abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114548231
Whiting zei vorig jaar al dat zoiets kon gebeuren :)

http://www.f1fanatic.co.u(...)pass-leader-whiting/
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 22 juli 2012 @ 22:57:00 #202
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114548387
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou moet je je eigen gedrag niet projecten op mij. Ik bash hem wanneer hij weer eens doet alsof de regels niet voor hem gelden, en wanneer hij weer eens choket. Ik doe niet alsof hij minder snel is dan hij is of dat hij niet in de regen kan rijden of zo ondanks dat ik hem niet mag. Dat is iets voor een ander type F1-kijker.

Maar hij doet het gewoon wéér. Wanneer was de laatste keer dat een coureur die op een rondje was gezet in de weg ging zitten bij de strijd om plek 1? En nu doen de Hamiltonfans alsof het de normaalste zaak van de wereld is? Sneu is het.
Ten eerste doet hij niet alsof de regels niet voor hem gelden. Volgens de regels mag een gelapte coureur namelijk inhalen. Daarnaast heeft hij geen straf gekregen van de stewards. Dus wat zou hij dan fout gedaan moeten hebben? Als hij had gechocked, dan had hij wel een straf gekregen.

Ten tweede, hoezo in de weg zitten? Hij ging er clean voorbij. Met die actie heeft Vettel nog niet eens een tiende verloren. Waar hij wel tijd mee verloor was het kinderlijke handjes uit de cockpit steken daarna. Hij haalt zichzelf uit de concentratie. Daarnaast reed Vettel nog niet bepaald Alonso voorbij. Als hij slim was geweest had hij proberen te proviteren van DRS op Hamilton om zo dichterbij Alonso te komen.

Doe niet zo kinderachtig en laat het voor wat het is. De FIA is het al niet met jou eens, dus wat je hier probeert te bereiken is me een raadsel. Of vind je jezelf beter dan de FIA?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114548524
In principe kan de leider van een race natuurlijk ook gewoon de blauwe vlag krijgen. Want een blauwe vlag betekent feitelijk niets anders dan: Snellere coureur achter je, laat hem passeren.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114548572
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
In principe kan de leider van een race natuurlijk ook gewoon de blauwe vlag krijgen. Want een blauwe vlag betekent feitelijk niets anders dan: Snellere coureur achter je, laat hem passeren.
Neen.
  zondag 22 juli 2012 @ 23:01:41 #205
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114548600
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Whiting zei vorig jaar al dat zoiets kon gebeuren :)

http://www.f1fanatic.co.u(...)pass-leader-whiting/
Working as intended dus, aangezien Hamilton precies onder de categorie van punt 1 valt.

Ik vind soms dat DRS ook werkt op onterechte momenten. De raceleader (of andere coureur die voorligt) kan DRS gebruiken als hij binnen 1 sec van een backmarker ligt, of een voorliggende coureur kan door twee personen tegelijk ingehaald worden, omdat ze allebei DRS hebben (terwijl de persoon op de derde plaats zonder DRS nooit voorbij de persoon op de eerste plaats zou komen, teveel afstand voor een inhaalmaneouvre zonder DRS). Maar er zijn beperkingen in het systeem en er is voor gekozen om het zo te doen, dus doen we het zo.

Ik vind Vettel een onvolwassen coureur in dit soort situaties. Wat dat betreft kan hij nog veel leren van zijn teamgenoot.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114548650


Vingertje _O_



Waarom kreeg Rosberg dan geen straf in Bahrein? ''All the time you have to leave space!!''

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2012 23:03:59 ]
pi_114548666
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Neen.
Uitleg :).

quote:
A light blue flag, sometimes with a diagonal yellow, orange, or red stripe, informs a driver that a faster car is approaching and that the driver should move aside to allow one or more faster cars to pass. During a race, this would usually only be shown to a driver getting lapped
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 22 juli 2012 @ 23:03:21 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114548687
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
In principe kan de leider van een race natuurlijk ook gewoon de blauwe vlag krijgen. Want een blauwe vlag betekent feitelijk niets anders dan: Snellere coureur achter je, laat hem passeren.
Als je om grid positie vecht dan krijg je geen blauwe vlaggen. Het kan best zijn dat een ander veel sneller is dan bv. de race leader, om wat voor 'n reden dan ook, maar dan komt hij er zonder blauwe vlaggen ook wel langs.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114548718
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Als je om grid positie vecht dan krijg je geen blauwe vlaggen. Het kan best zijn dat een ander veel sneller is dan bv. de race leader, om wat voor 'n reden dan ook, maar dan komt hij er zonder blauwe vlaggen ook wel langs.
Klopt, als het om positie gaat zal het niet gebeuren. Gaat het niet om positie dan mag het best gebeuren als ik de regels lees.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114548741
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Uitleg :).
Je hebt wel gelijk m.b.t. wat een blauwe vlag betekent, maar een langzamere auto die voor een positie aan het strijden is krijgt echt geen blauwe vlag natuurlijk :)
pi_114548787
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef Aniron het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk m.b.t. wat een blauwe vlag betekent, maar een langzamere auto die voor een positie aan het strijden is krijgt echt geen blauwe vlag natuurlijk :)
Dat klopt natuurlijk. Maar als Karthikeyan vooraan rijdt met Vettel achter hem op 1 ronde, denk ik dat Karthikeyan best een blauwe vlag kan krijgen.
Althans, volgens de regels zou dat moeten kunnen :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114548870
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Uitleg :).

[..]

Met selectief quoten kom je er wel ja.
pi_114549113
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Met selectief quoten kom je er wel ja.
Zonder uitleg kom jij er wel :')
Ik denk dat jij tig keer zwakker staat op dit moment omdat jij geen uitleg, bron of wat dan ook geeft.
FIA F1 regs:
quote:
20.5 As soon as a car is caught by another car which is about to lap it during the race the driver
must allow the faster driver past at the first available opportunity. If the driver who has been
caught does not allow the faster driver past, waved blue flags will be shown to indicate that he
must allow the following driver to overtake.
Het gaat over lappen, en dat kan zowel de leider doen als een achterligger. Dus als Karthikeyan vooraan rijdt, en Vettel komt dichterbij, terwijl ie op 1 ronde staat, kan Karthikeyan gewoon een blauwe vlag krijgen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 22 juli 2012 @ 23:12:20 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_114549210
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou moet je je eigen gedrag niet projecten op mij. Ik bash hem wanneer hij weer eens doet alsof de regels niet voor hem gelden, en wanneer hij weer eens choket. Ik doe niet alsof hij minder snel is dan hij is of dat hij niet in de regen kan rijden of zo ondanks dat ik hem niet mag. Dat is iets voor een ander type F1-kijker.

Maar hij doet het gewoon wéér. Wanneer was de laatste keer dat een coureur die op een rondje was gezet in de weg ging zitten bij de strijd om plek 1? En nu doen de Hamiltonfans alsof het de normaalste zaak van de wereld is? Sneu is het.
Er is geen regel die Hamilton verbied om zich te unlappen. Was hij er wel geweest dan had hij zeker een straf gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg :')
The line is a dot to you!
pi_114549378
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Er is geen regel die Hamilton verbied om zich te unlappen. Was hij er wel geweest dan had hij zeker een straf gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg :')
Hij is zelfs niet eens "under investigation" geweest. Op zich toch wel een duidelijke indicatie dat er volgens de raceleiding echt niets aan de hand was. Want ook die hebben de wuivende handjes van Vettel gezien natuurlijk. En meestal onderzoeken ze incidenten bij enige twijfel altijd wel tegenwoordig.
pi_114550304
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Zonder uitleg kom jij er wel :')
Ik denk dat jij tig keer zwakker staat op dit moment omdat jij geen uitleg, bron of wat dan ook geeft.
FIA F1 regs:

[..]

Het gaat over lappen, en dat kan zowel de leider doen als een achterligger. Dus als Karthikeyan vooraan rijdt, en Vettel komt dichterbij, terwijl ie op 1 ronde staat, kan Karthikeyan gewoon een blauwe vlag krijgen.
Ja, want iemand inhalen is iemand lappen :')14.gif
  zondag 22 juli 2012 @ 23:36:05 #217
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_114550405
Jullie doen net alsof het de eerste keer ooit is dat iemand zich unlapt :D.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_114550528
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, want iemand inhalen is iemand lappen :')[ afbeelding ]
Vettel unlapt zichzelf, hij haalt niet in. :')
Ik zeg toch:
Karthikeyan ligt 1 ronde voor op Vettel, en Vettel komt dichterbij.

De enige die hier zich zeer simpel gedraagt ben jij. En dan kom je ook nog eens zonder argumenten. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier überhaupt energie in te steken.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114550666
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vettel unlapt zichzelf, hij haalt niet in. :')
Ik zeg toch:
Karthikeyan ligt 1 ronde voor op Vettel, en Vettel komt dichterbij.

De enige die hier zich zeer simpel gedraagt ben jij. En dan kom je ook nog eens zonder argumenten. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier überhaupt energie in te steken.
Unlappen is wel gelijk aan lappen?

Ok, dan zijn we er ^O^
  zondag 22 juli 2012 @ 23:49:21 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114551069
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het gaat over lappen, en dat kan zowel de leider doen als een achterligger. Dus als Karthikeyan vooraan rijdt, en Vettel komt dichterbij, terwijl ie op 1 ronde staat, kan Karthikeyan gewoon een blauwe vlag krijgen.
Klopt niet wat jij stelt
pi_114551123
Er zit weinig verschil in, bovendien heeft Charlie Whiting al eens aangegeven dat unlappen dus best kan gebeuren, zeker met DRS.
In beide gevallen gaat het om een snellere coureur van achteren, en gaat het niet om een positie. Dus zou in feite de blauwe vlag getoond kunnen worden.

Verder staat er dat de blauwe vlag 'usually' only be shown to a driver getting lapped.
Dus gewoonlijk is dat zo, maar het zou dus ook wel bij iemand kunnen gebeuren die unlapped wordt, alleen is dat ongewoon.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klopt niet wat jij stelt
Ik wil bewijs :)
De regels zeggen namelijk niet dat een leider geen blauwe vlag kan krijgen indien er een veel snellere gelapte coureur achter hem rijdt..
Ik denk dat het theoretisch gewoon mogelijk en toegestaan is. :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 22 juli 2012 @ 23:52:24 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114551255
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er zit weinig verschil in, bovendien heeft Charlie Whiting al eens aangegeven dat unlappen dus best kan gebeuren, zeker met DRS.
In beide gevallen gaat het om een snellere coureur van achteren, en gaat het niet om een positie. Dus zou in feite de blauwe vlag getoond kunnen worden.

Verder staat er dat de blauwe vlag 'usually' only be shown to a driver getting lapped.
Dus gewoonlijk is dat zo, maar het zou dus ook wel bij iemand kunnen gebeuren die unlapped wordt, alleen is dat ongewoon.

[..]

Ik wil bewijs :)
20.5 As soon as a car is caught by another car which is about to lap it during the race the driver
must allow the faster driver past at the first available opportunity. If the driver who has been
caught does not allow the faster driver past, waved blue flags will be shown to indicate that he
must allow the following driver to overtake.
pi_114551487
Dat is geen bewijs, die regel geeft alleen aan indien er een langzamere op achterstand geraakte coureur niet aan de kant gaat dat er blauwe vlaggen komen.
Er staat niks over een snellere op afstand geraakte coureur (vrij logisch, omdat het nauwelijks voorkomt).

Maar ook de unlappende coureur kan de snellere coureur zijn, en daarvoor is puur de blauwe vlag bedoeld, om gevaarlijke situaties te voorkomen.
Een snellere coureur die ergens voorbij moet, tenzij het om een positie gaat..


Ik heb nog een unlappende coureur gevonden:
Barrichello bij Hamilton in Abu Dhabi 2011..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 00:00:10 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114551713
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat is geen bewijs, die regel geeft alleen aan indien er een langzamere op achterstand geraakte coureur niet aan de kant gaat dat er blauwe vlaggen komen.
Er staat niks over een snellere op afstand geraakte coureur (vrij logisch, omdat het nauwelijks voorkomt).

Maar ook de unlappende coureur kan de snellere coureur zijn, en daarvoor is puur de blauwe vlag bedoeld, om gevaarlijke situaties te voorkomen.
Een snellere coureur die ergens voorbij moet, tenzij het om een positie gaat..
Alleen tijdens Practice wordt een blauwe vlag gezwaaid indien een andere auto met een sneller rondje bezig is. Tijdens de race kunnen alleen gelapte achterblijvers de blauwe vlag krijgen, er zijn geen andere situaties voor een blauwe vlag tijdens de race.

Zou toch ook heel vreemd zijn, ik begrijp niet waarom jij denkt dat het mogelijk is
pi_114552014
Omdat een blauwe vlag gaat om snellere coureurs. Daarom. Ik ben verer gewoon benieuwd en ga deze vraag gewoon ff aan Olav Mol twitteren.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 00:09:00 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114552172
Flags

Marshals at various points around the circuit are issued with a number of standard flags, all used to communicate vital messages to the drivers as they race around the track. A special display in each driver’s cockpit - known as a GPS marshalling system - also lights up with the relevant flag colour, as the driver passes the affected section of track. Travelling at such high speeds, it may be hard for a driver to spot a marshal’s flag and this system helps them identify messages from race control more effectively.

Chequered flag
Indicates to drivers that the session has ended. During practice and qualifying sessions it is waved at the allotted time, during the race it is shown first to the winner and then to every car that crosses the line behind him.

Yellow flag
Indicates danger, such as a stranded car, ahead. A single waved yellow flag warns drivers to slow down, while two waved yellow flags at the same post means that drivers must slow down and be prepared to stop if necessary. Overtaking is prohibited.

Green flag
All clear. The driver has passed the potential danger point and prohibitions imposed by yellow flags have been lifted.

Red flag
The session has been stopped, usually due to an accident or poor track conditions.

Blue flag
Warns a driver that he is about to be lapped and to let the faster car overtake. Pass three blue flags without complying and the driver risks being penalised. Blue lights are also displayed at the end of the pit lane when the pit exit is open and a car on track is approaching.


Yellow and red striped flag
Warns drivers of a slippery track surface, usually due to oil or water.

Black with orange circle flag
Accompanied by a car number, it warns a driver that he has a mechanical problem and must return to his pit.

Half black, half white flag
Accompanied by a car number, it warns of unsporting behaviour. May be followed by a black flag if the driver does not heed the warning.

Black flag
Accompanied by a car number, it directs a driver to return to his pit and is most often used to signal to the driver that he has been excluded from the race.

White flag
Warns of a slow moving vehicle on track.

http://www.formula1.com/i(...)_the_sport/5282.html
pi_114552274
Yep, en maak van lapped unlapped en het werkt hetzelfde. Want ook de unlappende auto kan stukken sneller zijn.
maar dat daar niks over in de regels staat is vrij logisch, omdat het vrijwel niet voorkomt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 00:12:10 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114552303
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat een blauwe vlag gaat om snellere coureurs. Daarom. Ik ben verer gewoon benieuwd en ga deze vraag gewoon ff aan Olav Mol twitteren.
Vragen staat vrij uiteraard maar met jouw theorie haal je toch het racen uit het racen?
pi_114552356
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vragen staat vrij uiteraard maar met jouw theorie haal je toch het racen uit het racen?
Waarom? Iemand die een ronde achter ligt door pech kan best stukken sneller zijn dan diegene die hij wil inhalen die 1 ronde voorligt. Bovendien heeft diegene zelf ook posities die hij zsm wil winnen.

het gaat dus niet om het winnen van een positie, maar het niet elkaar in de weg rijden. Vettel zat opzich ook Hamilton in de weg vandaag, want Hamilton was sneller ondanks dat hij een ronde achter lag.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 00:15:01 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114552417
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Yep, en maak van lapped unlapped en het werkt hetzelfde. Want ook de unlappende auto kan stukken sneller zijn.
maar dat daar niks over in de regels staat is vrij logisch, omdat het vrijwel niet voorkomt.
Natuurlijk is dat niet hetzelfde voor de regelgeving, hij kan wel sneller zijn op een gegeven moment en mag ook gewoon inhalen en zichzelf unlappen alleen krijgt daarbij geen "hulp" van de blauwe vlag
pi_114552452
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet hetzelfde voor de regelgeving, hij kan wel sneller zijn op een gegeven moment en mag ook gewoon inhalen en zichzelf unlappen alleen krijgt daarbij geen "hulp" van de blauwe vlag
Hm, dat zou dan leuk worden met Karthikeyan op 1, terwijl Vettel zich wil unlappen. :{
Twitter is overigens kut. kan veel te weinig tekst in..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 00:18:00 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114552532
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:16 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hm, dat zou dan leuk worden met Karthikeyan op 1, terwijl Vettel zich wil unlappen. :{
Waarom? Hamilton ging toch ook Vettel voorbij vandaag zonder problemen, dat heet racen
pi_114552660
Verder heb ik volgens mij weleens een blauwe vlag gezien als iemand technische problemen had en toch door bleef gaan met zijn lijn verdedigen.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waarom? Hamilton ging toch ook Vettel voorbij vandaag zonder problemen, dat heet racen
Vettel begon te miepen :) En juist dat gezeik moet je ook gaan voorkomen.

//edit
Ik kan ook geen emailadres vinden, en alsof ie daarop gaat reageren..

[ Bericht 5% gewijzigd door Glijdt_licht op 23-07-2012 00:34:39 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114556426
Net de race gezien.

Ik wil even Vettel uitlachen. Bij deze:



:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114556431
En Kimi lacht mee

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114558296
quote:
19s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:

Het gaat over lappen, en dat kan zowel de leider doen als een achterligger. Dus als Karthikeyan vooraan rijdt, en Vettel komt dichterbij, terwijl ie op 1 ronde staat, kan Karthikeyan gewoon een blauwe vlag krijgen.
Wat snap je niet aan "which is about to lap it"?

quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Er is geen regel die Hamilton verbied om zich te unlappen. Was hij er wel geweest dan had hij zeker een straf gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg :')
Wat snap je niet aan:
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

|:(
En nogmaals voor de zoveelste keer en ik hoop dat je dat nu echt wel een keer aan je verstand gepeuterd krijgt: Het gaat om de manier waarop.
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je doet net alsof iedereen direct aanbidder is van een coureur als iemand een actie van die coureur verdedigd. Er zijn ook genoeg neutrale kijkers, maar volgens jou moeten dat dan weer direct favorietjes-verdedigers zijn.
Voel je je aangesproken dan? We hebben het unieke feit dat een achterblijver opzettelijk tussen de strijd om de koppositie gaat rijden. Dat is in de decennia dat ik F1 kijk nog niet eerder voorgekomen, maar dan zijn we objectief als we doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 23 juli 2012 @ 10:58:56 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114559340
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:

Voel je je aangesproken dan? We hebben het unieke feit dat een achterblijver opzettelijk tussen de strijd om de koppositie gaat rijden. Dat is in de decennia dat ik F1 kijk nog niet eerder voorgekomen, maar dan zijn we objectief als we doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is?
Of ik me aangesproken voel heeft daar niets mee te maken. Het gaat mij erom dat jij de mensen beschuldigd van niet objectief kunnen beoordeling over zaken die Hamilton betreffen, terwijl het imo juist andersom is. Omwille van jouw afkeer tegen Hamilton kun jij juist niet objectief beoordelen, al denk je 95% van de tijd van wel.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114560009
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Of ik me aangesproken voel heeft daar niets mee te maken. Het gaat mij erom dat jij de mensen beschuldigd van niet objectief kunnen beoordeling over zaken die Hamilton betreffen, terwijl het imo juist andersom is.
Volgens mij kun je behoorlijk objectief vaststellen dat het hoogst uitzonderlijk is dat een achterblijver de nr 2 in de wedstrijd inhaalt om zich tussen de strijd om de koppositie te nestelen. Dan dringt zich de vraag op of dat wel mag en zo ja of dat wel hoort. Ik ga beide discussies niet uit de weg maar het lijkt me dan een beetje raar om te doen alsof je aan het Hamiltonbashen bent wanneer je dat ter discussie stelt en het de normaalste zaak van de wereld is.

quote:
Omwille van jouw afkeer tegen Hamilton kun jij juist niet objectief beoordelen, al denk je 95% van de tijd van wel.
Ik maak er geen geheim van dat ik hem niet mag, dat mag je best in je achterhoofd houden. Maar ik heb hem ook credits gegeven voor zijn volwassen rijden dit seizoen, ik heb het voor hem opgenomen als hij onterechte kritiek krijgt en ik maak hem niet langzamere rijder dan hij is. Ik geef juist aan dat hij wezenlijk meer snelheid in zich heeft dan Button. Dat soort blijken van in ieder geval een poging tot objectiviteit kom ik hier verder weinig tegen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114560174
Right. Het is heel duidelijk dat je de actie van Hamilton afkeurt, omdat je hem niet mag. Terwijl het een inhaalactie was waar volgens de regels helemaal niets mis mee is.

Aan de andere kant vergoeilijk je de inhaalactie van Vettel, omdat je hem wel mag. Terwijl zijn actie volgens de regels duidelijk niet mag.

Allemaal prima hoor, maar doe dan niet of je zo objectief bent en vooral naar de regels kijkt.
pi_114560295
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Yep, en maak van lapped unlapped en het werkt hetzelfde. Want ook de unlappende auto kan stukken sneller zijn.
maar dat daar niks over in de regels staat is vrij logisch, omdat het vrijwel niet voorkomt.
Een blauwe vlag is niet vrijblijvend. Als je een blauwe vlag krijgt moet je de snellere auto voorbij laten, anders krijg je een penalty.

De leider hoeft een snellere auto achter zich echter niet voorbij te laten. De leider hoeft niet aan de kant te gaan om unlapped te worden. Dat zag je gisteren aan Alonso; die ging zijn lijn verdedigen toen Hamilton achter hem zat.

Ergo: de leider krijgt geen blauwe vlag.
pi_114560340
Kan Vettel nog een straf krijgen voor het negeren van blauwe vlaggen?



Overduidelijk dat hij die vlag negeert, weet alleen niet waarom die vent staat te zwaaien.
pi_114560342
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Een blauwe vlag is niet vrijblijvend. Als je een blauwe vlag krijgt moet je de snellere auto voorbij laten, anders krijg je een penalty.

De leider hoeft een snellere auto achter zich echter niet voorbij te laten. De leider hoeft niet aan de kant te gaan om unlapped te worden. Dat zag je gisteren aan Alonso; die ging zijn lijn verdedigen toen Hamilton achter hem zat.

Ergo: de leider krijgt geen blauwe vlag.
Het wordt idd niet toegepast, maar ik vraag me af of het theoretisch mogelijk is. Ergens zie ik namelijk in de stadnaardregels voor de blauwe vlag dat het namelijk theoretisch mogelijk is om te doen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114560375
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef Nober het volgende:
Kan Vettel nog een straf krijgen voor het negeren van blauwe vlaggen?

[ afbeelding ]

Overduidelijk dat hij die vlag negeert, weet alleen niet waarom die vent staat te zwaaien.
Daar had Vettel Button net ingehaald. Ik denk dat die Marshalls de inhaalactie al niet legaal vonden. :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 juli 2012 @ 11:49:57 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114560495
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij kun je behoorlijk objectief vaststellen dat het hoogst uitzonderlijk is dat een achterblijver de nr 2 in de wedstrijd inhaalt om zich tussen de strijd om de koppositie te nestelen.
Dat is inderdaad hoogstuizonderlijk.
quote:
Dan dringt zich de vraag op of dat wel mag en zo ja of dat wel hoort.
Dat mag zeker, zolang je de uitkomst van dat gevecht niet beinvloed door opzettelijk te blokken als je langzamer bent. Wat in dit geval niet zo was want anders kon Hamilton Vettel niet inhalen.
Verder was dat ook een discussie waar ik me niet in het willen mengen, behalve op 1 of 2 cynische opmerkingen na, omdat ik jouw mening daar al overduidelijk over wist op het moment dat de manoeuvre gebeurde zonder dat je maar 1 letter getypt had.
quote:
Ik ga beide discussies niet uit de weg maar het lijkt me dan een beetje raar om te doen alsof je aan het Hamiltonbashen bent wanneer je dat ter discussie stelt en het de normaalste zaak van de wereld is.
Het punt is is dat je Hamiltons acties/rijgedrag altijd bekritiseert ongeacht of die onjuist of juist gehandeld heeft, vind je het dan vreemd dat dat als bashen overkomt.
quote:
Ik maak er geen geheim van dat ik hem niet mag, dat mag je best in je achterhoofd houden.
Dat is ondertussen geen geheim meer nee :D
quote:
Maar ik heb hem ook credits gegeven voor zijn volwassen rijden dit seizoen, ik heb het voor hem opgenomen als hij onterechte kritiek krijgt en ik maak hem niet langzamere rijder dan hij is. Ik geef juist aan dat hij wezenlijk meer snelheid in zich heeft dan Button. Dat soort blijken van in ieder geval een poging tot objectiviteit kom ik hier verder weinig tegen.
Je legt het op de weegschaal, 1 keer een positief commentaar staat gelijk aan 9 keer bekritiseren ofzo?

Voor de rest ben ik het ook wel met k_man eens.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114560530
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:37 schreef k_man het volgende:
Right. Het is heel duidelijk dat je de actie van Hamilton afkeurt, omdat je hem niet mag.
Het is andersom, ik mag hem niet vanwege dit soort acties (en omdat het een choker is).

quote:
Terwijl het een inhaalactie was waar volgens de regels helemaal niets mis mee is.
Dat is op zijn minst een interpretatiekwestie.

quote:
Aan de andere kant vergoeilijk je de inhaalactie van Vettel, omdat je hem wel mag. Terwijl zijn actie volgens de regels duidelijk niet mag.
Ik zeg dat de straf wel wat minder had gekund en dat er ook argumenten zijn om hem helemaal niet te bestraffen, zonder daaraan de conclusie te verbinden dat hij helemaal niet bestraft zou mogen worden. Hoe genuanceerd wil je het hebben?

quote:
Allemaal prima hoor, maar doe dan niet of je zo objectief bent en vooral naar de regels kijkt.
Ik kijk tenminste naar de regels, ipv maar wat te roepen en daar eventueel een uit zijn context getrokken regel bij te halen of er eentje te verzinnen, zoals hierboven veelvuldig is gebeurd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114560704
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juli 2012 @ 11:59:16 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114560724
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_114560772
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad hoogstuizonderlijk.
Nou dan.

quote:
Dat mag zeker, zolang je de uitkomst van dat gevecht niet beinvloed door opzettelijk te blokken als je langzamer bent. Wat in dit geval niet zo was want anders kon Hamilton Vettel niet inhalen.
Verder was dat ook een discussie waar ik me niet in het willen mengen, behalve op 1 of 2 cynische opmerkingen na, omdat ik jouw mening daar al overduidelijk over wist op het moment dat de manoeuvre gebeurde zonder dat je maar 1 letter getypt had.
Dus het was wel een uitzonderlijke actie die je opviel.

quote:
Het punt is is dat je Hamiltons acties/rijgedrag altijd bekritiseert ongeacht of die onjuist of juist gehandeld heeft, vind je het dan vreemd dat dat als bashen overkomt.
Dat is dus niet zo. Hij heeft dit seizoen een aantal races op rij als een volwassen en beschaafde coureur gereden, dan zeg ik dat ook. Maar verder vind ik inderdaad dat hij nogal veel aanleiding geeft voor kritiek. Vorig seizoen heette het ook dat ik hem aan bashen was toen een aantal hier nog druk met de mantel der liefde in de weer waren. En dan na het tiende incident of verklootactie als zelfs McLaren, hijzelf en zijn fanclub vermomd als verslaggevers het zeggen dan pas wordt hier toegegeven dat hij niet zo'n goed seizoen had.

quote:
Dat is ondertussen geen geheim meer nee :D
Ik zeg er ook bij waarom ik hem niet mag en dat als hij dat verandert hij nog een hele goede coureur kan worden.

quote:
Je legt het op de weegschaal, 1 keer een positief commentaar staat gelijk aan 9 keer bekritiseren ofzo?
Het is in ieder geval een blijk dat ik ook in staat ben waar te nemen dat hij goed bezig is wanneer dat het geval is. Daar kan menigeen nog een voorbeeld aan nemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114560847
quote:
Dat is op zijn minst een interpretatiekwestie.
Ach met voetbal is het toch ook een ongeschreven regel dat als een van de tegenpartij op de grond blijft liggen dat je de bal uit trapt of terug geeft aan je tegenstander.

Dat hoef je ook niet te doen.

Ben je dan een bokkelul als je het niet doet? Tuurlijk. Maar het hoeft niet.

Zelfde als met Lewis (en dat is ook gewoon een bokkelul natuurlijk).
Verder niks mis mee :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114560858
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het wordt idd niet toegepast, maar ik vraag me af of het theoretisch mogelijk is. Ergens zie ik namelijk in de stadnaardregels voor de blauwe vlag dat het namelijk theoretisch mogelijk is om te doen.
Ik leg dus net uit dat het theoretisch niet mogelijk is. Nogmaals: een blauwe vlag betekent dat je aan de kant moet voor de snellere auto achter je. De leider hoeft niet aan de kant voor een snellere achterblijver. Ergo: de leider kan geen blauwe vlag krijgen.
pi_114561022
Ik zie die exacte regel namelijk nergens staan. Dat maakt voor mij het probleem. Er staat dat een blauwe vlag wordt gebruikt als er een snellere coureur aankomt, en daarom -gewoonlijk- bij het lappen wordt getoond. Er staat nergens dat deze niet gebruikt mag worden als de leider een veel snellere coureur achter zich heeft die zich wil unlappen.

Het wordt niet gedaan, maar ik zie geen regel die het theoretisch verbiedt :+
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114561059
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is op zijn minst een interpretatiekwestie.
Mwah. Er valt weinig aan te interpreteren. De stewards hebben het nooit aangemerkt als een discutabele actie. Hamilton was niet eens under investigation. Zelfs RBR heeft er geen protest tegen aangetekend. Eigenlijk was iedereen het erover eens dat het mag, behalve jij.

quote:
Ik zeg dat de straf wel wat minder had gekund en dat er ook argumenten zijn om hem helemaal niet te bestraffen, zonder daaraan de conclusie te verbinden dat hij helemaal niet bestraft zou mogen worden. Hoe genuanceerd wil je het hebben?
Je vergoeilijkt het. Op een genuanceerde manier, maar je vergoeilijkt het.
pi_114561106
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zie die exacte regel namelijk nergens staan. Dat maakt voor mij het probleem. Er staat dat een blauwe vlag wordt gebruikt als er een snellere coureur aankomt, en daarom -gewoonlijk- bij het lappen wordt getoond. Er staat nergens dat deze niet gebruikt mag worden als de leider een veel snellere coureur achter zich heeft die zich wil unlappen.

Het wordt niet gedaan, maar ik zie geen regel die het theoretisch verbiedt :+
Als je het niet ziet moet je dat bord voor je kop misschien eens weghalen. :P

Ik leg al twee keer uit hoe het werkt. Kun je aangeven wat er niet aan mijn uitleg klopt in plaats van alleen maar te zeggen dat het theoretisch wel kan?
pi_114561130
Verder hebben meer coureurs zich geunlapt in het verleden en daar heeft de FIA nooit problemen mee gehad.

Irvine 2x bij Senna
Barrichello bij Hamilton
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114561198
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Als je het niet ziet moet je dat bord voor je kop misschien eens weghalen. :P

Ik leg al twee keer uit hoe het werkt. Kun je aangeven wat er niet aan mijn uitleg klopt in plaats van alleen maar te zeggen dat het theoretisch wel kan?
Wat er niet klopt is dat er nergens staat dat de leider anderen niet hoeft voor te laten. Zelfs in een Safety car situatie gebeurt het al. Dus die stelling klopt niet.
Bovendien gaat het mer puur om de werking van de blauwe vlag, waarbij de standaard regel is:
Snellere auto moet je voorlaten. En ook een coureur die achter ligt kan de snellere coureur zijn.
Er staat nergens in de regels dat de blauwe vlag dan niet hoeft op te gaan voor diegene op P1. Er staat nergens in de regels dat diegene op P1 niemand hoeft voor te laten.


Verder zijn de regels hoogst vaag:
quote:
20.5 As soon as a car is caught by another car which is about to lap it during the race the driver must allow the faster driver past at the first available opportunity.
Dit is deel 1, waar het lijkt te gaan puur om positie en alleen bij het lappen..

quote:
If the driver who has been caught does not allow the faster driver past, waved blue flags will be shown to indicate that he must allow the following driver to overtake.
Dan is deel 2 met de sancties een beetje vreemd, want ook een achterblijver die wil unlappen kan de 'faster car' zijn. Ook lijkt dit deel van de regel geen onderscheid meer te maken bij positie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Glijdt_licht op 23-07-2012 12:25:01 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_114561233
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach met voetbal is het toch ook een ongeschreven regel dat als een van de tegenpartij op de grond blijft liggen dat je de bal uit trapt of terug geeft aan je tegenstander.

Dat hoef je ook niet te doen.
Dat is dan ook weer zo'n 'regel' die dan misbruikt wordt om voordeel uit te halen, doen alsof je geblesseerd bent om de tegenaanval eruit te halen. Je moet geen regels maken op de bestaande situatie, je moet regels maken voor elke toekomstige situatie, en ze dus zo maken dat ze bestendig zijn tegen de neiging om er voordeeltjes uit proberen te halen. Dat is waar het bij de F1-regels telkens fout gaat.

Als nu de regel ontstaat dat een achterblijver zich in het gevecht om de kop mag nestelen wanneer die even snel of ietsje sneller is, dan is de consequentie daarvan dat teams dat gaan gebruiken om voordeel te halen. Het mag immers. Als je die consequentie niet wil moet je vaststellen dat de regel nu al verkeerd is of verkeerd is geinterpreteerd.

quote:
Ben je dan een bokkelul als je het niet doet? Tuurlijk. Maar het hoeft niet.

Zelfde als met Lewis (en dat is ook gewoon een bokkelul natuurlijk).
Verder niks mis mee :)
Het een sluit het ander niet uit. Het is in ieder geval onsportief en zou voor de toekomst tegengegaan moeten worden. Maar dat wil niet zeggen dat het niet ook tegen de regels was.

Als ik RBR zou ik in iedergeval verduidelijking van de regels vragen en dan met name of het toegestaan is dit als tactiek te gebruiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:16:34 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114561266
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Verder hebben meer coureurs zich geunlapt in het verleden en daar heeft de FIA nooit problemen mee gehad.

Irvine 2x bij Senna
Barrichello bij Hamilton
Het gebeurt bijna elke race wel een keer. Geregeld dat er een coureur de pit uitkomt en zich nestelen tussen rijders in de top tien. Die willen dan ook wel eens sneller zijn omdat ze nieuwe banden hebben.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juli 2012 @ 12:19:16 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114561359
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Verder hebben meer coureurs zich geunlapt in het verleden en daar heeft de FIA nooit problemen mee gehad.

Irvine 2x bij Senna
Barrichello bij Hamilton
Verstappen bij Schumacher in Hongarije, waardoor Verstappen uiteindelijk nog derde kon worden :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_114562390
Op een ander forum is men aan het discussiëren wat nu de snelste auto van dit seizoen is.

In ieder geval was de Ferrari ook op Hockenheim weer niet de snelste auto. In schone lucht waren zowel de McLarens als Vettel sneller.
Wel is het zo dat de Ferrari de meest consistente auto van het seizoen is. Alonso heeft geen echte offdays zoals de McLarens, Mercedessen en RBR.

Sommigen denken dat de Sauber eigenlijk de snelste auto is, maar dat ze ervaring en een coureur kaliber Alonso, Hamilton, Vettel missen om net dat extra beetje eruit te persen. Ikzelf geef Lotus ook een goede kans. Zij hadden met een Alonso achter het stuur misschien al wel races gewonnen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juli 2012 @ 12:56:56 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114562513
Ik denk ook dat Lotus in potentie de snelste auto heeft, maar het er vrijwel nooit uit haalt. Ook Williams heeft een goede auto, maar heeft twee koekenbakkers rondrijden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_114563783
Het mag in ieder geval zo ondertussen wel duidelijk zijn - zelfs voor vosss :P - dat Alonso een buitengewoon goed coureur is.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:54:34 #262
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114564202
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:

Nou dan.
Idd, nou dan. Maar wat wil je daar nu mee zeggen?
quote:
Dus het was wel een uitzonderlijke actie die je opviel.
Moet ik het voor de 4de keer bevestigen dan?

quote:
Dat is dus niet zo. Hij heeft dit seizoen een aantal races op rij als een volwassen en beschaafde coureur gereden, dan zeg ik dat ook. Maar verder vind ik inderdaad dat hij nogal veel aanleiding geeft voor kritiek. Vorig seizoen heette het ook dat ik hem aan bashen was toen een aantal hier nog druk met de mantel der liefde in de weer waren.
Doe je het weer.
quote:
En dan na het tiende incident of verklootactie als zelfs McLaren, hijzelf en zijn fanclub vermomd als verslaggevers het zeggen dan pas wordt hier toegegeven dat hij niet zo'n goed seizoen had.
Dus als Webber 3 races op rij beter rijdt als Vettel dan mag het niet gezegd worden dat hij beter in vorm is dit jaar, want 1 zwaluw maakt nog geen vogel, maar die 2 andere zwaluwen ook niet. Maar als Hamilton 3 slechte races op rij heeft, dan mag per direct gezegd worden dat hij een slecht seizoen heeft? Een heel seizoen beoordeel je nog altijd op het einde van het seizoen.
quote:
Ik zeg er ook bij waarom ik hem niet mag en dat als hij dat verandert hij nog een hele goede coureur kan worden.
En dat is dan de aanvallende manier van rijden achterwege laten en eindigen in het middenveld of de achterhoede zodat anderen zonder slag of stoot een wedstrijd en/of WK mogen winnen.
quote:
Het is in ieder geval een blijk dat ik ook in staat ben waar te nemen dat hij goed bezig is wanneer dat het geval is. Daar kan menigeen nog een voorbeeld aan nemen.
wéér.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 23-07-2012 14:26:41 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114564317
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Als nu de regel ontstaat dat een achterblijver zich in het gevecht om de kop mag nestelen wanneer die even snel of ietsje sneller is, dan is de consequentie daarvan dat teams dat gaan gebruiken om voordeel te halen. Het mag immers. Als je die consequentie niet wil moet je vaststellen dat de regel nu al verkeerd is of verkeerd is geinterpreteerd.
Dat lijkt me vooral een hypothetische situatie. Ten eerste moet je je in de situatie bevinden dat je het überhaupt zou kunnen doen. Je moet één auto hebben die sneller is dan de auto's op kop en de tweede auto die meedoet in de kop (anders heb je er immers niks aan). Die situatie komt niet zo vaak voor.

Ten tweede is de vraag of je het bewust zou willen doen. Je moet er immers een auto voor 'opofferen'. Als je een auto hebt die zo snel is, is het aantrekkelijker om je juist naar voren te knokken (en punten te halen) dan je te laten afzakken om de kop te hinderen.

Tenslotte is nog maar de vraag hoeveel voordeel je er daadwerkelijk mee behaalt. Je kunt de koplopers mischien een beetje ophouden, maar nooit heel veel. Het blijft immers een achterblijver en als die de koploper teveel hindert volgen er blauwe vlaggen en moet-ie aan de kant.
pi_114564346
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef k_man het volgende:
Het mag in ieder geval zo ondertussen wel duidelijk zijn - zelfs voor vosss :P - dat Alonso een buitengewoon goed coureur is.
Dat wil nog niet automatisch zeggen dat ik hem vervolgens dan ook maar een toffe peer moet vinden :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114564390
Neuh, dat zal ik ook niet vragen.
pi_114565077
Lekker volhouden Welsmers..je kan dan wel collega-Hamilton-hater zijn ofzoiets, maar dit was gewoon goed, geniaal, prachtig hoe Hamilton Vettel even een Brits poepje liet ruiken. Dat Vettel dan zo onsportief reageert...DAT zou juist bestraft moeten worden !
pi_114566546
quote:
Weer een goede bijdrage van die site. :D

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:25 schreef Meike26 het volgende:
Lekker volhouden Welsmers..je kan dan wel collega-Hamilton-hater zijn ofzoiets, maar dit was gewoon goed, geniaal, prachtig hoe Hamilton Vettel even een Brits poepje liet ruiken. Dat Vettel dan zo onsportief reageert...DAT zou juist bestraft moeten worden !
Hamilton heeft daar niks te zoeken en moet plaats maken voor de koplopers, ook al kan hij het tempo bijhouden.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2012 15:17:53 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 15:55:59 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114567764
quote:
12s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat wil nog niet automatisch zeggen dat ik hem vervolgens dan ook maar een toffe peer moet vinden :+
Niet dat ik je wil beïnvloeden hoor en verder prima wat jij van Alonso vindt maar als voorbeeld, ik was in Shanghai in 2004 voor de eerste GP daar en kwam ik s'avonds onze nationale trots Mol tegen met die tandarts, ben z'n naam kwijt, verschrikkelijke arrogante ballen, vooral die tandarts, ze vonden het eigenlijk vervelend dat ik ze aansprak.

de dinsdag na de GP zit ik in de metro in HongKong en zie daar Alonso in z'n eentje zitten, niemand herkende hem, ik erop af en lekker met hem staan ouwehoeren over de race en over Shanghai ook nog op het station waar we beiden uitstapten, hij liet zijn ouders en vriendin rustig wachten en nam alle tijd.

Een jaar later loop ik weer in Hong Kong in het centrum en wil oversteken en zie daar echt een giga lekker wijf aan de overkant staan, licht op groen en ik steek over naar die griet kijkend totdat ik zag dat degene naast haar Alonso was, dus ik zeg hey Fernando, toen zei hij wat een toeval dat ik jou hier weer tegenkom, hij liet zijn vriendinnetje wat foto's van ons maken en toen werd het echt een stormloop omdat hierdoor de mensen hem wel herkenden, hij was net WK geworden, zo'n man kan bij mij niet meer stuk.

Niet dat hij van mij hoeft te winnen hoor, voor mij is een mooie race belangrijker dan wie hem uiteindelijk wint, maar gunnen doe ik het hem wel.
pi_114567850
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet dat ik je wil beïnvloeden hoor en verder prima wat jij van Alonso vindt maar als voorbeeld, ik was in Shanghai in 2004 voor de eerste GP daar en kwam ik s'avonds onze nationale trots Mol tegen met die tandarts, ben z'n naam kwijt, verschrikkelijke arrogante ballen, vooral die tandarts, ze vonden het eigenlijk vervelend dat ik ze aansprak.

de dinsdag na de GP zit ik in de metro in HongKong en zie daar Alonso in z'n eentje zitten, niemand herkende hem, ik erop af en lekker met hem staan ouwehoeren over de race en over Shanghai ook nog op het station waar we beiden uitstapten, hij liet zijn ouders en vriendin rustig wachten en nam alle tijd.

Een jaar later loop ik weer in Hong Kong in het centrum en wil oversteken en zie daar echt een giga lekker wijf aan de overkant staan, licht op groen en ik steek over naar die griet kijkend totdat ik zag dat degene naast haar Alonso was, dus ik zeg hey Fernando, toen zei hij wat een toeval dat ik jou hier weer tegenkom, hij liet zijn vriendinnetje wat foto's van ons maken en toen werd het echt een stormloop omdat hierdoor de mensen hem wel herkenden, hij was net WK geworden, zo'n man kan bij mij niet meer stuk.

Niet dat hij van mij hoeft te winnen hoor, voor mij is een mooie race belangrijker dan wie hem uiteindelijk wint, maar gunnen doe ik het hem wel.
Tof om te lezen. :) Vind het wel mooi eigenlijk dat Alonso "gewoon" de metro pakt en over straat loopt.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:02:20 #270
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114567985
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:

*Alonso ontmoeting-verhaal*
En dan nu de meest verwachte reactie: Tits or GTFO. Euhm bedoel: pics or it didn't happen :P

Tof verhaal wel ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 23 juli 2012 @ 16:04:14 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114568050
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En dan nu de meest verwachte reactie: Tits or GTFO. Euhm bedoel: pics or it didn't happen :P

Tof verhaal wel ^O^
Dat verwachtte ik al, kom maar langs dan laat ik je de foto's zien :)
  maandag 23 juli 2012 @ 16:48:26 #272
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114569339
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat verwachtte ik al, kom maar langs dan laat ik je de foto's zien :)
Bedankt voor de uitnodiging ^O^ maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik een flink stuk moet reizen voor 1 fotootje te kunnen bekijken ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114569467
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:16 schreef Nober het volgende:

Hamilton heeft daar niks te zoeken en moet plaats maken voor de koplopers, ook al kan hij het tempo bijhouden.
Onzin, wat moet hamilton dan doen? Erachter blijven sukkelen? Hij kan er niets aan doen dat hij door een pitstop tussen de nummer 1 en 2 terecht komt en hij stukken sneller is. Je zag duidelijk dat hij vettel achter zich liet binnen 1 a 2 bochten.
There are only 151 Pokémon.
pi_114570865
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Onzin, wat moet hamilton dan doen? Erachter blijven sukkelen? Hij kan er niets aan doen dat hij door een pitstop tussen de nummer 1 en 2 terecht komt en hij stukken sneller is. Je zag duidelijk dat hij vettel achter zich liet binnen 1 a 2 bochten.
Hamilton was zoveel sneller dat de rondetijden van Hamilton en Vettel gelijk waren toen Hamilton er voorbij was.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:37:11 #275
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114570957
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hamilton was zoveel sneller dat de rondetijden van Hamilton en Vettel gelijk waren toen Hamilton er voorbij was.
Was dat toen z'n banden niet meer vers waren en hij achter Alonso vast zat?
Calm down, please!
  maandag 23 juli 2012 @ 17:38:10 #276
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_114570988
Zo dat was een toffe race, zal straks eens even wat foto's plaatsen :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_114571038
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Was dat toen z'n banden niet meer vers waren en hij achter Alonso vast zat?
Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:41:50 #278
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571101
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.
Lees nog eens?
Calm down, please!
pi_114571150
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lees nog eens?
Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.

Alonso was sneller, Vettel even snel. En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:49:32 #280
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571341
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.

Alonso was sneller, Vettel even snel. En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
"achter iemand vast zitten" kan ook betekenen dat de voorste auto een hogere top heeft en dat je er met DRS niet voorbij kunt. 't Kan ook betekenen dat de voorste rijder goed kan verdedigen. Er naartoe is één, er voorbij iets heel anders.

Zoals ik het zag was Hamilton een stuk sneller op banden die een rondje of 4 nieuwer waren, kon íe daardoor Vettel voorbij en aansluiten bij Alonso en waren z'n banden na die 4 ronden gelijk aan die van Alonso en Vettel.

Ik denk dan ook dat hij 't goed heeft gedaan ... niet alleen kan hij zich unlappen maar hij helpt Button ook nog eens (edit : en hij kan Vettel mind-fukken). Jammer dat hij Alonso niet voorbij kwam want dan was er nu niet eens over gepraat.
Calm down, please!
pi_114571476
Dat hele gedoe over er naartoe is één, er voorbij is iets heel anders is toch echt wel een fabeltje geworden met DRS hoor.

Vroeger kon je een auto die een stuk sneller was gewoon achter je houden door slim en netjes te verdedigen. Dat is nu echt niet meer mogelijk.
pi_114571546
quote:
En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.

Dát kostte hem tijd.

En Alonso is ook een pannekoek dat ie een beetje gaat lopen verdedigen.
Laat zo iemand er gewoon langs. Verdedigen kost tijd en je bent niet aan het racen met Lewis.

Ergo: Vettel is een lul en Alonso een pannekoek.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114571597
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.

Dát kostte hem tijd.

En Alonso is ook een pannekoek dat ie een beetje gaat lopen verdedigen.
Laat zo iemand er gewoon langs. Verdedigen kost tijd en je bent niet aan het racen met Lewis.

Ergo: Vettel is een lul en Alonso een pannekoek.

:)
is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 23 juli 2012 @ 18:01:13 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114571631
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit :)
pi_114571646
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit :)
inderdaad, maar dat is toch altijd een risico ;) en kun je tijd mee verliezen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114571655
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.

Buiten dat als 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen.
Het was zeker niet ondenkbaar dat als Alonso met hand en tand zou gaan verdedigen dat Vettel de lachende derde zou kunnen zijn en ze allebei voorbij steken.

Het is helemaal niet slim van Alonso. Zowel Vettel als Alonso hadden hem gewoon moeten laten gaan.

Dom haantjes gedrag is het. Zo van mijn lul is dikker. Kutneger.

Meer dan dat is het niet. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:02:10 #287
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571659
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
:Y

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit :)
:Y
Calm down, please!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:03:14 #288
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114571684
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Aniron het volgende:
Dat hele gedoe over er naartoe is één, er voorbij is iets heel anders is toch echt wel een fabeltje geworden met DRS hoor.
En het is een fabeltje dat dat met het grootste gemak gaat, want je moet nog wel binnen 1 sec kunnen komen van de voorligger. Eenmaal daar gaat 't inderdaad net iets makkelijker.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 23 juli 2012 @ 18:04:08 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114571705
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.

Buiten dat als 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen.
Het was zeker niet ondenkbaar dat als Alonso met hand en tand zou gaan verdedigen dat Vettel de lachende derde zou kunnen zijn en ze allebei voorbij steken.

Het is helemaal niet slim van Alonso. Zowel Vettel als Alonso hadden hem gewoon moeten laten gaan.

Dom haantjes gedrag is het. Zo van mijn lul is dikker. Kutneger.

Meer dan dat is het niet. :r
Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
  maandag 23 juli 2012 @ 18:11:20 #290
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571862
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
Whehehe, de patser! :) En zo ga je dus om met Hamilton's mind-fuk poging (en legt 'm meteen neer bij Vettel)
Calm down, please!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:16:19 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114571981
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
quote:
Q. (Vincent Marre – Sport Zeitung ) Fernando, don't you think it was risky to fight Hamilton as he was already lapped? You could have lost the race, because you lost some seconds.

FA: For me, yes, I didn't feel any risk to be honest. I knew that if Lewis was close enough and using the DRS and trying to overtake, going for it, I had a problem to leave the space and I knew that he was not in the race, so we didn't want to risk anything. For me, it was a good position to have Hamilton between me and Sebastian because we were approaching the pit stop time and having Hamilton there meant that Hamilton was around a second behind you and Sebastian was another second or 1.5s behind Lewis, so this 2.5s to Sebastian was very good, approaching the pit stop time so I tried to keep Lewis behind.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101435 ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114572112
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.

Dát kostte hem tijd.

Denk je? Of zou het toch gewoon het niet kunnen nemen van de ideale lijn en het moeten liften voor bocht 5 zijn.
pi_114573027
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Tof om te lezen. :) Vind het wel mooi eigenlijk dat Alonso "gewoon" de metro pakt en over straat loopt.
Dit. 14.gif Ik lees af en toe ook wel eens op zijn Twitter en daar komt hij ook best sympathiek over. Moet zeggen dat ik mezelf wel een beetje een fan van hem durf te noemen. Iets wat ik een aantal jaar geleden niet had gedacht. :P
pi_114573855
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef vosss het volgende:
Kutneger.

Meer dan dat is het niet. :r
Wat een sneue opmerking. Liever een 'kutneger' dan een racist.
pi_114574018
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een sneue opmerking. Liever een 'kutneger' dan een racist.
Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114574051
Dat heb ik nu ook. Van Button weten velen wel dat dat een relaxte jongen is, sympathiek, altijd open voor een eerlijk antwoord zonder om feiten heen te draaien. De laatste 2 jaar is Alonso ook een beetje zo'n jongen geworden, rustiger en minder poeha. ^O^
  maandag 23 juli 2012 @ 20:01:30 #297
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114575701
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.

:)
O, "homo" ... veel beter idd.

Het zit gewoon in je.
Calm down, please!
pi_114577541
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

O, "homo" ... veel beter idd.

Het zit gewoon in je.
Zit Lewis in Vosss?

Gekke Limburgers toch ;)

Jullie weten toch dat t aanstaande weekend weer n gp is ? En dat jullie voor die tijd klaar moeten zijn met jullie bitchfight ?
  maandag 23 juli 2012 @ 21:50:56 #299
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114580855
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef Meike26 het volgende:
Dat heb ik nu ook. Van Button weten velen wel dat dat een relaxte jongen is, sympathiek, altijd open voor een eerlijk antwoord zonder om feiten heen te draaien. De laatste 2 jaar is Alonso ook een beetje zo'n jongen geworden, rustiger en minder poeha. ^O^
Kan altijd erg genieten van Button zijn grid interviews. Gewoon een eerlijk, no nonsense verhaal. Hij vertelt wat hij kan vertellen zonder zijn race in gevaar te brengen en is daar verder eerlijk in. Dat eeuwige "We moeten afwachten, strategie is belangrijk, banden zijn belangerijk" etc van andere coureurs.. Dooooooooooooh daar hoef ik geen F1 coureur voor te horen.

Alonso valt me ook allersinds mee dit jaar. Massa durft uberhaupt al niks meer te zeggen. Webber is altijd een verstandig en volwassen coureur geweest. Ook schumacher, die ik nog steeds niet mag, is een stuk beter te pruimen nu hij een stuk verder naar achteren staat en duidelijk is dat ook hij niet perfect is. Van Kimi moet je houden, hate it or love it. En grosjean is gewoon tof, altijd een grote lach! Die vent houdt gewoon van racen, dat is duidelijk.

De enige die mij zwaar, maar dan ook zwaar is tegengevallen is Vettel. Iedereen is tof en aardig als het goed gaat. Als het minder gaat komt de ware aard naar voren en die is bij Vettel toch niet zo rooskleurig als menig mensen dachten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114584825
Kimi heeft ze champagne nog wel gekregen begrijp ik?

Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')