Vertel ons een over twi zijn piemel.quote:
Nee man, Pandaberen lul.quote:
Alweer? Dat gaat wel vervelen hoor.quote:
Is dat een soort van 50/50 albino-negerlul?quote:Nee man, Pandaberen lul.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons een over twi zijn piemel.
[..]
Nee man, Pandaberen lul.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel met monopoly op een luchtbed beland, maar volgens mij is er niks gebeurd
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Evie het volgende:
[..]
same here![]()
![]()
thuis!!
O en moet zo gaan zeilen in friesland WHUT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een die een keer per jaar gebruikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Alweer? Dat gaat wel vervelen hoor.
[..]
Is dat een soort van 50/50 albino-negerlul?
Interracial seks, jwz.quote:
Friesland > Groningen > Drenthequote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.
En FrieslandAlleen Groningen is meer
Wat is een Drenthe?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Friesland > Groningen > Drenthe
Aan Friesland en Groningen kun je je tenminste nog ergeren.
Was gezellig, maar met een non zoals ik zit een orgie er niet meer in.. en anders houd ik gewoon mijn SOA speech..quote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was de zuip&orgie meet? Royco was te dronken om zich er iets zinnigs voor ons van te herinneren.
En FrieslandAlleen Groningen is meer
De ene na de andere anticlimaxquote:Op zondag 22 juli 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Was gezellig, maar met een non zoals ik zit een orgie er niet meer in.. en anders houd ik gewoon mijn SOA speech..![]()
Jongen... water zon.. boot.. drank ik zie het probleem niet!!![]()
![]()
Boh, nu ben ik wel intens benieuwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit onderzoek zijn nieuwe cijfers gekomen, maar ze zijn nog niet open ter publicatie.
1. geen orgie.quote:
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 22 juli 2012 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1. geen orgie.
2. jij doet niet mee met de orgie.
3. je hebt geen sappige roddels over de orgie.
4. friesland.
Dissappointed Dyonisos is dissappointed
Wat nou?quote:
MohMi van vandaag steekt middelvinger op naar MohMi van gisteren en moet gewoon aan het bierquote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
Stomme MohMi van gisteren vond dat de MohMi van vandaag maar moest poetsen
Ja maar dan is de MohMi van morgen, die dan een hele dag heeft gewerkt na een zware zondagavond, nog droeviger dan de MohMi van nuquote:Op zondag 22 juli 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MohMi van vandaag steekt middelvinger op naar MohMi van gisteren en moet gewoon aan het bier
Ja jij lag het bestequote:Op zondag 22 juli 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]nee ik moest jullie 's nachts van elkaar weg houden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |