quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Die gasten hadden geen probleem gehad als ze dit niet op Fok! hadden geplaatst, hadden 20 views ofzoquote:
Ook ja. En die ene mongool die die wasbak niet kapot kreeg getraptquote:
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Schavuiten het volgende:
Omdat mijn leven er zuur werd gemaakt en leraren zeiden dat IK maar weg moest gaan naar een andere school waarvoor ik 35 km per dag zou moeten fietsen, ipv degene die mij het leven zuur maakten. Heb dus jarenlang iedere dag uren moeten fietsen omdat ik naar een andere school moest. Terwijl ik niets fout had gedaan, goede punten haalde, etc. So fuck it
Het wordt steeds makkelijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu ben je helemaal niet meer te achterhalen.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Schavuiten het volgende:
Hoezo het is toch gewoon ABN ? Het is brabants.
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef FruitenCo het volgende:
De School stond in Zundert? Patrijsstraat?
Dus het lijkt erop dat de jongens uit Zundert komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Ja, staat tegenwoordig nieuwbouw, net opgeleverd.
Ja idd. Hebben jullie een hekel aan die andere jongen? Je kan 'm makkelijk herkennen!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef FruitenCo het volgende:
Als Justitie je echt wil opsporen is het gewoon een kwestie van IP natrekken op Youtube, erg makkelijk... Bovendien is één van de gezichten herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |