Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Was dat toen z'n banden niet meer vers waren en hij achter Alonso vast zat?
Lees nog eens?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.
Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.quote:
"achter iemand vast zitten" kan ook betekenen dat de voorste auto een hogere top heeft en dat je er met DRS niet voorbij kunt. 't Kan ook betekenen dat de voorste rijder goed kan verdedigen. Er naartoe is één, er voorbij iets heel anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.
Alonso was sneller, Vettel even snel. En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.quote:En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
is juist heel slim van Alonsoquote:Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.
Dát kostte hem tijd.
En Alonso is ook een pannekoek dat ie een beetje gaat lopen verdedigen.
Laat zo iemand er gewoon langs. Verdedigen kost tijd en je bent niet aan het racen met Lewis.
Ergo: Vettel is een lul en Alonso een pannekoek.
Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zitquote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is juist heel slim van AlonsoNu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
inderdaad, maar dat is toch altijd een risicoquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit
Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is juist heel slim van AlonsoNu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit
En het is een fabeltje dat dat met het grootste gemak gaat, want je moet nog wel binnen 1 sec kunnen komen van de voorligger. Eenmaal daar gaat 't inderdaad net iets makkelijker.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Aniron het volgende:
Dat hele gedoe over er naartoe is één, er voorbij is iets heel anders is toch echt wel een fabeltje geworden met DRS hoor.
Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.
Buiten dat als 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen.
Het was zeker niet ondenkbaar dat als Alonso met hand en tand zou gaan verdedigen dat Vettel de lachende derde zou kunnen zijn en ze allebei voorbij steken.
Het is helemaal niet slim van Alonso. Zowel Vettel als Alonso hadden hem gewoon moeten laten gaan.
Dom haantjes gedrag is het. Zo van mijn lul is dikker. Kutneger.
Meer dan dat is het niet.
Whehehe, de patser!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101435quote:Q. (Vincent Marre – Sport Zeitung ) Fernando, don't you think it was risky to fight Hamilton as he was already lapped? You could have lost the race, because you lost some seconds.
FA: For me, yes, I didn't feel any risk to be honest. I knew that if Lewis was close enough and using the DRS and trying to overtake, going for it, I had a problem to leave the space and I knew that he was not in the race, so we didn't want to risk anything. For me, it was a good position to have Hamilton between me and Sebastian because we were approaching the pit stop time and having Hamilton there meant that Hamilton was around a second behind you and Sebastian was another second or 1.5s behind Lewis, so this 2.5s to Sebastian was very good, approaching the pit stop time so I tried to keep Lewis behind.
Denk je? Of zou het toch gewoon het niet kunnen nemen van de ideale lijn en het moeten liften voor bocht 5 zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.
Dát kostte hem tijd.
Dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tof om te lezen.Vind het wel mooi eigenlijk dat Alonso "gewoon" de metro pakt en over straat loopt.
Ik lees af en toe ook wel eens op zijn Twitter en daar komt hij ook best sympathiek over. Moet zeggen dat ik mezelf wel een beetje een fan van hem durf te noemen. Iets wat ik een aantal jaar geleden niet had gedacht.
Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een sneue opmerking. Liever een 'kutneger' dan een racist.
O, "homo" ... veel beter idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.
Zit Lewis in Vosss?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, "homo" ... veel beter idd.
Het zit gewoon in je.
Kan altijd erg genieten van Button zijn grid interviews. Gewoon een eerlijk, no nonsense verhaal. Hij vertelt wat hij kan vertellen zonder zijn race in gevaar te brengen en is daar verder eerlijk in. Dat eeuwige "We moeten afwachten, strategie is belangrijk, banden zijn belangerijk" etc van andere coureurs.. Dooooooooooooh daar hoef ik geen F1 coureur voor te horen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef Meike26 het volgende:
Dat heb ik nu ook. Van Button weten velen wel dat dat een relaxte jongen is, sympathiek, altijd open voor een eerlijk antwoord zonder om feiten heen te draaien. De laatste 2 jaar is Alonso ook een beetje zo'n jongen geworden, rustiger en minder poeha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |