MohMi van vandaag is veels te lief voor de MohMi van morgenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dan is de MohMi van morgen, die dan een hele dag heeft gewerkt na een zware zondagavond, nog droeviger dan de MohMi van nuIk denk dat ik haar dat niet aan ga doen
Dus wordt het een combinatie van poetsen met de Franse slag en de komende dagen de lamellen halfdicht houden
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker nu.
Helaas al weer aan het werk
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker nu.
Helaas al weer aan het werk
1st world problems FTWquote:Op zondag 22 juli 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!
misschien niet zeilen.. was vergeten dat ik morgenavond concert heb
oeps..
Je bent wel een beetje vergeetachtig hequote:Op zondag 22 juli 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh hopelijk heb je straks even rust en tijd daarvoor!
misschien niet zeilen.. was vergeten dat ik morgenavond concert heb
oeps..
Jah.. gekke koeienziekte zal het wel zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vergeetachtig he
Heb je die ook al in je verzameling zitten?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah.. gekke koeienziekte zal het wel zijn
Korsakovv. En zo jong alquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vergeetachtig he
Nee..quote:Op zondag 22 juli 2012 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die ook al in je verzameling zitten?
drink ik niet genoeg voor..quote:
Ja, je hebt wel een flinke reetquote:Op zondag 22 juli 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
sssssst![]()
Je weet toch 180 kiloen dan heb ik het alleen nog maar over mn linker bil
Al waren de dempingskarakteristieken niet zo ernstig!!quote:
verdeurie... waarom duurde het bij mij zo lang?quote:
Die rende nog naar de WC toen wij weg gingenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe is het met huppel? Al een beetje bij gekomen?
Hoe lang heb je er over gedaan dan ?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Al waren de dempingskarakteristieken niet zo ernstig!!Die waren best ok!!
[..]
verdeurie... waarom duurde het bij mij zo lang?
Ik welquote:
Ahhh arme hupsquote:Op zondag 22 juli 2012 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rende nog naar de WC toen wij weg gingen
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan dan ?
Ik had de trein van 11.05 vanuit Gorinchem, en ben net nog naar de Jumbo geweest
Dat moet soms ookquote:Op zondag 22 juli 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MohMi van vandaag is veels te lief voor de MohMi van morgen
Dan moeten we het maar gelovenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Ahhh arme hupsHeb je het wel netjes achtergelaten?
De trein ging om iets voor 11 pas op Geldermalsen.. maar ben net kwartier tot 20 minuten thuis![]()
Ik wou afwassen maar mijn taxi ging alquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Ahhh arme hupsHeb je het wel netjes achtergelaten?
De trein ging om iets voor 11 pas op Geldermalsen.. maar ben net kwartier tot 20 minuten thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |