we zijn op het laatst eerst nog in Voglerock en daarna 2x in de rode neuzenshow geweest omdat we zo door konden lopen. Uiteindelijk afgesloten met de watershow; Patje en Silk zijn toen nog het Sprookjesbos in geweest.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Nette tijd. Werd het minder druk bij de attracties?
quote:
Daar wordt immers onredelijk makkelijk over gedaan tegenwoordig.quote:
Niet als je m'n Pat doodsterftquote:Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar wordt immers onredelijk makkelijk over gedaan tegenwoordig.
Jij bent geweldigquote:
Jaaaaaa, was super, we hebben toch maar een geweldige groep zo onder elkaarquote:Op zondag 22 juli 2012 17:37 schreef MissJ het volgende:
halloooo schatjes van me![]()
Ik ben moeeeee![]()
maar wat was het enorm gezellig gisteren!
Heeeeel goed!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ben zwaar maar dan ook zwaar naar de klote, dagje klussen erachteraan was iets te veel van het goede.
Ik heb daarom ook besloten deze week echt vakantie te hebben, ik ga helemaal niks doen behalve genieten van het mooie weer
Ik moet wel, ben even aan het eindje van mijn latijntjequote:
Noem je mij nu antiek?quote:
Dat meeeen jequote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet wel, ben even aan het eindje van mijn latijntje
?quote:
Je bent/was zo druk met alles, moet je gewoon ff rust nemen hunnquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent/was zo druk met alles, moet je gewoon ff rust nemen hunn! Even genieten
Ik kan het ook, zo mijn bed inquote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
Vanavond hardlopen met die Evy mp3'tjesDat schijn zelfs ik te kunnen, nou kom op dan
Ze lijkt op haar broer dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n zusje heeft wel echt een sportlijf, maar daar had ze tot nu nooit wat mee gedaan.
En hardlopen werkt op alles positief door. Je kunt lekker overal naartoe, wel is het belangrijk dat je goede schoenen hebt.
Oh wauw wat handig! Nu zal ik nog niet zo ver uit de buurt komen, maar als ik wat verder ga zal m'n telefoon ook nog mee moetenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Een zogenaamde 'sportband' is erg handig. En niet zo duur. Gebruik ik ook, ook als ik niet luister heb ik mijn telefoon zo mooi bij me.
Zoiets: http://link.marktplaats.nl/574873304
quote:
Heb je meer van die plaatjes? Er liep genoeg.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
we stonden in de wachtrij van de bob, moesten zo lachen
Waarschijnlijk was er niks op SBS gisterenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je meer van die plaatjes? Er liep genoeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er niks op SBS gisteren
Verklaard wel de druktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |