SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewoon niet gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waardeer het wel, zit nu in mijn examenjaar. Alleen ja, vroeg opstaan
Oeh nice, wat doe je precies? vmbo, havo, vwo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waardeer het wel, zit nu in mijn examenjaar. Alleen ja, vroeg opstaan
TL, afgestroomd van havoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh nice, wat doe je precies? vmbo, havo, vwo?
Ik hoef komend jaar niet vroeg op te staan mijn rooster is 4 dagen les van 10.10 tot 11.50
Alleen het probleem is ik weet nog helemaal niet wat voor studie ik wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, dat maakt niet uit. Als je uiteindelijk maar komt waar je zelf wil komen.
Rechtenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
noo zemmels hoe kunnen ze
Wat ga je nu doen??
Dat is geen probleem, ga dan er lekker een jaar tussenuit. Doe wat ervaring op etc. en kom er dan achter wat je wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen het probleem is ik weet nog helemaal niet wat voor studie ik wil.
Wat is het domein van gezondheidszorg. Mijn opleiding valt onder Domein Economie en Management. Dus is het intra.dem.hva.nlquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flipl waarom kan ik de/het? intranet van gezondheidzorg niet vinden? D:
Is het niet Gezondheidszorg en Welzijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Domein ergotherapie gezondheid? Ik krijg niks, bij dg niet en deg ook niet D:
Ik zag DG maar die doet het inderdaad niet. Best raarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Domein ergotherapie gezondheid? Ik krijg niks, bij dg niet en deg ook niet D:
Gew dus? Ook niksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Is het niet Gezondheidszorg en Welzijn?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag DG maar die doet het inderdaad niet. Best raar
Google op 'Overzicht Intranet' ofzo, dan krijg je het.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik googlede steeds mennn kwam nergens op uit, ja de domeinen opvoeding en huppeldepup
weet ik toch allang schatjequote:
Haru jongil geudae moseup jakku tteo-ollaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
weet ik toch allang schatje
dat stond in zowat elk smsje dat je me stuurde
Maar hangul is zo snel en makkelijk te lerenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
Enige manier waarop ik het enigzins fatsoenlijk meezing/krijs/verneuk
Echt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar hangul is zo snel en makkelijk te leren
quote:
nooooooo hoe kun je?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
NOU IK WILDE HET ZEGGEN EN NOU HEB JIJ HET VERKLAPT KLIPS!
Klinks? Jan? Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, maar ik zit niet bij jullie op school volgend jaar
t benne weeaboos, niet mee pratenquote:
Al gezien volgens mijquote:
nou die heb ik gezien, veel kijk ik er nietquote:
Uhuquote:
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Horror vind ik leuk ook al kijk ik er amper naar zonder kussen
Haha awwquote:
Komt wel goed schatjequote:
Dat spul is ranzig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje* Happy pakt roosvicé
Geen idee, nooit op.quote:
Verhaal hoeft niet persé.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:10 schreef Beach het volgende:
ik weet er niet zo snel eentje, ik kijk niet zo vaak horrfilms omdat het meestal een kutverhaal is
quote:
ik word steeds wakker door mensen in dit huis en buurman heeft feestje oidquote:
Bwegh balenquote:Op zondag 22 juli 2012 04:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik word steeds wakker door mensen in dit huis en buurman heeft feestje oid
Heb het vet warm ook damn
Je vader?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snap dat hij ook niet meer kam slapen daardoor
?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef leeell het volgende:
ja snap ik kb
daarom komen de meeste moslims zo makkelijk met de ramadan mee
neequote:
Ik ga duaal doen in Den Haagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooooooo hoe kun je?!
Maar vertel je plan eens dan!
oh wauw, dat klinkt echt supertof!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga duaal doen in Den Haag. Ik ben aangenomen bij een psychiatrische instelling daar in de buurt, dus dan ga ik daar mijn opleiding verder doen. En met Klipsje in Den Haag wonen als we een huis hebben
![]()
Maar ik kan daar wel pas vanaf februari beginnen, eerst nog 20 weken stagelopen
Ja lijkt me ook superleuk!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wauw, dat klinkt echt supertof!kei goed man! Leuk!!
echt? buiten was het heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woh iedereen zomers gekleed, ik vind het nog best frisjes eigenlijk
Valt wel meequote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach g, je bent nu zeker alweer helemaal verbrand?
jaquote:
te vroeg uit bed ?quote:
Ja. Ik was 2 uur al wakker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
te vroeg uit bed ?
Ik wel goed, tot.3 uur geslapen
haha awwquote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik was 2 uur al wakker.Op 7 uur slaap na een nacht uitgaan is niet prettig.
Ach het is toch zondag.
Ho ho ho, heb je het nu over naar buiten gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb een nieuwe stoel nodig, deze dondert uit elkaar
Women with dicks and weak men with vaginas.
was wel leuk geweest jaquote:
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef leeell het volgende:
goed, kleine tegenslag zojuist, mn flesje 7up was waarschijnlijk geschud, dus er kwam een ruime hoeveelheid schuim over mn toetsenbord en monitor, en mn dropjes
ik snap deze nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geef die jongen een nieuw broertje toch
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenRIP drop
hardcore, mss wel lekkerder geworden zo kan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lellquote:
mijn ubermensch DNA is gereserveerd voor een waardige kandidaat.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lell
jwel, maar hij verdient het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
das de technical test tok
de beta begint over 1/1.5 week
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jwel, maar hij verdient het niet
en mensen in de technical test krijgen toch ook eerder toegang of had ik dat verkeerd?
maar toch heeft hij plezier en ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecs
kom ook dan beestjequote:
kom haten autistquote:
haha dat wordt lastigquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
aight, moet te doen zijn denk
mijn ouders zijn trouwens reli flikkersdus gevloek etc. wordt niet getolereerd dat je het weet
jij durfde me ook niet onder ogen te komen, jij casualquote:
weten ze nog nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
haha dat wordt lastig![]()
accepteren ze wel je gayness
altijd gezellig tok ?quote:
gwn gelijquote:
goede toeten wel hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toen je me knuffelde drukte.je mn toeten plat man
ik zou je 7 keer rakenquote:
bewijs hetquote:
Wijsheden van dr.pepper hierquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
liefde is gewoon de evolutionaire drang om je voort te planten , lust is echter seks voor gezondheid ed.
niet zo'n zweverig riedeltje wat ze je laten willen geloven
ditquote:
Cup 70D tok, wel goed dnkquote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Not sure if deze bh is goed of no #dagboek
pics ter beoordelingquote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Not sure if deze bh is goed of no #dagboek
deze is toevallig 80 maar weenie zit niet zoooo prettigquote:
hm ja, net dat stukje zijkant eruit, of schuinboven, ja tokquote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
deze is toevallig 80 maar weenie zit niet zoooo prettig
Ik haat bh'sanderhalfuur staan passen en maar twee die 'fijn' zaten
hm nee wweniwquote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
[..]
hm ja, net dat stukje zijkant eruit, of schuinboven, ja tok
sry janquote:
quote:
niet mijn dingquote:
nee giftenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet mijn ding
trust bietsj
trust leeell
uhuquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoorde feestje in 2h4u zijn achtertuin???
yepquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoorde feestje in 2h4u zijn achtertuin???
kom je ook?quote:
leeell, gaan we samen naar haar toe tuffen dan? daarna weer trug naar mijn achtertuinquote:
quote:
quote:Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
en waar is dat danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leeell, gaan we samen naar haar toe tuffen dan? daarna weer trug naar mijn achtertuin
oosten des landsquote:
buiten de randstadquote:
Wel Best Korea hoop ikquote:
dat vat ik op als een neequote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/413980129
2h4u maakt ook een thread zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wrm ben je aan de pil ;s is haramWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:
vifit beterquote:
meesterrasquote:
dacht dat zij net als katholieken geen condooms mochten gebruiken, denk de pil dan ook nietquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef leeell het volgende:
calcium
hoe staan moslims tegenover voorbehoedsmiddelen als de pil enzo
mag dat
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg smorgens geen brood door mijn keel dan zuipt zo een pak makkelijker weg.
geef eens een DL link, zie niks daarquote:Op maandag 23 juli 2012 11:11 schreef Beach het volgende:
wel met total overhaul mod
http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
heb hem nu wel, had al eens een overhaul van morrowind gespeeld, even deze checkenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:11 schreef Beach het volgende:
wel met total overhaul mod
http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
je steam-email en dan die naam tochquote:
yepyepquote:Op maandag 23 juli 2012 11:27 schreef leeell het volgende:
[..]
je steam-email en dan die naam toch
en die op facebook
hoezo ga je ook iel zien dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONS WAT EEN MOOI WEERTJE HE IK HEB HELEMAAL ZIN IN VANMIDDAG![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |