Dan ben jij ook oudquote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
ik was vanmiddag ook in slaapgevallen kaneelstokje, So dont worry
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
ik was vanmiddag ook in slaapgevallen kaneelstokje, So dont worry
En zijn daar pics van?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.
Volgende week? In de toekomst?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week hebben maten nog mijn lichaam volgebouwd met shit tijdens mijn middagdutje.
Jouw lichaam vol met shitquote:Op zondag 22 juli 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je pics van mij of van de spullen?
Handig welquote:
Dat kan niet, want het moet nog gebeuren.quote:
Voldoet een foto van het moment dat de shit er net uitgeperst is?quote:
best netjes!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde mij iets te laat dat er volgende week stond in plaats van vorige week.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het moet nog gebeuren.
Dat soort pics waardeer ik niet echt. Zeker niet nu ik aan het eten ben en zoquote:Op zondag 22 juli 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voldoet een foto van het moment dat de shit er net uitgeperst is?
Ik kan een F proberen te leggen?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat soort pics waardeer ik niet echt. Zeker niet nu ik aan het eten ben en zo
Mijn WC-rol hing weer verkeerdquote:
En vanaf vandaag ga je dan elke keer aan mij denkenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens wordt cup-a-soup mijn nieuwe antikatermiddeltje![]()
Goddelijk dit!
Hoe de fuck.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef WasMachinator het volgende:
ik bedenk me net dat vannacht er iets bizars was gebeurd..
[ afbeelding ]
gelukkig niet mijn velg
mooie was dat 5 minuten later de ketting van een andere vriend eraf lag![]()
Ik ben er bang voor jaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vanaf vandaag ga je dan elke keer aan mij denken
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een eer.(of juist niet.
)
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ikquote:Op zondag 22 juli 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.
Ja dat is saai ja, maar wel lekkerquote:
Kotsen over een bolus; niet aan te raden!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ik
WT kan dingen altijd zo goed beschrijvenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was eindelijk klaar met kotsen, dacht ik
Ik ga niet googlen wat een manuele interventie is.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe veel werk. Ik weet nog wel die gast die een K had gemaakt, maar daar moest manuele interventie aan te pas komen wat het aanzicht aanmerkelijk minder prettig maakte.
Ik heb eigenlijk niet echt honger... Misschien dat ik straks kan verzinnen wat ik wil eten.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is saai ja, maar wel lekker
Ik zit nu wel vol.... 2 wijntjes en nu beetje lalalalalalala, maar heb dan al 4 weken niks gedronken
En ik ben verbrand in de kuip
Gewoon divine intervention voor valsspelers.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat een manuele interventie is.![]()
Mooi! Dan ga ik nu oefenen.quote:En als het veel werk is, dan is het een eer.
Ik heb vannacht dus nog aan dateding gevraagd wat de dempingskarakteristieken van mijn ass zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT kan dingen altijd zo goed beschrijven
Deze vrouw weet!!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon divine intervention voor valsspelers.
Dat had je aan het begin van de avond toch al gevraagd?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus nog aan dateding gevraagd wat de dempingskarakteristieken van mijn ass zijn.
Hij vroeg net om uitleg
Ik zag een foto.... Mooiquote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt honger... Misschien dat ik straks kan verzinnen wat ik wil eten.
Mijn aquarium staat er prachtig bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |