel fan van series die de tijd nemen, Britse en Scandinavische detectives bijvoorbeeld..
Dit dus. De wereld is langzaamaan neurotisch aan het wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mwoah, dit is wel iets afwisselender. En nog zit ik tegelijkertijd te internetten, zegt ook wel iets
Echt welquote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat valt toch niet onder het genre spaghettiwestern...?
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je The Killing? Deense serie. Is ook een Amerikaanse versie van (die overigens ook best te pruimen is), aanrader.
Spaghetticomedy,quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker! Het eerste seizoen wordt vanaf morgen elke werkdag 22.45 uitgezonden. Zes weken lang.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je The Killing? Deense serie. Is ook een Amerikaanse versie van (die overigens ook best te pruimen is), aanrader.
Ik word er elke keer weer ingezogen. Elke keer als ie weer op tv is moet ik hem uitkijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo, en ik vind het ook prachtig om zo weer te zien. Maar ik trek de hele film niet zo goed meer.
Ik denk dat Hennie dit ook denkt, gelukkig is dit niet het geval. Ook een aantal Amerikaanse regisseurs nemen de tijd om hun verhaal te doen. De koning van de lange shots is trouwens Béla Tarr.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar we zijn het niet meer gewend. Wim Wenders is z'n beetje de laatste die de tijd neemt.
Ik was ook bang dat de US versie niet goed zou zijn, maar ik kon de Deense eerst niet vinden, toen de US versie maar gekeken, maar het viel me echt reuze mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hebben we. Zoals bijna alles van dat genre inmiddels geloof ik
US versie niet hoor, trekt me niet..
Dan heb ik het mis, altijd gedacht dat, dat ook Spagettiwesterns warenquote:
Robert Altman ook. Kijk maar eens naar The Player. Of Jim Jarmuschquote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik denk dat Hennie dit ook denkt, gelukkig is dit niet het geval. Ook een aantal Amerikaanse regisseurs nemen de tijd om hun verhaal te doen. De koning van de lange shots is trouwens Béla Tarr.
Dat doet ie volgens mij niet meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Goede uitzending, dat wel,
ben benieuwd naar Bert Brussen z'n recensie
Het waren Italianen, dus het valt er wel onder. (Alleen hun westerns natuurlijk en niet hun andere films)quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn het ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Dan heb ik het mis, altijd gedacht dat, dat ook Spagettiwesterns waren![]()
Vier vuisten op Safari is met gemak de beste film allertijden.quote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tot vorig jaar wel iig
http://www.bbrussen.nl/zomergasten/
Nou dat is dan weer een beetje overdrevenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Vier vuisten op Safari is met gemak de beste film allertijden.
Combinatie beeld en geluid vooral, dat benoemde hij zelf ook al ergens in het begin.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
Geluid is toch wel de rode draad. Zelfs een film over stilte gaat in feite over geluid. Ik vind zijn fascinatie interessant en leuk.
Er zou een soort museum over gemaakt moeten worden...dat thema. Beeld en Geluid.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef TAV74 het volgende:
Combinatie beeld en geluid vooral, dat benoemde hij zelf ook al ergens in het begin.
Briljantquote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zou een soort museum over gemaakt moeten worden...dat thema. Beeld en Geluid.
Briljant!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zou een soort museum over gemaakt moeten worden...dat thema. Beeld en Geluid.
Zelfs de film gaat alleen maar over geluid, aangezien er niet verstaanbaar wordt gesproken en dus ook geen ondertitels nodig zijn...quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
Geluid is toch wel de rode draad. Zelfs een film over stilte gaat in feite over geluid. Ik vind zijn fascinatie interessant en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |