Tenaamstelling 2009? TS heeft de auto toch niet weggedaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kenteken
Voertuigsoort
Personenauto
Merk
Handelsbenaming
Brandstof
Benzine
Vervaldatum APK
14-04-2013
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling
06-11-2009
BPM
¤ 0
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd
Ja
Zet dit soort dingen dan ook niet op een forum ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Fucking stoere detectives hier ook altijd. Als wolven op een arm schaap storten ze zich op je, om je te achterhalen en als een nsb-er door te geven bij de kliklijn of misdaadanoniem.nl.Je kan ook niks meer anoniem hier he.
Zullen we nu gaan uitzoeken van wie jij een kloon bent ?!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Fucking stoere detectives hier ook altijd. Als wolven op een arm schaap storten ze zich op je, om je te achterhalen en als een nsb-er door te geven bij de kliklijn of misdaadanoniem.nl.Je kan ook niks meer anoniem hier he.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Het is een Volvo 240 GLT.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef Schavuiten het volgende:
Oh ja ? Wat voor auto is het dan ? Want dat kun je ook wel achterhalen zeker ?
Geen zorgen, hoor. Niemand heeft je aangegeven. Daarnaast zal de politie echt niet op zoek gaan naar een paar pubers die zeven (7) (!) jaar geleden door hun oude school hebben gewandeld.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Schavuiten het volgende:
Vergeet volgend jaar je APK niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef Schavuiten het volgende:
En de auto bestaat nog steeds. Is een gerestaureerde 240 ja. Nieuwstaat nu en heel hoog getaxeerd. Vol verzekerd en niet gesloopt dus. Hou maar op met dat ge-detective
Je bent bang he?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef Schavuiten het volgende:
Volvo GLT haha. Goede detectiveHet is een DL die er kwa uiterlijk uit ziet als een GL. Uit '86. Fout dus. Auto hebben ze dan kunnen achterhalen hoor, woow im impressed. En idd, politie doet er toch niks aan. Bovendien weten ze nog steeds mijn naam niet. So fuck die detectives hier. Hou maar op.
Thx.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
Downloadje.
http://speedy.sh/NV9s3/A-trip-down-memory-lane-school-2005.avi
schijtersbang. Maar de TS lijkt niet door te hebben dat je ff met het kenteken bij het politiebureau langs kan gaan.quote:
Mark!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou al te laatquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jaren geleden ts dus het lijkt mij sterk dat je er nu - zeker gezien het feit dat alles gesloopt is - alsnog last van gaat krijgen. Ik zou het overigens wel van internet halen, voor de zekerheid.
Dus meneer komt uit omgeving Brabant, maar goed... hadden we kunnen weten.quote:
En op die van mijquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef cvboer het volgende:
Dank voor de link, dat gaat op mijn youtube verschijnen.
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.quote:
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:19 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.
Als ik die auto een keer tegenkom hé...quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.
Wat bezielden jullie toen jullie die wasbak daar kapot hadden getrapt? Die hebben ze met heel veel geld, moeite en liefde daar opgehangen. Ik bedoel jij vind het toch ook niet leuk als ze zoiets met je autospiegels doen?
Zullen we 'm dan overgieten met verschillende zuren zodat die auto naar de tyfus gaat ?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik die auto een keer tegenkom hé...
Je gaf zojuist aan dat je toch niet bang voor justitie was? maar wel het rippen tegen willen houden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |