Als ik daar langszap laat ik het altijd staan, alleen het geluid van die trein, gekletter bij de wissels.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de Duitse TV hebben ze iedere nacht zoiets, maar dan uit een rijdende trein.
zeikertquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ik dacht dat ik me kapot zou ergeren aan zijn accent, maar dat valt alles mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Wat een verademing om een presentator te zien die ABN spreekt om de Nederlandse TV![]()
Ja maar Belgisch is van een buitencategorie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Het maakt mij niet uit of iemand een accent heeft, als het maar verstaanbaar is.
We hebben een fan.quote:
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oudquote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zongen ze over 32 jaar. Dat ze oud werden. Ik vond destijds 32 ook oud.
Was ik nog maar 32quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
Je moet overdag minder in de zon komen. Word je lusteloos en slaperig van.quote:
Jan mag ook wel een beetje van zichzelf laten zien. Henny probeert hem wel uit z'n tent te lokken maar het lukt niet echt. Blijft zo een interview ipv een gesprek.quote:
Ik ben 49, Golfer is zo oud dat ik het niet durf te posten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff nou! Ik ben het nu, vind het nog steeds oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |