Mark!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou al te laatquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jaren geleden ts dus het lijkt mij sterk dat je er nu - zeker gezien het feit dat alles gesloopt is - alsnog last van gaat krijgen. Ik zou het overigens wel van internet halen, voor de zekerheid.
Dus meneer komt uit omgeving Brabant, maar goed... hadden we kunnen weten.quote:
En op die van mijquote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef cvboer het volgende:
Dank voor de link, dat gaat op mijn youtube verschijnen.
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.quote:
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:19 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
1 tip, hoe meer jij reageerd hoe langer ze doorgaan.
Als ik die auto een keer tegenkom hé...quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Juist niet. TS moet zijn daden nu goedpraten zodat de wereld hem vergeeft.
Wat bezielden jullie toen jullie die wasbak daar kapot hadden getrapt? Die hebben ze met heel veel geld, moeite en liefde daar opgehangen. Ik bedoel jij vind het toch ook niet leuk als ze zoiets met je autospiegels doen?
Zullen we 'm dan overgieten met verschillende zuren zodat die auto naar de tyfus gaat ?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik die auto een keer tegenkom hé...
Je gaf zojuist aan dat je toch niet bang voor justitie was? maar wel het rippen tegen willen houden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |