quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Die gasten hadden geen probleem gehad als ze dit niet op Fok! hadden geplaatst, hadden 20 views ofzoquote:
Ook ja. En die ene mongool die die wasbak niet kapot kreeg getraptquote:
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Schavuiten het volgende:
Omdat mijn leven er zuur werd gemaakt en leraren zeiden dat IK maar weg moest gaan naar een andere school waarvoor ik 35 km per dag zou moeten fietsen, ipv degene die mij het leven zuur maakten. Heb dus jarenlang iedere dag uren moeten fietsen omdat ik naar een andere school moest. Terwijl ik niets fout had gedaan, goede punten haalde, etc. So fuck it
Het wordt steeds makkelijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Schavuiten het volgende:
Hoezo het is toch gewoon ABN ? Het is brabants.
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef FruitenCo het volgende:
De School stond in Zundert? Patrijsstraat?
Dus het lijkt erop dat de jongens uit Zundert komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.
Ja idd. Hebben jullie een hekel aan die andere jongen? Je kan 'm makkelijk herkennen!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef FruitenCo het volgende:
Als Justitie je echt wil opsporen is het gewoon een kwestie van IP natrekken op Youtube, erg makkelijk... Bovendien is één van de gezichten herkenbaar.
Hier zat ik dus ook al aan te denken. De school is helemaal leegquote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een triest filmpje.. Zeuren over de staat van een gebouw dat niet meer gebruikt wordt, en vervolgens zelf iets slopen
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Heldin !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Het is dat het eten klaar stond, anders had ik wel even voor de foto's gezorgd!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Alsof die 'op zoek' gaan naar TS omdat 'ie een ouwe wasbak van de muur van eenquote:
Hier word goed lesgegeven.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
"Betere scholen als hier"
En daarvoor een taalnazi spelen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn broer is digitaal rechercheur en ik heb zojuist hem een linkje gestuurd van dit topic.
Hij weet inmiddels wie je bent en waar je woont.
![]()
![]()
TS krijgt een strafblad lalalallala![]()
![]()
![]()
Beetje dubbelquote:
Alsof jij zou zeggen dat het het goede kenteken was.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
hahahahaah ja he ?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
Haha, ik wilde 'm ook net plaatsenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hahahahaah ja he ?
[ afbeelding ]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan geen enkele combinatie vinden op rdw, ik faal als detective
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
Geenstijlquote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zal ik 'm naar Geenstijl mailen?
Onvezekerde rotzooi. Het is een oude Volvo inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?
RH-40-TH of BH-40-TH, het ziet er naar uit dat het kenteken niet meer bestaat/ingebruik is volgens de site van de RDW. Het zou me niets verbazen, het is namelijk al een oude Volvo, deze wagen staat misschien niet meer ingeschreven bij de RDW/verzekering, of is gesloopt. De beelden stammen (volgens het filmpje) ook uit 2008.quote:
Tenaamstelling 2009? TS heeft de auto toch niet weggedaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kenteken
Voertuigsoort
Personenauto
Merk
Handelsbenaming
Brandstof
Benzine
Vervaldatum APK
14-04-2013
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling
06-11-2009
BPM
¤ 0
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd
Ja
Zet dit soort dingen dan ook niet op een forum ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Fucking stoere detectives hier ook altijd. Als wolven op een arm schaap storten ze zich op je, om je te achterhalen en als een nsb-er door te geven bij de kliklijn of misdaadanoniem.nl.Je kan ook niks meer anoniem hier he.
Zullen we nu gaan uitzoeken van wie jij een kloon bent ?!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Fucking stoere detectives hier ook altijd. Als wolven op een arm schaap storten ze zich op je, om je te achterhalen en als een nsb-er door te geven bij de kliklijn of misdaadanoniem.nl.Je kan ook niks meer anoniem hier he.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Het is een Volvo 240 GLT.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef Schavuiten het volgende:
Oh ja ? Wat voor auto is het dan ? Want dat kun je ook wel achterhalen zeker ?
Geen zorgen, hoor. Niemand heeft je aangegeven. Daarnaast zal de politie echt niet op zoek gaan naar een paar pubers die zeven (7) (!) jaar geleden door hun oude school hebben gewandeld.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Vergeet volgend jaar je APK niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef Schavuiten het volgende:
En de auto bestaat nog steeds. Is een gerestaureerde 240 ja. Nieuwstaat nu en heel hoog getaxeerd. Vol verzekerd en niet gesloopt dus. Hou maar op met dat ge-detective
Je bent bang he?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef Schavuiten het volgende:
Volvo GLT haha. Goede detectiveHet is een DL die er kwa uiterlijk uit ziet als een GL. Uit '86. Fout dus. Auto hebben ze dan kunnen achterhalen hoor, woow im impressed. En idd, politie doet er toch niks aan. Bovendien weten ze nog steeds mijn naam niet. So fuck die detectives hier. Hou maar op.
Thx.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
Downloadje.
http://speedy.sh/NV9s3/A-trip-down-memory-lane-school-2005.avi
schijtersbang. Maar de TS lijkt niet door te hebben dat je ff met het kenteken bij het politiebureau langs kan gaan.quote:
Mark!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou al te laatquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jaren geleden ts dus het lijkt mij sterk dat je er nu - zeker gezien het feit dat alles gesloopt is - alsnog last van gaat krijgen. Ik zou het overigens wel van internet halen, voor de zekerheid.
Dus meneer komt uit omgeving Brabant, maar goed... hadden we kunnen weten.quote:
En op die van mijquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef cvboer het volgende:
Dank voor de link, dat gaat op mijn youtube verschijnen.
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.quote:
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:19 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.
Als ik die auto een keer tegenkom hé...quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.
Wat bezielden jullie toen jullie die wasbak daar kapot hadden getrapt? Die hebben ze met heel veel geld, moeite en liefde daar opgehangen. Ik bedoel jij vind het toch ook niet leuk als ze zoiets met je autospiegels doen?
Zullen we 'm dan overgieten met verschillende zuren zodat die auto naar de tyfus gaat ?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik die auto een keer tegenkom hé...
Je gaf zojuist aan dat je toch niet bang voor justitie was? maar wel het rippen tegen willen houden!quote:
Ik zag gewoon te denken aan een kras op de motorkap, maar wat jij wilt mag natuurlijk ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zullen we 'm dan overgieten met verschillende zuren zodat die auto naar de tyfus gaat ?
Je zou met wat moeite het nog wel kunnen doen hoor. Maar het was sowieso dom om een illegale activiteit te filmen en op internet te zetten natuurlijk, hopelijk leer je er wat van.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zag gewoon te denken aan een kras op de motorkap, maar wat jij wilt mag natuurlijk ook.
Nee, maar bij deze: TS, maak je geen zorgen, neem een lekker biertjequote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn de bier wijven hier al voorbij gekomen?
Jaloers ofzo ? Als je dat doet, DAN ben je pas een vandalist. Je blijft gewoon met je poten van andermans auto af, punt. Zoiets doe je niet. Maar wel iedereen zeiken dat ik een stuk verrot oud zeep van de muur heb getrapt in een leegstaand pand fucking 7 jaar geleden. Helden.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Lekker met een schroevendraaier in zijn motorkap steken
Ik zou spontaan bi wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar bij deze: TS, maak je geen zorgen, neem een lekker biertjeAlles komt goed. Of niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Jaloers ofzo ? Als je dat doet, DAN ben je pas een vandalist. Je blijft gewoon met je poten van andermans auto af, punt. Zoiets doe je niet. Maar wel iedereen zeiken dat ik een stuk verrot oud zeep van de muur heb getrapt in een leegstaand pand fucking 7 jaar geleden. Helden.
Een excuses is wel op z'n plaats.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Jaloers ofzo ? Als je dat doet, DAN ben je pas een vandalist. Je blijft gewoon met je poten van andermans auto af, punt. Zoiets doe je niet. Maar wel iedereen zeiken dat ik een stuk verrot oud zeep van de muur heb getrapt in een leegstaand pand fucking 7 jaar geleden. Helden.
Ben je ongesteld Mandy ?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen een lullig krasje op je auto en een wastafel van de muur trappen?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Dit gaat een nationale zaak worden, alle politiekorpsen zijn een klopjacht gestart.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Correctie: wasbak, dus jij was diegene die wasbak van de muur trapte? Weten we dat ook weer! Nu kunnen we je zelfs nog koppelen aan een persoon in het filmpje.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga wel even zoeken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:33 schreef TJV het volgende:
Hey, we weten nu wel dat het TS was die die wastafel sloopte. Wie zoekt zijn Facebook? Hij woont in Zundert.
Neequote:
Geen FBlinks hier posten, dan krijg je een ban.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga wel even zoeken.
u scared bro?quote:
Waarom wil je dan zo graag dat dit topic weggaat etc?quote:
Ik zie TS aan voor hyves. Ik speur Hyves af, En heb al iemand gevondenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen FBlinks hier posten, dan krijg je een ban.
De identiteit van alle mensen zijn volgens mij al bekend. Als je dit topic nooit geplaatst had was het ook nooit zo groot geworden. Daarom verdenk ik je er ook van een troll te zijn en niks met het filmpje te maken hebt.quote:
Neem het vooral heel serieus allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Bucketlist het volgende:
Zelden zo'n randdebiel gezienGaan klagen dat het in een pand dat afgebroken gaat worden klagen dat het een bende is
![]()
Wat denk je dan aap, dat er iedere week een schoonmaakploeg komt en dat ze zorgen dat het perfect onderhouden is voordat ze het slopen?
Het is serieus, eikelquote:Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef Schavuiten het volgende:
[..]
Neem het vooral heel serieus allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |