abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 17:38:10 #276
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_114570988
Zo dat was een toffe race, zal straks eens even wat foto's plaatsen :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_114571038
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Was dat toen z'n banden niet meer vers waren en hij achter Alonso vast zat?
Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:41:50 #278
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571101
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij zat zo vast achter Alonso dat Alonso snellere rondetijden reed ja.
Lees nog eens?
Calm down, please!
pi_114571150
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lees nog eens?
Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.

Alonso was sneller, Vettel even snel. En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:49:32 #280
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571341
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je achter iemand vast zit impliceert dat dat je sneller bent/kunt. Dat kon hij dus blijkbaar niet.

Alonso was sneller, Vettel even snel. En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
"achter iemand vast zitten" kan ook betekenen dat de voorste auto een hogere top heeft en dat je er met DRS niet voorbij kunt. 't Kan ook betekenen dat de voorste rijder goed kan verdedigen. Er naartoe is één, er voorbij iets heel anders.

Zoals ik het zag was Hamilton een stuk sneller op banden die een rondje of 4 nieuwer waren, kon íe daardoor Vettel voorbij en aansluiten bij Alonso en waren z'n banden na die 4 ronden gelijk aan die van Alonso en Vettel.

Ik denk dan ook dat hij 't goed heeft gedaan ... niet alleen kan hij zich unlappen maar hij helpt Button ook nog eens (edit : en hij kan Vettel mind-fukken). Jammer dat hij Alonso niet voorbij kwam want dan was er nu niet eens over gepraat.
Calm down, please!
pi_114571476
Dat hele gedoe over er naartoe is één, er voorbij is iets heel anders is toch echt wel een fabeltje geworden met DRS hoor.

Vroeger kon je een auto die een stuk sneller was gewoon achter je houden door slim en netjes te verdedigen. Dat is nu echt niet meer mogelijk.
pi_114571546
quote:
En die inhaalactie kost Vettel een halve seconde.
Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.

Dát kostte hem tijd.

En Alonso is ook een pannekoek dat ie een beetje gaat lopen verdedigen.
Laat zo iemand er gewoon langs. Verdedigen kost tijd en je bent niet aan het racen met Lewis.

Ergo: Vettel is een lul en Alonso een pannekoek.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114571597
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Eehmz, wat het Vettel kostte waren die debiele en overbodige en arrogante handgebaren.

Dát kostte hem tijd.

En Alonso is ook een pannekoek dat ie een beetje gaat lopen verdedigen.
Laat zo iemand er gewoon langs. Verdedigen kost tijd en je bent niet aan het racen met Lewis.

Ergo: Vettel is een lul en Alonso een pannekoek.

is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 23 juli 2012 @ 18:01:13 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114571631
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

is juist heel slim van Alonso :s) Nu kan hij zelf het tempo bepalen en zorgt hij ervoor dat Vettel veel moeilijker kan inhalen. Als Hamilton voor hem zou gaan was het gat kleiner en kon Hamilton hem illegaal in de weg zitten
Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit :)
pi_114571646
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan krijgt ie toch blauwe vlaggen, even aan Glijdt_licht vragen hoe dat ook alweer zit :)
inderdaad, maar dat is toch altijd een risico ;) en kun je tijd mee verliezen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114571655
quote:

[..]

Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.

Buiten dat als 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen.
Het was zeker niet ondenkbaar dat als Alonso met hand en tand zou gaan verdedigen dat Vettel de lachende derde zou kunnen zijn en ze allebei voorbij steken.

Het is helemaal niet slim van Alonso. Zowel Vettel als Alonso hadden hem gewoon moeten laten gaan.

Dom haantjes gedrag is het. Zo van mijn lul is dikker. Kutneger.

Meer dan dat is het niet. :r
vosss is de naam,
  maandag 23 juli 2012 @ 18:02:10 #287
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571659
quote:

[..]

:Y

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

:Y
Calm down, please!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:03:14 #288
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114571684
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Aniron het volgende:
Dat hele gedoe over er naartoe is één, er voorbij is iets heel anders is toch echt wel een fabeltje geworden met DRS hoor.
En het is een fabeltje dat dat met het grootste gemak gaat, want je moet nog wel binnen 1 sec kunnen komen van de voorligger. Eenmaal daar gaat 't inderdaad net iets makkelijker.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 23 juli 2012 @ 18:04:08 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114571705
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Hamilton was sneller en zou waarschijnlijk gewoon weg rijden.

Buiten dat als 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen.
Het was zeker niet ondenkbaar dat als Alonso met hand en tand zou gaan verdedigen dat Vettel de lachende derde zou kunnen zijn en ze allebei voorbij steken.

Het is helemaal niet slim van Alonso. Zowel Vettel als Alonso hadden hem gewoon moeten laten gaan.

Dom haantjes gedrag is het. Zo van mijn lul is dikker. Kutneger.

Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
  maandag 23 juli 2012 @ 18:11:20 #290
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114571862
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer terug vinden maar las gisteren Alonso's commentaar over Hamilton dat het hem wel lekker uitkwam dat die Vettel voorbij ging, het kostte hem niet veel moeite ervoor te blijven anders had hij hem gewoon laten gaan
Whehehe, de patser! :) En zo ga je dus om met Hamilton's mind-fuk poging (en legt 'm meteen neer bij Vettel)
Calm down, please!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:16:19 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114571981
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

quote:
Q. (Vincent Marre – Sport Zeitung ) Fernando, don't you think it was risky to fight Hamilton as he was already lapped? You could have lost the race, because you lost some seconds.

FA: For me, yes, I didn't feel any risk to be honest. I knew that if Lewis was close enough and using the DRS and trying to overtake, going for it, I had a problem to leave the space and I knew that he was not in the race, so we didn't want to risk anything. For me, it was a good position to have Hamilton between me and Sebastian because we were approaching the pit stop time and having Hamilton there meant that Hamilton was around a second behind you and Sebastian was another second or 1.5s behind Lewis, so this 2.5s to Sebastian was very good, approaching the pit stop time so I tried to keep Lewis behind.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101435 ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114572112
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Dát kostte hem tijd.

Denk je? Of zou het toch gewoon het niet kunnen nemen van de ideale lijn en het moeten liften voor bocht 5 zijn.
pi_114573027
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Tof om te lezen. :) Vind het wel mooi eigenlijk dat Alonso "gewoon" de metro pakt en over straat loopt.
Dit. 14.gif Ik lees af en toe ook wel eens op zijn Twitter en daar komt hij ook best sympathiek over. Moet zeggen dat ik mezelf wel een beetje een fan van hem durf te noemen. Iets wat ik een aantal jaar geleden niet had gedacht. :P
pi_114573855
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef vosss het volgende:
Kutneger.

Wat een sneue opmerking. Liever een 'kutneger' dan een racist.
pi_114574018
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een sneue opmerking. Liever een 'kutneger' dan een racist.
Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.

vosss is de naam,
pi_114574051
Dat heb ik nu ook. Van Button weten velen wel dat dat een relaxte jongen is, sympathiek, altijd open voor een eerlijk antwoord zonder om feiten heen te draaien. De laatste 2 jaar is Alonso ook een beetje zo'n jongen geworden, rustiger en minder poeha. ^O^
  maandag 23 juli 2012 @ 20:01:30 #297
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_114575701
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Vettel en Alonso dat dachten. Zo van kutneger ik heb een grotere lul dan jou. Ga aan de kant. Homo.

O, "homo" ... veel beter idd.

Het zit gewoon in je.
Calm down, please!
pi_114577541
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

O, "homo" ... veel beter idd.

Het zit gewoon in je.
Zit Lewis in Vosss?

Gekke Limburgers toch ;)

Jullie weten toch dat t aanstaande weekend weer n gp is ? En dat jullie voor die tijd klaar moeten zijn met jullie bitchfight ?
  maandag 23 juli 2012 @ 21:50:56 #299
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114580855
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef Meike26 het volgende:
Dat heb ik nu ook. Van Button weten velen wel dat dat een relaxte jongen is, sympathiek, altijd open voor een eerlijk antwoord zonder om feiten heen te draaien. De laatste 2 jaar is Alonso ook een beetje zo'n jongen geworden, rustiger en minder poeha. ^O^
Kan altijd erg genieten van Button zijn grid interviews. Gewoon een eerlijk, no nonsense verhaal. Hij vertelt wat hij kan vertellen zonder zijn race in gevaar te brengen en is daar verder eerlijk in. Dat eeuwige "We moeten afwachten, strategie is belangrijk, banden zijn belangerijk" etc van andere coureurs.. Dooooooooooooh daar hoef ik geen F1 coureur voor te horen.

Alonso valt me ook allersinds mee dit jaar. Massa durft uberhaupt al niks meer te zeggen. Webber is altijd een verstandig en volwassen coureur geweest. Ook schumacher, die ik nog steeds niet mag, is een stuk beter te pruimen nu hij een stuk verder naar achteren staat en duidelijk is dat ook hij niet perfect is. Van Kimi moet je houden, hate it or love it. En grosjean is gewoon tof, altijd een grote lach! Die vent houdt gewoon van racen, dat is duidelijk.

De enige die mij zwaar, maar dan ook zwaar is tegengevallen is Vettel. Iedereen is tof en aardig als het goed gaat. Als het minder gaat komt de ware aard naar voren en die is bij Vettel toch niet zo rooskleurig als menig mensen dachten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114584825
Kimi heeft ze champagne nog wel gekregen begrijp ik?

Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')