Hier zat ik dus ook al aan te denken. De school is helemaal leegquote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een triest filmpje.. Zeuren over de staat van een gebouw dat niet meer gebruikt wordt, en vervolgens zelf iets slopen
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Zo stoer in de video en zo stoer om het online te zetten maar wel als een kleuter zo bang dat ze er achter komen.
Heldje ben je hoor
Heldin !!!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Het is dat het eten klaar stond, anders had ik wel even voor de foto's gezorgd!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef Sylver_ het volgende:
Pff, jullie zijn wel goed in het onherkenbaar maken hoor!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de groetjes aan Mark, he.
Alsof die 'op zoek' gaan naar TS omdat 'ie een ouwe wasbak van de muur van eenquote:
Hier word goed lesgegeven.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
"Betere scholen als hier"
En daarvoor een taalnazi spelen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn broer is digitaal rechercheur en ik heb zojuist hem een linkje gestuurd van dit topic.
Hij weet inmiddels wie je bent en waar je woont.
![]()
![]()
TS krijgt een strafblad lalalallala![]()
![]()
![]()
Beetje dubbelquote:
Alsof jij zou zeggen dat het het goede kenteken was.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
hahahahaah ja he ?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Schavuiten het volgende:
Haha jullie zitten er helemaal naast met dat kenteken. Goeie detectives hier.
Haha, ik wilde 'm ook net plaatsenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hahahahaah ja he ?
[ afbeelding ]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan geen enkele combinatie vinden op rdw, ik faal als detective
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Schavuiten het volgende:
Niet doen alsjeblieft. We vergeten dit topic ja ?
Geenstijlquote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zal ik 'm naar Geenstijl mailen?
Onvezekerde rotzooi. Het is een oude Volvo inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
BH-48-TH, maar dat is een Renault, het gaat hier om een Volvo?
RH-40-TH of BH-40-TH, het ziet er naar uit dat het kenteken niet meer bestaat/ingebruik is volgens de site van de RDW. Het zou me niets verbazen, het is namelijk al een oude Volvo, deze wagen staat misschien niet meer ingeschreven bij de RDW/verzekering, of is gesloopt. De beelden stammen (volgens het filmpje) ook uit 2008.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |