SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 22-07-2012 16:15:06 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
![]()
TT uiteraard op deze melodie lezenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Geniet van de zon mossel.
Grappig, m'n loopmaatje is in Frankrijk, dus heb voor het eerst weer eens alleen gelopen, en eindelijk weer eens 5,5 km gelopen.
Had altijd het idee dat ik ook met haar wel op m'n eigen tempo liep, maar blijkbaar pas ik me toch onbewust aan.![]()
Dat gebeurt natuurlijk automatisch.quote:![]()
Jaaaaa, door het bos baggeren is echt het leukst wat ik tot nog toe heb gedaan wat betreft lopen. Beetje om je heen kijken, geen auto's/fietsen en mooie natuur natuurlijk.
http://www.endomondo.com/workouts/s6yaExnKaOs
Rond de 6 min. zie je een piek wat betreft snelheid. Ik nam daar een zijweg (behoorlijk volgegroeid) en hier lagen na een tijdje echt 5 of 6 modderpoelen achter elkaar dus daar moest ik wat langzamer doorheen. Ik bagger dan liever door de modder dan dat ik door de brandnetels ren hoor.![]()
![]()
Ik heb trouwens wel een schurfthekel aan die hekjes die midden op het pad staan zodat je er niet in kan met je fiets. Man man man, wat is dat smal/langzaam zeg. Bij de laatste stond er zelfs een familie náást, en oma met de kinderwagen erin. Loop door en ga aan de kant man.
Verder? Echt heel gaaf. Precies 4 km in 25 min.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Wauw! Wat een prachtige route Nero! Mooie tijd ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kwam precies uit met mijn training ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Maraca het volgende:
Wauw! Wat een prachtige route Nero! Mooie tijd ookSommige stukken waren dus echt op achteraf paadjes waar je eigenlijk liever loopt dan rent door alle boomwortels en planten en sloten/bruggetjes, maar dat was wel vet.
It's funny
Lekker gelopen Nero![]()
Ik heb altijd 2 piekjes in m'n grafiekje waar ik heel snel ren, dacht eerst dat het gps fuckups waren, maar ik ga daar een viaduct onder, en de snelle pieken zitten waar ik omhoog ren![]()
![]()
@Maraca, zou je mij kunnen toevoegen aan de OP?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn aanmelding voor de Istanbul Eurasia Marathon (8km) is trouwens inmiddels bevestigd.
11 september 2012 - Intercontinental Istanbul Eurasia Marathon
• sylvesterrr - 8km![]()
Donequote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
@Maraca, zou je mij kunnen toevoegen aan de OP?
[..]
Ohai leaderboard top 10, I'm back
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha, bekend probleem ja. Het lijkt misschien niet logisch dat je dan harder gaat, maar toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
Lekker gelopen Nero![]()
Ik heb altijd 2 piekjes in m'n grafiekje waar ik heel snel ren, dacht eerst dat het gps fuckups waren, maar ik ga daar een viaduct onder, en de snelle pieken zitten waar ik omhoog renquote:
It's funny
Dank je. Ik zie overigens dat ik een kleine fout heb gemaakt.quote:Het is in november, niet in september.
* sylvesterrr is weer toe aan vakantie.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie overigens dat ik een kleine fout heb gemaakt.Het is in november, niet in september.
* sylvesterrr is weer toe aan vakantie.![]()
* Maraca past het aanVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vandaag express een route genomen over asfalt. Door de bossen is wel mooi maar ook zwaarder. Gisteren nog mijn routeplannen iets gewijzigd, ik zag een tussendoorweggetje in plaats van door een dorp er buiten om. Bij dat weggetje aangekomen zag hetber mooi uit en was blij met mijn beslissing. Totdat het pad ophield en oerging in gras. Dus alsnog een paar kilometer door het gras kunnen lopen.
Hartslagband is opgestuurd ter reperatie dus kon niet op hartslag lopen. Desondanks wel mooi vlak gelopen zonder al teveel op mijn klokje te kijken. Laatste kilometer als bonus gelopen in een extra langzaam tempo om hopelijk al wat verzuring kwijt te raken.
http://connect.garmin.com/activity/201776364![]()
Jeetje, wat een afstandquote:Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag express een route genomen over asfalt. Door de bossen is wel mooi maar ook zwaarder. Gisteren nog mijn routeplannen iets gewijzigd, ik zag een tussendoorweggetje in plaats van door een dorp er buiten om. Bij dat weggetje aangekomen zag hetber mooi uit en was blij met mijn beslissing. Totdat het pad ophield en oerging in gras. Dus alsnog een paar kilometer door het gras kunnen lopen.
Hartslagband is opgestuurd ter reperatie dus kon niet op hartslag lopen. Desondanks wel mooi vlak gelopen zonder al teveel op mijn klokje te kijken. Laatste kilometer als bonus gelopen in een extra langzaam tempo om hopelijk al wat verzuring kwijt te raken.
http://connect.garmin.com/activity/201776364![]()
Knap hoor.
Ik heb ook gelopen, 30 minuten
Maar *jank* de Garmin heeft er weer een potje van gemaakt...
http://connect.garmin.com/activity/201786364
Ik heb 2 keer hetzelfde rondje gelopen, maar op het kaartje zit er zo'n 20 meter tussen. En wederom spikes in de snelheid die nergens op slaan. Ik vind het niet leuk meer, geen enkele activiteit is goedgegaan. En ik heb stilgestaan bij het zoeken naar satellieten.
Nou ja, ik wacht het mailtje naar de klantenservice maar af.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dan klopt er inderdaad iets niet MB. Balen zeg
Respect!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/201776364Jeetje, balen zeg! Ik had dat baalgevoel al toen Endomondo aan het kutten was, laat staan als je bewust zo'n duur ding er voor kooptquote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje, wat een afstand![]()
Knap hoor.
Ik heb ook gelopen, 30 minuten
Maar *jank* de Garmin heeft er weer een potje van gemaakt...
http://connect.garmin.com/activity/201786364
Ik heb 2 keer hetzelfde rondje gelopen, maar op het kaartje zit er zo'n 20 meter tussen. En wederom spikes in de snelheid die nergens op slaan. Ik vind het niet leuk meer, geen enkele activiteit is goedgegaan. En ik heb stilgestaan bij het zoeken naar satellieten.
Nou ja, ik wacht het mailtje naar de klantenservice maar af..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wat een kut end zeg...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/201776364SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan trouwens iemand mij nog toevoegen in de OP14 oktober, 5km bij de marathon van Eindhoven.
En ik loop 'm samen met m'n moederquote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Kan trouwens iemand mij nog toevoegen in de OP14 oktober, 5km bij de marathon van Eindhoven.
.
Toegevoegdquote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Moet die ook in de OP?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Respect!
[..]
Jeetje, balen zeg! Ik had dat baalgevoel al toen Endomondo aan het kutten was, laat staan als je bewust zo'n duur ding er voor koopt.
Ik had hem juist gekocht nadat Runkeeper een paar keer goed de fout in ging. Van zo'n horloge van ¤200 mag je toch wel verwachten dat ie het goed doet. Nou ja, we wachten af.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik kwam niet meer bij van het lachenquote:'We zouden drie keer per week vijf kilometer in 35 minuten doen en één ervan proberen te rekken tot 10 kilometer in 1.10 uur. Ik, de geoefende, liep meteen de tweede rit die tien kilometer en kwam vervolgens met mijn enkel bij Perry (die op de foto hiernaast staat) -insert foto van iets te hippe masseur met spieren, hip shirtje en dé looks- terecht.
Wij haten Perry's Perry's rennen de Dam tot Damloop in 1.02 en klagen dan steen en been over die belachelijke k*ttijd! Waardoor wij de 1.32 waar we onze longen voor uit het lijf gegeseld hebben maar voor ons houden.'
Thomas Acda (die de NY Marathon acht keer liep) in Mens Health, juni 2012
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier en daar wat schaduw inbouwen, dan komt het wel goedquote:Op zondag 22 juli 2012 14:48 schreef VKV het volgende:
Ja, ik ga eens voor de eerste keer 's middags hardlopen. Dat wordt nog meer zweten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik begrijp heel het verhaal nietquote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij van het lachen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
wel of niet wel of niet wel of niet.!
10 km proberen of de zevenheuvelenweg op en af.hmmmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
7heuvelquote:Op zondag 22 juli 2012 15:09 schreef winterstorm666 het volgende:
10 km proberen of de zevenheuvelenweg op en af.hmmmTis lekker weer!
![]()
Hmmm... Moeilijk, moeilijk.
Op 9 september de Marktstadrun (4EM) in Purmerend lopen, of de Bridge to Bridge (3EM) in Arnhem?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja. Want ga je nou lopen in je geboorteplaats, of bij een (naar horen zeggen) leuke loop waaraan tig FOK!kers meedoen?quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zou altijd voor de leukste/mooiste loop kiezenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Want ga je nou lopen in je geboorteplaats, of bij een (naar horen zeggen) leuke loop waaraan tig FOK!kers meedoen?![]()
![]()
We zouden toch nog samen een evenement lopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Want ga je nou lopen in je geboorteplaats, of bij een (naar horen zeggen) leuke loop waaraan tig FOK!kers meedoen?
Da's een beetje het punt. Purmerend ken ik op m'n duimpje en dat is natuurlijk wel erg leuk lopen (de route is ook best mooi, zo te zien). In Arnhem kan ik dat niet echt inschatten, maar heb wel gehoord dat ie erg mooi is. Daarnaast zijn er echt heul veul FOK!kers uit dit topic die ook één van de afstanden lopen. En da's dan wel weer gezellig.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor de leukste/mooiste loop kiezen
Qua kosten maakt het ook geen reet uit, want het kost allebei 10 euro
Tja tja tja lastigquote:Op zondag 22 juli 2012 15:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's een beetje het punt. Purmerend ken ik op m'n duimpje en dat is natuurlijk wel erg leuk lopen (de route is ook best mooi, zo te zien). In Arnhem kan ik dat niet echt inschatten, maar heb wel gehoord dat ie erg mooi is. Daarnaast zijn er echt heul veul FOK!kers uit dit topic die ook één van de afstanden lopen.
Qua kosten maakt het ook geen reet uit, want het kost allebei 10 euro![]()
![]()
Da's waarquote:Op zondag 22 juli 2012 15:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zouden toch nog samen een evenement lopen?
Maar dan moet jij dus wel lief zijn voor je beentjes!!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Doe ikquote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's waar
Maar dan moet jij dus wel lief zijn voor je beentjes!!![]()
Als jij de B2B looptquote:
Het is hier wel flink warm!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:09 schreef winterstorm666 het volgende:
10 km proberen of de zevenheuvelenweg op en af.hmmm![]()
Coopertestje gedaan (ik besloot dat ik geen zin had om een half uur hard te lopen dus dit vond ik wel een mooi alternatief). Van 2.09 km naar 2.13 km. Omdat ik pas na een paar minuten hardlopen besloot voor die coopertest te gaan heb ik er niet het maximale uit kunnen halen (heel rustig begonnen) maar door het racen op het eind alsnog compleet kapot gegaan
Dacht echt dat ik flauw zou vallen
![]()
![]()
Ik ben me nu aan het inschrijven voor de Singelloop in Utrecht op 30 sept; maar denk wel dat het Arnhem gaat worden op 09-09quote:Gewoon, omdat gezellig enzo
Yayquote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het inschrijven voor de Singelloop in Utrecht op 30 sept; maar denk wel dat het Arnhem gaat worden op 09-09Gewoon, omdat gezellig enzo
Maraca, wil jij het "(onder voorbehoud)" stukje weghalen uit de OP?quote:Beste Yuki,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 kilometer recreatie ABN AMRO Singelloop Utrecht op 30 september 2012.
Donequote:Op zondag 22 juli 2012 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maraca, wil jij het "(onder voorbehoud)" stukje weghalen uit de OP?
zat al op weerstations in de buurt te kijken.quote:
rond de 21 22 graden of nog warmer?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Jij staat al ingeschreven voor de BTB?Ook de 3EM
Jaaaaquote:Op zondag 22 juli 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar gewoon inschrijven, he?![]()
We zijn nu toch bezigquote:Beste Yuki,
Leuk dat je zondag 9 september aan de start verschijnt van de 3 Engelse Mijl bij de 27e editie van de Rabo Bridge to Bridge-loop.
Wat leukquote:weer iemand erbij!
Ik zal binnenkort eens een herkenbaar punt kiezen in de stad waar we kunnen afspreken
Eeeh.. het allerliefst 30 minuten, maar dat hangt echt van het herstel af en hoe snel ik weer op de 5km zit.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vanochtend gelopen, voor de drukte en de warmte.
12,5 km met 11,3 km/u, ongeveer de helft over asfalt, de rest (goede) zandpaadjes.
Ben wel tevreden over de opbouw:
1 5:34.4 1.00 5:34
2 5:27.8 1.00 5:28
3 5:33.6 1.00 5:34
4 5:36.0 1.00 5:36
5 5:41.9 1.00 5:42
6 5:19.8 1.00 5:20
7 5:19.5 1.00 5:19
8 5:23.9 1.00 5:24
9 5:24.7 1.00 5:25
10 5:02.4 1.00 5:02
11 5:02.2 1.00 5:02
12 4:50.8 1.00 4:51
13 2:22.7 0.50 4:43ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Mooie snelheid!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:15 schreef sigme het volgende:
12,5 km met 11,3 km/u, ongeveer de helft over asfalt, de rest (goede) zandpaadjes.
13 2:22.7 0.50 4:43![]()
![]()
Daar zou ik ook zeer tevreden over zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 16:15 schreef sigme het volgende:
13 2:22.7 0.50 4:43![]()
Wauw Sigme, wat een tempo!
Ik ga weer verder chillen... Ik realiseer me nog steeds niet dat ik een week vakantie heb en dus NIETS hoef te doen... Daar moet maar even verandering in komen
Kan me voorstellen dat je tevreden bentquote:Op zondag 22 juli 2012 16:15 schreef sigme het volgende:
13 2:22.7 0.50 4:43lekker gelopen op een jaloersmakende snelheid!
Ik loop sinds kort (al twee keer gedaan) ook op de loopband van de sportschool. Wat harder dan buiten en wat intervalletjes met stukken flink harder dan ik uit mezelf doe. Ik denk dat dat veel effect heeft, want dit tempo is erg hoog voor mij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
* Maraca gaat weer aan het werkquote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef Yuki het volgende:
Wauw Sigme, wat een tempo!
Ik ga weer verder chillen... Ik realiseer me nog steeds niet dat ik een week vakantie heb en dus NIETS hoef te doen... Daar moet maar even verandering in komenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zo'n band kan op die manier best wel een uitdaging zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik loop sinds kort (al twee keer gedaan) ook op de loopband van de sportschool. Wat harder dan buiten en wat intervalletjes met stukken flink harder dan ik uit mezelf doe. Ik denk dat dat veel effect heeft, want dit tempo is erg hoog voor mij.
maar vandaag rende ik langs de sportschool en ik heb in gedachten toch even een lange neus gemaakt naar die mensen op de band daar binnen. Buiten was het veel lekkerder
Ach, deze keer is het voor een goed doel (mijn titelquote:) dus dan werk ik wel even als het zulk mooi weer is.
Jeuj, die loop ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maraca, wil jij het "(onder voorbehoud)" stukje weghalen uit de OP?
Net, trouwens. Eerste keer weer. Was nog benieuwd of antibiotica een verschil maakt: niet dus. had alleen beetje kramp op de heenweg omdat mijn lunch niet goed gezakt was.
Distance: 10.10 km
Time: 1:09:38
Avg Speed: 8.7 km/h
Ik ben niet kapot te krijgen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
zow here i go!
zevenheuvelenweg in rustig tempo.
kijken hoe hij gaat. wel erg warm maar ach ja.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik duim voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 17:24 schreef winterstorm666 het volgende:
zow here i go!
zevenheuvelenweg in rustig tempo.
kijken hoe hij gaat. wel erg warm maar ach ja.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Mooi!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jeuj, die loop ik ook
Net, trouwens. Eerste keer weer. Was nog benieuwd of antibiotica een verschil maakt: niet dus. had alleen beetje kramp op de heenweg omdat mijn lunch niet goed gezakt was.
Ik ben niet kapot te krijgen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zag het. Goed bezig jij.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef VKV het volgende:
Coopertestje gedaan (ik besloot dat ik geen zin had om een half uur hard te lopen dus dit vond ik wel een mooi alternatief). Van 2.09 km naar 2.13 km. Omdat ik pas na een paar minuten hardlopen besloot voor die coopertest te gaan heb ik er niet het maximale uit kunnen halen (heel rustig begonnen) maar door het racen op het eind alsnog compleet kapot gegaan
Dacht echt dat ik flauw zou vallen
It's funny
Netjesquote:Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jeuj, die loop ik ook
Ik ben niet kapot te krijgen![]()
![]()
Semtex
Als jij ook de Singelloop loopt, misschien ff afspreken om te zwaaien?
Jij loopt m sneller dan ik dus we zullen wel niet in hetzelfde startvak staanmaar lijkt me wel gezellig
Taart, tucjes en trainen is geen goede combi. Vanmiddag mijn verjaardag gevierd en net gelopen, maar ik had best wel steken in mijn zij
.
Nu even teruglezen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Happy birthday
Ben je jarig?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef MaLo het volgende:
Taart, tucjes en trainen is geen goede combi. Vanmiddag mijn verjaardag gevierd en net gelopen, maar ik had best wel steken in mijn zij
.
Nu even teruglezen.
Gefeliciteerd!!
Feliquote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef MaLo het volgende:
.
Nu even teruglezen.
![]()
![]()
Pompend vuisten maken tijdens het lopen dan!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef MaLo het volgende:
.
Nu even teruglezen.
Enne... (alvast/nog) gefeliciteerd.
It's funny
Happy Birthday MaLo .*!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef MaLo het volgende:
.
Nu even teruglezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Thanxmaar ik ben morgen jarig en heb het vandaag gevierd
.
Ik heb dit topic teruggelezen maar ben zowat alles alweer vergeten. Nero en TheWhitecowboy hadden mooi gelopen en Debsterr gaat met haar moeder een wedstrijd doen, dat weet ik nog wel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
VKV met d'r cooper ook nog.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:28 schreef MaLo het volgende:
Thanxmaar ik ben morgen jarig en heb het vandaag gevierd
.
Ik heb dit topic teruggelezen maar ben zowat alles alweer vergeten. Nero en TheWhitecowboy hadden mooi gelopen en Debsterr gaat met haar moeder een wedstrijd doen, dat weet ik nog wel
![]()
It's funny
Ik loop hem met twee vriendenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:12 schreef Yuki het volgende:
Semtex
Als jij ook de Singelloop loopt, misschien ff afspreken om te zwaaien?
Jij loopt m sneller dan ik dus we zullen wel niet in hetzelfde startvak staanmaar lijkt me wel gezellig
Ik zal naar je zwaaien als ik je zie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SEMTEX en sigme niet te vergeten natuurlijk.quote:
De hele week dit weer strakjes. En rond de 28 graden.
It's funny
Oh jaquote:Er in het begin niet helemaal voor gaan en dan toch nog je cooper verbeteren. Nice VKV
Dan worden we gewoon verplicht om 06.00 de wekker te zettenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
SEMTEX en sigme niet te vergeten natuurlijk.
De hele week dit weer strakjes. En rond de 28 graden.![]()
want overdag is het TE warm.
![]()
Zo, ik ga de hitte weer trotseren. M'n kleding is nog nooit zo nat geweest, en ik loop steeds maar 20 min.Maar ja, beter 3x per week 20 dan helemaal niks.
![]()
Ik zit eraan te denken woensdag niet te gaan lopen maar te gaan zwemmen. In het openluchtzwembad. Moet ik alleen nog een volwassene strikken om mee te gaan, zodat ik baantjes kan zwemmen en dochter in het golfslagbad kanquote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
SEMTEX en sigme niet te vergeten natuurlijk.
De hele week dit weer strakjes. En rond de 28 graden.![]()
Man, in Australië doen ze ook aan hardlopen in de namiddag hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan worden we gewoon verplicht om 06.00 de wekker te zettenwant overdag is het TE warm.
Maar dan heb je wel om de 250 meter een waterkraantje.
It's funny
Maar wel góed gelopen (en gewandeldquote:Op zondag 22 juli 2012 18:34 schreef Kwamo het volgende:
Het was vanmiddag wel errug warm hoor. Ik ben naar een vriendin gelopen, maar ik heb terug gewandeld)
Ik sta zonder te hardlopen al iedere werkdag om 6:45 uur op en dat trek ik al nauwelijksquote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan worden we gewoon verplicht om 06.00 de wekker te zettenwant overdag is het TE warm.
. Ben niet zo'n ochtendmens
.
Mij ook niet gezien hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik sta zonder te hardlopen al iedere werkdag om 6:45 uur op en dat trek ik al nauwelijks. Ben niet zo'n ochtendmens
.
Ik ga wel na mijn ontbijt of lunch haha.
![]()
Gewoon eens proberen. Als je eenmaal loopt lukt het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik sta zonder te hardlopen al iedere werkdag om 6:45 uur op en dat trek ik al nauwelijks. Ben niet zo'n ochtendmens
.
It's funny
Tijdens het lopen gaat het inderdaad wel ja. Maar daarna en daarvoor is bij mij absoluut geen succes moet ik zeggenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Als je eenmaal loopt lukt het wel.![]()
![]()
Ja, het maakt je dag wel 2 uur korter.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdens het lopen gaat het inderdaad wel ja. Maar daarna en daarvoor is bij mij absoluut geen succes moet ik zeggen
It's funny
Bij mij maakt het m'n dag 10 uur korter, kan gewoon écht niet tegen vroeg opstaanquote:Op zondag 22 juli 2012 18:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, het maakt je dag wel 2 uur korter.[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mijn diensten staan het niet toe deze week, moet elke keer om 8:00 beginnen. Misschien 's avonds wat korte afstandjes lopen en dan in 't weekend gaan oid.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
.
8:00 .. dan kun je om 5.30 gaan lopenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn diensten staan het niet toe deze week, moet elke keer om 8:00 beginnen. Misschien 's avonds wat korte afstandjes lopen en dan in 't weekend gaan oid.
Been there, done thatquote:
Ik heb ook mijn grenzenquote:
quote:Maar.. om 5.30 lopen is heerlijkquote:
That too, this fridayquote:
6 uur is echt mijn maxquote:Bovendien ren ik altijd minstens een uur. Ik kijk 't wel aan
ben alle dagen vroeg thuis, dus kan ik 't 's avonds proberen.
Zoiets dacht ik al ja. Je loopt dus bij elke training een uur of meer? Is dat een beetje gezond vol te houden?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
6 uur is echt mijn maxBovendien ren ik altijd minstens een uur. Ik kijk 't wel aan
It's funny
Als je goed eet en goed opbouwt welquote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja. Je loopt dus bij elke training een uur of meer? Is dat een beetje gezond vol te houden?Sommige mensen hebben bij meer dan een uur water nodig, ik niet echt, al zou ik dan misschien op de weg terug betere tijden krijgen
Ja, als je echt een uur wilt lopen is het inderdaad niet ideaal. Maar goed, moet je dat willen, met dit weerquote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
6 uur is echt mijn maxBovendien ren ik altijd minstens een uur. Ik kijk 't wel aan
O, dat is wel fraai.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je goed eet en goed opbouwt welSommige mensen hebben bij meer dan een uur water nodig, ik niet echt, al zou ik dan misschien op de weg terug betere tijden krijgen
Je traint dus ook niet echt voor een grotere afstand neem ik aan? Loop je dan alleen duurloopjes? Ik begin die intervaltrainingen een beetje zat te worden namelijk, maar ik moet eerst voor de 15 km trainen....
It's funny
Ik loop soms voor het werk aan, dan sta ik om 5 uur op en sta ik om 5:10 buiten.
Met als grootste nadeel dat ik dan geen uur kan hardlopen, waardoor het een klein saai rondje is (van 5,5 km). Maar in de herfst / winter is het voor mij wel de beste manier om toch aan m'n kilometers te komen. Nu lukt het wel om af en toe 's avonds een uur te lopen, maar als het donker en koud is breng ik dat niet op. Dus dan loop ik 3 a 4 dagen / week 's ochtend dat stomme stukje en in het weekend 1 a 2 duurlopen.ik moet verrassend weinig
Hmm.. een uur is wel lastig in te plannen jaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel, het inplannen is net zo makkelijk natuurlijk. Het daadwerkelijk doen is wat anders.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. een uur is wel lastig in te plannen ja![]()
It's funny
morgenochtend vroeg opstaan, les 7 van mijn schema lopen, nog even 45 min fietsen, krachttraining, douchen en dan hard aan de studie
topdagje
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
baasquote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef Drassss het volgende:
Ik neem even 4 rustdagen, nouja ik ga morgen en overmorgen 150km fietsen
Jawel, HM en de Zevenheuvelenloop in oktoberquote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O, dat is wel fraai.Je traint dus ook niet echt voor een grotere afstand neem ik aan?
Sweet as. Maar wel alleen duurloopjes?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jawel, HM en de Zevenheuvelenloop in oktober
It's funny
Ik wil echt dolgraag hardlopen, maar ik heb vaak na twintig minuten geen zin meer terwijl ik het wel lekker vind.
Hoe los je dit op?![]()
![]()
zombierunquote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef xoxoSooph het volgende:
Ik wil echt dolgraag hardlopen, maar ik heb vaak na twintig minuten geen zin meer terwijl ik het wel lekker vind.
Hoe los je dit op?
Na twintig minuten op de loopband geen zin meer, of ook echt buiten? In dat eerste geval: ga naar buiten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef xoxoSooph het volgende:
Hoe los je dit op?In dat tweede geval: niet piepen en doorgaan zodat je weer trots op jezelf kunt zijn.
Stel jezelf een doel om naartoe te werken. Een specifiek evenement, of gewoon een afstand die je wil rennen in x tijd.
It's funny
Heb slappe knieën en op de loopband heb ik geen last met rennen, doel is ook inderdaad om langer te rennen maar vooral ook buiten! Maar mijn knieën hebben daar ook geen zin in, en rennen doet dan pijnquote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Na twintig minuten op de loopband geen zin meer, of ook echt buiten? In dat eerste geval: ga naar buiten.In dat tweede geval: niet piepen en doorgaan zodat je weer trots op jezelf kunt zijn.
Stel jezelf een doel om naartoe te werken.
![]()
Dan zou ik eens naar een fysiotherapeut gaan voor advies.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Heb slappe knieën en op de loopband heb ik geen last met rennen, doel is ook inderdaad om langer te rennen maar vooral ook buiten! Maar mijn knieën hebben daar ook geen zin in, en rennen doet dan pijn♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zou dan ook eens oefeningen gaan zoeken om je knieën sterker te makenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Heb slappe knieën en op de loopband heb ik geen last met rennen, doel is ook inderdaad om langer te rennen maar vooral ook buiten! Maar mijn knieën hebben daar ook geen zin in, en rennen doet dan pijn![]()
![]()
gewoon op 0 beginnen en een schema pakken kan helpenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Heb slappe knieën en op de loopband heb ik geen last met rennen, doel is ook inderdaad om langer te rennen maar vooral ook buiten! Maar mijn knieën hebben daar ook geen zin in, en rennen doet dan pijn
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef Drassss het volgende:
Ik neem even 4 rustdagen, nouja ik ga morgen en overmorgen 150km fietsen_!
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Heb slappe knieën en op de loopband heb ik geen last met rennen, doel is ook inderdaad om langer te rennen maar vooral ook buiten! Maar mijn knieën hebben daar ook geen zin in, en rennen doet dan pijnDat dus. En zou fietsen geen optie voor je zijn? Mijn pa heeft ook ontzettend last gehad van zijn knie en die is toen gaan fietsen om dat een beetje op te krikken. Nu gaat die ouwe op zondagochtend "gewoon" even 4 uur fietsen. Dan fietst 'ie wel eventjes richting 120 km op zijn racefietsie.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik eens naar een fysiotherapeut gaan voor advies.
It's funny
Ligt aan de meniscus bij ons. M'n pa heeft al een operatie gehad en m'n zus 3, dus ja wat valt er aan te doen als het erfelijk is.?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik eens naar een fysiotherapeut gaan voor advies.![]()
met pijnlijke knieen gaan fietsen?
lijkt mij niet echt lekker maargoed
Er komt minder druk op te staan dan tijdens het lopen...quote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
met pijnlijke knieen gaan fietsen?
lijkt mij niet echt lekker maargoedIt's funny
Klopt, heb alleen geen flauw idee waar ik zo lang heen moet fietsen xDquote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er komt minder druk op te staan dan tijdens het lopen...![]()
maar het buigt wel meer enzo toch? Zelf heb een keer een knieblessure gehad met hockey, en toen was fietsen echt not donequote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er komt minder druk op te staan dan tijdens het lopen...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hou niet zo van interval, al weet ik dat je daarmee sneller kunt wordenquote:Ik vind 't gewoon lekker op mijn hoofd leeg te maken en steeds verder te lopen..
heb ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van interval, al weet ik dat je daarmee sneller kunt wordenIk vind 't gewoon lekker op mijn hoofd leeg te maken en steeds verder te lopen..
Zit nu op 4 minuten lopen, 2 minuten wandelen. Dus het schiet niet echt op ...
Straks verdwaal jequote:Op zondag 22 juli 2012 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van interval, al weet ik dat je daarmee sneller kunt wordenIk vind 't gewoon lekker op mijn hoofd leeg te maken en steeds verder te lopen..
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Voordeel voor die "ouwe" vent: hij gaat fietsen met een stel andere ouwe mannen. Heb je nog een beetje contact met mensen onderweg.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:36 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Klopt, heb alleen geen flauw idee waar ik zo lang heen moet fietsen xD
Het enige wat die knie doet is fungeren als scharnier. Ja goed, als dat niet lukt houdt het natuurlijk op, maar er komt verder geen kracht op te staan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar het buigt wel meer enzo toch? Zelf heb een keer een knieblessure gehad met hockey, en toen was fietsen echt not donequote:Knieklachten zijn een veel voorkomende klacht bij fietsers. Als men de literatuur er op naslaat wordt het vóórkomen van knieklachten bij fietsers tussen de 21 tot 65% geschat. Dit hoge percentage laat vermoeden dat fietsen erg schadelijk is voor de knieën. Dit echter een misverstand. De krachten die op het kniegewricht inwerken zijn slechts een fractie van deze die tijdens lopen en rennen op dit gewricht inwerken. Het probleem is dat een kniebeweging vrij nauwkeurig moet verlopen. Kleine onnauwkeurigheden, in combinatie met de relatief hoge frequentie van bewegen (90-110 omwentelingen per minuut), kunnen dan snel tot overbelastingsklachten leiden.
Daarbij is het ook zo dat door het gebruik van clickpedalen, een gesloten systeem wordt gecreëerd. Dit houdt in dat voet en heupen fungeren als 2 vaste punten waartussen de knie scharniert. De normale compensatiemechanismen die bij lopen en staan, door het lichaam benut worden om eventuele onnauwkeurigheden te compenseren, worden hierdoor onbruikbaar
Bron: http://www.bikemedical.co(...)hten/45-knieklachtenJa precies. Ik heb daar ook "last" van. Ik doe het omdat het erbij hoort/moet.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
It's funny
Ik vind het juist heerlijk om tijdens een loopje 10x helemaal "stuk" te gaan tijdens een intervaltraining![]()
![]()
Nah, ik loop altijd de halve afstand heen en dan dezelfde route weer terug. Ben wel eens verdwaald vlak achter mijn eigen wijkquote:maar dan vind ik meestal de weg wel weer terug.
Waar werk jij dan naartoe?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef Nero22 het volgende:
Ja precies. Ik heb daar ook "last" van. Ik doe het omdat het erbij hoort/moet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hahaha, kon je nog meer rennen (:quote:Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nah, ik loop altijd de halve afstand heen en dan dezelfde route weer terug. Ben wel eens verdwaald vlak achter mijn eigen wijkmaar dan vind ik meestal de weg wel weer terug.
![]()
Gotvergeten nondeju met pielekes....
Was ik even vergeten hoe de 7 heuvelweg was. Pfff haha heerlijk!!!
Wel te warm. Had wel water mee maar had er wel last van. 8km in 50.00 met 1 drink wandeldribbel hupje en 1onvrijwillige plaspauze op 4km(hield hetniet meer) ben wel langs twee campings gelopen. Maar niet gezwaaid haha! Runkeeperlink komt noghome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je zou natuurlijk ook kunnen gaan spinnen bij de sportschool! Waarschijnlijk doen ze ook wel groepslessen. Een uurtje helemaal naar de kloten gaan, maar het is wellicht wel een goede training voor je knieën.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:36 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Klopt, heb alleen geen flauw idee waar ik zo lang heen moet fietsen xDDat is ook echt iets voor vrouwen hè? Mijn ex kende haar wijk ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nah, ik loop altijd de halve afstand heen en dan dezelfde route weer terug. Ben wel eens verdwaald vlak achter mijn eigen wijkmaar dan vind ik meestal de weg wel weer terug.
De 10EM voor de Dam tot Damloop die ik hopelijk ga lopen.quote:
It's funny
Toch een nette prestatie hoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef winterstorm666 het volgende:
Gotvergeten nondeju met pielekes....
Was ik even vergeten hoe de 7 heuvelweg was. Pfff haha heerlijk!!!
Wel te warm. Had wel water mee maar had er wel last van. 8km in 50.00 met 1 drink wandeldribbel hupje en 1onvrijwillige plaspauze op 4km(hield hetniet meer) ben wel langs twee campings gelopen. Maar niet gezwaaid haha! Runkeeperlink komt nog![]()
![]()
Ik kan nu aan een twintig minuten rennen, maar als een een minuutje ga lopen om verder te rennen, verslappen mijn benen echt ontzettend.
Hoe moet je dan rennen met intervallen xD![]()
En is dat de eerste keer dat je zo'n afstand in wedstrijd verband loopt? Want dan gaat het er toch meer om hem gewoon uit te lopen? (zo sta ik er in iig)quote:Op zondag 22 juli 2012 20:48 schreef Nero22 het volgende:
De 10EM voor de Dam tot Damloop die ik hopelijk ga lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gewoon doorgaanquote:Op zondag 22 juli 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik ookZit nu op 4 minuten lopen, 2 minuten wandelen. Dus het schiet niet echt op ...
. Het schiet best op! Trainen tot je 5km aan een stuk kan is even afzien, maar daarna kan je lekker lopen.
ik moet verrassend weinig
5 min. rennen, 2 min. wandelen en dat een keer of 4 achter elkaar. Bijvoorbeeld. Een interval duurt geen 20 minuten, nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef xoxoSooph het volgende:
Ik kan nu aan een twintig minuten rennen, maar als een een minuutje ga lopen om verder te rennen, verslappen mijn benen echt ontzettend.
Hoe moet je dan rennen met intervallen xD
It's funny
Het wordt sowieso mijn eerste wedstrijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En is dat de eerste keer dat je zo'n afstand in wedstrijd verband loopt? Want dan gaat het er toch meer om hem gewoon uit te lopen? (zo sta ik er in iig)![]()
It's funny
Ik kan 21 km hardlopen in een acceptabel tempo (10,6 km/u), maar voor interval lopen ben ik veel te lui, dat breng ik echt niet op.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef xoxoSooph het volgende:
Hoe moet je dan rennen met intervallen xD
Hoewel het me op een loopband misschien wel gaat lukken. Maar buiten ontbreekt het me aan wilskracht voor sprintjes.ik moet verrassend weinig
Het gevoel van jezelf helemaal de tering inlopen op het eind van de training met een sprintje.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan 21 km hardlopen in een acceptabel tempo (10,6 km/u), maar voor interval lopen ben ik veel te lui, dat breng ik echt niet op.
Hoewel het me op een loopband misschien wel gaat lukken. Maar buiten ontbreekt het me aan wilskracht voor sprintjes.
It's funny
Had nog sneller gekunt maar werd in het begin gebeld en voor je die armband af hebt gedaan om op pauze te drukken. En aan het eind wandel. Kijken hoe ver ik was. En ontdekken dat je nog 75 meter moet tot de8. Dan maak ik het ook af ook.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gezellige drukte zo ineens
Ik denk als je verschillende oefeningen erin kan brengen zoals coopers/sprintjes etc etc.. het best leuk kan zijnTenminste ik heb er helemaal geen problemen mee en zeker als je verbeteringen ziet in je prestaties geeft je dat helemaal een boost
![]()
![]()
Ik heb wel altijd als ik een stuk bergaf ga dat ik het tempo omhoog gooi
rent lekkerWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Als ik van de dijk af ren ga ik juist langzamer lopen omdat ik bang ben kei-, maar dan ook echt keihard op mijn plaat te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
rent lekker
It's funny
Ik laat mij gewoon gaan. Veel mensen remmen af wat eigenlijk niet goed is.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
rent lekker█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
geen koffie, dan kan ik vanavond niet meer slapenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zondagavonden, bankhangen met een laptop naast je + koffieBen redelijk energiek (lees: druk) van mezelf, en met koffie ben ik:
Heb ook koffiequote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zondagavonden, bankhangen met een laptop naast je + koffieEn scherm in tweeën gesplitst voor werk + Fok! en daarnaast werklaptop naast me
Eigenlijk zoiets? http://i.fok.nl/usericons/271872/34or7f5_th.gifquote:Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen koffie, dan kan ik vanavond niet meer slapenBen redelijk energiek (lees: druk) van mezelf, en met koffie ben ik:
[ afbeelding ]![]()
Heb net de blubber van mijn schoenen kunnen wassen. Man man man... Wat dat betreft heb ik toch liever leren, gladde schoenen... Gepruts met tuinslang en de stoffer-en-blik-stoffer.
It's funny
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/103817813
linkje!
ik heb de zevenheuvelenweg heen en weer gedaan.
grappig om te zien de pace en elavation.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik tel maar 5 heuvels.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef winterstorm666 het volgende:
linkje!
grappig om te zien de pace en elavation.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef winterstorm666 het volgende:
linkje!
grappig om te zien de pace en elavation.ziet er goed uit hoor
Net lekker een half uur gerend... Heb ik volgens runkeeper 0.08 km gerend en deed ik gemiddeld 6 uur over 1 kilometer.
GPS fail![]()
![]()
Wat een topdag!
Eerst 7,5km hardlopen
Dan met m'n kont in de zon liggen
Dan biertjes drinken in het zonnetje
Dan barbecueën
![]()
En een dikke duim omhoog voor iedereen die heeft gelopen vandaag, zoals winterstorm en sigme en anderen die ik ben vergeten
op een loopband lijkt het me echt vreselijk om interval te doen, ik ben er zelf ook geen fan van dus laat staan dat ik het op een oersaaie loopband moet doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan 21 km hardlopen in een acceptabel tempo (10,6 km/u), maar voor interval lopen ben ik veel te lui, dat breng ik echt niet op.
Hoewel het me op een loopband misschien wel gaat lukken. Maar buiten ontbreekt het me aan wilskracht voor sprintjes.
tijdens mijn rondje van vrijdag kwam ik langs een sportschool met een groot glazen pui en voor het raam al die loopbanden, het was 17 graden, prachtig weer om buiten te lopen en evengoed zie je mensen binnen op een loopband...
Waarschijnlijk onderdeel van een algemene work-out maar evengoed, ga lekker buiten sporten, kost niets en is imo veel leuker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Had je beter kunnen gaan kruipen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Silmarwen het volgende:
Net lekker een half uur gerend... Heb ik volgens runkeeper 0.08 km gerend en deed ik gemiddeld 6 uur over 1 kilometer.
GPS fail
Wel heel zuur natuurlijk... Voor je gevoel is het dan net of je niks gedaan hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Nero22 op 22-07-2012 21:16:54 ]It's funny
is het ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op een loopband lijkt het me echt vreselijk om interval te doen, ik ben er zelf ook geen fan van dus laat staan dat ik het op een oersaaie loopband moet doen.
tijdens mijn rondje van vrijdag kwam ik langs een sportschool met een groot glazen pui en voor het raam al die loopbanden, het was 17 graden, prachtig weer om buiten te lopen en evengoed zie je mensen binnen op een loopband...
Waarschijnlijk onderdeel van een algemene work-out maar evengoed, ga lekker buiten sporten, kost niets en is imo veel leukerIk heb zelf geen racefiets, maar wel zo'n hometrainer thuis staan
verschrikkelijk, maar helaas noodzakelijk. Geen geld voor een racefiets
Goed bezig!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een topdag!
Eerst 7,5km hardlopen
Dan met m'n kont in de zon liggen
Dan biertjes drinken in het zonnetje
Dan barbecueën
![]()
En een dikke duim omhoog voor iedereen die heeft gelopen vandaag, zoals winterstorm en sigme en anderen die ik ben vergetenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik tel maar 5 heuvels.
wijsneus ik heb hem tot 4km gelopen dus mis 1 klein heuveltje en waar die andere heuvel zich verstopt heeft weet ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
er zijn er geen 7quote:Op zondag 22 juli 2012 21:11 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wijsneus ik heb hem tot 4km gelopen dus mis 1 klein heuveltje en waar die andere heuvel zich verstopt heeft weet ik niet!
dat is een ander verhaal...maar hardlopen buiten kost niet terwijl het zoveel leuker is.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het ookIk heb zelf geen racefiets, maar wel zo'n hometrainer thuis staan
verschrikkelijk, maar helaas noodzakelijk. Geen geld voor een racefiets
Grappig detail van mijn loopje vrijdag.... ik vertrok vrijdag morgen uit Invercargill bij -2 graden en landde in Auckland bij 16 graden, dus ik dacht, even de loopschoenen aan en een rondje lopen.... lekker in kort/kort....kom ik al die joggende JAFFA's (bijnaam voor Aucklanders) tegen, dicht ingepakt alsof het hartje winter was'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hahaha, en eerlijk is eerlijk: je hebt toch 10 (of 12 dan) bergen overwonnen. Chapeau!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:11 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wijsneus ik heb hem tot 4km gelopen dus mis 1 klein heuveltje en waar die andere heuvel zich verstopt heeft weet ik niet!
It's funny
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Silmarwen het volgende:
GPS faildat is zuur
Het is maar net wat je gewend bent, ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal...maar hardlopen buiten kost niet terwijl het zoveel leuker is.
Grappig detail van mijn loopje vrijdag.... ik vertrok vrijdag morgen uit Invercargill bij -2 graden en landde in Auckland bij 16 graden, dus ik dacht, even de loopschoenen aan en een rondje lopen.... lekker in kort/kort....kom ik al die joggende JAFFA's (bijnaam voor Aucklanders) tegen, dicht ingepakt alsof het hartje winter wasIk liep in Australië ook met een lange broek en vest aan bij 25°C, terwijl ik vandaag thuis toch echt een korte broek en shirtje aan had met 21°C.
Hoe was Auckland?
It's funny
Ik hou ook niet van binnensporten. We hebben bewust een tennisclub gekozen waarbij de banen het hele jaar bespeelbaar zijn, zodat we in de winter niet in de hal hoevenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op een loopband lijkt het me echt vreselijk om interval te doen, ik ben er zelf ook geen fan van dus laat staan dat ik het op een oersaaie loopband moet doen.
Waarschijnlijk onderdeel van een algemene work-out maar evengoed, ga lekker buiten sporten, kost niets en is imo veel leuker. Hoewel er als er straks sneeuw ligt of het vriest, we dus niet kunnen tennissen. Maar dan hebben we wel les (in de hal) om het op peil te houden
.
Zwemmen doe ik ook liever in een buitenbad, en ik gruw van de loopband in de sportschool.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Spierkapsel versterken zodat je meniscus minder belast wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Ligt aan de meniscus bij ons. M'n pa heeft al een operatie gehad en m'n zus 3, dus ja wat valt er aan te doen als het erfelijk is.?
En in het ergste geval krijg je het advies om niet hard te lopen omdat je knieën anders compleet de vernieling in gaan. Niet leuk, maar dan weet je iig waar je aan toe bent.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga ook mijn sportschool abo opzeggen in januari (zit er twee jaar aan vast). Heb mijn nieuwe sportliefde al gevonden
Maar dan kun je die toch nu al wel alvast opzeggen? Voor ze hem ineens stilzwijgend verlengen?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga ook mijn sportschool abo opzeggen in januari (zit er twee jaar aan vast). Heb mijn nieuwe sportliefde al gevonden
Zou ik wel doen inderdaad... Voor je het weet zit je er weer aan vastquote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar dan kun je die toch nu al wel alvast opzeggen? Voor ze hem ineens stilzwijgend verlengen?
Ja, dan nog gaat de opzegging per januari inquote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar dan kun je die toch nu al wel alvast opzeggen? Voor ze hem ineens stilzwijgend verlengen?Oh nee, december. Is minder erg. Ga binnenkort wel eens langs. Ben er zo weinig, zelfs van krachttrainen komt niks meer.
Gewoon een brief typen en deze meerdere keren printen. Verzend iedere week een nieuw exemplaar totdat de opzegging schriftelijk is opgezegd.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dan nog gaat de opzegging per januari inOh nee, december. Is minder erg. Ga binnenkort wel eens langs. Ben er zo weinig, zelfs van krachttrainen komt niks meer.
Been there, done that.![]()
![]()
Klopt, maar nu ik op de loopband hardloop gaat het wel goed. Heb vroeger ook mijn been gebroken wat toen erg scheef stond, ben naar het Erasmus gegaan en mijn been staat een heel klein beetje scheef, maar daar valt niets meer aan te doen. Gewoon blijven oefenen i guessquote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spierkapsel versterken zodat je meniscus minder belast wordt.
En in het ergste geval krijg je het advies om niet hard te lopen omdat je knieën anders compleet de vernieling in gaan. Niet leuk, maar dan weet je iig waar je aan toe bent.![]()
* motorbloempje loopt tegen de muren op zowat.
Deze week ook nog eens de hele week visite waardoor naar de sportschool gaan niet zo'n handige optie is, maar hardlopen kan altijd wel een half uurtje in de ochtend...en ook dat gaat nu niet zo makkelijk.. hopelijk kan ik deze week iig een klein rondje proberen, heb nu al lang genoeg rust gehouden vind ik
![]()
Ja doei.![]()
haha dank je!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hahaha, en eerlijk is eerlijk: je hebt toch 10 (of 12 dan) bergen overwonnen. Chapeau!
vond het ook fijn dat ik met de afdalingen geen last had van dreunen in mijn knieen.
lekker soepel. al zag het er volgens mij niet echt soepel uit.
de laatste heuvel was leuk. 1 zwoegende fietser en ik bleef bij haar tot het einde van het pad.
ze keek om redelijk verbaasd haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha, netjes hoor. Enne... heuvelop fietsen is ook zwaarder dan heuvelop lopen. Naar beneden toe wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
haha dank je!
vond het ook fijn dat ik met de afdalingen geen last had van dreunen in mijn knieen.
de laatste heuvel was leuk. 1 zwoegende fietser en ik bleef bij haar tot het einde van het pad.
ze keek om redelijk verbaasd haha!
Yes, ga ik nu toch doen. Schatjes van me, fijne avond verder en tot de volgende keerrrrr.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Pirates of the Caribbean kijken, maar ja...
It's funny
heheh, wat een heldin ben jij!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
haha dank je!
ze keek om redelijk verbaasd haha!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, of je gaat door tot je knieën in puinpoeier liggen. Suit yourself!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Klopt, maar nu ik op de loopband hardloop gaat het wel goed. Heb vroeger ook mijn been gebroken wat toen erg scheef stond, ben naar het Erasmus gegaan en mijn been staat een heel klein beetje scheef, maar daar valt niets meer aan te doen. Gewoon blijven oefenen i guess
Je wil toch langer en buiten lopen, maar je weet niet hoe omdat het pijn doet aan je knieën? En je wil advies over hoe je verder kan komen?
Leg dan niet ieder advies dat je hier krijgt naast je neer
haha heldin echt niet hoor!
het was gewoon leuk.
goed begin en ik ga het vaker doen. er moet meer snelheid in.
ach een leuke manier om de zondag middag door te brengen.
ben er nog laaaaaaaaaaaaaannnnnng niet maar het begint te komen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dit. En je moet natuurlijk niet direct als een gek 5km gaan lopen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, of je gaat door tot je knieën in puinpoeier liggen. Suit yourself!
Je wil toch langer en buiten lopen, maar je weet niet hoe omdat het pijn doet aan je knieën? En je wil advies over hoe je verder kan komen?
Leg dan niet ieder advies dat je hier krijgt naast je neer
Een loopband vangt alle klappen namelijk voor je op. Klein beginnen en sowieso langs de fysio hoe je dat het beste kan aanpakken.![]()
WS: respect! Heuvels zijn verdomd lastig en jij loopt er gewoon meerdere, zelfs met een fietser mee!![]()
WS is idd een echte heldin!!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:
WS: respect! Heuvels zijn verdomd lastig en jij loopt er gewoon meerdere, zelfs met een fietser mee!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
proest he jongens kom op!
heldin. ik heb onderweg niemand gereanimeerd of uit de plomp geholpen hoor!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje loopt tegen de muren op zowat.
Deze week ook nog eens de hele week visite waardoor naar de sportschool gaan niet zo'n handige optie is, maar hardlopen kan altijd wel een half uurtje in de ochtend...en ook dat gaat nu niet zo makkelijk.. hopelijk kan ik deze week iig een klein rondje proberen, heb nu al lang genoeg rust gehouden vind ik
![]()
Niet leuk! Anders gewoon een eind wandelen? Is wel minder 'bevredigend' dan je in het zweet werken, maar werkt bij mij wel goed op mijn humeur
.
Mooi gedaan Winterstorm!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Niet te bescheiden! Als er iemand in de plomp had gelegen, had je die gered! Gewoon een heldin dus!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
heldin. ik heb onderweg niemand gereanimeerd of uit de plomp geholpen hoor!
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
moet je kijken wat dat met mijn eindtijd doet. mijn tempo.... snelheid!
hahahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Echte bikkelquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hardlooptopic, alleen voor helden
jullie zijn allemaal helden!
het is niet makkelijk om te beginnen en het vol te houden.
maar het brengt zo veel goeds!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
En nog zo onbaatzuchtig ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
maar het brengt zo veel goeds!
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
maar het brengt zo veel goeds!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik loop nog maar 347 km achter t.o.v. de challenge![]()
Misschien moet ik de Spartathlon gaan lopen in september, dan ben ik weer aardig bij.![]()
Doen!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik loop nog maar 347 km achter t.o.v. de challenge![]()
Misschien moet ik de Spartathlon gaan lopen in september, dan ben ik weer aardig bij.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
WS. Waren er maar meer heldinnen zoals jij
Nu even teruglezen waar dit over gaatVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
*belt met de Koningin om een ridderorder voor WS te hosselenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wandelen gaan we sowieso die dagen al doen, maar een 'eindje wandelen' 's ochtends, nah. Bah. Morgen naar Manchester, York op woensdag, aan m'n reguliere beweging kom ik wel, maar m'n sport. En mis 't hardlopen ook échtquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]Niet leuk! Anders gewoon een eind wandelen? Is wel minder 'bevredigend' dan je in het zweet werken, maar werkt bij mij wel goed op mijn humeur
.
Mooi gedaan Winterstorm!
Misschien maar zwemmen dinsdag- en vrijdagochtend vroeg, ook afhankelijk van hoe laat we gaan slapen de avond ervoor; dat moet nog vroeger dan hardlopen gebeuren![]()
En dan zondag misschien nog een mooie hike door de Moors of 't Peak District. Maar toch. Wil hardlopen![]()
Ja doei.![]()
bestel er maar een doner pizza bij. met knoflooksaus!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
*belt met de Koningin om een ridderorder voor WS te hosselen
heb honger gekregen..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oe lalaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:13 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
bestel er maar een doner pizza bij. met knoflooksaus!
heb honger gekregen...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ow kan me zo voorstellen hoe frustrerend dat is.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wandelen gaan we sowieso die dagen al doen, maar een 'eindje wandelen' 's ochtends, nah. Bah. Morgen naar Manchester, York op woensdag, aan m'n reguliere beweging kom ik wel, maar m'n sport. En mis 't hardlopen ook écht
Misschien maar zwemmen dinsdag- en vrijdagochtend vroeg, ook afhankelijk van hoe laat we gaan slapen de avond ervoor; dat moet nog vroeger dan hardlopen gebeuren![]()
En dan zondag misschien nog een mooie hike door de Moors of 't Peak District. Maar toch. Wil hardlopen![]()
zwemmen is inderdaad een goed alternatief voor nu.
hardlopen komt vanzelf weer.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Yay, klaar met werken
* Maraca kijkt naar klok
Fffuu.. wekker gaat over 7 uur
Zo lekker gelopen vandaag.. Het was wat warm om 1 uur. Maar goed te doen :-)
Hoorde zelfs iemand achter mn rug zeggen dat ik mooi liep :-DInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Leuk compliment is dat!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Jumparound het volgende:
Zo lekker gelopen vandaag.. Het was wat warm om 1 uur. Maar goed te doen :-)
Hoorde zelfs iemand achter mn rug zeggen dat ik mooi liep :-D
cool! is altijd leuk om te horen!
hoe lang ben je geweest?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
wat Yuki zegt, dat is inderdaad het mooiste compliment wat je krijgen kan..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Jumparound het volgende:
Hoorde zelfs iemand achter mn rug zeggen dat ik mooi liep :-D
want of je nu langzaam of snel loop, je stijl blijft het zelfde'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je weet toch WS dat ik je in het holst van de nacht niet in de steek laatquote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef winterstorm666 het volgende:
cool! is altijd leuk om te horen!
hoe lang ben je geweest?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
sweet! altijd handig om iemand in het topic te hebben uit nieuw zeeland te hebben om je door de donkere nachten te loodsen. haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef winterstorm666 het volgende:
sweet! altijd handig om iemand in het topic te hebben uit nieuw zeeland te hebben om je door de donkere nachten te loodsen. haha!
ziet er goed uit mosselmans.
auuuuqwww krijg een schuurpapier peeling van een kat van mij .\home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef mosselmossel het volgende:
En deze staat klaar voor dinsdag of woensdag.
[ afbeelding ]
Ja, en de none-goal bij recovery is gewoon wandelen. Zat nog te twijfelen tussen 1 minuut en 1:30. Maar vanwege het weer (warm!) toch voor 1:30 gekozen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
verstandig ja. ik zit serieus te bekijken hoe ik volgende week moet indelen met werk en lopen en de warmte.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mossel, de boven en ondergrens van je intervallen is imo veel te wijd, ik zou zeggen 4.45-5.15...
45seconde spelling is imo veel te veel..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had het bewust gedaan, omdat ik van de week merkte dat ik snel te hard of te traag liep. Werd een beetje gek van het getril van mijn horloge dat ik langzamer dan wel sneller moet. Mijn doel is om tegen de 5 minuten aan te lopen, het tempo dat ik in die ene wedstrijd liep. Heb het wat wijder gezet om iets minder vaak dat getril te voelen. Het is niet zo dat ik de eerste interval 4,50 loop en de laatste 5,25. Ik ze allemaal rond de 5.10 te krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mossel, de boven en ondergrens van je intervallen is imo veel te wijd, ik zou zeggen 4.45-5.15...
45seconde spelling is imo veel te veel..
Het is dus vooral praktisch nut. Ik denk dat ik dat als ik een tijdje dit soort trainingen doe ze wel preciezer kan instellen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
duidelijk, maar zoals ze zelf al zegt....probeer zo dicht mogelijk in d buurt van je doelsteling (bjiv. 5.10) te blijven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na 2 rustdagen een tempoduurloop gedaan. Dit alles volgens schema waardoor ik afgelopen weken veel meer kilometers moest maken. Ik merkte dat mijn rechterbeen iets minder herstelt was, maar gelukkig niets ernstig. Nog wat extra wandelpassen tussendoor en ik was klaar voor 20 minuten op wedstrijdtempo.
In de verte zag ik een andere hardloper. Dit was een mooi richtpunt en na 1 kilometer heb ik haar ingehaald. Daarna ging het goed tot de klim na het spoorwegviaduct (3 KM). Hierna moest ik een wandelpauze inlassen, maar toch heb ik de laatste 4 minuten het tempo hoog proberen te houden.
Resultaat van dit alles: 3,80 KM (11,4 km/u gemiddeld). De eerste 3 KM liep ik in 15:00 (12,0 km/u). Een snelheid die ik al tijden niet heb gelopen tijdens trainingen.
Met wat meer rust komt eindelijk die 25 minuten op de 5 KM weer in zicht
http://www.endomondo.com/workouts/p5GvXUdkzcg
[ Bericht 1% gewijzigd door Ach3r0n op 23-07-2012 00:53:06 ]![]()
het was toch Donner?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef winterstorm666 het volgende:
wacht nog steeds op mijn pizza en lintje haha
en dat lintje...daaraan wordt gewerkt maar moet natuurlijk via de ambassade in Wellington voordat ik Bea aan de telefoon krijg
donnerpizza met extra knoflooksaus!
heb wel gebbq vandaag maar dat was net 10 minuten na mijn loopje.
en dan heb ik niet zoveel honger nog.
schuifel wel naar de keuken voor een bammetjehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zo, begin nu wel flinke spierpijn te krijgen van m'n training zaterdag. Ergens toch wel lekker![]()
Al kan het ook komen door een sprintje tegen een maat van me na het stappen. Dat doe ik dus maar niet weer
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
jij hebt geluk WS, jij kunt de extra calorieen makkelijk 'wegboeken' onder de noemer..ja maar ik heb ze nodig voor de kou als ik straks mijn tocht ga doenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:49 schreef winterstorm666 het volgende:
donnerpizza met extra knoflooksaus!
heb wel gebbq vandaag maar dat was net 10 minuten na mijn loopje.
en dan heb ik niet zoveel honger nog.
schuifel wel naar de keuken voor een bammetje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nou die extra calorieen heb ik nog wel in mijn achterwerk en dijen zitten hoor haha!
maar het is een goede tip!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
stappen als in burp teveel bier ongecontroleerd sprinten. dat geeft spierpijn hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
Zo, begin nu wel flinke spierpijn te krijgen van m'n training zaterdag. Ergens toch wel lekker![]()
Al kan het ook komen door een sprintje tegen een maat van me na het stappen. Dat doe ik dus maar niet weerhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
gewoon een leugentje om bestwil wat misschien nog eens van pas komt als je 'lekkere trek' hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef winterstorm666 het volgende:
nou die extra calorieen heb ik nog wel in mijn achterwerk en dijen zitten hoor haha!
maar het is een goede tip!
Ik ben ook begonnen met hardlopen! Probeer het 1 keer per week te doen als een soort compensatie voor mijn gebrek aan tijd en beweging.
Ik heb wel al een aardige basisconditie door mijn wekelijkse zwemuurtje, de nodige bergwandelingen op hoog tempo en fietskilometers.
Op zicht bevalt het goed, alleen moet ik nog even wennen dat ik 1 à 2 dagen lichte spierpijn heb.
Wellicht neem ik teveel hooi op m'n vork? De eerste keer 2 weken geleden was direct 6 km in iets meer dan een half uur en vorige week 7,5 km in +- 40 minuten.
Ik wil dit in ieder geval wel blijven doen, misschien maar eens zo'n forerunner aanschaffen.♫![]()
ach ja ik ben blij dat ik niet meer zo hysterisch met eten bezig ben als vroeger.(eetstoornis)
ben wel 20 kilo zwaarder als toen en er mag zeker het een en ander af.
ik ben nu zover dat ik lekker train. eet wanneer het gepland is en niet op de weegschaal ga staan.
wat eraf gaat is mooi meegenomen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
rustig opbouwen hoor1 ook al heb je een goede conditie.je pezen en gewrichten zijn de inspanning niet gewend. en dat duurt even voordat dat opgebouwd is. rustig opbouwen met wandelen en hardlopen in een schema. kijk in de openingspost voor een trainingsschema.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:12 schreef knep het volgende:
Ik ben ook begonnen met hardlopen! Probeer het 1 keer per week te doen als een soort compensatie voor mijn gebrek aan tijd en beweging.
Ik heb wel al een aardige basisconditie door mijn wekelijkse zwemuurtje, de nodige bergwandelingen op hoog tempo en fietskilometers.
Op zicht bevalt het goed, alleen moet ik nog even wennen dat ik 1 à 2 dagen lichte spierpijn heb.
Wellicht neem ik teveel hooi op m'n vork? De eerste keer 2 weken geleden was direct 6 km in iets meer dan een half uur en vorige week 7,5 km in +- 40 minuten.
Ik wil dit in ieder geval wel blijven doen, misschien maar eens zo'n forerunner aanschaffen.
geloof me! rustig opbouwen geeft langer loopplezier.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Daar was ik inderdaad ook al wat huiverig voor. Nu moet ik zeggen dat mijn voeten bij afdalingen in het (hoog)gebergte ook de nodige klappen te verwerken krijgen omdat we die deels ook rennend afleggen maar het zal toch wat anders zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
rustig opbouwen hoor1 ook al heb je een goede conditie.je pezen en gewrichten zijn de inspanning niet gewend. en dat duurt even voordat dat opgebouwd is. rustig opbouwen met wandelen en hardlopen in een schema. kijk in de openingspost voor een trainingsschema.
geloof me! rustig opbouwen geeft langer loopplezier.
Bedankt voor de tip voor het schema, misschien is het slimmer 2 x 15 à 20 min te lopen oid.♫![]()
Godsamme. Inderdaad ja. Voelde het al toen ik m'n bed in stapte.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
stappen als in burp teveel bier ongecontroleerd sprinten. dat geeft spierpijn haha
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
hahaha ik heb ooit wel eens na gluhwijn een langlauftocht terug moeten maken.
daar had ik meer spierpijn door dan de hele trainingsweek ervoor!
maar het ging wel soepel met de afdalingen ..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
en misschien ook minder angst om onderuit te gaan..quote:Op maandag 23 juli 2012 01:24 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha ik heb ooit wel eens na gluhwijn een langlauftocht terug moeten maken.
daar had ik meer spierpijn door dan de hele trainingsweek ervoor!
maar het ging wel soepel met de afdalingen ..
vraagje WS, hoe snel (in bijv. km/u) gaat een geoefende langlaufer ongeveer op een gemiddeld terrrein?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hmmm voor een klassieke stijl tegen de 15km/h skating tussen de 20/25km/h
geheel afhankelijk van terrein
is een beetje roestig mijn kennis dus kan het fout hebbenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
je kunt me qua langlaufen alles wijs maken dus ik geloof je op je woordquote:Op maandag 23 juli 2012 01:44 schreef winterstorm666 het volgende:
hmmm voor een klassieke stijl tegen de 15km/h skating tussen de 20/25km/h
geheel afhankelijk van terrein
is een beetje roestig mijn kennis dus kan het fout hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn je rustperiodes niet aan de korte kant? Rust ik ook erg belangrijk en ook training.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef mosselmossel het volgende:
En deze staat klaar voor dinsdag of woensdag.
[ afbeelding ]
Extensieve intervaltraining: een stuk minder zware trainingsvorm als intensieve intervaltraining. Looptempo tegen de anaërobe drempel (95% tot maximaal 100%). Je mag niet verzuren en niet zwaar hijgen. Je looptempo moet een stukje onder je 10 km wedstrijdtempo liggen.
· Intensieve intervaltraining: zware trainingsvorm boven de anaërobe drempel (105 % tot maximaal 110 %). Alleen geschikt voor gevorderde hardlopers verderop in het trainingsschema.
· Intervaltraining kort: tot 400 meter.
Pauze interval kort
Extensief. 60 à 90 seconden
Intensief 2 à 3 minuten
Een hartslagmeter heeft bij korte intervaltraining geen nut: de tijd is te kort om de hartslagwaarde te bereiken.
· Intervaltraining lang: vanaf 600 meter.
Pauze interval lang
Extensief
Inspanningstijd:rustverhouding 1:0,5
Intensief
Inspanningstijd:rustverhouding 1:2
Inspanningstijd:rustverhouding
In de halfgevorderden en gevorderden trainingsschema's staat bij intervaltraining: Inspanningstijd:rustverhouding (bijvoorbeeld 1:0,5) vermeld. Dit betekent dat de pauze de helft is van de inspanningstijd. Voorbeeld: je loopt als intervaltraining een aantal maal 1 km in 4 minuten. Je moet dan 2 minuten rust nemen.![]()
![]()
rise and shine runners, nu is het nog lekker loopweer
Mehquote:Op maandag 23 juli 2012 06:28 schreef Guppyfriend het volgende:
rise and shine runners, nu is het nog lekker loopweer
* Maraca zet koffie
Goedemorgen vakantieman
Doe mij ook wat...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Net les 9 van Renate!
http://www.endomondo.com/workouts/qHMO9ML73Sk
Heerlijk loopweer, zonnetje en nog niet te warm![]()
![]()
mooi gelopen! mooi gelijk tempo en dito hartslagquote:Op maandag 23 juli 2012 07:53 schreef gcjoel het volgende:
Net les 9 van Renate!
Heerlijk loopweer, zonnetje en nog niet te warm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen allemaal trouwens!Lekker half uurtje!quote:Op maandag 23 juli 2012 07:53 schreef gcjoel het volgende:
Net les 9 van Renate!
Heerlijk loopweer, zonnetje en nog niet te warmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pf ik ben echt heel dom geweest waardoor ik het lopen uit moet stellen tot morgen
Heb gisteren na het douchen mijn voeten iets te enthousiast verzorgd... Waardoor ze nu poezelig zacht zijn maar ik nauwelijks gewicht kan nemen op mijn voeten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Goedemorgen!
Zojuist besloten dat ik vanavond m'n tweede proeftraining bij de loopgroep ga doen.
Afhankelijk van de intensiteit en vermoeidheid loop ik dan woensdagochtend nog voor ik naar België ga voor een paar daagjes
Ja, in m'n eentje zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:04 schreef mosselmossel het volgende:
En vandaag overdag naar het strand zeker? Met je vakantie!
Neuh, dagje huishouden ben ik bang. Bed verschonen, wassen draaien, buiten laten drogen, ramen lappen, stofzuigen, boodschappen doen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Uhuquote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, dat is een stuk minder interessant werk...
Zou ook het liefst in goed gezelschap op het strand vertoeven vandaag, maar de enige vrienden die ook vakantie hebben nu, vertrekken morgen naar Rhodos dus hebben geen tijd meer om af te spreken met me.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: