nee, dat kan nietquote:Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen kun je ook nog behangen, en wordt t minder zonnig dan vandaag, ik zou ruilen!
Party crashin´ fo´ life!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]Dan is er vast en zeker een huis in de buurt te vinden waar je cashual naar binnen kunt lopen om een vleesje te pikken
Beter nog; gekwetst zijn omdat ze niet meer weten wie je bent! Laten weten dat je niet boos maar teleurgesteld bent. True, de afgelopen jaren is het contact wat verwaterd, maar jij weet wél nog die avonden te herinneren dat jullie er voor elkaar waren en jullie elkaar beloofden dat jullie nooit iets tussen jullie innige band zouden laten komen, en zeker niet de immer wegtikkende tijd. Blijkbaar waren het toch loze woorden, blijkbaar kwam de liefde toen al van één kant. Je zult even tijd nodig hebben om dit een plekje te geven. Wat vlees van de BBQ is slechts een schrale troost, maar voor nu zul je het er maar mee doen...quote:Op zondag 22 juli 2012 10:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja en dan net doen of ze me kennnen"nee, echt... jullie hebben me uitgenodigt!"
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter nog; gekwetst zijn omdat ze niet meer weten wie je bent! Laten weten dat je niet boos maar teleurgesteld bent. True, de afgelopen jaren is het contact wat verwaterd, maar jij weet wél nog die avonden te herinneren dat jullie er voor elkaar waren en jullie elkaar beloofden dat jullie nooit iets tussen jullie innige band zouden laten komen, en zeker niet de immer wegtikkende tijd. Blijkbaar waren het toch loze woorden, blijkbaar kwam de liefde toen al van één kant. Je zult even tijd nodig hebben om dit een plekje te geven. Wat vlees van de BBQ is slechts een schrale troost, maar voor nu zul je het er maar mee doen...
Aaaand....end scene!
Holy crap, you´re an evil manipulatorquote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter nog; gekwetst zijn omdat ze niet meer weten wie je bent! Laten weten dat je niet boos maar teleurgesteld bent. True, de afgelopen jaren is het contact wat verwaterd, maar jij weet wél nog die avonden te herinneren dat jullie er voor elkaar waren en jullie elkaar beloofden dat jullie nooit iets tussen jullie innige band zouden laten komen, en zeker niet de immer wegtikkende tijd. Blijkbaar waren het toch loze woorden, blijkbaar kwam de liefde toen al van één kant. Je zult even tijd nodig hebben om dit een plekje te geven. Wat vlees van de BBQ is slechts een schrale troost, maar voor nu zul je het er maar mee doen...
Aaaand....end scene!
Echt nietquote:
Toen begonnen tetters te groeien. En de competitie ging van start.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap, you´re an evil manipulator
En ik verloor jammerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen begonnen tetters te groeien. En de competitie ging van start.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:56 schreef marbasnarf het volgende:
Ok ik ga NU een hekje voor de tuindeur zetten, heb net al t zand weg geveegd, rennen mn honden 2x van buiten naar binnen, kan ik opnieuw beginnen... grr
Pics or it didn´t happenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik ben hartstikke lief
[..]
En ik verloor jammerlijk
Constant fappen?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
Mogguh!
Mijn ouders zijn nu 5 weken op vakantie en ik ben 'alleen thuis'. Het voelt verdomme weer alsof ik 15 ben..
Ik heb er al een dubbele naked mile opzitten!quote:
Tof!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er al een dubbele naked mile opzitten!
Nu even ontbijten in de stad en dan op huizenjacht.
Gewoon vanuit oprechte interesse he. Maar wie denk jij dat deze huishoudposts iets kunnen schelen?quote:Op zondag 22 juli 2012 10:56 schreef marbasnarf het volgende:
Ok ik ga NU een hekje voor de tuindeur zetten, heb net al t zand weg geveegd, rennen mn honden 2x van buiten naar binnen, kan ik opnieuw beginnen... grr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |