Het contract was inderdaad niet goed geregeld, maar hij heeft zijn contract niet opgezegd, waardoor het alsnog verlengd is.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben zijn contract toch niet goed geregeld? Hoe naait hij PSV dan?
Snap niet waarom die woede zich niet uit tov Brands. Die krijgt nooit kritiek daar.
Welk weldenkend mens gaat daar nou wonen.quote:
Nee toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het contract was inderdaad niet goed geregeld, maar hij heeft zijn contract niet opgezegd, waardoor het alsnog verlengd is.
Awhquote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
Oja nu ik toch bezig ben. GGMM je bent mij favo mod
PSv heeft hem nog niet vrijgegeven volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee toch?
Hij is nu toch weg, of vergis ik me nou?
Nee, hij is niet weg. Als het goed is niet althans.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee toch?
Hij is nu toch weg, of vergis ik me nou?
Ah, soap loopt dus nog.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSv heeft hem nog niet vrijgegeven volgens mij.
Dronken mensen spreken de waarheid, mooi moment om hem uit te horen.. if yes, dan ga ik jou aan hem koppelen dat ik van jou af ben.quote:
Yes. Hij staat niet meer op de PSV site, ook niet bij verkocht/verhuurd, whehehe,quote:
Niks mis mee voor niet psv supporters.quote:
Zo kom je wel over.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik geen homo.. wat denk je nou zelf?
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekkie dicht tegen de user wiens favoriete mod ik ben.
Echt wel. Ik wil ook een ajacied als boyfriend.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid, mooi moment om hem uit te horen.. if yes, dan ga ik jou aan hem koppelen dat ik van jou af ben.
Je werd al jaloers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |