quote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was zijn tt vast: gratis bier zonder davy.
Ja, de verliezer van het gevecht moet er heen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Dus GGMM en Geo gaan vechten voor een date met Davy?
Feyenoorders winnen niet veel meer de laatste tijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neemt die Feyenoorder wel mee aangezien ik de weddenschap ga winnen.
Als je 2e wordt krijg je toch ook een beker?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Feyenoorders winnen niet veel meer de laatste tijd.
Dalijk gaan ze nog 6de worden en gelijkspelen in de EL voorronde tegen Fc Knuddequote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubjequote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laat FC Twente 04 met rust.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubje
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubje
Er zijn maar 4 Ajax UI's beetje raar dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat echt nodig 4 Feyenoord UI in de OP?
1 maand mag ik dat niet doen door Ramadan.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij van z'n mastubatieverslaving af probeert te komen.
Normaal ook niet hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 maand mag ik dat niet doen door Ramadan.
Aha.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 3 dagen lukt het nog wel, maar over een week.quote:
Wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heulemoal nie jong. Gij zult branden in de hel!
Heb je nooit volgehouden.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.quote:
Paar keer voor enkele maanden op vakantie geweest, dus wel.quote:
Jij kijkt zeker voor hun lichamen?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
UFC bezig!
Ja ik keek uurtje geleden, maar stream deed klote. Hoop dat het nu wel goed is.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
UFC bezig!
Ga ik je over een week nog meer pesten.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 3 dagen lukt het nog wel, maar over een week.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.
[..]
Paar keer voor enkele maanden op vakantie geweest, dus wel.
Jepquote:Op zondag 22 juli 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik keek uurtje geleden, maar stream deed klote. Hoop dat het nu wel goed is.
Kut.quote:
Rukken op vakantie.quote:
Ja ik zie het.quote:
Inderdaad, de handoeken volspuiten is standaard procedure.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mensen na mij willen geen blacklight in hun hotelkamer aan doen als ik er ben geweest
Hoe was Bonnie?quote:
Ik heb geen pics van Geo's moeder?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo blijft maar weg danquote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is misschien enige oplossing.quote:
Paprika.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
Gewone of paprika, welke zak maak ik open?
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt lachen.![]()
Haha, helemaal los niks van de rest aantrekken.
Doet het niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee Stylo blijfHier een lelijke asian voor jou:
[ afbeelding ]
Deze is te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
x2quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben fucking dom ga net alss Geotjuh dronke achter Fok!
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Kop het dan ff in, want snap niet welke grap je in kunt koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk om in te koppen.
Leg uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fuck you heb net de grootste blunder ooit gemaakt wahahhahaa
Hey Rensie, dronken pikkebaasquote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verkeerde gaatje?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Da's toch geen blunder als het een milf is?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.
Had een wijf van 20 kunnen pakken. Kanker op ik gebruik helemaal geen drugs gvd. Flikker op hoer!
Gozer ze wou juist drugs met jou gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.
Had een wijf van 20 kunnen pakken. Kanker op ik gebruik helemaal geen drugs gvd. Flikker op hoer!
KANKER OP KUT HOER, wat denkte ge nou... ik heb alleen bier gehad rot hoer.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Als ze schrikt van een jointje had ze vast ook niet willen neuken vriend.
Ik ga altijd happy hardcore requestenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
GVD DJ wilde niet eens HARDSTYLE DRAAIEN, ik ging maar weg... rot op man flikkertjes
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging doorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KANKER OP KUT HOER, wat denkte ge nou... ik heb alleen bier gehad rot hoer.
Ik draai em wel voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
GVD DJ wilde niet eens HARDSTYLE DRAAIEN, ik ging maar weg... rot op man flikkertjes
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging door
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging door
Zelfs met je tong geloof ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jojoortje gaf mij een kussie
En ik mag haar schrale anus insmeren.
Jaquote:
Oh oke kwam al bekend voor.quote:
Dus ze zegt eerst dat ze 20 is en daarna vraagt ze of je drugs doet?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.
Sinds wanneer zijn meisjes die tegen drugs zijn zo makkelijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.
Nee ik gok dat ze een jaar of 20 was... maar na 10 minuten ofzo gingen we naar de kant en vroeg ze of ik drugs gebruikte want ik leek stoned. Ik zei nee heb ik niet gebruikt maar ik ben eerlijk af en toe wel. Weet ze boos en zei ze niks meer en liep ze weg...quote:Op zondag 22 juli 2012 03:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus ze zegt eerst dat ze 20 is en daarna vraagt ze of je drugs doet?
Loat los loop'n, hej niks an dat soort deerntjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik gok dat ze een jaar of 20 was... maar na 10 minuten ofzo gingen we naar de kant en vroeg ze of ik drugs gebruikte want ik leek stoned. Ik zei nee heb ik niet gebruikt maar ik ben eerlijk af en toe wel. Weet ze boos en zei ze niks meer en liep ze weg...
Je had ook moeten zeggen schat jij bent mijn drugs, laat mij je nemenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik gok dat ze een jaar of 20 was... maar na 10 minuten ofzo gingen we naar de kant en vroeg ze of ik drugs gebruikte want ik leek stoned. Ik zei nee heb ik niet gebruikt maar ik ben eerlijk af en toe wel. Weet ze boos en zei ze niks meer en liep ze weg...
Ik zing deze ook altijd heel hard mee maar bij (voor) 'alle joden aan het gas' stop ik.quote:
Meer dan een minuut. Je voorspelbaarheid wordt langzamerquote:
Flikker op man kut boer!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had ook moeten zeggen schat jij bent mijn drugs, laat mij je nemen
Ja, ik kon die 3000 euro niet zo snel vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meer dan een minuut. Je voorspelbaarheid wordt langzamer
Of stiekem alle joden aan het gras zingen, en daarna volhouden tegen je matties dat je wel gas zei.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zing deze ook altijd heel hard mee maar bij (voor) 'alle joden aan het gas' stop ik.
Ai ai en slechterquote:Op zondag 22 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kon die 3000 euro niet zo snel vinden.
En dan klagen over mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kon die 3000 euro niet zo snel vinden.
Ik geef je voortaan daar gewoon ruimte voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik troll buiten de sc niet joh.
Hier moet het kunnen af en toe.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef je voortaan daar gewoon ruimte voor.
heee erikquote:Op zondag 22 juli 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is een flikker, een schele, een homoseksuele
Ga niet Geo pesten vriendquote:Op zondag 22 juli 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is een flikker, een schele, een homoseksuele
Beter houd je die rotzooi bij je, dronken mafkeesquote:Op zondag 22 juli 2012 03:41 schreef RensAjacied het volgende:
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGEN!
AJAX AJAX AJAX!
Een klassiekertje.quote:
Mooi kwaliteitquote:
GAST WAT WIL JIJ? Ook mij afwijzen omdat ik soms drugs gebruik?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter houd je die rotzooi bij je, dronken mafkees
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GAST WAT WIL JIJ? Ook mij afwijzen omdat ik soms drugs gebruik?
AJAX
3000 euro schuld heeft wel een rede.quote:
Ook bij de stille momenten in de muziek. KEIHARD JODEN ROEPEN JA TOCH! Wij Ajacieden moeten ons overal laten horenquote:
Je eigen speler haten zonder echte reden is ook m'n ding niet echt.quote:
Dit is volumequote:Op zondag 22 juli 2012 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook bij de stille momenten in de muziek. KEIHARD JODEN ROEPEN JA TOCH! Wij Ajacieden moeten ons overal laten horen
Fuck taxi's is veel te duur, gewoon fietsen dat je paar keer op de grond flikker is niet ergquote:Op zondag 22 juli 2012 03:44 schreef Typisch het volgende:
Ik zit forever alone te wachten op een taxi.Dan maar FOK!'en.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen speler haten zonder echte reden is ook m'n ding niet echt.
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN TEGELIJK!quote:
Er is een heel goede reden man. Die gast wil zo nodig naar Portugal, naait PSV gewoon hard.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen speler haten zonder echte reden is ook m'n ding niet echt.
Moffen kunnen geen boeren zijn? Je lijkt verbaasd.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN TEGELIJK!
Sorry man... no hating. PEACE IN VBLquote:Op zondag 22 juli 2012 03:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moffen kunnen geen boeren zijn? Je lijkt verbaasd.
Jonge je komt gvd uit Overijssel.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook bij de stille momenten in de muziek. KEIHARD JODEN ROEPEN JA TOCH! Wij Ajacieden moeten ons overal laten horen
Been there done that.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fuck taxi's is veel te duur, gewoon fietsen dat je paar keer op de grond flikker is niet erg
Jullie hebben zijn contract toch niet goed geregeld? Hoe naait hij PSV dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is een heel goede reden man. Die gast wil zo nodig naar Portugal, naait PSV gewoon hard.
Beetje gevalletje Reis, die kan me ook in de stront zakken
Lachen om zijn troll aktie is happen?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:46 schreef mrstylo het volgende:
2 mensen happen gewoon. Nieuwe record GGMM?
Lol, hoedan.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdammer![]()
Woon nu alleen in een gat ergens in Overijssel
Ik zeg ook wel eens een keer iets serieus.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:46 schreef mrstylo het volgende:
2 mensen happen gewoon. Nieuwe record GGMM?
Het contract was inderdaad niet goed geregeld, maar hij heeft zijn contract niet opgezegd, waardoor het alsnog verlengd is.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben zijn contract toch niet goed geregeld? Hoe naait hij PSV dan?
Snap niet waarom die woede zich niet uit tov Brands. Die krijgt nooit kritiek daar.
Welk weldenkend mens gaat daar nou wonen.quote:
Nee toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het contract was inderdaad niet goed geregeld, maar hij heeft zijn contract niet opgezegd, waardoor het alsnog verlengd is.
Awhquote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
Oja nu ik toch bezig ben. GGMM je bent mij favo mod
PSv heeft hem nog niet vrijgegeven volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee toch?
Hij is nu toch weg, of vergis ik me nou?
Nee, hij is niet weg. Als het goed is niet althans.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee toch?
Hij is nu toch weg, of vergis ik me nou?
Ah, soap loopt dus nog.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSv heeft hem nog niet vrijgegeven volgens mij.
Dronken mensen spreken de waarheid, mooi moment om hem uit te horen.. if yes, dan ga ik jou aan hem koppelen dat ik van jou af ben.quote:
Yes. Hij staat niet meer op de PSV site, ook niet bij verkocht/verhuurd, whehehe,quote:
Niks mis mee voor niet psv supporters.quote:
Zo kom je wel over.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik geen homo.. wat denk je nou zelf?
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekkie dicht tegen de user wiens favoriete mod ik ben.
Echt wel. Ik wil ook een ajacied als boyfriend.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid, mooi moment om hem uit te horen.. if yes, dan ga ik jou aan hem koppelen dat ik van jou af ben.
Je werd al jaloers?
Hm, ben benieuwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Hij staat niet meer op de PSV site, ook niet bij verkocht/verhuurd, whehehe,
Had ik jou ook niet op 1?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekkie dicht tegen de user wiens favoriete mod ik ben.
Ook? Oh, vertel wie is er hier nog meer homo..quote:Op zondag 22 juli 2012 03:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt wel. Ik wil ook een ajacied als boyfriend.
jijquote:Op zondag 22 juli 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook? Oh, vertel wie is er hier nog meer homo..
En PSV vecht ook voor iets waar PSV recht op denkt te hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwd.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat hij wél en Brands niet gehaat wordt.
Die Labyad vecht ook alleen maar voor iets waar hij denkt recht op te hebben.
jijquote:Op zondag 22 juli 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook? Oh, vertel wie is er hier nog meer homo..
Snap ik, ik kies zijn kant ook niet. Ik geef aan dat ik niet snap dat hij uitgefloten wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En PSV vecht ook voor iets waar PSV recht op denkt te hebben.
Dus moet jij mij ook beschermenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die won ik ja
IN YOUR FACE JOJOORTJE.
Niet in der haar dan he, daar worden vrouwen niet blij van.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die won ik ja
IN YOUR FACE JOJOORTJE.
Labyad is ook gewoon een nare mannetje. Bij trainingen geen enkele respect voor supporters.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, ik kies zijn kant ook niet. Ik geef aan dat ik niet snap dat hij uitgefloten wordt.
Tik hem er een voor dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Labyad is ook gewoon een nare mannetje. Bij trainingen geen enkele respect voor supporters.
halloquote:Op zondag 22 juli 2012 03:54 schreef GGMM het volgende:
Ik verwijder gewoon ieder bericht van PSVers vanaf nu, komt goed.
Zij richt zelf maar.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet in der haar dan he, daar worden vrouwen niet blij van.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:54 schreef GGMM het volgende:
Ik verwijder gewoon ieder bericht van PSVers vanaf nu, komt goed.
Nehh, ik voel me daar wat te volwassen voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Guitarist zet ze gewoon terug. Dweilen met de kraan open zo.
Ik verwacht wel een beetje steun van je
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
DIKKE MOD POWER MISBRUIK IK GA TEGEN YVONNE ZEGGUH!
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, ik voel me daar wat te volwassen voor.
Haha net als jou matties zeker die naaktfoto's in de school hangenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dag niet gevochten is een dag niet geleefd.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je over praat.
Oneluv, die VBL'ersquote:Op zondag 22 juli 2012 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wtf jullie gaan me haten op deze manier.
LOVE 4 YOU ALL
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
LOVE 4 YOU ALL
Bijdehand is die Davy, moet je gaan irriteren op skype ofzo?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind trouwens dat de nieuwe VBL mod een PSV'er moet zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het gaat over een volgens jou onterechte ban.
Kan gebeuren, mail of let it go.
ha gayquote:Op zondag 22 juli 2012 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
LOVE 4 YOU ALL
Nee bedankt..quote:Op zondag 22 juli 2012 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarom; let it go.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tijd geleden al, op een ander account.
Had Danny gemailed, daar valt tenminste mee te praten. Goeie gozer.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom; let it go.
yvonne is aardig, geloof me. Je had gewoon moeten mailen en een gesprek aan moeten gaan, dan had je nu je ouwe account nog
Met yvonne valt ook te praten.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had Danny gemailed, daar valt tenminste mee te praten. Goeie gozer.
Mja oke. Als Morph ook voor is vind ik het primaquote:Op zondag 22 juli 2012 04:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik ben overtuigd van 3M1N3M's kwaliteiten.
Zal het achter even neerleggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja oke. Als Morph ook voor is vind ik het prima
Oh die.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
JAAAA!!! IK BEN DE 10.000STE BEZOEKER OP DIE SITE
Geo bedankt man!
Dat wordt trakteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
Geo bedankt man!
Heb je een dikke BMW gewonnen?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
Geo bedankt man!
sowieso ajax kampioen nu alquote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
ZING MIJN HELE LEVEN LANG... VOOR AJAX AMSTERDAM!
10% voor mij he, zonder mij geen prijs!quote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
Geo bedankt man!
En je wijf verloren en een verbod en alles?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik krijg reclame om te sparen.
Ze weten dat ik 3000 schuld heb.
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 22 juli 2012 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, haal nu een .exe bestand binnen om te kijken wat ik gewonnen heb.
OH MEN
Ja, dus snap die secondlove reclame niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En je wijf verloren en een verbod en alles?
Pas op dat is virus.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, haal nu een .exe bestand binnen om te kijken wat ik gewonnen heb.
OH MEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |