Dan ben jij ook oudquote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
ik was vanmiddag ook in slaapgevallen kaneelstokje, So dont worry
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
ik was vanmiddag ook in slaapgevallen kaneelstokje, So dont worry
En zijn daar pics van?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.
Volgende week? In de toekomst?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.
Jouw lichaam vol met shitquote:Op zondag 22 juli 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je pics van mij of van de spullen?
Handig welquote:
Dat kan niet, want het moet nog gebeuren.quote:
Voldoet een foto van het moment dat de shit er net uitgeperst is?quote:
best netjes!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde mij iets te laat dat er volgende week stond in plaats van vorige week.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het moet nog gebeuren.
Dat soort pics waardeer ik niet echt. Zeker niet nu ik aan het eten ben en zoquote:Op zondag 22 juli 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voldoet een foto van het moment dat de shit er net uitgeperst is?
Ik kan een F proberen te leggen?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat soort pics waardeer ik niet echt. Zeker niet nu ik aan het eten ben en zo
Mijn WC-rol hing weer verkeerdquote:
En vanaf vandaag ga je dan elke keer aan mij denkenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens wordt cup-a-soup mijn nieuwe antikatermiddeltje![]()
Goddelijk dit!
Hoe de fuck.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef WasMachinator het volgende:
ik bedenk me net dat vannacht er iets bizars was gebeurd..
[ afbeelding ]
gelukkig niet mijn velg
mooie was dat 5 minuten later de ketting van een andere vriend eraf lag![]()
Ik ben er bang voor jaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vanaf vandaag ga je dan elke keer aan mij denken
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een eer.(of juist niet.
)
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ikquote:Op zondag 22 juli 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.
Ja dat is saai ja, maar wel lekkerquote:
Kotsen over een bolus; niet aan te raden!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ik
WT kan dingen altijd zo goed beschrijvenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ik
Ik ga niet googlen wat een manuele interventie is.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.
Ik heb eigenlijk niet echt honger... Misschien dat ik straks kan verzinnen wat ik wil eten.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is saai ja, maar wel lekker
Ik zit nu wel vol.... 2 wijntjes en nu beetje lalalalalalala, maar heb dan al 4 weken niks gedronken
En ik ben verbrand in de kuip
Gewoon divine intervention voor valsspelers.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat een manuele interventie is.![]()
Mooi! Dan ga ik nu oefenen.quote:En als het veel werk is, dan is het een eer.
Ik heb vannacht dus nog aan dateding gevraagd wat de dempingskarakteristieken van mijn ass zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT kan dingen altijd zo goed beschrijven
Deze vrouw weet!!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon divine intervention voor valsspelers.
Dat had je aan het begin van de avond toch al gevraagd?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus nog aan dateding gevraagd wat de dempingskarakteristieken van mijn ass zijn.
Hij vroeg net om uitleg
Ik zag een foto.... Mooiquote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt honger... Misschien dat ik straks kan verzinnen wat ik wil eten.
Mijn aquarium staat er prachtig bij.
Ook geen idee wat divine intervention is, maar ook dat ga ik nog niet googlenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon divine intervention voor valsspelers.
[..]
Mooi! Dan ga ik nu oefenen.
Flips, echt?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat een manuele interventie is.En als het veel werk is, dan is het een eer.
Klopt. Maar we zijn er toen niet verder op ingegaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je aan het begin van de avond toch al gevraagd?
Die moet goed zijn, have fun!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag een foto.... Mooi
Ik wil nu kotsenheb echt teveel op!
Ow en ik ga zaterdag nar wicked
Wat hij wilde zeggen is dat ze hun handen hebben moeten gebruiken om de drollen goed te leggenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook geen idee wat divine intervention is, maar ook dat ga ik nog niet googlen
Je stelt me teleurquote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;'(quote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn gedacht, dus ik fixte het even. Gelijk een Huppelsche donderbui over mij heen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is als de wc rol verkeerd zit
Je weetzzz!
Ik zou hem het nummer van wt gevenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Maar we zijn er toen niet verder op ingegaan.
Net kreeg ik app: schat, nu ben je vast nuchter dus leg eens uit!
Interventie, ja. Manueel, nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips, echt?
Je weet wat manueel is?
Je weet wat interventie is?
Toch? Zeg ja!!
Ja dat weet ik!!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is als de wc rol verkeerd zit
Je weetzzz!
Dat kon hij ook niet zien zonder lichtquote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik!!
WT heeft mijn wc rol verkeerd om gehangen
Handmatig !!quote:
AH BAH.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat hij wilde zeggen is dat ze hun handen hebben moeten gebruiken om de drollen goed te leggen
Sorryquote:
Ohquote:
Neequote:
JA DAAR WAS IK DANKZIJ ROYCO OOK AL ACHTER JA, NU HEB IK EEN MI TERWIJL ER EEN GODDELIJK STOKBROOD MET KRUIDENBOTER IN DE OVEN LIGT.quote:
Welke dan precies, vertel er eens wat meer over aan tante WTquote:Op zondag 22 juli 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA DAAR WAS IK DANKZIJ ROYCO OOK AL ACHTER JA, NU HEB IK EEN MI TERWIJL ER EEN GODDELIJK STOKBROOD MET KRUIDENBOTER IN DE OVEN LIGT.
Noessss stoute wtquote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik!!
WT heeft mijn wc rol verkeerd om gehangen
Blij dat ik kon helpenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA DAAR WAS IK DANKZIJ ROYCO OOK AL ACHTER JA, NU HEB IK EEN MI TERWIJL ER EEN GODDELIJK STOKBROOD MET KRUIDENBOTER IN DE OVEN LIGT.
Hij is nu veel mooierquote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag een foto.... Mooi
Ik wil nu kotsenheb echt teveel op!
Ow en ik ga zaterdag nar wicked
Ja!!quote:
We hebben nu 2 kaartjes voor de prijs van 1quote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is nu veel mooier.
Wicked is echt ontzettend gaaf!
Over dat stokbroodje?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke dan precies, vertel er eens wat meer over aan tante WT
quote:
Ik meen dat jij beter weet dan ik wat er in je hoofd rondspookt.quote:
Ik kijk nu heel anders naar sheldon en amy farrah fowler jaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
TBBT zal nooit meer hetzelfde zijn voor mij
Oh de MI bedoel jequote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik meen dat jij beter weet dan ik wat er in je hoofd rondspookt.
Ghehequote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk nu heel anders naar sheldon en amy farrah fowler ja
Zelfs mijn kat is nu nog baziger
Ik vind jou zo lief hè!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm neuh te preuts om mijn gedachten te delen.
Mental Image.quote:
Welke game dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mental Image.
Zoals ik er nu een heb van jou zonder broek op de bank gamend terwijl je pener half hard is.
Why?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mental Image.
Zoals ik er nu een heb van jou zonder broek op de bank gamend terwijl je pener half hard is.
Ik heb die MI nu ook!!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet je als je Mur hebt gezien.
[..]
WoW
Ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die MI nu ook!!
Brb, even masturberen!
Ik nu ookquote:
Dat wat ik er nog van weet was leukquote:
Ik heb al een tijdje niet gemasturbeerd, slechte zaakquote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die MI nu ook!!
Brb, even masturberen!
Oh het was zó'n avondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat ik er nog van weet was leuk
Ik weet alles nog gewoonquote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het was zó'n avond![]()
Beter![]()
Ik had gisteren ook zó'n avond
Je bewaart jezelf voor de 11de?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet gemasturbeerd, slechte zaak
Dat kan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of je had niet genoeg gedronken om dingen te vergeten
het begint bijna op een inteelttopic te lijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef xFriendx het volgende:
Aha, tis weer broeken uit, slinger met je liaan tijd?
En dan zijn twi en kree er nog niet eens.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
het begint bijna op een inteelttopic te lijken.
Gisteravondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef xFriendx het volgende:
Aha, tis weer broeken uit, slinger met je liaan tijd?
Dafuq? Waar hang jij uit op sommige avonden?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gisteravond![]()
Ik zag vanochtend allemaal foto's van mannen in boxershorts in mijn telefoon 'ojaaa!'
Was een verjaardagsfeestje van een vriendinquote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dafuq? Waar hang jij uit op sommige avonden?
Interessant, billen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was een verjaardagsfeestje van een vriendin![]()
Ik deed onderzoek naar mannenbillen op dat feestje
Altijd belangrijk, het wel een wee van mannenderrières.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En wat was de uitkomst?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet de onderzoeksvraag geloof ikquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, billen.
Kun jij het verschil duidelijk tussen een kont en een reet?
Nou, ik had er gisteren wel oog voor jaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd belangrijk, het wel een wee van mannenderrières.
Het onderzoek is nog gaandequote:
Tip van flip: neem de demping in achting. http://en.wikipedia.org/wiki/Dampingquote:
Nee, het testmateriaal is niet mee naar huis gegaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je er een paar naar huis genomen? Is xFriendx dan niet jaloers?
Hoe meer respondenten hoe beter natuurlijkquote:
Oh, ik dacht dat er dampig stondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tip van flip: neem de demping in achting. http://en.wikipedia.org/wiki/Damping
Laatst nog aan Mur zijn billetjes gezeten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het testmateriaal is niet mee naar huis gegaan.
[..]
Hoe meer respondenten hoe beter natuurlijk
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je er een paar naar huis genomen? Is xFriendx dan niet jaloers?
Nou, hoe was het?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst nog aan Mur zijn billetjes gezeten.
Móórdende concurrentiequote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.
Strak, maar wel beetje vlees er op.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, hoe was het?
[..]
Móórdende concurrentie
Billen die met jou kunnen concurreren ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.
You bit them!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Billen die met jou kunnen concurreren ?
Dan moeten het wel hele goede billen zijn!
Nou, ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strak, maar wel beetje vlees er op.
Ik moest vechten voor zijn billetjes met Myr, Twi en C_M. Dat zegt denk ik voldoende.
Ho, dat heb ik niet gezegd hèquote:
Tsja, je bent niet meer zo flexibel hè?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef Murdera het volgende:
Het is alweer een week terug dat ik mijn lippen tegen een mooie bil gedrukt heb.
Gebruik whiskey ipv bacardi.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:
tip voor een lekker homo-drankje; dr pepper met bacardi lemon xD kan niet geloven dat ik het drink, maar het is echt lekkerrrr![]()
quote:
Een mooie mannen met mooie billen radar!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hierdoor vraag ik mij wel af, heb jij een soort billenradar?
Wel eens dr pepper met wodka gedaan? Schijnt ook lekker te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:
tip voor een lekker homo-drankje; dr pepper met bacardi lemon xD kan niet geloven dat ik het drink, maar het is echt lekkerrrr![]()
En waarom wéét jij dat dan niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel eens dr pepper met wodka gedaan? Schijnt ook lekker te zijn.
Ik heb het nog niet geprobeerd, enkel gehoord.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarom wéét jij dat dan niet?
Ik heb overigens een poging gedaan, maar het was een nummer 6, dus helaas ben je niet in de prijzen gevallen.
Je bent wel into golden showers ja?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, enkel gehoord.
Jammer, jammer. Ooit kom ik met een combinatie en dan is het net alsof er een engeltje over je tong piest.
Flips doet alles, als je maar genoeg betaald, ze is golddigger zei steven.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel into golden showers ja?
Hoe is het gesteld met de bil van de Nederlandsche man?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een mooie mannen met mooie billen radar!
Dit komt in mijn boekje.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Flips doet alles, als je maar genoeg betaald, ze is golddigger zei steven.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel into golden showers ja?
Steven moet zijn bekkie houden. Tevens ben ik niet echt tevreden met het feit dat je Steven van mij hebt afgepakt. Nu kan ik niet zo makkelijk meer een drankje doen op de Wallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niemand weet het, ik denk dat hij morgen wel weer ergens opduiktquote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Waar is die kale eigenlijk?
Dan gaan we toch hier op hoerenjacht ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Steven moet zijn bekkie houden. Tevens ben ik niet echt tevreden met het feit dat je Steven van mij hebt afgepakt. Nu kan ik niet zo makkelijk meer een drankje doen op de Wallen.
Prima.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gaan we toch hier op hoerenjacht ?
Slecht. Het is of helemaal niets. Of een hele volle broek. Maar geen mooie vormquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het gesteld met de bil van de Nederlandsche man?
Dan heb ik geen Nederlandse manquote:Op zondag 22 juli 2012 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Slecht. Het is of helemaal niets. Of een hele volle broek. Maar geen mooie vorm
Die van mij heeft ook lekkere billen. Op uitgezochtquote:
Er kwam net een meisje voorbij en ik stond buiten kon mijn ogen niet van der af houden en zij even min nietquote:
Je denkt er aan om naar de andere kant over te stappen?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er kwam net een meisje voorbij en ik stond buiten kon mijn ogen niet van der af houden en zij even min niet
Als ze nog een keer langskomt vraag ik haar uitquote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt er aan om naar de andere kant over te stappen?
Ze stond voor de spiegel?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er kwam net een meisje voorbij en ik stond buiten kon mijn ogen niet van der af houden en zij even min niet
Goed bezig.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ze nog een keer langskomt vraag ik haar uit
Geen onbelangrijk kenmerk neequote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook lekkere billen. Op uitgezocht
Welke?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
rustig aan het bijkomen met een karaktertje en een klassiek muziekje
thanks.voor de tip, probeer ik komende zaterdagquote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel eens dr pepper met wodka gedaan? Schijnt ook lekker te zijn.
Hoeveel geld hebben jullie bij je?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gaan we toch hier op hoerenjacht ?
Doe eens niet zo flauwquote:
oostbloksquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe zag ze er ongeveer uit?
Ik wilde me aanbieden, maar dan ben ik geen bazige manwhore, maar een verkrachtingsslachtoffer.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets, maar daar hebben ze chlorofom voor uitgevonden toch ? En anders GHB
Als je een hoer verkracht, is het dan ook diefstal?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde me aanbieden, maar dan ben ik geen bazige manwhore, maar een verkrachtingsslachtoffer.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een hoer verkracht, is het dan ook diefstal?
Ik begrijp dat je me een foto van de jouwe gaat sturen?quote:
Toffe sitequote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je me een foto van de jouwe gaat sturen?
Het was niet mijn keuze, maar was er wel blij mee!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goede keuze, ik heb de Für Alina ceedee hier nog liggen.
Nou geen traantje laten hè! Ik vind het best wel heftige muziek.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was niet mijn keuze, maar was er wel blij mee!
Je bedoelt m'n 'homepage'? Heb ik niks mee te maken, behalve dat ze ooit een hele toffe beatboxsite hadden. Helaas is die er niet meerquote:
komt wel goed!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou geen traantje laten hè! Ik vind het best wel heftige muziek.
Hahaha oh. tegenvaller dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt m'n 'homepage'? Heb ik niks mee te maken, behalve dat ze ooit een hele toffe beatboxsite hadden. Helaas is die er niet meerMisschien maar eens een andere site gaan instellen
Voor minder doe je het niet? Als je al die moeite al hebt gedaan kun je net zo goed doorpakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha oh. tegenvaller dit.
Ik had mn pak al aangedaan, geschoren, luchtje, helemaal klaar om je het hof te maken.
Scherp, scherp.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor minder doe je het niet? Als je al die moeite al hebt gedaan kun je net zo goed doorpakken
Iedereen is uitgestorven door de zon, zolang niet gehad dat we het niet meer gewend waren. Daarom zijn er nog wel enkele in leven, zoldersurvivors, die kwamen niet buiten dus werden niet bedreigd.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen is uitgestorven door de zon, zolang niet gehad dat we het niet meer gewend waren. Daarom zijn er nog wel enkele in leven, zoldersurvivors, die kwamen niet buiten dus werden niet bedreigd.
Nu begint het meteen wat wanhopig te klinkenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp, scherp.
Kan ik je trakteren op een drankje? 2 drankjes? Een ontbijtje?
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu begint het meteen wat wanhopig te klinken
Vertel Gaston, wat verlies ik precies?quote:
Achter deur nummer 1 zat:quote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel Gaston, wat verlies ik precies?
Ah mooi, daar maal ik niet omquote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Achter deur nummer 1 zat:
Een reis naar rome, luxe overnachting in een 4sterren hotel, 25000 euro shopping tegoed, en een prachtige BMW Z4 om mee naar huis te nemen.
Altijd al willen hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Achter deur nummer 2 zat een ezel met een sombrero.
I'm feeling luckyquote:Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vaak krijg je toch nog wel een gratis postcodelot
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
Ik snap dikke mensen wel; lekker eten is gewoon de SHIT.
Eindelijk begripquote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
Ik snap dikke mensen wel; lekker eten is gewoon de SHIT.
en bierenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Gaan we een keertje met zijn drieën als idioten eten??
I'm in.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zekerweten... eerst 2 dagen koken en het dan in 1 dag opvretenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zekerweten... eerst 2 dagen koken en het dan in 1 dag opvreten
dag 3quote:
Hahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dag 3?
ik kook mee!
lekker zalmpje in witte wijn met kruiden kaasje erover en lekker tagliatelle mascarpone maken!
Ik moest lachen, sorry!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef MohMi het volgende:
Oh fijn, de katten kunnen het zo goed vinden sinds vanmiddag, dat ze elkaar vaak nadoen. Nieuwste uitvinding; synchroon-kakken. Samen mij weg zitten stinken hierTjezusmina...
Ghehe, de bende valt mee. Die hebben we vanochtend gelukkig samen al grotendeels opgeruimd,quote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey hups, hoe is het nu met je? En was je huisje nog een beetje ogelijk?
Gewoon lekker rusten! We gaan de 11e gewoon rustig aan doenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, de bende valt mee. Die hebben we vanochtend gelukkig samen al grotendeels opgeruimd,
Ik heb net even de afwas gedaan en alle drank in een kast gezet.
De rest doe ik morgen wel. Mn matras ligt te lekker vandaag. Heb de tv naar mn slaapkamer verhuisd en ik vind het wel best allemaal
Als ik een logeeradres voor mn zoon kan vinden dan kom ik wel ja. Anders helaas nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon lekker rusten! We gaan de 11e gewoon rustig aan doen
Moet wel lukken toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een logeeradres voor mn zoon kan vinden dan kom ik wel ja. Anders helaas niet
Hij ging me vanmiddag uitlachen!!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch?![]()
Is best een prima knul!!
Je kunt ook gewoon water drinkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat ik de 11de kom hoor.
3 weken is te kort voor dit oude wijf om bij te komen van mn housewarming
Goed plan!quote:
Wat wil je hebben voor je verjaardag?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon nu al bezig met de planning voor mn verjaardag![]()
Te erg dit!
Jij hebt mij liever brak en halfdood, alleen dan krijg je gelijk van mij!quote:
Geen idee man!quote:
Dat welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mij liever brak en halfdood, alleen dan krijg je gelijk van mij!
Ga eens doen danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee man!
Daar heb ik dus nog niet over nagedacht
Heb je toen zijn beentje gebroken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging me vanmiddag uitlachen!!
Stout kind
Ghehequote:
Nee, het was terecht uitlachen!quote:
Ik heb nog 82 dagen om erover na te denken hoor!!quote:
Ja dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog 82 dagen om erover na te denken hoor!!
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Dat weet ikquote:
Alle gezellige mensen verzamelen zich wel rond om je die dagquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Wat zijn dit voor een praktijken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Faxie het volgende:
Haal mij maar van die lijst... beslis op het laatste moment..
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingen
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Wat zijn er toch veel zieke mensen op de wereld
quote:
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal wel niet veel goeds zijn
Maar zit reportage te kijken op sbs6
Gaat voorlopig niet...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?
Kan slecht tegen dat soort programma'squote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangen
Weltrustequote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
De HJ is hier ook bijna opquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg tijd voor bier, en stomme lul die ik ben heb ik voor mezelf geen HJ gekocht
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaaldquote:
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkelquote:Op zondag 22 juli 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaald
Het is goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkel
Daaromquote:
En ik ben er goed inquote:Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
Tevens heb ik besloten dat jij ook een soort van seriemoordenaar bent.
Jij vermoordt levers!
Feit!quote:
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.quote:
Bas welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.
Maar ik weet wel zeker dat ik het cafe dichtgooi, mijn klanten trekken dat echt niet
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best welquote:
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best wel![]()
En jij?
ah niet verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardag
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2012 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat het goed weer is op mijn verjaardag
heb mn bakje al op, tja maandagen zuuuucht.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:09 schreef Flippiee het volgende:
Bah nu al toe aan koffie en een morgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |