Hoe was Bonnie?quote:
Ik heb geen pics van Geo's moeder?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo blijft maar weg danquote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
De komende maand mogen er alleen nog lelijke gedrochten worden gepost, om stylo te steunen.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is misschien enige oplossing.quote:
Paprika.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
Gewone of paprika, welke zak maak ik open?
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt lachen.![]()
Haha, helemaal los niks van de rest aantrekken.
Doet het niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee Stylo blijfHier een lelijke asian voor jou:
[ afbeelding ]
Deze is te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:16 schreef AFCNiels het volgende:
x2quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben fucking dom ga net alss Geotjuh dronke achter Fok!
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Kop het dan ff in, want snap niet welke grap je in kunt koppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk om in te koppen.
Leg uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fuck you heb net de grootste blunder ooit gemaakt wahahhahaa
Hey Rensie, dronken pikkebaasquote:Op zondag 22 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verkeerde gaatje?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Da's toch geen blunder als het een milf is?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt de moeder van je beste maat op de bek gevat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |