Dat kan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of je had niet genoeg gedronken om dingen te vergeten
het begint bijna op een inteelttopic te lijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef xFriendx het volgende:
Aha, tis weer broeken uit, slinger met je liaan tijd?
En dan zijn twi en kree er nog niet eens.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
het begint bijna op een inteelttopic te lijken.
Gisteravondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef xFriendx het volgende:
Aha, tis weer broeken uit, slinger met je liaan tijd?
Dafuq? Waar hang jij uit op sommige avonden?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gisteravond![]()
Ik zag vanochtend allemaal foto's van mannen in boxershorts in mijn telefoon 'ojaaa!'
Was een verjaardagsfeestje van een vriendinquote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dafuq? Waar hang jij uit op sommige avonden?
Interessant, billen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was een verjaardagsfeestje van een vriendin![]()
Ik deed onderzoek naar mannenbillen op dat feestje
Altijd belangrijk, het wel een wee van mannenderrières.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En wat was de uitkomst?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet de onderzoeksvraag geloof ikquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, billen.
Kun jij het verschil duidelijk tussen een kont en een reet?
Nou, ik had er gisteren wel oog voor jaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd belangrijk, het wel een wee van mannenderrières.
Het onderzoek is nog gaandequote:
Tip van flip: neem de demping in achting. http://en.wikipedia.org/wiki/Dampingquote:
Nee, het testmateriaal is niet mee naar huis gegaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je er een paar naar huis genomen? Is xFriendx dan niet jaloers?
Hoe meer respondenten hoe beter natuurlijkquote:
Oh, ik dacht dat er dampig stondquote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tip van flip: neem de demping in achting. http://en.wikipedia.org/wiki/Damping
Laatst nog aan Mur zijn billetjes gezeten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het testmateriaal is niet mee naar huis gegaan.
[..]
Hoe meer respondenten hoe beter natuurlijk
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je er een paar naar huis genomen? Is xFriendx dan niet jaloers?
Nou, hoe was het?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst nog aan Mur zijn billetjes gezeten.
Móórdende concurrentiequote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.
Strak, maar wel beetje vlees er op.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, hoe was het?
[..]
Móórdende concurrentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |