quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Die gasten hadden geen probleem gehad als ze dit niet op Fok! hadden geplaatst, hadden 20 views ofzoquote:
Ook ja. En die ene mongool die die wasbak niet kapot kreeg getraptquote:
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Schavuiten het volgende:
Omdat mijn leven er zuur werd gemaakt en leraren zeiden dat IK maar weg moest gaan naar een andere school waarvoor ik 35 km per dag zou moeten fietsen, ipv degene die mij het leven zuur maakten. Heb dus jarenlang iedere dag uren moeten fietsen omdat ik naar een andere school moest. Terwijl ik niets fout had gedaan, goede punten haalde, etc. So fuck it
Het wordt steeds makkelijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Schavuiten het volgende:
Hoezo het is toch gewoon ABN ? Het is brabants.
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef FruitenCo het volgende:
De School stond in Zundert? Patrijsstraat?
Dus het lijkt erop dat de jongens uit Zundert komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.
Ja idd. Hebben jullie een hekel aan die andere jongen? Je kan 'm makkelijk herkennen!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef FruitenCo het volgende:
Als Justitie je echt wil opsporen is het gewoon een kwestie van IP natrekken op Youtube, erg makkelijk... Bovendien is één van de gezichten herkenbaar.
Hier zat ik dus ook al aan te denken. De school is helemaal leegquote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een triest filmpje.. Zeuren over de staat van een gebouw dat niet meer gebruikt wordt, en vervolgens zelf iets slopen
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Heldin !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Het is dat het eten klaar stond, anders had ik wel even voor de foto's gezorgd!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Alsof die 'op zoek' gaan naar TS omdat 'ie een ouwe wasbak van de muur van eenquote:
Hier word goed lesgegeven.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
"Betere scholen als hier"
En daarvoor een taalnazi spelen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn broer is digitaal rechercheur en ik heb zojuist hem een linkje gestuurd van dit topic.
Hij weet inmiddels wie je bent en waar je woont.
![]()
![]()
TS krijgt een strafblad lalalallala![]()
![]()
![]()
Beetje dubbelquote:
Alsof jij zou zeggen dat het het goede kenteken was.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
hahahahaah ja he ?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
Haha, ik wilde 'm ook net plaatsenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hahahahaah ja he ?
[ afbeelding ]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan geen enkele combinatie vinden op rdw, ik faal als detective
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
Geenstijlquote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zal ik 'm naar Geenstijl mailen?
Onvezekerde rotzooi. Het is een oude Volvo inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?
RH-40-TH of BH-40-TH, het ziet er naar uit dat het kenteken niet meer bestaat/ingebruik is volgens de site van de RDW. Het zou me niets verbazen, het is namelijk al een oude Volvo, deze wagen staat misschien niet meer ingeschreven bij de RDW/verzekering, of is gesloopt. De beelden stammen (volgens het filmpje) ook uit 2008.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |