Afbakbroodjes??quote:Op zondag 22 juli 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
Tevens kom ik net uit de douche en twi is een ontbijt aan het regelen.
Ik weet het niet.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat helikopteren stilstaand makkelijker is.quote:
Is er iets open dan op zondag, of had die sluwe ouwe vos al ingeslagen?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
Tevens kom ik net uit de douche en twi is een ontbijt aan het regelen.
quote:
Nog beter!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Het is elke ochtend weer een verrassing. Met deze ochtend als specialiteit chocolademelk.
Daarom juist, je moet jezelf wel blijven uitdagen natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat helikopteren stilstaand makkelijker is.
Altijd voorbereid zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iets open dan op zondag, of had die sluwe ouwe vos al ingeslagen?
Hey barman, hoe was de zuip&orgie meet?quote:
Het zuipen ging goed, orgie was wat minderquote:Op zondag 22 juli 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey barman, hoe was de zuip&orgie meet?
Reaching the next level.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
Nog beter!![]()
[..]
Daarom juist, je moet jezelf wel blijven uitdagen natuurlijk
Ik had gisteren sjans.quote:
Natuurlijk niet, een piemel met bijbehorende bungel-zak erachter is altijd lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reaching the next level.
Maar vind je dat nou opwindend, zo'n rondslingerende zwans?
[..]
Ik had gisteren sjans.
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.quote:
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een piemel met bijbehorende bungel-zak erachter is altijd lachwekkendMaar het lijkt me wel geniaal om te kunnen helikopteren. Ernstige vorm van penisnijd hier
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.
Maar ik was met mijn hoofd ergens anders.
[..]
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.
Niks mis meequote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.
Maar ik was met mijn hoofd ergens anders.
[..]
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.
Bummerquote:Op zondag 22 juli 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zuipen ging goed, orgie was wat minder
Sommige piemels zijn ook bescheiden en roze.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Ja oke, daar hoef ik ook niet per se naar te kijken idd. Hoewel dat er nog bescheiden en roze uit kan zien, hoor
"Volgens mij"?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel met monopoly op een luchtbed beland, maar volgens mij is er niks gebeurd
En daardoor niet minder lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige piemels zijn ook bescheiden en roze.
Vertel ons een over twi zijn piemel.quote:
Nee man, Pandaberen lul.quote:
Alweer? Dat gaat wel vervelen hoor.quote:
Is dat een soort van 50/50 albino-negerlul?quote:Nee man, Pandaberen lul.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons een over twi zijn piemel.
[..]
Nee man, Pandaberen lul.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel met monopoly op een luchtbed beland, maar volgens mij is er niks gebeurd
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Evie het volgende:
[..]
same here![]()
![]()
thuis!!
O en moet zo gaan zeilen in friesland WHUT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een die een keer per jaar gebruikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Alweer? Dat gaat wel vervelen hoor.
[..]
Is dat een soort van 50/50 albino-negerlul?
Interracial seks, jwz.quote:
Friesland > Groningen > Drenthequote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.
En FrieslandAlleen Groningen is meer
Wat is een Drenthe?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Friesland > Groningen > Drenthe
Aan Friesland en Groningen kun je je tenminste nog ergeren.
Was gezellig, maar met een non zoals ik zit een orgie er niet meer in.. en anders houd ik gewoon mijn SOA speech..quote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.
En FrieslandAlleen Groningen is meer
De ene na de andere anticlimaxquote:Op zondag 22 juli 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Was gezellig, maar met een non zoals ik zit een orgie er niet meer in.. en anders houd ik gewoon mijn SOA speech..![]()
Jongen... water zon.. boot.. drank ik zie het probleem niet!!![]()
![]()
Boh, nu ben ik wel intens benieuwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit onderzoek zijn nieuwe cijfers gekomen, maar ze zijn nog niet open ter publicatie.
1. geen orgie.quote:
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 22 juli 2012 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1. geen orgie.
2. jij doet niet mee met de orgie.
3. je hebt geen sappige roddels over de orgie.
4. friesland.
Dissappointed Dyonisos is dissappointed
Wat nou?quote:
MohMi van vandaag steekt middelvinger op naar MohMi van gisteren en moet gewoon aan het bierquote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
Stomme MohMi van gisteren vond dat de MohMi van vandaag maar moest poetsen
Ja maar dan is de MohMi van morgen, die dan een hele dag heeft gewerkt na een zware zondagavond, nog droeviger dan de MohMi van nuquote:Op zondag 22 juli 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MohMi van vandaag steekt middelvinger op naar MohMi van gisteren en moet gewoon aan het bier
Ja jij lag het bestequote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]nee ik moest jullie 's nachts van elkaar weg houden
![]()
MohMi van vandaag is veels te lief voor de MohMi van morgenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dan is de MohMi van morgen, die dan een hele dag heeft gewerkt na een zware zondagavond, nog droeviger dan de MohMi van nuIk denk dat ik haar dat niet aan ga doen
Dus wordt het een combinatie van poetsen met de Franse slag en de komende dagen de lamellen halfdicht houden
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker nu.
Helaas al weer aan het werk
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker nu.
Helaas al weer aan het werk
1st world problems FTWquote:Op zondag 22 juli 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!
misschien niet zeilen.. was vergeten dat ik morgenavond concert heb
oeps..
Je bent wel een beetje vergeetachtig hequote:Op zondag 22 juli 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!
misschien niet zeilen.. was vergeten dat ik morgenavond concert heb
oeps..
Jah.. gekke koeienziekte zal het wel zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vergeetachtig he
Heb je die ook al in je verzameling zitten?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah.. gekke koeienziekte zal het wel zijn
Korsakovv. En zo jong alquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vergeetachtig he
Nee..quote:Op zondag 22 juli 2012 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die ook al in je verzameling zitten?
drink ik niet genoeg voor..quote:
Ja, je hebt wel een flinke reetquote:Op zondag 22 juli 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
sssssst![]()
Je weet toch 180 kiloen dan heb ik het alleen nog maar over mn linker bil
Al waren de dempingskarakteristieken niet zo ernstig!!quote:
verdeurie... waarom duurde het bij mij zo lang?quote:
Die rende nog naar de WC toen wij weg gingenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe is het met huppel? Al een beetje bij gekomen?
Hoe lang heb je er over gedaan dan ?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Al waren de dempingskarakteristieken niet zo ernstig!!Die waren best ok!!
[..]
verdeurie... waarom duurde het bij mij zo lang?
Ik welquote:
Ahhh arme hupsquote:Op zondag 22 juli 2012 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rende nog naar de WC toen wij weg gingen
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan dan ?
Ik had de trein van 11.05 vanuit Gorinchem, en ben net nog naar de Jumbo geweest
Dat moet soms ookquote:Op zondag 22 juli 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MohMi van vandaag is veels te lief voor de MohMi van morgen
Dan moeten we het maar gelovenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Ahhh arme hupsHeb je het wel netjes achtergelaten?
De trein ging om iets voor 11 pas op Geldermalsen.. maar ben net kwartier tot 20 minuten thuis![]()
Ik wou afwassen maar mijn taxi ging alquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Ahhh arme hupsHeb je het wel netjes achtergelaten?
De trein ging om iets voor 11 pas op Geldermalsen.. maar ben net kwartier tot 20 minuten thuis![]()
Whehe monopoly was erbij toen ik op mn reet (correctie kont) sloegquote:
Arme huppelkindquote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou afwassen maar mijn taxi ging al
Alles stond in het sopje, ik heb mijn best gedaan in ieder geval
Ik snap nog steeds niet de volledige redenering, maar dat zal wel allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 12:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe monopoly was erbij toen ik op mn reet (correctie kont) sloeg
[..]
Arme huppelkind
Jij geeft minderjarigen drank??quote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet de volledige redenering, maar dat zal wel allemaal
Het was een beste tik en het klonk in ieder geval wel goed moet ik zeggen
En dat jochie heb ik vannacht nog bier gegeven
Momoooooquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haha, goed bezig.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij geeft minderjarigen drank??![]()
![]()
![]()
You devil!!!
Ik had expliciet een verbod gekregen daarop van Huppelquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij geeft minderjarigen drank??![]()
![]()
![]()
You devil!!!
Ik zal het hem nog even vragen als ik hem weer ziequote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, goed bezig.
En je had er bij moeten zijn voor de uitleg van WT
Yeahquote:
Helloquote:
Ik ga lekker met het fietske, kan ik meteen een beetje uitbuiken als ik terug naar huis gaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah
Hoe ga jij? Ik wilde F spammen of ik met hem kon meerijden, dan kan ik zuipen
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik kreeg vroeger ook vaak stiekem een biertje van familie
Blij dat ik dan was
Mooi toch
En stiekem ben ik wel een beetje rebels jaIk doe heel aardig en lief, maar ondertussen ben ik één rekel 1e klas
Moggel!quote:
Iedereenquote:
Ook een goede morgen!!quote:
Owjah, dat kan ook nogquote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga lekker met het fietske, kan ik meteen een beetje uitbuiken als ik terug naar huis ga
Ik ben toch ook een leuke jongen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]jij kinderlokker.. jongetje wil jij een biertje?
lol
Geniaal je wil gewoon de leukste kerel zijn die dat joch kentwhaha
Daar ben ik ook werkelijk geen seconde van uit gegaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Owjah, dat kan ook nogMaar daar heb ik geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |