Als ik daar langszap laat ik het altijd staan, alleen het geluid van die trein, gekletter bij de wissels.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de Duitse TV hebben ze iedere nacht zoiets, maar dan uit een rijdende trein.
zeikertquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ik dacht dat ik me kapot zou ergeren aan zijn accent, maar dat valt alles mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ja maar Belgisch is van een buitencategorie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Het maakt mij niet uit of iemand een accent heeft, als het maar verstaanbaar is.
We hebben een fan.quote:
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oudquote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zongen ze over 32 jaar. Dat ze oud werden. Ik vond destijds 32 ook oud.
Was ik nog maar 32quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
Je moet overdag minder in de zon komen. Word je lusteloos en slaperig van.quote:
Jan mag ook wel een beetje van zichzelf laten zien. Henny probeert hem wel uit z'n tent te lokken maar het lukt niet echt. Blijft zo een interview ipv een gesprek.quote:
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.
Ik weet hoe oud hij isquote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.
Ziet er nog goed uit zeg.quote:
Ik ga voor de Herman Brood versie met Hennyquote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zongen ze over 32 jaar. Dat ze oud werden. Ik vond destijds 32 ook oud.
Vandaar mijn verbazing, ik had hooguit 60 gedacht, maar dan meer vanwege hoe oud ik was toen zij bekend waren. Anders had ik hem nog jonger geschat.quote:
Daarom riep ie net Hij Doet Het.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet hoe oud hij isHoog bejaard inmiddels
Zoals wie?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie persoonlijk liever wetenschappers of mensen met een interessante visie dan persoonlijke verhalen.
Ik ken niks van muziekquote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie persoonlijk liever wetenschappers of mensen met een interessante visie dan persoonlijke verhalen.
De allereerste zomergasten hadden een thema... vond ik interessanter. Ipv een biografie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling van Zomergasten dat ze zichzelf een beetje blootgeven enzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Noem eens een paar van die Zomergasten van 25 jaar geleden.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De allereerste zomergasten hadden een thema... vond ik interessanter. Ipv een biografie.
rond de 30quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Evertjan het volgende:
waren de mannen van Doe Maar al niet 40+ toen ze horden tienermeisjes achter hun aan hadden
Dat begon in 1982 toen waren ze net in de 30.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Evertjan het volgende:
waren de mannen van Doe Maar al niet 40+ toen ze horden tienermeisjes achter hun aan hadden
Adelheid Roosen, niet jouw favoriet geloof ik...alleen hadden ze in mijn herinnering allebei een andere interpretatie van het thema wat wel grappige misverstanden opleverde.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een paar van die Zomergasten van 25 jaar geleden.
Maarten van Rossem zou geweldig zijn. Ik vond bijvoorbeeld de aflevering met die socioloog Willem Schinkel erg goed.quote:
Shit echt ?quote:
Geweldig, als-ie 'm aangekeken had was Chuck ter plekke dood neergevallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Die blik van Keith als Chuck hem terecht wijst![]()
Prachtig.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Die blik van Keith als Chuck hem terecht wijst![]()
Die vraag komt bij mij nu ook wel boven borrelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben wel fan van de belg eigenlijk, tot nu toe. Paar kleinigheden maar verder ok.
Mis een beetje de bedoeling van de fragmenten van de gast. Welk punt wil hij maken, wat wil hij de kijker meegeven? Het is vooral zijn leven met muziekbeelden.
Werden ooit alle tanden bij uit z'n mond geslagen moest ie opnieuw leren spelenquote:
Echt een ouwe junkenkopquote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Als ik hem zo bekijk, stem ik op springen ipv vallen
Zei die naast mij op de bank ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werden ooit alle tanden bij uit z'n mond geslagen moest ie opnieuw leren spelen
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Nederwietmijn favo liedje van toen ik 4 was
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Over dat spul wat mijn vader wel eens rooktequote:
Hij was 59 toen ie stierf. Toen ze hem vonden dachten ze eerst dat het een bejaarde van 80 wasquote:
Ik zit te twijfelen, maar het zou kunnen. De linkerkant van zijn gezicht viel me op, nogal glad.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef AnneX het volgende:
Nu we toch over zn ogen hebben: volgens mij is Henny gelift .
Wat denken jullie?
/En netjes hoor!
En ? Heeft het nog gevolgen gehad voor later ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |