quote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was zijn tt vast: gratis bier zonder davy.
Ja, de verliezer van het gevecht moet er heen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Dus GGMM en Geo gaan vechten voor een date met Davy?
Feyenoorders winnen niet veel meer de laatste tijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neemt die Feyenoorder wel mee aangezien ik de weddenschap ga winnen.
Als je 2e wordt krijg je toch ook een beker?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Feyenoorders winnen niet veel meer de laatste tijd.
Dalijk gaan ze nog 6de worden en gelijkspelen in de EL voorronde tegen Fc Knuddequote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubjequote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laat FC Twente 04 met rust.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubje
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve twee keer dit seizoen van je moffenclubje
Er zijn maar 4 Ajax UI's beetje raar dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat echt nodig 4 Feyenoord UI in de OP?
1 maand mag ik dat niet doen door Ramadan.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij van z'n mastubatieverslaving af probeert te komen.
Normaal ook niet hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 maand mag ik dat niet doen door Ramadan.
Aha.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 3 dagen lukt het nog wel, maar over een week.quote:
Wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heulemoal nie jong. Gij zult branden in de hel!
Heb je nooit volgehouden.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.quote:
Paar keer voor enkele maanden op vakantie geweest, dus wel.quote:
Jij kijkt zeker voor hun lichamen?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
UFC bezig!
Ja ik keek uurtje geleden, maar stream deed klote. Hoop dat het nu wel goed is.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
UFC bezig!
Ga ik je over een week nog meer pesten.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 3 dagen lukt het nog wel, maar over een week.
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.
[..]
Paar keer voor enkele maanden op vakantie geweest, dus wel.
Jepquote:Op zondag 22 juli 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik keek uurtje geleden, maar stream deed klote. Hoop dat het nu wel goed is.
Kut.quote:
Rukken op vakantie.quote:
Ja ik zie het.quote:
Inderdaad, de handoeken volspuiten is standaard procedure.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mensen na mij willen geen blacklight in hun hotelkamer aan doen als ik er ben geweest
Hoe was Bonnie?quote:
Ik heb geen pics van Geo's moeder?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo blijft maar weg danquote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is misschien enige oplossing.quote:
Paprika.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
Gewone of paprika, welke zak maak ik open?
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt lachen.![]()
Haha, helemaal los niks van de rest aantrekken.
Doet het niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee Stylo blijfHier een lelijke asian voor jou:
[ afbeelding ]
Deze is te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
x2quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben fucking dom ga net alss Geotjuh dronke achter Fok!
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Kop het dan ff in, want snap niet welke grap je in kunt koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk om in te koppen.
Leg uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fuck you heb net de grootste blunder ooit gemaakt wahahhahaa
Hey Rensie, dronken pikkebaasquote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verkeerde gaatje?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Da's toch geen blunder als het een milf is?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.
Had een wijf van 20 kunnen pakken. Kanker op ik gebruik helemaal geen drugs gvd. Flikker op hoer!
Gozer ze wou juist drugs met jou gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was net een meisje van een jaar of 20... die botste tegen mij en toen vroeg ze of ik wilde dansen, na wat schuren vroeg ze ik drugs gebruiktte want ik leek stoned ofsow. Ik zei alleen dat ik het af en toe deed gvd, ging ze weg.
Had een wijf van 20 kunnen pakken. Kanker op ik gebruik helemaal geen drugs gvd. Flikker op hoer!
KANKER OP KUT HOER, wat denkte ge nou... ik heb alleen bier gehad rot hoer.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Als ze schrikt van een jointje had ze vast ook niet willen neuken vriend.
Ik ga altijd happy hardcore requestenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
GVD DJ wilde niet eens HARDSTYLE DRAAIEN, ik ging maar weg... rot op man flikkertjes
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging doorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KANKER OP KUT HOER, wat denkte ge nou... ik heb alleen bier gehad rot hoer.
Ik draai em wel voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
GVD DJ wilde niet eens HARDSTYLE DRAAIEN, ik ging maar weg... rot op man flikkertjes
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging door
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon weten of jij coke kon betalen om je te misbruiken maar ze merkte dat je een arme sloeber bent dus ging door
Zelfs met je tong geloof ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jojoortje gaf mij een kussie
En ik mag haar schrale anus insmeren.
Jaquote:
Oh oke kwam al bekend voor.quote:
Dus ze zegt eerst dat ze 20 is en daarna vraagt ze of je drugs doet?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.
Sinds wanneer zijn meisjes die tegen drugs zijn zo makkelijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou en ze mag wel een jonko hebben... ze was kk lekker. Heb nog nooit een chick van boven de 18 gehad haha. maar ze was boos omdat ik drugs gebruikte. Flikker dan op.
Nee ik gok dat ze een jaar of 20 was... maar na 10 minuten ofzo gingen we naar de kant en vroeg ze of ik drugs gebruikte want ik leek stoned. Ik zei nee heb ik niet gebruikt maar ik ben eerlijk af en toe wel. Weet ze boos en zei ze niks meer en liep ze weg...quote:Op zondag 22 juli 2012 03:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus ze zegt eerst dat ze 20 is en daarna vraagt ze of je drugs doet?
Loat los loop'n, hej niks an dat soort deerntjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik gok dat ze een jaar of 20 was... maar na 10 minuten ofzo gingen we naar de kant en vroeg ze of ik drugs gebruikte want ik leek stoned. Ik zei nee heb ik niet gebruikt maar ik ben eerlijk af en toe wel. Weet ze boos en zei ze niks meer en liep ze weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |