Afbakbroodjes??quote:Op zondag 22 juli 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
Tevens kom ik net uit de douche en twi is een ontbijt aan het regelen.
Ik weet het niet.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat helikopteren stilstaand makkelijker is.quote:
Is er iets open dan op zondag, of had die sluwe ouwe vos al ingeslagen?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
Tevens kom ik net uit de douche en twi is een ontbijt aan het regelen.
quote:
Nog beter!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Het is elke ochtend weer een verrassing. Met deze ochtend als specialiteit chocolademelk.
Daarom juist, je moet jezelf wel blijven uitdagen natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat helikopteren stilstaand makkelijker is.
Altijd voorbereid zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iets open dan op zondag, of had die sluwe ouwe vos al ingeslagen?
Hey barman, hoe was de zuip&orgie meet?quote:
Het zuipen ging goed, orgie was wat minderquote:Op zondag 22 juli 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey barman, hoe was de zuip&orgie meet?
Reaching the next level.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
Nog beter!![]()
[..]
Daarom juist, je moet jezelf wel blijven uitdagen natuurlijk
Ik had gisteren sjans.quote:
Natuurlijk niet, een piemel met bijbehorende bungel-zak erachter is altijd lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reaching the next level.
Maar vind je dat nou opwindend, zo'n rondslingerende zwans?
[..]
Ik had gisteren sjans.
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.quote:
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een piemel met bijbehorende bungel-zak erachter is altijd lachwekkendMaar het lijkt me wel geniaal om te kunnen helikopteren. Ernstige vorm van penisnijd hier
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.
Maar ik was met mijn hoofd ergens anders.
[..]
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.
Niks mis meequote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie blonde haartjes, onderste helft rood/roze geverfd. Ongeveer 1,80 lang. Mooi figuurtje. Lief gezicht.
Maar ik was met mijn hoofd ergens anders.
[..]
Whehehe. Waarheid. Al vind ik een piemel nog beter er uit zien dan die bieflappen.
Bummerquote:Op zondag 22 juli 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zuipen ging goed, orgie was wat minder
Sommige piemels zijn ook bescheiden en roze.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Ja oke, daar hoef ik ook niet per se naar te kijken idd. Hoewel dat er nog bescheiden en roze uit kan zien, hoor
"Volgens mij"?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel met monopoly op een luchtbed beland, maar volgens mij is er niks gebeurd
En daardoor niet minder lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige piemels zijn ook bescheiden en roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |