Ik zou het bijna denken, alles doet me zeer en ik heb geen idee waaromquote:Op zondag 22 juli 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
So you're posting from the afterlife?
[..]![]()
quote:
Hey Snarfquote:
Ik ben ok. Wel wat gedronken gisteren, volgens mijn collega was het belgisch onafhankelijkheidsdag.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee hoor, katervrijWat goed uitkomt met al die zon!
Und du?
Dat is mijn punt, ik kan niet stilzitten nietquote:
klinkt idd als reden voor een feestje hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ok. Wel wat gedronken gisteren, volgens mijn collega was het belgisch onafhankelijkheidsdag.Maar vanavond bbq op het strand. Mit bier
![]()
Ik heb het vermoeden dat 97% van Nederland vlees op een rooster boven kolen legtquote:Op zondag 22 juli 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ok. Wel wat gedronken gisteren, volgens mijn collega was het belgisch onafhankelijkheidsdag.Maar vanavond bbq op het strand. Mit bier
![]()
ik val onder de 3% die niet gaat bbq-enquote:Op zondag 22 juli 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat 97% van Nederland vlees op een rooster boven kolen legtTevens BBQ hier vanavond maar bij iemand anders thuis dus dat wordt heel luxe aanschuiven, eten, biertje drinken en dagdag!
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik val onder de 3% die niet gaat bbq-en
Ach, er was Brugse Zotquote:Op zondag 22 juli 2012 10:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt idd als reden voor een feestje haha
Gewoon random bij buren aanschuiven johquote:Op zondag 22 juli 2012 10:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik val onder de 3% die niet gaat bbq-en
GMTA!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon random bij buren aanschuiven joh
ghehehe ja en dan net doen of ze me kennnenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]Dan is er vast en zeker een huis in de buurt te vinden waar je cashual naar binnen kunt lopen om een vleesje te pikken
Morgen kun je ook nog behangen, en wordt t minder zonnig dan vandaag, ik zou ruilen!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:43 schreef marbasnarf het volgende:
anyhow... ik ben ff dweilen en dan keihard aan de behang-klusgelukkig is t morgen ook nog zonnig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |