Billen die met jou kunnen concurreren ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben megajaloers. Al die concurrerende billen....grrrr.
You bit them!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Billen die met jou kunnen concurreren ?
Dan moeten het wel hele goede billen zijn!
Nou, ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strak, maar wel beetje vlees er op.
Ik moest vechten voor zijn billetjes met Myr, Twi en C_M. Dat zegt denk ik voldoende.
Ho, dat heb ik niet gezegd hèquote:
Tsja, je bent niet meer zo flexibel hè?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef Murdera het volgende:
Het is alweer een week terug dat ik mijn lippen tegen een mooie bil gedrukt heb.
Gebruik whiskey ipv bacardi.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:
tip voor een lekker homo-drankje; dr pepper met bacardi lemon xD kan niet geloven dat ik het drink, maar het is echt lekkerrrr![]()
quote:
Een mooie mannen met mooie billen radar!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hierdoor vraag ik mij wel af, heb jij een soort billenradar?
Wel eens dr pepper met wodka gedaan? Schijnt ook lekker te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:
tip voor een lekker homo-drankje; dr pepper met bacardi lemon xD kan niet geloven dat ik het drink, maar het is echt lekkerrrr![]()
En waarom wéét jij dat dan niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel eens dr pepper met wodka gedaan? Schijnt ook lekker te zijn.
Ik heb het nog niet geprobeerd, enkel gehoord.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarom wéét jij dat dan niet?
Ik heb overigens een poging gedaan, maar het was een nummer 6, dus helaas ben je niet in de prijzen gevallen.
Je bent wel into golden showers ja?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, enkel gehoord.
Jammer, jammer. Ooit kom ik met een combinatie en dan is het net alsof er een engeltje over je tong piest.
Flips doet alles, als je maar genoeg betaald, ze is golddigger zei steven.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel into golden showers ja?
Hoe is het gesteld met de bil van de Nederlandsche man?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een mooie mannen met mooie billen radar!
Dit komt in mijn boekje.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Flips doet alles, als je maar genoeg betaald, ze is golddigger zei steven.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel into golden showers ja?
Steven moet zijn bekkie houden. Tevens ben ik niet echt tevreden met het feit dat je Steven van mij hebt afgepakt. Nu kan ik niet zo makkelijk meer een drankje doen op de Wallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |