te vroeg uit bed ?quote:
Ja. Ik was 2 uur al wakker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
te vroeg uit bed ?
Ik wel goed, tot.3 uur geslapen
haha awwquote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik was 2 uur al wakker.Op 7 uur slaap na een nacht uitgaan is niet prettig.
Ach het is toch zondag.
Ho ho ho, heb je het nu over naar buiten gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb een nieuwe stoel nodig, deze dondert uit elkaar
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
was wel leuk geweest jaquote:
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef leeell het volgende:
goed, kleine tegenslag zojuist, mn flesje 7up was waarschijnlijk geschud, dus er kwam een ruime hoeveelheid schuim over mn toetsenbord en monitor, en mn dropjes
ik snap deze nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geef die jongen een nieuw broertje toch
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenRIP drop
hardcore, mss wel lekkerder geworden zo kan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lellquote:
mijn ubermensch DNA is gereserveerd voor een waardige kandidaat.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lell
jwel, maar hij verdient het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
das de technical test tok
de beta begint over 1/1.5 week
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jwel, maar hij verdient het niet
en mensen in de technical test krijgen toch ook eerder toegang of had ik dat verkeerd?
maar toch heeft hij plezier en ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |