we zijn op het laatst eerst nog in Voglerock en daarna 2x in de rode neuzenshow geweest omdat we zo door konden lopen. Uiteindelijk afgesloten met de watershow; Patje en Silk zijn toen nog het Sprookjesbos in geweest.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Nette tijd. Werd het minder druk bij de attracties?
quote:
Daar wordt immers onredelijk makkelijk over gedaan tegenwoordig.quote:
Niet als je m'n Pat doodsterftquote:Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar wordt immers onredelijk makkelijk over gedaan tegenwoordig.
Jij bent geweldigquote:
Jaaaaaa, was super, we hebben toch maar een geweldige groep zo onder elkaarquote:Op zondag 22 juli 2012 17:37 schreef MissJ het volgende:
halloooo schatjes van me![]()
Ik ben moeeeee![]()
maar wat was het enorm gezellig gisteren!
Heeeeel goed!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ben zwaar maar dan ook zwaar naar de klote, dagje klussen erachteraan was iets te veel van het goede.
Ik heb daarom ook besloten deze week echt vakantie te hebben, ik ga helemaal niks doen behalve genieten van het mooie weer
Ik moet wel, ben even aan het eindje van mijn latijntjequote:
Noem je mij nu antiek?quote:
Dat meeeen jequote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet wel, ben even aan het eindje van mijn latijntje
?quote:
Je bent/was zo druk met alles, moet je gewoon ff rust nemen hunnquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent/was zo druk met alles, moet je gewoon ff rust nemen hunn! Even genieten
Ik kan het ook, zo mijn bed inquote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
Vanavond hardlopen met die Evy mp3'tjesDat schijn zelfs ik te kunnen, nou kom op dan
Ze lijkt op haar broer dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n zusje heeft wel echt een sportlijf, maar daar had ze tot nu nooit wat mee gedaan.
En hardlopen werkt op alles positief door. Je kunt lekker overal naartoe, wel is het belangrijk dat je goede schoenen hebt.
Oh wauw wat handig! Nu zal ik nog niet zo ver uit de buurt komen, maar als ik wat verder ga zal m'n telefoon ook nog mee moetenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Een zogenaamde 'sportband' is erg handig. En niet zo duur. Gebruik ik ook, ook als ik niet luister heb ik mijn telefoon zo mooi bij me.
Zoiets: http://link.marktplaats.nl/574873304
quote:
Heb je meer van die plaatjes? Er liep genoeg.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
we stonden in de wachtrij van de bob, moesten zo lachen
Waarschijnlijk was er niks op SBS gisterenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je meer van die plaatjes? Er liep genoeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er niks op SBS gisteren
Verklaard wel de druktequote:
Ik zie 't, ben nu al klaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel hebben we niet over de Efteling gezegd hier.
Het is gewoon oneerlijk ook, m'n vader kan wat dat betreft 3 uur lang in een bakoven op 250 graden gaan liggen en komt er ongedeerd uit.quote:Sterkte trouwens, zon en bootje en vissen = altijd rood. En toch trapt ieder mens die er aanleg voor heeft weer in. Een stukje in de bouwconstructie klopt gewoon niet.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:52 schreef Renesite het volgende:
Och... al die mensen in de rij van de Piranha dan
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er niks op SBS gisteren
Cee FB wat foto'squote:Op zondag 22 juli 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie 't, ben nu al klaar.![]()
[..]
Het is gewoon oneerlijk ook, m'n vader kan wat dat betreft 3 uur lang in een bakoven op 250 graden gaan liggen en komt er ongedeerd uit.
Of je een eend hebt gevangen in een van de bootjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op welke vragen hoopte je een antwoord te krijgen?
Ik heb wel de hoge randen gecheckt op stof. Was goed schoongemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Of je een eend hebt gevangen in een van de bootjes.
Of iemand moest plassen toen ze bovenin de pagode zaten.
Of iemand ook schrok van die kuttrol onderaan de Droomvlucht (bij mij iedere. keer. kutkabouter).
Of Ben Sauuunnnnders nog naar jou vroeg, vanwege je afwezigheid.
Of er mensen zijn bezwangerd toen ze zo dicht tegen elkaar geprakt in de Bob moesten zitten.
Dat soort dingen!
Sureeeee.. Of FB. En wil je hem zélf niet op FB dan zet ik hem er wel op. Mail me danquote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
heb hier een vliegende hollander foto. Even in een spoilertje gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik gooi vnaaf alles even in een mapje op fb, maar zit nu op een laptopje van m'n vader zonder fotosoftware dus n even een paar voorlopige dingetjes showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik dacht rechts voorin?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:08 schreef Renesite het volgende:
Ik ben die met een zonnebril op. So you know!
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er ook nog eentje waarbij jullie allemaal jullie vingers opsteken voor de foto, maar die gooi ik niet zomaar op fok omdat herkenbaar en zo
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, wat doe ik met de fotos van benny met een jurkje? En trique met z'n toverstafje?
Op facebook zettenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, wat doe ik met de fotos van benny met een jurkje? En trique met z'n toverstafje?
Ja whehehehequote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet iemand die foto van Zwab al op FB? Hebben mensen ook wat anders te liken. Zie dat er al familie is die die andere gare liked.
Echt, wacht een uurtje of zo en dan zet ik ze er allemaal opquote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet iemand die foto van Zwab al op FB? Hebben mensen ook wat anders te liken. Zie dat er al familie is die die andere gare liked.
Mijnes staan er alquote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Echt, wacht een uurtje of zo en dan zet ik ze er allemaal op
Doe rustig aan, blijf ik ook rustig!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Echt, wacht een uurtje of zo en dan zet ik ze er allemaal op
Ik vind het nog steeds mooiquote:
Zolang je niet in een snuggy zit maak ik me geen zorgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
Ik zit echt in een soort van waas op de bank
Ik heb keihard zitten janken.....van het lachenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Laysa het volgende:
Leuk dat jullie het leuk heben gehad. Heb veel aan jullie gedacht
Wat lief.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Laysa het volgende:
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad. Heb veel aan jullie gedacht
Leukkkkkkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb keihard zitten janken.....van het lachen
We waren goed bezigquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb keihard zitten janken.....van het lachen
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Laysa het volgende:
Leuk dat jullie het leuk heben gehad. Heb veel aan jullie gedacht
In de piranha, Rene en ik waren goed gaan zitten zeg maarquote:
Wie niet?quote:
Jij hebt een vergoot ego nuquote:
Die had die oude buurjongen gemaakt van onsquote:
quote:
BeugelBH?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
De leukste vond ik die felgele broek met dat felroze shirt
Die was niet leuk, dat was een hobbitquote:
Ik die mevrouw met die witte lange jas met zwarte designstrepen en roze accenten. (roze blokjes her en der)quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
De leukste vond ik die felgele broek met dat felroze shirt
Droomvluchtquote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik die mevrouw met die witte lange jas met zwarte designstrepen en roze accenten.
Oh god. Dacht dat ik de enige was waarbij het opvielquote:
Dat waren Belgen, ik hoorde ze praten.quote:
Neeeeequote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh god. Dacht dat ik de enige was waarbij het opviel!
In vergelijking tot haar zeker wel jaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:51 schreef Renesite het volgende:
Of bijzettafel met uit de kluiten gewassen grandcanyon in haar voorkant met volgens Siep wel een aantrekkelijke vriend/man!
Denk je dat we onderwijl aan het slapen waren.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh god. Dacht dat ik de enige was waarbij het opviel!
staat me niet meer bij. Ik heb zoveeeeel gezien. Niet veel goeds trouwens.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Die mevrouw met dat rode shirt met een ram/schaapgeheel erop. Ook gezien?
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Die mevrouw met dat rode shirt met een ram/schaapgeheel erop. Ook gezien?
ja geil was datquote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik die mevrouw met die witte lange jas met zwarte designstrepen en roze accenten. (roze blokjes her en der)
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
staat me niet meer bij. Ik heb zoveeeeel gezien. Niet veel goeds trouwens.
Is er ook maar 1 van gemaakt.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Is er ook maar 1 van gemaakt.
Goddank.
Alleen maar jankkinderen bij die droomvlucht, liever dat kleine baasje 's avondsquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat kind dat in de rij vd droomvlucht op dr rug lag te janken
Jaaaaaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen maar jankkinderen bij die droomvlucht, liever dat kleine baasje 's avonds
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zat bij die Aqua dinges een heel klein mannetje op de schouders zo te kijken ernaarquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja.Toen we bij de piranha zaten tuimelde er ook nog zo'n negertje heel stijlvol om. Maar dat was dan weer schattig.
En nog 3 jaar lang liep te janken daarover. Grow some balls kiddoquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Sorry, maar dat ligt aan de ouders, ze bleven haar vertroetelen, gewoon zeggen nu klaarquote:Op zondag 22 juli 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nog 3 jaar lang liep te janken daarover. Grow some balls kiddo!
Wacht maar op die van Zwabquote:
Eerst helemaal de naam tikken daarna achternaam weg halen met backspacequote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef Kally het volgende:
Hoe kun je iemand in een post taggen zonder de volledig naam in te typen?
Oh, okequote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst helemaal de naam tikken daarna achternaam weg halen met backspace
Onder de spoiler, af alleen op facebook?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar de auto foto die Zwab heeft gemaakt, hij zette hem op het dashboard met de zelfontspanner
Doe maar alleen FBquote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben thuis, het leegtrekken van m'n geheugenkaart kan beginnen
[..]
Onder de spoiler, af alleen op facebook?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bij mij, van in de autoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
Allemaal nieuwe facebookvriendjes
Dit was mijn 33 euro waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dit was mijn 33 euro waard.Ah johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Goed goed heur.quote:
Ik ben nog zwaar verrot, maar dat ligt aan mezelfquote:
Ik heb spierpijn, niet normaal. Hoe laat gingen jullie weg?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog zwaar verrot, maar dat ligt aan mezelf
11 uur geloof ik? Patje en Slikje gingen nog het sprookjesbos inquote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn, niet normaal. Hoe laat gingen jullie weg?
Dit was mijn 33 euro waard.Hoe vind ik u?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Zelfs om 11 uur 's avonds was het nog druk in het Sprookjesbosquote:Op zondag 22 juli 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
11 uur geloof ik? Patje en Slikje gingen nog het sprookjesbos in
Via event op 1 septemberquote:
Jankende kinderen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zelfs om 11 uur 's avonds was het nog druk in het Sprookjesbos
Nee. Dat is niet de goede, die is getrouwd met een man gekkie!quote:
Dat nietquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat niet
Maar wel in de rij staan om in die huisjes wat te kunnen zien enzo.
Niet extreem hoor, maar kom op. Het Sprookjesbos. 11 uur 's avonds
WA UN HOMMOquote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet de goede, die is getrouwd met een man gekkie!
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo makkelijk denk ik ook niet. Verdikkie.
Of juist nietquote:
Ik heb geen sterke maag en toch klik ik maar gelukkig is 't (voor mij althans) een dooie link.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
Waarom doen mensen dit? . (puntje klikbaar voor mensen met sterke magen)
Ah, dan heb jij nog nooit toegang gevraagd voor een vies subforum genaamd 'KPD' waar iedereen al hun sechzuele escapades ten tonele spreiden.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke maag en toch klik ik maar gelukkig is 't (voor mij althans) een dooie link.(eigenlijk nooit gesnapt waar deze smiley voor dient).
Welk onderdeel ergert je precies?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
Waarom doen mensen dit? . (puntje klikbaar voor mensen met sterke magen)
Ha!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, dan heb jij nog nooit toegang gevraagd voor een vies subforum genaamd 'KPD' waar iedereen al hun sechzuele escapades ten tonele spreiden.
De hele compositie. En vooral wanneer je ook nog naar boven scrollt. Bakjequote:
Bedankt voor de tip hèquote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
De hele compositie. En vooral wanneer je ook nog naar boven scrollt. Bakje
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat niet
Maar wel in de rij staan om in die huisjes wat te kunnen zien enzo.
Niet extreem hoor, maar kom op. Het Sprookjesbos. 11 uur 's avonds
ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik miste het in de rij staan vandaag, jullie?
quote:
kak, gefixtquote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Zwabs: die foto's staan allemaal in een mapje die wij niet kunnen zien, behalve wanneer je getaged bent denk ik
Thxxxquote:
dat kan geregeld worden!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Lutte het volgende:
De vriendengroep is de afgelopen weken verdubbeld en getransformeerd in een vage kennissengroep (niet mijn idee) en nu is de vage kennisengroep op FB een zuipvakantie naar Spanje VOLGEND jaar aan het regelen.
M'n beste vriendin en ik hebben al weddenschappen hoeveel mensen er daadwerkelijk gaan, zij zegt zes ik zeg tweeSowieso, we hebben zes stelletjes, daarvan is er met goed geluk nog eentje aan over een jaar hoor
Nja ik ga liever tot volgend jaar zomer met m'n vinger tussen de deur zitten dan met dat soepie op vakantie
hoe dat zo?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:48 schreef SiIk het volgende:
Hé Zwabber, jij bent van de speciaalbiertjes. Ik wist wel dat ik je naam ergens van kende.
Nee hoor. I'm good. Ik heb het voor altijd in mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij wilt de foto's vast wel even toegestuurd krijgen of zo
Nou van het bier dus.quote:
Oh, ja das waar, wel eens gedaan omdat watertornadequote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou van het bier dus.
Jij kwam nog wel eens in het radiotopic(?) melden wat je had gekocht enzo. Ja toch?
Ik ging met Watertornado bier drinken op het bierfestival in Bodegravenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja das waar, wel eens gedaan omdat watertornade
Jaquote:
Ik zou de kat hebben geknuffeldquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens, jullie negeren het verhaal wat ik net postte![]()
DAT WAS ECHT!
hihi, patrique, chasing pussyquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens, jullie negeren het verhaal wat ik net postte![]()
DAT WAS ECHT!
Hij had dorst.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was godver bijna in slaap, komt dat hoerenbeest aan de deur krabben... ik snapte het niet.. ik was bang. Ik beken. Ik dacht even aan inbrekers, René was de held en ging kijken, en zag dat hoerending.
zat ie op de onderste trap, ging ie niet weg, ik pak een glas water, gooi dat naar dat beest, KOMT IE WEER NAAR BOVEN
Hele muur drijfnatquote:Op maandag 23 juli 2012 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was godver bijna in slaap, komt dat hoerenbeest aan de deur krabben... ik snapte het niet.. ik was bang. Ik beken. Ik dacht even aan inbrekers, René was de held en ging kijken, en zag dat hoerending.
zat ie op de onderste trap, ging ie niet weg, ik pak een glas water, gooi dat naar dat beest, KOMT IE WEER NAAR BOVEN
Ja nu wel, lekker weer voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |